Löytämisen iloa

Varhaseen aamuun
vuoripurojen solisevaa - laulua

Sielä Sinut kohtaan
onhan hedelmien kypsymisen - aikaa

Yö makasi allamme - yllämme
kesäyön maljat - täyteläiset

Sinä minut veit -
pois hiljaisuuden sanattomasta - vuoteesta

Sinä olet - löytämisen ilo
tanhuatki karkeloomme yhtyy

Olet - enemmän - kuin Olet
vyötit minut askeliis

Lauluamme
vuoripurot viekää ottakaa mukaanne
me saimme lahjana - kaiken

11

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minanoita

      Ihanasti soi vuoripurojen
      soliseva laulu, ja miten hyvälle
      mielelle se kuulijansa saa..

      lukijasta puhumattakaan=)))

      Sinulle Liisa väsyneen noidan
      iloinen tervehdys yövuoro-rumban keskeltä=))

      • Yöt pitkät tunnit, lähellä kärsivän.
        Yks unelma, jospa sais nukkua.

        Jaksoit vielä hetken minullekki antaa, kiitos.
        Vuoripurot niistä alas valuu raikas vesi, kastelee kuivan maa.
        Väsymyksenki poistaa ja toistaa, olet minulle rakas.


        MURUKULLTA
        Kauniit unes ja uudet voimat tulevaan yöhös.
        Kesäisin tuoksuin kukkasin, ilta - auringon loisteesta.


      • Sinulle ! Minänoita kun piti, niin MURUKULLALLE olenki lähettänny
        Olen tässä samalla paistellu lättyjä ja perkannu mustikoita.

        Minänoita
        Sinulle kiitos saapukoon, voimia tulevaan yöhös....Liisa


    • lindalinda1

      se löytämisen ilo pursuaa ja helmeilee runossasi.

      ' Olet - enemmän - kuin Olet
      vyötit minut askeliis '

      Kauniit lauseet, jotka ilmentävät varsin selkeästi
      toisen ihmisen tuoman ilon ja poisvetämisen sieltä
      hiljaisuuden vuoteesta - elämään.

      Ajatuksellinen, elämäntäyteinen runo josta kiitän.

      • eroittuu kaikesta - selvästi

        Se tunne minkä tullessaan - luo
        se on niin kokonansa - läsnä

        Mitä on - kun sen menettää
        se on niin suuri -

        Rakkaudesta kiinni

        lindalindal1
        siihen olen uskonnu ja sen suomia hetkiä samoillu

        Sinulle kiitosta nyt laitan, mökilläki tuo kiire näköjään.
        Eilen poimin luonnonvadelmia monta litraa, mikä tuoksu
        mehiläisparvi piiritti, kun rasioihin laitoin.
        Kesän kaikkia anteja elämääs, niitä nyt luonto pullollaan.

        Liisa kesätunnelmissa


    • elämä on

      "me saimme lahjaksi kaiken"
      Siinä on kaikki---kiitos

      • oman tyhjyyden

        sen otti rakkaus - täytti

        Lahjaks näen - kaiken

        Sinulle
        elämä on, sanoit vähän, sanoit paljon - missä on - kaikki
        Kesästä joka seki on - lahjaa Sinulle lämmin kiitos. Liisa


    • Vuoripurojen solisevaa laulua
      voin kuvitella tuota kaunista sointua
      rakkaus ottaa omakseen
      löytämisen riemun kokeakseen.

      Kaunis on runosi sanoma...

      "Lauluamme
      vuoripurot viekää ottakaa mukaanne
      me saimme lahjana – kaiken"

      Kiitos tästä toivonliisa. :)

      • vuorilta alas tulee ravitsee janoista tullessaan

        diinaliina1

        Kesäillasta Sinulle kiitos, uimasta äsken tulin aah.
        Kuunnellaan luonnon lauluja, täälä hepokatit soittelee viulujaan.

        Liisa mökiltään


    • Kauris-62

      Hieno runo sinulta kuten aina.
      Tästä ei teksti enää parane,kiitos!

      • toivonliisa

        Sinne uus aamu jo vei.

        Kauris - 62

        Kiitos kiitos vierailustas, pidit runostani.
        Aurinkoista tietä päivääs, mökiltään Liisa toivottaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe