Polta vaikka koko pitäjä

Minanoita

silmissäsi kipinöi
yhden riettaana
riehuvan rovion verran

"minkä kerran aloittaa
se on vietävä loppuun"

sinulla on omituinen tapa
hengittää huuliltasi
hölmöjä haasteita


ei minulla ole aikaa
rakastaa

vaikka heittäisit tulikatseita
yli koko tämän kummallisena
kiehuvan pitäjän


uskothan

minä juoksen pakoon
rakkautta

22

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perruutan Rutin ulos nyt

      Olipas pirtsakka runo ja
      palohälyn ´kin vielä riettaasti
      repäsit kehiin.
      Olet kyllä melko sälli;=)

      • Minanoita

        Täältä savuverhon takaa
        kantautuu kiitoksein arvon
        autoilijalle=)))


    • fireenä

      on syttymisherkkää materiaalia,tämä saa
      lukijankin sammutustöihin osllistumaan!

      • Minanoita

        Ennenkuin liekit leimahtaa
        tämä tyttö kiitosta vilkuttaa=)))


    • Oot sie aika noita niin sanoiltas kuin tunnelmaltas,
      viet kuin pässiä narusta ja tuuliviirikin etsii suntaansa
      mihin arvaisi asettua taloksi - noidannuolilta.

      Lukee ja tulkkaa mitenpäin vaan ja aina jää
      huumorinkukka tanssimaan että kuka vie ja
      pääseekö saatille.

      Humorikasta viikkoa Sinulle !

      • Minanoita

        Tiedätkö, nauraen minäkin palautettasi
        luin, oli se meinaan niin hauska, minäkö vetäisin ketään
        kuin pässiä narussa tai ampuisin noidannuolilla*viheltelee viekkaana*

        Sinulle Dolan pistin tuuliviirin tuomaan
        huumorinkukassa tanssivat kiitokseni=)))


    • liekinheitin

      Yhdyn täydellisesti edellisen kommentaattorin sanoihin,
      tässä runossa on aivan mahtava tunnelma!Minut se vei
      mukanaan kuin pässin narussa:)

      • Minanoita

        Oli mukava kuulla että pidit runostani niiiiin
        paljon että .....No jokatapauksessa sinulle siitä
        kauneimmat kiitokseni=)))


    • ...Paikalle jauhesammuttimen kanssa ...
      Jos sittenkin pieni toivon kipinä.
      Oot sie mainio =)

      • Minanoita

        Hyvä, olet oikeaoppisesti varustautunut,
        saadaan sammutettua ne kipinätkin, heh=))

        Krisse sinua tulisesti kiitän=))


    • Fire Man

      pittee sammuttoo hellästi
      jotta ei tul karkoo
      mittee siitä pitäjästä
      suaphan niitä taloja uusija

      • Minanoita

        Savoksi ja niin kauniisti.....tässähän voi tulla
        katumapäälle liian ehdotonta runoaan....

        Sinulle kauniit kiitokseni ihanasta palautteestasi=)))


    • otsikkos runossas herätti

      vei sinne lapsuuteeni, oli myöhäisyksy
      kotini paloi pimeässä yössä

      "Tuli on hyvä palvelija , huono isäntä"

      Ootki oivaltannu
      joku nääs katseellaan koittannu kärventää

      "uskothan"

      "minä kuoksen pakoon
      rakkautta"

      Hymyks tämä nyt syttyi, vaikka eihän tulipalo oo mikää leikin asia.
      Hauska runos, rakkaus see vain jaksaa.

      Liisa kiittelee

      • Minanoita

        On myönnettävä että tahallaan yritin tehdä vähän
        iloisempaa runoa, minulla kun yleensä aina tuppaa niistä
        tulemaan melankolisia.(vaikka totta on, tuli ei ole leikin asia:)


        Sinulle Liisa ihanasta palautteestasi
        punaherukoiden makuiset kiitokseni=)))

        (minulla ämpärillinen odottaa
        keittämistä mehuksi porstuassa)


    • Mysteriet

      Juuttaan komeen runon oot saanu aikaa!
      Täs silmä leppää - ja verenpaine, se o huipusans =)

      Sinnuu lie tarttunu jokin homesienipöllähdys sielt autiotuvalt :O

      • Minanoita

        Mie lienen henkitelly homepölyitiöi ihan liian liikaa,ja lissää aattelin viel henkäillä tuossa viikonloppuna,
        mut miulpa on verenpaine kohillaan läläläää=)))Kjäh, kjäh ja Piits=)))


        Sinulle kuulos roppakaupalla kiitosta=))


    • Vaikka silmissäsi kipinöi
      ja tulikatseet saavuttaisivat sinut, niin...
      rakkaus ei saavuta ei, jos ei tahdo.

      Hauska otsikko ja oikein kiva kipunoiva runo, jeah. :)

      • Minanoita

        Voi miten mukavaa nähdä sinut
        runosessani=))))))Täältä kantautuu kiitokseni
        rummun pärinän saattelemana ja kipinät eiku lentelöö=)


    • *laudi*

      Et pääse pakkoon sillon ku se on tullakseen :)
      Ja aikaa. Sitä löytyy sitte :) kummasti

      • Minanoita

        Ihana nähjä sinuaki, mie oon ihmetelly
        että mihen tuntureille sie oot paennut ko ei
        oo mithän kuulunu?*nauraa leveästi*

        Sinua mie kovin kiittelen=)))


    • *MURUKULTA*

      'polta vaikka koko pitäjä'.... eekai se ole yllytyshullu! :O)
      *hakkee ämpäriä*
      Tiiä noista rakkauventuista vaikka kuinkakin alkais leviään...
      Vaan taijan minäkin lähtä karkuun..tuota,,, mihinkä suuntaan sitä pitäs..mmmm..

      "silmissäsi kipinöi
      yhden riettaana
      riehuvan rovion verran"...


      Ok, siis tuonne! :○)) wouw....

      • Minanoita

        Saattaa se olla ...yllytyshullu...mie tiiä...

        Helkkarin hienoo et sie otit tuon ämpärin mukkaas,
        mut oisit laittant siihen vettä kans..

        Hei mihen sie pakenet........vasta se ol tässä ..nyt ei näy missää...

        Mutta hyväntähen Muru tuu takasin että saan sinnuu kiittää viäl!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe