Eli siis jos sosiaalityöntekijä menee vankilaan töihin, mitä hän siellä tekee? Siis yliopistopohjainen sosionomi.
Mitä sosiaalityöntekijä tekee vankilassa?
7
2332
Vastaukset
- tana
...usko jo ettei yliopistossa kouluteta 'sosionomeja',vaan sosiaalityöntekijöitä. Vankilassa sumplitaan mm. siviiliasioita, siihen liittyviä sosiaaliturvakysymyksiä ja valmistellaan sujuvaa siirtymää siviiliin.Turhauttavaa työtä siis.
- aloittajasss
Kai sitä kysyä saa ja erehtyminen on inhimillistä.
- sosionomin ja
aloittajasss kirjoitti:
Kai sitä kysyä saa ja erehtyminen on inhimillistä.
sosiaalityöntekijän ero.
Mistä' valmistuu sosionomi (AMK)
ja mistä valmistuu sosiaalityöntekijä.
Toiki sosionomi(AMK) voi olla vankilassa töissä.
Siitä lähe...ja käy mol.fi sivuilla sivistämäs itseäsi lissää. - uunoja
sosionomin ja kirjoitti:
sosiaalityöntekijän ero.
Mistä' valmistuu sosionomi (AMK)
ja mistä valmistuu sosiaalityöntekijä.
Toiki sosionomi(AMK) voi olla vankilassa töissä.
Siitä lähe...ja käy mol.fi sivuilla sivistämäs itseäsi lissää.sosionomi koulutus on ammattikoulukoulutus junttihommaa
- !!!
uunoja kirjoitti:
sosionomi koulutus on ammattikoulukoulutus junttihommaa
Kysyjä ei ollut väärässä sillä yliopistosta on valmistunut sosionomeja!!!! Kiroilijat voisivat selvittää itsekin ensin, ennen muille räyhäämistä.. ja viimeinen kommentti todistaa taas vastaajien kypsyyttä.. Sosionomi (AMk) tutkinnon omaavat valmistuvat ammattikorkeakoulusta ja pelkät sosionomit ovat valmistuneet ennen yliopistosta..
- pallerovaan
uunoja kirjoitti:
sosionomi koulutus on ammattikoulukoulutus junttihommaa
Ammattikorkeakoulussa
- rahaasäästyy
Turha virka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244