Poika armeijassa

Nainen punaisessa kylpyt

Poikani jesse astui suomen harmaaseen, eli armeijaan, no poika oli sitten ensilomilla ottanut oikein kunnolla miestä vahvempaa viikonloppuvapaalla.

Tästä seurasi, että pojan kaverit toi sen kotia, minä olin yksin kotona, mies oli reissussa, katselin teeveetä kylpytakissa kun ovikello soi ja näin ovisilmästä, että jesse oli siellä parin muun soltun kanssa.

Avasin oven ja nämä nuoret miehet kantoi jessen sisään, näytin suuntaa jessen oman huoneeseen ja sinne se sänkyn aseteltiin.

Tämän jälkeen pojat vetäytyi takaisin eteiseen, ulkona oli kova pakkanen ja kiitin poikia ettei ne jättäneet humalaista yksin hortoilemaan, eihän sitä tiedä kuinka huonosti olisi käynyt.
No pyysin poikia istumaan olohuoneen puolelle ja ottamaan vaikka pienet drinkit kiitokseksi, johon pojat tietenkin suostui, itse olin ottanut koko illan näitä drinkkejä ...

No en vissiin oikein huomannut, tilanteen oikeaa luonnetta, punaisessa silkkikylpytakissa taisin olla aika vetävän näköinen ja kun juttelin pienessä sievässä, niin tunnelma oli aika vapautunut.

Enkä oikein huomannut sitä, kun toinen pojista oli siirtynyt toiselle puolen ja alkoi lähennellä minua, estelin ja sanoin nono, pojat, ei täällä nyt mitään irtoa.
Mutta, poika oli työntänyt jo kädet kylpytakin sisään ja avannut sen, katselin hölmistyneenä vapaana vellovia rintojani mitä poika vaivasi ja kysyin ihmeissäni, mitä se oikein meinasi ????
Poika avasi kylpytakin kokonaan ja käänsi minua selälleni, sanoin sille, että lopettappa nyt heti paikalla, mutta toinen poika oli ottanut housuistani kiinni ja nykäisi ne kerralla pois ja samalla nosti jalkani ylös.

Siinä minä makasin selälläni, jalat ylöspäin, ilkialasti ja katselin kun pojat veteli housuja pois itseltään, niillähän oli täysi seisokki päällä.
Sanoin pojille, olevani naimisissa oleva nainen ja käskin niiden heti häipyä, toinen poika nousi jalkopäästä päälle ja pisti mulkkunsa sisään, sinne se solahti läpimärkään pilluuni, olin ilmeisesti kiihottunut sen veivaamisen ja riisumisen aikana oikein kunnolla, itse en sitä oikein tajunnut mutta perseeni alkoi samantien vatkata pojan kanssa samaan tahtiin ja suustani kuului vain kiimainen yninä ....

Muistin samalla, ettei meillä oltu nussittu kuukausiin, mieheni veltto mulkku ei ollut kiinnostunut minusta enää pitkään aikaan ...
Mutta nämä mulkut ei olleet velttoja ja pojat pani kunnolla, siinä sitä rytkyteltiin vuoron perään ja minä ynisin tyytyväisenä, sain lopulta orgasmin kun toinen poika oli pukilla, ensimmäinen poika oli tullut niin nopeasti etten ehtinyt oikein mukaan.

Pojat nussi minua muutaman kerran sinä yönä, molemmat pani vuoron perään kun toinen katseli tai työnsi välillä oman mulkkunsa minulle suuhun, jota imeskelin kuin pikkutyttö karkkia, tätä herkkua sai ihan liian harvoin.
No lopulta pojat sitte aamuyöstä lähti, saattelin ne ovelle ja kiitin vielä palvelusta, omasta ja poikani puolesta ....

66

46818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reiska 1962

      Muuten oli aika hyvä stoori. M 47

    • Anonyymi

      Saiko Jessekin seuraavana aamuna?

      • Anonyymi

        Ihanko raaskit luopuu omistas.


    • Anonyymi

      Onko kyseessä sama Jesse joka kuulemma syntyi Nazarethissa parituhattavuotta sitten.

    • Anonyymi

      Olen vajaa viiskymppinen äiti. Poikani on 19 ja häntä kiihottaa jos näkee minut nussimassa jonkun vieraan miehen kanssa! Oma mieheni on paljon pois työnsä takia ja tuonkin joskus miehiä kotiini. Meillä on sopimus poikani kanssa, hän ei puhu asiasta isälleen jos saa salaa katsella miten kiimainen äiti saa vierasta kyrpää! Kiihottaa se minuakin ,kun tiedän pojan katselevan ja runkkaavan. Joskus jos mies ei jää yöksi menen hänen läjdettyään poikani huoneeseen, pillu spermaa valuen. Istun hänen kasvojensa päälle ja käsken poikaa nuolemaan! Hetken päästä annan pojan nussia! Joskus hän panee minua 3-4 kertaakin, olenko pervo? Kumpikin on vapaaehtoisesti mukana .

      • Anonyymi

        Poikani on jo aikamies ja perheellinen. Minulla oli ja on seksisuhde hänen kanssaan. Se alkoi yli 10 vuotta sitten ja on jatkunut tähän päivään saakka. Hän on jo liki kolmekymppinen ja kahden lapsen isä. Poikani on vuorotyössä ja kun hän on iltavuorossa js miniä töissä ja lapset hoidossa käyn usein pojan luona kyläilemässä. Soitan aina hänelle ,että olen tulossa. Housut märkinä ajan pojan luokse ja tiedän että siellä äitiä odottaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikani on jo aikamies ja perheellinen. Minulla oli ja on seksisuhde hänen kanssaan. Se alkoi yli 10 vuotta sitten ja on jatkunut tähän päivään saakka. Hän on jo liki kolmekymppinen ja kahden lapsen isä. Poikani on vuorotyössä ja kun hän on iltavuorossa js miniä töissä ja lapset hoidossa käyn usein pojan luona kyläilemässä. Soitan aina hänelle ,että olen tulossa. Housut märkinä ajan pojan luokse ja tiedän että siellä äitiä odottaa....

        MInullakin on jatkuva suhde nyt jo kolmekymppiseen, aviossa olevaan poikaani. Se alkoi hänen ollessa kuudentoista vanha. Sattui nimittäin niin, että työmaallani tuli teknisiä ongelmia ja saimme iltapäivän vapaaksi. Iloisena menin kotiin. Eteiseen saavuttuani kuulin outoja ääniä poikani huoneesta ja avasin oven hiljaa varoen. Silmäni rävähtivät hämmästyksestä auki ja sydämmeni hakkasi lujaa kun sain katsoa edessäni olevaa näkyä... Vuotella oli poikani pukeutuneena mitä ilmeisemmin minun alusasuihini ja polvillaan vuoteen vierees oli poikaani pari vuotta vanhempi sisareni vanhin poika imemämässä rakkaan poikani kovaa kalua mikä oli esillä pikkareitten vuotärönauhan alta. Vahingossa kolautin ovea ja pojat olivat saada sydärin molemmat. Poikani yritti piilotella itseään ja serkkupoika hamuili housujaan suojakseen. Jostakin syystä minä vaan kehoitin poikia hoitamaan hommat valmiiksi ja itse mensin keittämään meille kahvit...
        Kyllä siinä armaan puolisen tuntia meni kunnes he häpeillen astuivat luokseni keittiöön. Istuivat sentään pöydän äärreen ja aloitin kuulustelun. Kyselin ihan rauhallisesti, että kuinka kauan he ovat näitä leikkejä harrastaneet ja vastaukseksi sain, että muutaman vuoden jo... Lupasin pyhäsi pojille, että en kertoisi miehelleni, enkä sisarellenik yhtään tästä tapahtuneesta. Sekkupojan kadottua, sain päähänpiston ja pyysin poikaani pukeutumaan uudelleen alusasuihin ja hän saisi valita ihan mitä halusi kaapistani. Pian olikin edessäni pikkutyttö...Jolla kulli seisoi kovaa, enkä voinut olla ottamatta siitä kiinni vaan runkkasin hänelle orkut siinä keittiössä. Illalla annoin hänelle parhaan yöpukuni ja silloin ensimmäisen kerran rakastelimme yhdessä. Poika sai minulta paljon asuja ja oli ahkera vieras vuoteessani aina kun mieheni oli työmatkoillaan. Nykyisinkin, kun hän pistäytyy kylässä, leikkimme jatkuvat ja halut vaan kasvavat. Ihanaa kerrassaan.


      • Anonyymi

        Kuinka moni on oikeasti katsellut kun äitiä on pantu? 🤔😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni on oikeasti katsellut kun äitiä on pantu? 🤔😂

        Minä olen nähnyt nuorena usein kun isäni panee äitiäni. Joskus 10- 12 vuotiaana aloin käydä kurkkimassa kun he luulivat että nukuin. Jännää oli katsella sitä touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni on oikeasti katsellut kun äitiä on pantu? 🤔😂

        Olin ehkä 9-10 vuotias kun menin vanhempieni makuuhuoneeseen niin hämmästyin kun isäni veli pani äitiäni takaapäin.
        Myöhemmin selvisi että isäni ja setäni vaihtoivat pareja.
        Tästä on minulle ilmeisesti jäänyt halu panna vaimoani kimpassa ja parinvaihto kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin ehkä 9-10 vuotias kun menin vanhempieni makuuhuoneeseen niin hämmästyin kun isäni veli pani äitiäni takaapäin.
        Myöhemmin selvisi että isäni ja setäni vaihtoivat pareja.
        Tästä on minulle ilmeisesti jäänyt halu panna vaimoani kimpassa ja parinvaihto kiinnostaa.

        Samoin olen nähnyt kun isäni vanhempi veli pani äitiäni. Äiti ratsasti sedän päällä isot rinnat heiluen
        Olin jotain 16 ja runkkasin samalla kun katselin kiihottavaa näkymää. Siitä asti olen usein fantasioinut äidistäni. Olen kohta 30 v. mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikani on jo aikamies ja perheellinen. Minulla oli ja on seksisuhde hänen kanssaan. Se alkoi yli 10 vuotta sitten ja on jatkunut tähän päivään saakka. Hän on jo liki kolmekymppinen ja kahden lapsen isä. Poikani on vuorotyössä ja kun hän on iltavuorossa js miniä töissä ja lapset hoidossa käyn usein pojan luona kyläilemässä. Soitan aina hänelle ,että olen tulossa. Housut märkinä ajan pojan luokse ja tiedän että siellä äitiä odottaa....

        Olen reilu viisikymppinen nainen ja poikani on vajaa kolmekymppinen. Kaikki sai alkunsa vasta nyt jo vanhemmalla iällä. Pojalleni tuli avioero vaimostaan ja hän muutti väliaikaisesti luokseni. Parin kuukauden jälkeen asia ajautui siihen ,että olimme yhdynnässä ,alkoholilla oli osuutta asiaan . Viime kerrasta minulla oli varmasti pari vuotta ,pojallakin kuukausia koska paineita oli, hän pani minua samana iltana 3 kertaa! Onneksi alkoholi toimi puudukkeena, poikani oli aika rajuotteinen.


      • Anonyymi

        Oi ihanuus. Mistä päin oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi ihanuus. Mistä päin oot?

        Täällähän minä.


      • Anonyymi

        Sama reilut viisikymppinen nainen tässä. Saahan sitä arvostella ,mutta poikani on jp liki 30 ja tietää ja tajuaa mitä tekee. Molemmat haluavat sitä emmekä sotke siihen ulkopuolisia. Sitä paitsi tässä iässä on ihanaa saada kunnolla nuoren miehen isoa ja kovaa kyrpää! Olkoonkin sitten vaikka oma poika !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama reilut viisikymppinen nainen tässä. Saahan sitä arvostella ,mutta poikani on jp liki 30 ja tietää ja tajuaa mitä tekee. Molemmat haluavat sitä emmekä sotke siihen ulkopuolisia. Sitä paitsi tässä iässä on ihanaa saada kunnolla nuoren miehen isoa ja kovaa kyrpää! Olkoonkin sitten vaikka oma poika !

        En kyllä arvostellut teitä vaan tota kommentoijaa.Ei mua haittaa teidän leikit kun molemmat tykkäävät ja nauttivat.Se ei ole minulta pois.Hyvää illan jatkoa ja nauttikaa.


      • Anonyymi

        Tosi upeeta,jatkakaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni on oikeasti katsellut kun äitiä on pantu? 🤔😂

        Ei se varmaankaan ero perheissä niin harvinaista ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni on oikeasti katsellut kun äitiä on pantu? 🤔😂

        En ole nähnyt, mutta haaveena on että näkisin isotissisen äitini sängyssä yhtä aikaa kolmen isokullisten nuorten mustien poikien kanssa!!Katselisin ja runkkaisin samalla kun mustat pojat nussisivat seksikästä äitiäni joka reikään!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nähnyt, mutta haaveena on että näkisin isotissisen äitini sängyssä yhtä aikaa kolmen isokullisten nuorten mustien poikien kanssa!!Katselisin ja runkkaisin samalla kun mustat pojat nussisivat seksikästä äitiäni joka reikään!!

