Huikeita rakeback- diilejä (mm.iPokeriin)

10deals

Jos haluat saada hyvän luotettavan diilin
mm.iPokerille tai Ongamelle, niin
laita viestiä osoitteeseen:

[email protected]

...iPokerille löytyisi muutama eri diili

toinen niistä on jopa 50% (joka on todella hyvä ja sillä pelaan itsekin).

Myös Ongamelle löytyis kiinteä 50%, joka on myös käteispeleissä oikein loistava raken palauttaja.

Itse toimin diileissä suosittelijana, joten en vastaa maksuista.
Diileistä vastaa siis oikein mukava ja hyvä kasvava rakebacksivusto, joka välittää
asiakkaistaan. Omalta osaltani toki koitan saada alun
sujumaan oikein mallikkaasti ja myös jatkossa toki
omalta osaltani pyrin aina auttamaan, jos tulee jotain kysyttävää yms.

Kandee ottaa ihan rohkeasti vaan yhteyttä, mikäli diilit
vaikuttavat kiinnostavilta.

5

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivokääpiö!

Kumpaankaan verkkoon ei tarjota rakebackia ja se on varma. Sekä Ongame että myös iPoker ovat kieltäneet skineiltään kaikki rakeback-diilit.

• onhan noita kaikkialla

Kyllähän noi rakebackit taitavat olla kiellettyjä hyvinkin monessakin verkossa, kuten
        myös noi Ongamen 8X jatkuvat bonuksetkin, mitä usein näkee tarjottavan.
        Kuitenkin niitä on jatkuvasti kaikkialla tarjolla.

Minäkin sain toukokuussa uuden rakeback- diilin juuri ipokerille, tosin eri paikasta. Hyvin on maksut sielläkin toimeet, joten ainakaan tuo ei ole esteenä. Nämä rakeback- jutut ovat jo kauan olleet sellaista hieman "sivummalla" tapahtuvaa diilien solmimista.
        Monen pelaajan ei ole varaa ollan liian rehellinen eri pokeriverkkoja kohtaan ja maksaa heille maksimirakea. Jos en olisi niin laiska tekemään uusi pelitilejä, niin
        testaisin varmaan totakin iPokerin diiliä, mutten jaksa nähdä vaivaa 5% eron vuoksi.
        Eikä tuollainen ero mun rakemäärillä juurikaan tunnu.
        Kaikki tietysti tekevät itse omat valintansa :)

• 10deals

Halutessaan oi pelata vaikka ilman mitään bonuksia.
        Jos tarvitsee hyvän diilin tuen peliinsä, kuten ainkin minä, niin mainitsemani diilit ovat hyvä apu siinä tapauksessa. Jos siis sellainen kiinnostaa, niin ota toki yhteyttä.

• huvittunutd
        onhan noita kaikkialla kirjoitti:

Kyllähän noi rakebackit taitavat olla kiellettyjä hyvinkin monessakin verkossa, kuten
        myös noi Ongamen 8X jatkuvat bonuksetkin, mitä usein näkee tarjottavan.
        Kuitenkin niitä on jatkuvasti kaikkialla tarjolla.

Minäkin sain toukokuussa uuden rakeback- diilin juuri ipokerille, tosin eri paikasta. Hyvin on maksut sielläkin toimeet, joten ainakaan tuo ei ole esteenä. Nämä rakeback- jutut ovat jo kauan olleet sellaista hieman "sivummalla" tapahtuvaa diilien solmimista.
        Monen pelaajan ei ole varaa ollan liian rehellinen eri pokeriverkkoja kohtaan ja maksaa heille maksimirakea. Jos en olisi niin laiska tekemään uusi pelitilejä, niin
        testaisin varmaan totakin iPokerin diiliä, mutten jaksa nähdä vaivaa 5% eron vuoksi.
        Eikä tuollainen ero mun rakemäärillä juurikaan tunnu.
        Kaikki tietysti tekevät itse omat valintansa :)

Bonus on aina bonus. Cashback ei ole sama kuin rakeback. Eli vielä kerran: Ongamelle tai iPokerille ei saa rakebackia, mutta rakebackia vastaavia etuisuuksia kyllä.

• onhan noita kaikkialla
        huvittunutd kirjoitti:

Bonus on aina bonus. Cashback ei ole sama kuin rakeback. Eli vielä kerran: Ongamelle tai iPokerille ei saa rakebackia, mutta rakebackia vastaavia etuisuuksia kyllä.

No jokseenkin samahan se millä nimikkeellä palautus tulee, jos rakesta
        tulee takasin 40-50% tai jopa enemmänkin. Rakeback on toki luontevin nimi sille.
        iPoker/ Ongame on kieltänyt rakebackin markkinoimisen sillä nimityksellä julkisesti. Kuitenkin on satoja/ tuhansia saitteja joilla niitä saa liittymisen jälkeen :) Pelaaja voi itse ajatella omaavansa rakebackin, vaikka sen tarkka nimitys olisikin vaikka juuri cashback.

Pääosinhan monet saitit samalla huononsivat uusia diilejään, josta varsinkin kärsivät peruspelaajat. Kyllähän sellaiset yli $5K/kk kuukaudessa rakettavat pelaajat varmasti saavat uusistakin asiakasohjelmista ihan ok edut.
        Mutta jos sellaiset vähän rakea tuottavat peruspelaajat koittavat saada jostain ohjelmasta jotain etua itselleen, niin aika heikkoa on.

Aika usein juuri bonuksissa on joku aikaraja sen suorittamiseen, joka lisää painetta pelata tietyn ajan puitteissa nuo bonuksensa vaatimat raketusmäärät yms. Monelle työssäkäyvälle/ perheelliselle sellainen ei ole välttämättä kovinkaan hyvä vaihtoehto. Niissä tapauksissa juuri kiinteä mukava palautusprosentti on parempi vaihtoehto.

Jokainen pelaaja suorittaa itse valintansa. Toki jos pelaa vaikka vaan PokerStarsilla, niin tuolloin jokseenkin sama mitä kautta tilinsä avaa. Moniin
        muihin verkkoihin sit onkin yhä ihan hyviäkin diilejä saatavilla, jos näkee itse hieman vaivaa tai on tuttuja joiden kautta saa vinkkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe