19-vuotias kohta 4 lapsen äiti

Tiiu*

Tarkalleen sanoen olen 19,7-vuotias ja odotan neljättä lastani 7kk:lla.
Aijemmat lapseni: 4,7-vuotias tyttö eli sain esikoiseni 15,0-vuotiaana ja aloin siis odottamaan 14,3-vuotiaana. Toisen lapseni synnytin 16,3-vuotiaana eli hän on nyt 3,4-vuotias poika. Kolmas on tällä hetkellä 1,0-vuotias poika.

Koulua kävin pienissä erissä kun kerran peruskoulukin jäi kesken.

Onko muita näin sanottuja "nuoria suurperheen äitejä"?

13

2742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm

onko kaikilla sama isä?

• Tiiu*

Olemme mieheni kanssa avioituneet viime kesänä. Sitä ennen olimme kihloissa joihin menimme silloin 15-vuotiaana.

• +++++++

MUA OIKEASTI HARMITTAA SUN PUOLESTA KOSKA OLITHAN LAPSI VIELÄ KUN TEIT EKAN LAPSESI,EIKÖ TEKIS MIELI MATKUSTELLA JA NÄHDÄ MAAILMAA,BAILTA TYTTÖ RUKKA!!!

• Kotonabailaaja

Nuoruus pilalla. Eikö tekis mieli bailata? Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Toiset eivät "bailaa" koskaan sanan nykysuomalaisessa merkityksessä, oli lapsia tai ei. Toisia ei yksinkertaisesti kiinnosta! Elämässä voi olla jotain paljon suurempaa. Ihmisellä voi olla myös ARVOJA. Myös nuorilla ihmisillä joskus on. Onnea alkuperäiselle kirjoittajalle! Valinnat on omiasi ja mahtavia valintoja ovatkin!

• XXX
        Kotonabailaaja kirjoitti:

Nuoruus pilalla. Eikö tekis mieli bailata? Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Toiset eivät "bailaa" koskaan sanan nykysuomalaisessa merkityksessä, oli lapsia tai ei. Toisia ei yksinkertaisesti kiinnosta! Elämässä voi olla jotain paljon suurempaa. Ihmisellä voi olla myös ARVOJA. Myös nuorilla ihmisillä joskus on. Onnea alkuperäiselle kirjoittajalle! Valinnat on omiasi ja mahtavia valintoja ovatkin!

pelle sä oot ja et tajuu mistään mitään

• heidi

sua ei voi muuta kuin sääliä. Eihän tämä juttu voi olla edes totta.

• Olen vain...

...kateellinen sinulle, nuori suurperheen äiti!
      Itse olen samanikäinen (täytän kesällä 20) ja todella surullinen, kun elämäntilanteeni ei salli minun ja poikaystäväni hankkia lapsia. Ei ainakaan ennen kuin olemme naimisissa. Ja sittenkin vasta kun olemme koulutuksemme suhteen paremmassa tilanteessa... Minä tosin haluan ehdottomasti lapsia heti kun sukunimeni vain on vaihtunut.... =)
      Itse tunnen olevani valmis äidiksi heti kun vain tärppää, eikä isäehdokaskaan enää pistä hanttiin. Miettii vain miten järjestämme työ- ja asumis- ja opiskeluasiat. Niin kuin vastuuntuntoisen perheenpään tuleekin miettiä.
      Olemme nyt sitten sopinut että heti hääyönä alkaa yritys. =)

• Nea

Missäs äitisi oli kuin sinä sait jo 15v mennä kollikoitten kanssa kuin aika nainen??? Onko sinulla kurjat oltavat kun pitää kerskua lapsi määrästä? Luulis et 15v keksis muutakin tekemistä kun olla punkassa.Ja ehkäsytkin on olemassa luulis et mamma ois senverta kertonut.Minkä ikäsenä mammas oli kun sinut sai?Toivon et kaikki sinun lapsesi on poikia jotta ne ei rupeis lisääntymään saman ikäsenä kuin äitinsä.Kerron sinulle :Ei ole tarkoitus et sinä täytät tätä maailmaa.Jaa huomasin et onhan sinulla tytär toivottavasti ostat sille 14,3 ehkäsyt et ei olis samassa tilanteessa kui sinä,nimittäin et voi tulla väittään et sun elämäs ois kadehtiva.

• jello

"Toivon et kaikki sinun lapsesi on poikia jotta ne ei rupeis lisääntymään saman ikäsenä kuin äitinsä."

=D =D =D

Biologian oppitunti, osa 1:
        Lisääntymiseen tarvitaan sekä mies/poika että nainen/tyttö.

• Anonyymi
        jello kirjoitti:

"Toivon et kaikki sinun lapsesi on poikia jotta ne ei rupeis lisääntymään saman ikäsenä kuin äitinsä."

=D =D =D

Biologian oppitunti, osa 1:
        Lisääntymiseen tarvitaan sekä mies/poika että nainen/tyttö.

Minkä ikäinen luulet ap:n poikaystävän olevan?

• Tuleva isä

Jokaisellahan on omat halunsa ja himonsa. Itse onnittelen alkuperäisen jutun kirjoittajaa mahtavasta perheestä. Itselleni on tulossa esikoinen tuossa kohtapuolin, olen itse 20 vuotta ja elän avoliitossa. Minua ei olisi haitannut vaikka nyt olisikin ollut jo yksi tai kaksi lasta aikaisemmin, koska lapset on ihania. Eikä aina tarvitse olla jossain juomassa aivoja pihalle kuten nuissa joissan viesteissä vihjailtiin. Jos vain ei pidä siitä, että menee ja tuhlaa rahansa viinaan ja sitä myötä hankkii pahan olon seuraavaksi päiväksi, niin silloin ei pidä. Itse olen luopunut alkoholista sen jälkeen kun täytin 18, tosin saunaoluen saatan ottaa, mutta se lienee hyväksyttävää.

Onnea kuitenkin jutun kirjoittajalle vielä.

• Anonyymi

Olet samaa ikäryhmää kuin ap. Yhtä lailla taidat olla liian nuori.

• ninnuska

tunnen yhen joka oli jo 15w:nä 2 lapsen äiti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2617
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      115
      2301
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1638
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1139
    5. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1058
    6. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      49
      1043
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      971
    8. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      783
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      783
    10. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      737
    Aihe