        Minulla samankaltainen famtasia! Yllätän äitini kahden mustan miehen kanssa. Äiti ratsastaa isolla mustalla kullilla ja imee toista. Avaan housuni ja riisun ne, menen makkariin ja nousen polvilleni äidin takapuolen taakse. Levitän äidin kannikoita ja painan terskani äidin anukselle. Äiti kääntää päätään ja näkee kuka siellä oikein touhuaa. Irstas ilme leviää äitini kasvoille , kun työnnän kyrpäni hänen peppuunsa. Senkin tuhma poika, anna äidille kyrpää perseeseen, äitini voihkii. Lastini ruiskuu alta aikayksikön mutsin peppureikään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi upeeta,jatkakaa

        Ystävättäreni nai kahden poikansa kanssa! Olen olkut pari kertaa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävättäreni nai kahden poikansa kanssa! Olen olkut pari kertaa mukana.

        Kiimaista katsottavaa,!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla samankaltainen famtasia! Yllätän äitini kahden mustan miehen kanssa. Äiti ratsastaa isolla mustalla kullilla ja imee toista. Avaan housuni ja riisun ne, menen makkariin ja nousen polvilleni äidin takapuolen taakse. Levitän äidin kannikoita ja painan terskani äidin anukselle. Äiti kääntää päätään ja näkee kuka siellä oikein touhuaa. Irstas ilme leviää äitini kasvoille , kun työnnän kyrpäni hänen peppuunsa. Senkin tuhma poika, anna äidille kyrpää perseeseen, äitini voihkii. Lastini ruiskuu alta aikayksikön mutsin peppureikään!

        Nautinnollinen juttu.
        Olisi kiva tietää mitä mustat miehet ajattelevat kun tulen mukaan leikkiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ystävättäreni nai kahden poikansa kanssa! Olen olkut pari kertaa mukana.

        Olit mukana? Oletko mies vai nainen?


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Olit mukana? Oletko mies vai nainen?

        Nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen.

        Tietääkö miehenne?
        Jos olette siis naimisissa.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Tietääkö miehenne?
        Jos olette siis naimisissa.

        Emme ole ,eronneita molemmat.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Olit mukana? Oletko mies vai nainen?

        Koko eilisen illan pojat naivst meitä! Nyt vielä nukkuvat. Tunnin päästä menemme herättämään poitsut tositoimiin. Naukkailemme poikien äidin kanssa valkkaria näin aamutuimaan, molemmat vähän huppelissa. Molemmilla tekee taas mieli! Poikien äitikin on taas ihan liekeissä!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koko eilisen illan pojat naivst meitä! Nyt vielä nukkuvat. Tunnin päästä menemme herättämään poitsut tositoimiin. Naukkailemme poikien äidin kanssa valkkaria näin aamutuimaan, molemmat vähän huppelissa. Molemmilla tekee taas mieli! Poikien äitikin on taas ihan liekeissä!!

        Hauskaa kesä puuhastelua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nähnyt, mutta haaveena on että näkisin isotissisen äitini sängyssä yhtä aikaa kolmen isokullisten nuorten mustien poikien kanssa!!Katselisin ja runkkaisin samalla kun mustat pojat nussisivat seksikästä äitiäni joka reikään!!

        Pääsin näkemään äitini mustan pojan kanssa. Olimme Kanarialla jotakin 90-luvun lopulla. Olin tuolloin 17. Äiti oli lähtenyt altaalta jo aiemmin, kun tulin huoneeseemme nuori musta poika pani äitiä takaapäin hotellihuoneen sohvalla! Kumpikaan ei tiennyt minusta mitään, poika oli tuskin minusta vanhempi ja tunnistin hänet hotellin henkilökuntaan kuuluvaksi. Oli aika kiihottavaa nähdä oma äiti kiimassaan . Poistuin hiljaa huoneesta takaisin altaalle. Sama tumma poika vieraili sen viikon aikana useasti huoneessamme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni on oikeasti katsellut kun äitiä on pantu? 🤔😂

        Näin useamman kerran kun äitiäni on pantu kunnolla, kulli siinä väkisinkin teininä kovettui


      • Anonyymi
        Litlecok kirjoitti:

        Näin useamman kerran kun äitiäni on pantu kunnolla, kulli siinä väkisinkin teininä kovettui

        Missä tilanteissa pääsit näkemään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä tilanteissa pääsit näkemään?

        Tiesin miesystävän olevan meillä, niin tulin kotiin aikaisemmin ja hiljaa.
        Makkarissahan he paneskelivat kunnolla, ja joka asennosta.
        Näitä tapahtumia oli jokunen.. tokihan teininä mulkkuni seisoi ja oli hipsittävä omaan huoneeseen runkulle


      • Anonyymi
        Litlecok kirjoitti:

        Tiesin miesystävän olevan meillä, niin tulin kotiin aikaisemmin ja hiljaa.
        Makkarissahan he paneskelivat kunnolla, ja joka asennosta.
        Näitä tapahtumia oli jokunen.. tokihan teininä mulkkuni seisoi ja oli hipsittävä omaan huoneeseen runkulle

        Oliko äitis minkä ikäinen ja näköinen tapahtumien aikaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko äitis minkä ikäinen ja näköinen tapahtumien aikaan?

        Tummat pitkät hiukset, alle 160 pitkä, salilla hommattu sopivan tiukka vartalo ja c kupin tissit. Kyllähän mutsini käänsi miesten päät liikkui missä vaan


      • Anonyymi
        Litlecok kirjoitti:

        Tiesin miesystävän olevan meillä, niin tulin kotiin aikaisemmin ja hiljaa.
        Makkarissahan he paneskelivat kunnolla, ja joka asennosta.
        Näitä tapahtumia oli jokunen.. tokihan teininä mulkkuni seisoi ja oli hipsittävä omaan huoneeseen runkulle

        Runkkasit ja fantasioit miten panet seksikästä äitiäsi takaapäin. Puristelet äitisi pakaroita ja työntelet kovaa kulliasi ,laukeat sisään....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nähnyt nuorena usein kun isäni panee äitiäni. Joskus 10- 12 vuotiaana aloin käydä kurkkimassa kun he luulivat että nukuin. Jännää oli katsella sitä touhua.

