19-vuotias kohta 4 lapsen äiti

Tiiu*

Tarkalleen sanoen olen 19,7-vuotias ja odotan neljättä lastani 7kk:lla.
Aijemmat lapseni: 4,7-vuotias tyttö eli sain esikoiseni 15,0-vuotiaana ja aloin siis odottamaan 14,3-vuotiaana. Toisen lapseni synnytin 16,3-vuotiaana eli hän on nyt 3,4-vuotias poika. Kolmas on tällä hetkellä 1,0-vuotias poika.

Koulua kävin pienissä erissä kun kerran peruskoulukin jäi kesken.

Onko muita näin sanottuja "nuoria suurperheen äitejä"?

13

2791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm

onko kaikilla sama isä?

• Tiiu*

Olemme mieheni kanssa avioituneet viime kesänä. Sitä ennen olimme kihloissa joihin menimme silloin 15-vuotiaana.

• +++++++

MUA OIKEASTI HARMITTAA SUN PUOLESTA KOSKA OLITHAN LAPSI VIELÄ KUN TEIT EKAN LAPSESI,EIKÖ TEKIS MIELI MATKUSTELLA JA NÄHDÄ MAAILMAA,BAILTA TYTTÖ RUKKA!!!

• Kotonabailaaja

Nuoruus pilalla. Eikö tekis mieli bailata? Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Toiset eivät "bailaa" koskaan sanan nykysuomalaisessa merkityksessä, oli lapsia tai ei. Toisia ei yksinkertaisesti kiinnosta! Elämässä voi olla jotain paljon suurempaa. Ihmisellä voi olla myös ARVOJA. Myös nuorilla ihmisillä joskus on. Onnea alkuperäiselle kirjoittajalle! Valinnat on omiasi ja mahtavia valintoja ovatkin!

• XXX
        Kotonabailaaja kirjoitti:

Nuoruus pilalla. Eikö tekis mieli bailata? Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Toiset eivät "bailaa" koskaan sanan nykysuomalaisessa merkityksessä, oli lapsia tai ei. Toisia ei yksinkertaisesti kiinnosta! Elämässä voi olla jotain paljon suurempaa. Ihmisellä voi olla myös ARVOJA. Myös nuorilla ihmisillä joskus on. Onnea alkuperäiselle kirjoittajalle! Valinnat on omiasi ja mahtavia valintoja ovatkin!

pelle sä oot ja et tajuu mistään mitään

• heidi

sua ei voi muuta kuin sääliä. Eihän tämä juttu voi olla edes totta.

• Olen vain...

...kateellinen sinulle, nuori suurperheen äiti!
      Itse olen samanikäinen (täytän kesällä 20) ja todella surullinen, kun elämäntilanteeni ei salli minun ja poikaystäväni hankkia lapsia. Ei ainakaan ennen kuin olemme naimisissa. Ja sittenkin vasta kun olemme koulutuksemme suhteen paremmassa tilanteessa... Minä tosin haluan ehdottomasti lapsia heti kun sukunimeni vain on vaihtunut.... =)
      Itse tunnen olevani valmis äidiksi heti kun vain tärppää, eikä isäehdokaskaan enää pistä hanttiin. Miettii vain miten järjestämme työ- ja asumis- ja opiskeluasiat. Niin kuin vastuuntuntoisen perheenpään tuleekin miettiä.
      Olemme nyt sitten sopinut että heti hääyönä alkaa yritys. =)

• Nea

Missäs äitisi oli kuin sinä sait jo 15v mennä kollikoitten kanssa kuin aika nainen??? Onko sinulla kurjat oltavat kun pitää kerskua lapsi määrästä? Luulis et 15v keksis muutakin tekemistä kun olla punkassa.Ja ehkäsytkin on olemassa luulis et mamma ois senverta kertonut.Minkä ikäsenä mammas oli kun sinut sai?Toivon et kaikki sinun lapsesi on poikia jotta ne ei rupeis lisääntymään saman ikäsenä kuin äitinsä.Kerron sinulle :Ei ole tarkoitus et sinä täytät tätä maailmaa.Jaa huomasin et onhan sinulla tytär toivottavasti ostat sille 14,3 ehkäsyt et ei olis samassa tilanteessa kui sinä,nimittäin et voi tulla väittään et sun elämäs ois kadehtiva.

• jello

"Toivon et kaikki sinun lapsesi on poikia jotta ne ei rupeis lisääntymään saman ikäsenä kuin äitinsä."

=D =D =D

Biologian oppitunti, osa 1:
        Lisääntymiseen tarvitaan sekä mies/poika että nainen/tyttö.

• Anonyymi
        jello kirjoitti:

"Toivon et kaikki sinun lapsesi on poikia jotta ne ei rupeis lisääntymään saman ikäsenä kuin äitinsä."

=D =D =D

Biologian oppitunti, osa 1:
        Lisääntymiseen tarvitaan sekä mies/poika että nainen/tyttö.

Minkä ikäinen luulet ap:n poikaystävän olevan?

• Tuleva isä

Jokaisellahan on omat halunsa ja himonsa. Itse onnittelen alkuperäisen jutun kirjoittajaa mahtavasta perheestä. Itselleni on tulossa esikoinen tuossa kohtapuolin, olen itse 20 vuotta ja elän avoliitossa. Minua ei olisi haitannut vaikka nyt olisikin ollut jo yksi tai kaksi lasta aikaisemmin, koska lapset on ihania. Eikä aina tarvitse olla jossain juomassa aivoja pihalle kuten nuissa joissan viesteissä vihjailtiin. Jos vain ei pidä siitä, että menee ja tuhlaa rahansa viinaan ja sitä myötä hankkii pahan olon seuraavaksi päiväksi, niin silloin ei pidä. Itse olen luopunut alkoholista sen jälkeen kun täytin 18, tosin saunaoluen saatan ottaa, mutta se lienee hyväksyttävää.

Onnea kuitenkin jutun kirjoittajalle vielä.

• Anonyymi

Olet samaa ikäryhmää kuin ap. Yhtä lailla taidat olla liian nuori.

• ninnuska

tunnen yhen joka oli jo 15w:nä 2 lapsen äiti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      81
      2020
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      20
      1814
    3. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1507
    4. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      206
      1406
    5. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      33
      1297
    6. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      25
      1158
    7. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      88
      1060
    8. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      26
      1033
    9. Aivottomat

Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie
      Kuhmo
      23
      837
    10. Oho! Jari Isometsä lataa suorat sanat Farmi Suomesta - Kovaa kritiikkiä: "Ei oikein enää nappaa..."

Jari Isometsä antaa kovaa kritiikkiä Farmi Suomi -realityn nykymenosta. Oletko samaa mieltä hiihtäjälegendan kanssa? L
      Tv-sarjat
      19
      812
    Aihe