Varhaseen aamuun
vuoripurojen solisevaa - laulua
Sielä Sinut kohtaan
onhan hedelmien kypsymisen - aikaa
Yö makasi allamme - yllämme
kesäyön maljat - täyteläiset
Sinä minut veit -
pois hiljaisuuden sanattomasta - vuoteesta
Sinä olet - löytämisen ilo
tanhuatki karkeloomme yhtyy
Olet - enemmän - kuin Olet
vyötit minut askeliis
Lauluamme
vuoripurot viekää ottakaa mukaanne
me saimme lahjana - kaiken
Löytämisen iloa
11
227
Vastaukset
- Minanoita
Ihanasti soi vuoripurojen
soliseva laulu, ja miten hyvälle
mielelle se kuulijansa saa..
lukijasta puhumattakaan=)))
Sinulle Liisa väsyneen noidan
iloinen tervehdys yövuoro-rumban keskeltä=))Yöt pitkät tunnit, lähellä kärsivän.
Yks unelma, jospa sais nukkua.
Jaksoit vielä hetken minullekki antaa, kiitos.
Vuoripurot niistä alas valuu raikas vesi, kastelee kuivan maa.
Väsymyksenki poistaa ja toistaa, olet minulle rakas.
MURUKULLTA
Kauniit unes ja uudet voimat tulevaan yöhös.
Kesäisin tuoksuin kukkasin, ilta - auringon loisteesta.Sinulle ! Minänoita kun piti, niin MURUKULLALLE olenki lähettänny
Olen tässä samalla paistellu lättyjä ja perkannu mustikoita.
Minänoita
Sinulle kiitos saapukoon, voimia tulevaan yöhös....Liisa
- lindalinda1
se löytämisen ilo pursuaa ja helmeilee runossasi.
' Olet - enemmän - kuin Olet
vyötit minut askeliis '
Kauniit lauseet, jotka ilmentävät varsin selkeästi
toisen ihmisen tuoman ilon ja poisvetämisen sieltä
hiljaisuuden vuoteesta - elämään.
Ajatuksellinen, elämäntäyteinen runo josta kiitän.eroittuu kaikesta - selvästi
Se tunne minkä tullessaan - luo
se on niin kokonansa - läsnä
Mitä on - kun sen menettää
se on niin suuri -
Rakkaudesta kiinni
lindalindal1
siihen olen uskonnu ja sen suomia hetkiä samoillu
Sinulle kiitosta nyt laitan, mökilläki tuo kiire näköjään.
Eilen poimin luonnonvadelmia monta litraa, mikä tuoksu
mehiläisparvi piiritti, kun rasioihin laitoin.
Kesän kaikkia anteja elämääs, niitä nyt luonto pullollaan.
Liisa kesätunnelmissa
- elämä on
"me saimme lahjaksi kaiken"
Siinä on kaikki---kiitosoman tyhjyyden
sen otti rakkaus - täytti
Lahjaks näen - kaiken
Sinulle
elämä on, sanoit vähän, sanoit paljon - missä on - kaikki
Kesästä joka seki on - lahjaa Sinulle lämmin kiitos. Liisa
Vuoripurojen solisevaa laulua
voin kuvitella tuota kaunista sointua
rakkaus ottaa omakseen
löytämisen riemun kokeakseen.
Kaunis on runosi sanoma...
"Lauluamme
vuoripurot viekää ottakaa mukaanne
me saimme lahjana – kaiken"
Kiitos tästä toivonliisa. :)vuorilta alas tulee ravitsee janoista tullessaan
diinaliina1
Kesäillasta Sinulle kiitos, uimasta äsken tulin aah.
Kuunnellaan luonnon lauluja, täälä hepokatit soittelee viulujaan.
Liisa mökiltään
- Kauris-62
Hieno runo sinulta kuten aina.
Tästä ei teksti enää parane,kiitos!Sinne uus aamu jo vei.
Kauris - 62
Kiitos kiitos vierailustas, pidit runostani.
Aurinkoista tietä päivääs, mökiltään Liisa toivottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