        Nukuin nuorena äidin ja isän kanssa samassa huoneessa. Eräänä lauantai iltana mentiin nukkumaan ja jonkin ajan kuluttua isä kyseli hiljaisella äänellä että nukkuuko”epi”. En vastannu mitään kun ajattelin että tässä on jotain . Olin jo tietonen seksistä joten kuuntelin miten homma etenee. Jotain kahinaa kuului vähän aikaa ja sitten isä lähti vessaan. Varmaan sai orkun ja lähti ottamaan kortsun pois. Vähän aikasemmin löysin auton hanskalokerosta kortsuja. Joskus miettiny että saikohan äiti koskaan orkkua?!?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen reilu viisikymppinen nainen ja poikani on vajaa kolmekymppinen. Kaikki sai alkunsa vasta nyt jo vanhemmalla iällä. Pojalleni tuli avioero vaimostaan ja hän muutti väliaikaisesti luokseni. Parin kuukauden jälkeen asia ajautui siihen ,että olimme yhdynnässä ,alkoholilla oli osuutta asiaan . Viime kerrasta minulla oli varmasti pari vuotta ,pojallakin kuukausia koska paineita oli, hän pani minua samana iltana 3 kertaa! Onneksi alkoholi toimi puudukkeena, poikani oli aika rajuotteinen.

        Nauttikaa !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävättäreni nai kahden poikansa kanssa! Olen olkut pari kertaa mukana.

        Wau!!! Teki varmaan eetvarttia?!?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni on oikeasti katsellut kun äitiä on pantu? 🤔😂

        No en ole koskaan katsellut kun äiti panee, mutta olen monta kertaa pannut äidin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla samankaltainen famtasia! Yllätän äitini kahden mustan miehen kanssa. Äiti ratsastaa isolla mustalla kullilla ja imee toista. Avaan housuni ja riisun ne, menen makkariin ja nousen polvilleni äidin takapuolen taakse. Levitän äidin kannikoita ja painan terskani äidin anukselle. Äiti kääntää päätään ja näkee kuka siellä oikein touhuaa. Irstas ilme leviää äitini kasvoille , kun työnnän kyrpäni hänen peppuunsa. Senkin tuhma poika, anna äidille kyrpää perseeseen, äitini voihkii. Lastini ruiskuu alta aikayksikön mutsin peppureikään!

        Noin vain kuivaan peppuun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole koskaan katsellut kun äiti panee, mutta olen monta kertaa pannut äidin kanssa.

        Mä olen nähnyt useita kertoja, kun äitiä pannaan. Se on kieltämättä todella kiihottavan näköistä, katsella miten äiti reagoi jokaiseen liikkeeseeni, huohottaa ja voihkii...todella hienoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni on oikeasti katsellut kun äitiä on pantu? 🤔😂

        Yääk!


    • Anonyymi

      Mä kävin armeijan pari vuotta sitten, viihdyin siellä tosin vaan 9 kuukautta, mutta silti. Ensimmäiselle viikonloppuvapaalle pääsin kahden viikon jälkeen, ja se oli kyllä aika kiva viikonloppu. Kahdessa viikossa ehtii kertyä aika kovat paineet, varsinkin kun olin siihen mennessä tottunut paneskelmaan melkein joka ilta. Yhtä kovat paineet ne tuntui olevan äidilläkin, sillä mä en saanut edes kunnolla maastopukua päältäni, kun me mentiin jo ekan kerran sänkyyn. Se ei kauaa kestänyt, ja sen jälkeen me vedettiin vähän henkeä, syötiin vähän ja mentiin takaisin makuuhuoneeseen.

      Pakko sanoa, että intissä oli helppo olla, kun lomilla odotti varma pillu.

      • Anonyymi

        Armeijassa ollessa aloin panna äitipuoltani. Isäni on ollut 16vuotta minun syntyessä ja äitipuoleni on 7vuotta minua vanhempi. Kun isäni on poissa niin äitipuoli tulee luokseni ja saan panna kiimaista naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armeijassa ollessa aloin panna äitipuoltani. Isäni on ollut 16vuotta minun syntyessä ja äitipuoleni on 7vuotta minua vanhempi. Kun isäni on poissa niin äitipuoli tulee luokseni ja saan panna kiimaista naista.

        Olen nainut koko päivän poikapuoleni kanssa. Hän on 20.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainut koko päivän poikapuoleni kanssa. Hän on 20.

        Pikkusiskoni oli mökilläni .Saunoimme, poikani oli kolmantena. Käytiin vuoronperään ja välillä yhdessäkin uimassa. Tullessani toisen kerran uimasta pysähdyin kuin seinään ! Sisareni imi poikani kalua! Jäin salaa katselemaan, pikkusiskoni meni kohta nelinkontin pukuhuoneen penkille ja poikani alkoi nussia häntä takaapäin! Tyydytin itseäni ja tilanne kiihotti minua todella paljon. Pian poikani laukesi ja menin takaisin uimaan. Myöhemmin illalla pikkusiskoni sanoi ohimennen, että oli kyllä huomannut minut! Jonkin ajan kuluttua olimme kaikki kolme samassa sängyssä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkusiskoni oli mökilläni .Saunoimme, poikani oli kolmantena. Käytiin vuoronperään ja välillä yhdessäkin uimassa. Tullessani toisen kerran uimasta pysähdyin kuin seinään ! Sisareni imi poikani kalua! Jäin salaa katselemaan, pikkusiskoni meni kohta nelinkontin pukuhuoneen penkille ja poikani alkoi nussia häntä takaapäin! Tyydytin itseäni ja tilanne kiihotti minua todella paljon. Pian poikani laukesi ja menin takaisin uimaan. Myöhemmin illalla pikkusiskoni sanoi ohimennen, että oli kyllä huomannut minut! Jonkin ajan kuluttua olimme kaikki kolme samassa sängyssä!

        Joka pojan toiveuni!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkusiskoni oli mökilläni .Saunoimme, poikani oli kolmantena. Käytiin vuoronperään ja välillä yhdessäkin uimassa. Tullessani toisen kerran uimasta pysähdyin kuin seinään ! Sisareni imi poikani kalua! Jäin salaa katselemaan, pikkusiskoni meni kohta nelinkontin pukuhuoneen penkille ja poikani alkoi nussia häntä takaapäin! Tyydytin itseäni ja tilanne kiihotti minua todella paljon. Pian poikani laukesi ja menin takaisin uimaan. Myöhemmin illalla pikkusiskoni sanoi ohimennen, että oli kyllä huomannut minut! Jonkin ajan kuluttua olimme kaikki kolme samassa sängyssä!

        16-vuotias poikapuoleni on lauennut jo viidesti sisääni!! Muutaman tunnin aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkusiskoni oli mökilläni .Saunoimme, poikani oli kolmantena. Käytiin vuoronperään ja välillä yhdessäkin uimassa. Tullessani toisen kerran uimasta pysähdyin kuin seinään ! Sisareni imi poikani kalua! Jäin salaa katselemaan, pikkusiskoni meni kohta nelinkontin pukuhuoneen penkille ja poikani alkoi nussia häntä takaapäin! Tyydytin itseäni ja tilanne kiihotti minua todella paljon. Pian poikani laukesi ja menin takaisin uimaan. Myöhemmin illalla pikkusiskoni sanoi ohimennen, että oli kyllä huomannut minut! Jonkin ajan kuluttua olimme kaikki kolme samassa sängyssä!

