Löytämisen iloa

Varhaseen aamuun
vuoripurojen solisevaa - laulua

Sielä Sinut kohtaan
onhan hedelmien kypsymisen - aikaa

Yö makasi allamme - yllämme
kesäyön maljat - täyteläiset

Sinä minut veit -
pois hiljaisuuden sanattomasta - vuoteesta

Sinä olet - löytämisen ilo
tanhuatki karkeloomme yhtyy

Olet - enemmän - kuin Olet
vyötit minut askeliis

Lauluamme
vuoripurot viekää ottakaa mukaanne
me saimme lahjana - kaiken

11

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minanoita

      Ihanasti soi vuoripurojen
      soliseva laulu, ja miten hyvälle
      mielelle se kuulijansa saa..

      lukijasta puhumattakaan=)))

      Sinulle Liisa väsyneen noidan
      iloinen tervehdys yövuoro-rumban keskeltä=))

      • Yöt pitkät tunnit, lähellä kärsivän.
        Yks unelma, jospa sais nukkua.

        Jaksoit vielä hetken minullekki antaa, kiitos.
        Vuoripurot niistä alas valuu raikas vesi, kastelee kuivan maa.
        Väsymyksenki poistaa ja toistaa, olet minulle rakas.


        MURUKULLTA
        Kauniit unes ja uudet voimat tulevaan yöhös.
        Kesäisin tuoksuin kukkasin, ilta - auringon loisteesta.


      • Sinulle ! Minänoita kun piti, niin MURUKULLALLE olenki lähettänny
        Olen tässä samalla paistellu lättyjä ja perkannu mustikoita.

        Minänoita
        Sinulle kiitos saapukoon, voimia tulevaan yöhös....Liisa


    • lindalinda1

      se löytämisen ilo pursuaa ja helmeilee runossasi.

      ' Olet - enemmän - kuin Olet
      vyötit minut askeliis '

      Kauniit lauseet, jotka ilmentävät varsin selkeästi
      toisen ihmisen tuoman ilon ja poisvetämisen sieltä
      hiljaisuuden vuoteesta - elämään.

      Ajatuksellinen, elämäntäyteinen runo josta kiitän.

      • eroittuu kaikesta - selvästi

        Se tunne minkä tullessaan - luo
        se on niin kokonansa - läsnä

        Mitä on - kun sen menettää
        se on niin suuri -

        Rakkaudesta kiinni

        lindalindal1
        siihen olen uskonnu ja sen suomia hetkiä samoillu

        Sinulle kiitosta nyt laitan, mökilläki tuo kiire näköjään.
        Eilen poimin luonnonvadelmia monta litraa, mikä tuoksu
        mehiläisparvi piiritti, kun rasioihin laitoin.
        Kesän kaikkia anteja elämääs, niitä nyt luonto pullollaan.

        Liisa kesätunnelmissa


    • elämä on

      "me saimme lahjaksi kaiken"
      Siinä on kaikki---kiitos

      • oman tyhjyyden

        sen otti rakkaus - täytti

        Lahjaks näen - kaiken

        Sinulle
        elämä on, sanoit vähän, sanoit paljon - missä on - kaikki
        Kesästä joka seki on - lahjaa Sinulle lämmin kiitos. Liisa


    • Vuoripurojen solisevaa laulua
      voin kuvitella tuota kaunista sointua
      rakkaus ottaa omakseen
      löytämisen riemun kokeakseen.

      Kaunis on runosi sanoma...

      "Lauluamme
      vuoripurot viekää ottakaa mukaanne
      me saimme lahjana – kaiken"

      Kiitos tästä toivonliisa. :)

      • vuorilta alas tulee ravitsee janoista tullessaan

        diinaliina1

        Kesäillasta Sinulle kiitos, uimasta äsken tulin aah.
        Kuunnellaan luonnon lauluja, täälä hepokatit soittelee viulujaan.

        Liisa mökiltään


    • Kauris-62

      Hieno runo sinulta kuten aina.
      Tästä ei teksti enää parane,kiitos!

      • toivonliisa

        Sinne uus aamu jo vei.

        Kauris - 62

        Kiitos kiitos vierailustas, pidit runostani.
        Aurinkoista tietä päivääs, mökiltään Liisa toivottaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe