Onko mahdollista myydä dna:n sim-lukittua puhelinta? Kuukausi sitten hommasin dna kimpassa tuommosen nokia 5800 XpressMusic puhelimen ja nyt olen tullut siihen tulokseen, että puhelin ei sovikkaan minulle. Onko minun tosiaan pakko pitää tätä luuria tuo 24 kuukautta? Tuota dna:n liittymää en ole vaihtamassa ja olen siihen erittäin tyytyväinen, mutta puhelimesta olisi päästävä eroon.
SIM-lukitun puhelimen
6
1724
Vastaukset
- q
Mitä ostaja tekisi toimimattomalla puhelimella?
Olet tehnyt kahden vuoden orjasopimuksen ja maksat kapulasta ja liittymästä kaksi vuotta. Eroon et kesken kautta maksuista pääse. Kapulan kyllä voit heittää vaikka järveen mutta siitä huolimatta maksat. - joku vaan
Oletko aivan varma, että se puhelin on sim-lukittu. Itse ostin dna kimpassa Nokia N73 puhelimen kolme vuotta sitten. Se ei ollut sim-lukittu eli oli täysin samanlainen puhelin minkä saa kaupasta ostettaessa ilman kimppa-sopimusta. Jos dna:lla on edelleen Nokian puhelimet ilman sim-lukitusta voit myydä puhelimen eteenpäin, koska se toimii kaikkien operaattoreiden kaikilla sim-korteilla. Kolme vuotta sitten ei ollut yhdessäkään Nokian puhelimessa sim-lukitusta mitkä myytiin dna-kimppa sopimuksella.
- salazar
Sim-lukitus on helppo purkaa joko ohjelmistopohjaisesti, kaapelilla tai puhelimen piilotettuja tehdasasetuksia käyttämällä. Voin neuvoa suomeksi tai venäjäksi kuinka kyseinen puhelinmallisi voidaan unlokata, laita viestiä jos vielä luet tätä, laitan meiliosoitteen.
- purku
salazar kirjoitti:
Sim-lukitus on helppo purkaa joko ohjelmistopohjaisesti, kaapelilla tai puhelimen piilotettuja tehdasasetuksia käyttämällä. Voin neuvoa suomeksi tai venäjäksi kuinka kyseinen puhelinmallisi voidaan unlokata, laita viestiä jos vielä luet tätä, laitan meiliosoitteen.
Kiinnostaisi tuo sim-lukituksen poisto. Voisitkos antaa ne ohjeet suomeksi? Jos sim-lukituksen purkaa ja myy sitten puhelimen niin voiko sen maksaa sitten dna:lle kerralla sen puhelimen vai pitääkö tuo 24kk maksaa 9€/kk?
- öklö
purku kirjoitti:
Kiinnostaisi tuo sim-lukituksen poisto. Voisitkos antaa ne ohjeet suomeksi? Jos sim-lukituksen purkaa ja myy sitten puhelimen niin voiko sen maksaa sitten dna:lle kerralla sen puhelimen vai pitääkö tuo 24kk maksaa 9€/kk?
puhelimen voi maksaa ns. loppuun kesken kytkykaupan mutta olet edelleenkin sitoutunut siihen liittymään
- jkfky
öklö kirjoitti:
puhelimen voi maksaa ns. loppuun kesken kytkykaupan mutta olet edelleenkin sitoutunut siihen liittymään
Mitenköhän saisi Nokian cs-15 mokkulasta sim lukituksen pois, että voisi käyttää toista liittymää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838