        Mistähän se johtuu, että sukulaisseksi on niin tulimmaisen kiihottavaa?? Meillä se alkoi kun olimme yhdessä mieheni ja 18-vuotiaan poikani kanssa mökillämme. aikomuksena oli lähteä yhdessää lavatansseihin, kun mieheni joutuikin yllättäen lähtemään työmatkalle sen viikonlopun yli. No me kyllä päjäisimme aikuisen poikani kanssa, siis ei mitään ongelmaa sanoin, kun saattelin miestäni matkalle. Illan suussa poikani kysäisi, että jospa lämmitettäis sauna. Niin sitten tehtiin. Aikaa vietimme yhdessä saunan takkatuvassa hän olutta ja minä siideriä siemallen. Lopulta sauna oli valmis ja poikani siihen muka leikillään tokaisi, että mehän voitais mennäkin yhdessä kylpyyn, kun isäkään ei ole paikalla. Naureskelin hänen ehdotukselleen, mutta koko kehoni tuntui olevan muurahaisia tuvillaan ja jotenkin jännityin hetkessä. Poika katosi pukuhuoneeseen ja huikkasi mennessään että: "Alahan tulla ja tuo juomaa tullessasi." Siiderin rohkaisemana päätin, että mikä ettei... Pukuhuoneessa heitin vaatteet pois, alusasut jäivät mytyn päälimmäiseksi...
        Astuin vähän arkaillen löylytilaan. Poikani oli jo lauteilla ja oli kai ollut varma, että minäkin tulen perässä, sillä lauteilla oli jo valmiina kaksi pesuvatia täynnä "läträysvettä".
        Hymyilin vähän väkinäisesti hänelle ja istuin ylös lauteelle, mutta niin, että pesuvati jäi väliimme. Hän heitti löylyä kiukaalla ja juttelimme vähän niitä näitä, kun hän alkoi kehuskelemaan minun ulkonäkyäni ja kroppaani seksikkääksi. Kehui kuinka rintanikin olivat vielä niin muorekkaan oloiset. Olin immarreltu. Ihan totta! Hänen katseensa kävi tuon tuostakin rinnoillani ja myös alapään karvoituksessa. Minusta alkui tuntumaan kuumemmalta kuin normaalista ja pyöritinkin vähän pyllyä epätietoisuuden vallassa siitä, että mitä minun oikeastaan pitäisi tehdä. Ratkaisu tuli, kun poikani ehdotti, että kävisimme välisuihkussa. Minä meni ensin, mutta en tajunnutkaan, että hän halusi tulla suihkuun kanssani ja pian tunsin hänen harjaavan selkääni, eikää kauankaan, kun tunsin hänen käsiensä harhailevan alas peppuvakooni ja vähän syvemmällekin. Jäykistyin paikalleni ja yritin estelleä, mutta hän sanoi haluavansa tehdä minulle hyvää... Annoin hänen touhuta selkäni puolella, mutta sitten hän käänsi minut itseään vasten ja painoi kuuman suudelman huulilleni. Ensin en reagoinut siihen, mutta sitten vastasin siihen ja kielemme kohtasivat kuumaan aikuisen naisen ja aikuisen miehen leikkiin. Kiedoin käten hänen nistaansa ja puristin häntä itseäni vasten tajuten, että nyt en enää voinut perääntyä. Tunsi hänen kovan kullinsa alavatsaani vasten ja nyt halusin häntä. Halusin häntä niin että se suorastaan koski. Hapuilin toisella kädelläni kiinni hänen kovasta kalustaan ja halusin sen sisääni mahdollisimman pian. Käännyin ympäri, kumarruin eteenpäin pitäen pesuhuoneen pallista kiinni ja sain tuntea kuika poikani ihan kyrpä työntyi takaapäin sisäni täyttäen koko alapään. Poika oli reilusti paremmin varustettu kuin isänsä... Ihanaa! Ihanaa! Aika lyhyessä ajassa saimme orgasmimme ja lysähdimme tyydytettyinä penkille. Hän puristi minut itseään vasten ja sanoi että nyt suihkuu ja sitten jatketaan makkarissa... Näin alkoi kuumin koskaan kokemani yö, jota seurasi monta samanlaista vuosien varrella. Kukaan ei koskaan antanut minulle sellaista tyydytystä kuin ikioma poikani. Yritin välillä käydä vieraissakin, mutta kukaan niistä miehistä ei pystynyt puoleenkaan siitä mitä sain pojaltani. Siis, ei tällainen ehkä niin epätavallista ole. Myöhemmin olen kuullut parilta ystävättäreltäni, tosin hiukan kautta rantaain, kun he antoivat ymmärtää harrastaneensa seksiä poikansa kanssa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pikkusiskoni oli mökilläni .Saunoimme, poikani oli kolmantena. Käytiin vuoronperään ja välillä yhdessäkin uimassa. Tullessani toisen kerran uimasta pysähdyin kuin seinään ! Sisareni imi poikani kalua! Jäin salaa katselemaan, pikkusiskoni meni kohta nelinkontin pukuhuoneen penkille ja poikani alkoi nussia häntä takaapäin! Tyydytin itseäni ja tilanne kiihotti minua todella paljon. Pian poikani laukesi ja menin takaisin uimaan. Myöhemmin illalla pikkusiskoni sanoi ohimennen, että oli kyllä huomannut minut! Jonkin ajan kuluttua olimme kaikki kolme samassa sängyssä!

        Oletko itse mies vai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän se johtuu, että sukulaisseksi on niin tulimmaisen kiihottavaa?? Meillä se alkoi kun olimme yhdessä mieheni ja 18-vuotiaan poikani kanssa mökillämme. aikomuksena oli lähteä yhdessää lavatansseihin, kun mieheni joutuikin yllättäen lähtemään työmatkalle sen viikonlopun yli. No me kyllä päjäisimme aikuisen poikani kanssa, siis ei mitään ongelmaa sanoin, kun saattelin miestäni matkalle. Illan suussa poikani kysäisi, että jospa lämmitettäis sauna. Niin sitten tehtiin. Aikaa vietimme yhdessä saunan takkatuvassa hän olutta ja minä siideriä siemallen. Lopulta sauna oli valmis ja poikani siihen muka leikillään tokaisi, että mehän voitais mennäkin yhdessä kylpyyn, kun isäkään ei ole paikalla. Naureskelin hänen ehdotukselleen, mutta koko kehoni tuntui olevan muurahaisia tuvillaan ja jotenkin jännityin hetkessä. Poika katosi pukuhuoneeseen ja huikkasi mennessään että: "Alahan tulla ja tuo juomaa tullessasi." Siiderin rohkaisemana päätin, että mikä ettei... Pukuhuoneessa heitin vaatteet pois, alusasut jäivät mytyn päälimmäiseksi...
        Astuin vähän arkaillen löylytilaan. Poikani oli jo lauteilla ja oli kai ollut varma, että minäkin tulen perässä, sillä lauteilla oli jo valmiina kaksi pesuvatia täynnä "läträysvettä".
        Hymyilin vähän väkinäisesti hänelle ja istuin ylös lauteelle, mutta niin, että pesuvati jäi väliimme. Hän heitti löylyä kiukaalla ja juttelimme vähän niitä näitä, kun hän alkoi kehuskelemaan minun ulkonäkyäni ja kroppaani seksikkääksi. Kehui kuinka rintanikin olivat vielä niin muorekkaan oloiset. Olin immarreltu. Ihan totta! Hänen katseensa kävi tuon tuostakin rinnoillani ja myös alapään karvoituksessa. Minusta alkui tuntumaan kuumemmalta kuin normaalista ja pyöritinkin vähän pyllyä epätietoisuuden vallassa siitä, että mitä minun oikeastaan pitäisi tehdä. Ratkaisu tuli, kun poikani ehdotti, että kävisimme välisuihkussa. Minä meni ensin, mutta en tajunnutkaan, että hän halusi tulla suihkuun kanssani ja pian tunsin hänen harjaavan selkääni, eikää kauankaan, kun tunsin hänen käsiensä harhailevan alas peppuvakooni ja vähän syvemmällekin. Jäykistyin paikalleni ja yritin estelleä, mutta hän sanoi haluavansa tehdä minulle hyvää... Annoin hänen touhuta selkäni puolella, mutta sitten hän käänsi minut itseään vasten ja painoi kuuman suudelman huulilleni. Ensin en reagoinut siihen, mutta sitten vastasin siihen ja kielemme kohtasivat kuumaan aikuisen naisen ja aikuisen miehen leikkiin. Kiedoin käten hänen nistaansa ja puristin häntä itseäni vasten tajuten, että nyt en enää voinut perääntyä. Tunsi hänen kovan kullinsa alavatsaani vasten ja nyt halusin häntä. Halusin häntä niin että se suorastaan koski. Hapuilin toisella kädelläni kiinni hänen kovasta kalustaan ja halusin sen sisääni mahdollisimman pian. Käännyin ympäri, kumarruin eteenpäin pitäen pesuhuoneen pallista kiinni ja sain tuntea kuika poikani ihan kyrpä työntyi takaapäin sisäni täyttäen koko alapään. Poika oli reilusti paremmin varustettu kuin isänsä... Ihanaa! Ihanaa! Aika lyhyessä ajassa saimme orgasmimme ja lysähdimme tyydytettyinä penkille. Hän puristi minut itseään vasten ja sanoi että nyt suihkuu ja sitten jatketaan makkarissa... Näin alkoi kuumin koskaan kokemani yö, jota seurasi monta samanlaista vuosien varrella. Kukaan ei koskaan antanut minulle sellaista tyydytystä kuin ikioma poikani. Yritin välillä käydä vieraissakin, mutta kukaan niistä miehistä ei pystynyt puoleenkaan siitä mitä sain pojaltani. Siis, ei tällainen ehkä niin epätavallista ole. Myöhemmin olen kuullut parilta ystävättäreltäni, tosin hiukan kautta rantaain, kun he antoivat ymmärtää harrastaneensa seksiä poikansa kanssa...

        Huh,kyllä jöpöttää,kiihottaa!!! Onkohan tämmönen miten yleistä??? Äideiltä tarinoita… kiitos!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh,kyllä jöpöttää,kiihottaa!!! Onkohan tämmönen miten yleistä??? Äideiltä tarinoita… kiitos!!

        Lisää tarinoita,kiitos!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh,kyllä jöpöttää,kiihottaa!!! Onkohan tämmönen miten yleistä??? Äideiltä tarinoita… kiitos!!

        Samaa mieltä, äidit mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, äidit mukaan.

        Kiihottavaa fantasiatasolla! Opetan nuorille pojille seksin saloja, oma poikakin mukana!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa fantasiatasolla! Opetan nuorille pojille seksin saloja, oma poikakin mukana!!

        Taitaa olla suht yleistä,että pojat nuorena fantasiovat äidistään? Selailin kerran poikani kännykkää,onhan sellainen kiellettyä. Pornisivuilla oli vierailtu tiheään, pääosin vanhemmat naiset ja pojat,mukana paljon myöskin äiti-poikapornoa!! Olen joskus miettinyt pitäisikö minun antaa hänen toteuttaa nuo fantasiansa? Kahdenkesken jossakin hotellissa viikonlopun. Antaisin pojan naida niin paljon kuin haluaa ja jaksaa! Tietysti ilman kumia, kaikki mällit reilusti sisään! Ja suuhun.....hitsi,kiihotuin tätä kirjoittaessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla suht yleistä,että pojat nuorena fantasiovat äidistään? Selailin kerran poikani kännykkää,onhan sellainen kiellettyä. Pornisivuilla oli vierailtu tiheään, pääosin vanhemmat naiset ja pojat,mukana paljon myöskin äiti-poikapornoa!! Olen joskus miettinyt pitäisikö minun antaa hänen toteuttaa nuo fantasiansa? Kahdenkesken jossakin hotellissa viikonlopun. Antaisin pojan naida niin paljon kuin haluaa ja jaksaa! Tietysti ilman kumia, kaikki mällit reilusti sisään! Ja suuhun.....hitsi,kiihotuin tätä kirjoittaessa!

        Kiihottavin fantasiani. Mieheni kuorsaa, tyydytän itseäni. Himoni yltyy, nousen ja hiivin yläkertaan poikamme huoneen ovelle. Avaan sen, poikani nukkuu. Istun sängylle, vedän peiton pojan päältä, hän on alasti. Otan pojan kalun käteeni, se alkaa kasvaa, kovenee, otan sen suuhuni,imen. Se on pian kivikova, imen...poikani herää. Hän ei sano mitään, riisun yöpaitani, nousen häben päälleen, istun poikani kovan kyrvän päälle. Alan ratsastaa! Poika hamuilee rintojani, kumarrun, työnnän tissin poikani suuhun. Hän imee sitä, pumppaan peppuani, poika imee nänniäni, ynisee, hieron sormella klitoristani. Poika tarttuu kaksin käsin pakaroihini, alkaa työnnellä .Äitiiih.....poikani voihkaisee, laukean....pojan kulli alkaa ruiskahdella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavin fantasiani. Mieheni kuorsaa, tyydytän itseäni. Himoni yltyy, nousen ja hiivin yläkertaan poikamme huoneen ovelle. Avaan sen, poikani nukkuu. Istun sängylle, vedän peiton pojan päältä, hän on alasti. Otan pojan kalun käteeni, se alkaa kasvaa, kovenee, otan sen suuhuni,imen. Se on pian kivikova, imen...poikani herää. Hän ei sano mitään, riisun yöpaitani, nousen häben päälleen, istun poikani kovan kyrvän päälle. Alan ratsastaa! Poika hamuilee rintojani, kumarrun, työnnän tissin poikani suuhun. Hän imee sitä, pumppaan peppuani, poika imee nänniäni, ynisee, hieron sormella klitoristani. Poika tarttuu kaksin käsin pakaroihini, alkaa työnnellä .Äitiiih.....poikani voihkaisee, laukean....pojan kulli alkaa ruiskahdella...

        Olen vajaa viisikymppinen vähän pullukka yh-äiti jolla on kaksi poikaa, 18 ja 16 vuotiaat. Tyydytän itseäni saunan pukuhuoneessa. Makaan reudet levällään ja hieron klitoristani silmät kiinni. Yhtäkkiä tunnen miten joku nuolaisee pimpsaani. Avaan silmäni, nuorempi pojistani on pää jalkojeni välissä ja nuolee pilluani. Vanhempi seisoo vieressänu kyrpä kovana. Hän työntää sen huulilleni, otan sen suuhuni ja alan imeä. Nuorempi nousee päälleni, työntää kullinsa märkään vittuuni ja alkaa nussia. Poika pumppaa sisään ulos, vanhempikin haluaa kokeilla ja pojat vaihtavat paikkaa. Vuorotellen kumpikin nussii minua. Vanhempi kääntää minut vatsalleni ja tulee sisään takaapäin. Iso peppuni vaan hytkyy kun vanhempi pojistani nai minua isolla kyrvällään. Hän alkaa purkautua, ruiskii spermat syvälle pilluuni. Nuorempi sanoo, että hänkin haluaa laueta sisään. Poika alkaa nussia spermaista vittuani, ynisen kun nuorempikin alkaa ruikkia pojanspermaansa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vajaa viisikymppinen vähän pullukka yh-äiti jolla on kaksi poikaa, 18 ja 16 vuotiaat. Tyydytän itseäni saunan pukuhuoneessa. Makaan reudet levällään ja hieron klitoristani silmät kiinni. Yhtäkkiä tunnen miten joku nuolaisee pimpsaani. Avaan silmäni, nuorempi pojistani on pää jalkojeni välissä ja nuolee pilluani. Vanhempi seisoo vieressänu kyrpä kovana. Hän työntää sen huulilleni, otan sen suuhuni ja alan imeä. Nuorempi nousee päälleni, työntää kullinsa märkään vittuuni ja alkaa nussia. Poika pumppaa sisään ulos, vanhempikin haluaa kokeilla ja pojat vaihtavat paikkaa. Vuorotellen kumpikin nussii minua. Vanhempi kääntää minut vatsalleni ja tulee sisään takaapäin. Iso peppuni vaan hytkyy kun vanhempi pojistani nai minua isolla kyrvällään. Hän alkaa purkautua, ruiskii spermat syvälle pilluuni. Nuorempi sanoo, että hänkin haluaa laueta sisään. Poika alkaa nussia spermaista vittuani, ynisen kun nuorempikin alkaa ruikkia pojanspermaansa...

        Olen kokenut tuon oikeasti. Kysyin pojalta haluaisiko hän naida ja laueta sisääni. Lapsuudenkotini, nykyisen kesäpaikan, saunan pukuhuoneessa minä makasin selälläni penkillä jalat avoinna ja hän seisoi ylläni ja nai, kunnes laukesi sisääni. Seksin jälkeen imin hänen kalunsa puhtaaksi ja hän meni takaisin ulos tekemään sylillisen puuta. Huuhtelin spermaisen pilluni saunassa ja kiihottuneena mietin mitä teimme. Sen jälkeen lähdin talolle jossa isäni oli ja poikani pääsi saunomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokenut tuon oikeasti. Kysyin pojalta haluaisiko hän naida ja laueta sisääni. Lapsuudenkotini, nykyisen kesäpaikan, saunan pukuhuoneessa minä makasin selälläni penkillä jalat avoinna ja hän seisoi ylläni ja nai, kunnes laukesi sisääni. Seksin jälkeen imin hänen kalunsa puhtaaksi ja hän meni takaisin ulos tekemään sylillisen puuta. Huuhtelin spermaisen pilluni saunassa ja kiihottuneena mietin mitä teimme. Sen jälkeen lähdin talolle jossa isäni oli ja poikani pääsi saunomaan.

        Ei varmaan jäänyt ainoaksi kerraksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokenut tuon oikeasti. Kysyin pojalta haluaisiko hän naida ja laueta sisääni. Lapsuudenkotini, nykyisen kesäpaikan, saunan pukuhuoneessa minä makasin selälläni penkillä jalat avoinna ja hän seisoi ylläni ja nai, kunnes laukesi sisääni. Seksin jälkeen imin hänen kalunsa puhtaaksi ja hän meni takaisin ulos tekemään sylillisen puuta. Huuhtelin spermaisen pilluni saunassa ja kiihottuneena mietin mitä teimme. Sen jälkeen lähdin talolle jossa isäni oli ja poikani pääsi saunomaan.

        Vein poikani neitsyyden hänen ollessa 17. Se jäi silloin ainoaksi kerraksi. Siitä on 12 vuotta. Hän on kohta 30. Mieheni on minua 11 vuotta vanhempi ja aika laiska nykyään sängyssä. Poikani erosi vajaa vuosi sitten ja käyn hänen luonaan muutaman kerran kuussa. Kerran hän otti puheeksi tuon tapahtuman vuosien takaa. Olin vähän häpeissäni ,mutta seuraavan kerran kun menin hänen luokseen ajattelin mitähän oikein ajoi takaa? Miehelläni on Viagraresepti. Kävin apteekin kautta ja sekoitin poikani kahviin 2 pilleriä! Johdattelin keskustelumme tuohon tapahtumaan ja kysyin ei kait hän ollut minulle siitä vihainen? Pikemminkin päinvastoin hän sanoi! Menin pojan viereen sohvalle istumaan ja painoin käteni pojan etumukselle. Hän sanoi ,että hällä seisoi keskystelustamme johtuen. Nousin ,riisuin pikkuhousuni mekkoni alta ja tunnustin antaneeni hänelle Viagraa! Kävin polvilleni sohvalle ja nostin hameeni. Nojasin selkänojaan , poikani oli hetkessä takanani ,potki housut jalastaan ja työntyi märkään pilluuni! Hän nai minua rajusti ,ehdin laueta jo kerran ennenkuin hän laukesi sisääni. Raskaudenpelkoa ei ole ,koska olen jo vajaa kuuskymppinen. Olin tosi kiimassa, halusin että katsomme yhdessä jotain kiihoittavaa pornoa! Imin poikani kyrpää ja katselimme pornopätkiä. Kohta hän nussi minua uudestaan isolla kullillaan! Voihkin ja pyysin uudestaan ja uudestaan lisää kyrpää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vein poikani neitsyyden hänen ollessa 17. Se jäi silloin ainoaksi kerraksi. Siitä on 12 vuotta. Hän on kohta 30. Mieheni on minua 11 vuotta vanhempi ja aika laiska nykyään sängyssä. Poikani erosi vajaa vuosi sitten ja käyn hänen luonaan muutaman kerran kuussa. Kerran hän otti puheeksi tuon tapahtuman vuosien takaa. Olin vähän häpeissäni ,mutta seuraavan kerran kun menin hänen luokseen ajattelin mitähän oikein ajoi takaa? Miehelläni on Viagraresepti. Kävin apteekin kautta ja sekoitin poikani kahviin 2 pilleriä! Johdattelin keskustelumme tuohon tapahtumaan ja kysyin ei kait hän ollut minulle siitä vihainen? Pikemminkin päinvastoin hän sanoi! Menin pojan viereen sohvalle istumaan ja painoin käteni pojan etumukselle. Hän sanoi ,että hällä seisoi keskystelustamme johtuen. Nousin ,riisuin pikkuhousuni mekkoni alta ja tunnustin antaneeni hänelle Viagraa! Kävin polvilleni sohvalle ja nostin hameeni. Nojasin selkänojaan , poikani oli hetkessä takanani ,potki housut jalastaan ja työntyi märkään pilluuni! Hän nai minua rajusti ,ehdin laueta jo kerran ennenkuin hän laukesi sisääni. Raskaudenpelkoa ei ole ,koska olen jo vajaa kuuskymppinen. Olin tosi kiimassa, halusin että katsomme yhdessä jotain kiihoittavaa pornoa! Imin poikani kyrpää ja katselimme pornopätkiä. Kohta hän nussi minua uudestaan isolla kullillaan! Voihkin ja pyysin uudestaan ja uudestaan lisää kyrpää!!

        Olemme hommanneet seksileluja. Poika tyydyttää minua dildolla ja nuolee ihanasti pilluani. Iso kulli työntyy sisään ja poika nai minua takaapäin. Hän työntelee pienempää dildoa peppuuni ,vetää kullinsa ulos ja työntää sen peppureikääni. Isomman dildon hän työntää vittuuni. Puhun hänelle rivoja juttuja miten tuhma olen kun annan hänen nussia. Se kiihottaa molempia.


    • Anonyymi

      Heräsin tänään aamulla äidin sängystä. Yleensä mä nukun omassa huoneessa, mutta eilen illalla nukahdin äidin viereen. Ei se haittaa mitään, me asutaan kaksin mutta silti mä yleensä menen omaan huoneeseeni yöksi. Me taidettiin molemmat olla sen verran väsyneitä, ja vähän humalassakin, että nukahdettiin vierekkäin. Me käytiin eilen illalla katsomassa uusi Bondi. Se oli ihan viihdyttävä, taattua Bondi -kamaa. Leffan jälkeen käytiin vielä keskustassa syömässä, ja palattiin sitten kotiin. Me oltiin ruoan kanssa otettu muutama olut, ja kotona istuskeltiin vielä olohuoneen sohvalla ja juotiin vähän viiniä. Istuttiin vierekkäin, juteltiin leffasta, juotiin pari lasillista ja vähitellen hyväiltiin toisiamme. Mä napitin äidin puseron auki ja hyväilin sen rintoja. Me siirryttiin äidin makkariin, riisuuduttiin ja mentiin peiton alle. Äiti kävi aika kuumana, sillä se suorastaan veti mut syliinsä ja ohjasi kaluni häpyhuulilleen. Ei puhettakaan mistään esileikistä, suoraan asiaan. Mä panin äitiä oikein kunnolla, ja se oli aika äänekäs. Välillä me käännyttiin ympäri niin että mä panin äitiä takaapäin, ja sitten me taas kierähdettiin sylikkäin. Mä sain aika lujan orkun ja tulin todella lujaa äidin sisään. En tiedä saiko äiti orkkua, mutta ainakin se ynisi ja voihki todella äänekkäästi. Me maattiin hetken huohottaen sylikkäin, ja siihen me sitten nukahdettiin.

    • Anonyymi

      Olen kapiaisen muija, mieheni on paljon komennuksilla ja kävelen ulkona iltaisin. Kerran olin jo ottanut aika reilusti viiniä kun läksin ulkoiluttamaan koiraa ja sehän karkasi. Kolme sotapoikaa kuuli kun kutsuin koiraa eikä näkynyt, pojat kertoi tuovat koiran jos löytävät annoin osoitteen. Illalla kuului pimputus avasin oven koira juoksi sisään kutsuin pojat sisään. kyselin miten pojilla nauroivat muuten hyvin mutta kohta oltu neljä viikkoa täällä. Nauroin taitaa olla tyttöystävän luo kiire. Minulla ukko on komennuksella ja otin puseron pois riisuin liivit nännit oli räjähtämispisteessä yksi pojista tuli ja näykki niitä kerroin pojille älkää pelätkö tämä jää näiden seinien sisälle kohta oli kolme alastonta poikaa makasin sängyllä runkkasin ja imin kyrpiä ne oli kyrpiä eikä kuin ukon puoli veltto. Siitrryin vatsalleen että voin paremmin imeä kahta yksi pani kiimasta pillua kunnolla olin kuin kiimassa oleva narttu pillu turvoksissa annoin naida mieletön himo imeä kaluja annoin edestä ja takaa.
      Kun pojat lähti makasin peiton alla olin vielä kiimassa, koira nousi sängylle puhuin sille sinä olet minun kanssa aina otin viereen ja laitoin vähän peittoa päälle olin kyljellään koira nuolaisi nännejä värähdin kunnolla, hieroin sulklaata nänneihin koira nuoli innoissaan ja vähän kuin näykki hampaillaan nänniä ,hieroin pillua se valui kiimaa ja spermaa vetelin sormilla vatsaan ja ylemmäs rintoihin limaa koira nuoli olin kyljellään koira nuoli vatsaa ja pillun päältä käännyin ja levitin jalkoja koira nuoli niin nopeasti että sain orgasmin heti. Koira makasi jalkojen välissä pää melkein pillussa ja katsoi , kun vähän rauhotuin koira nosti päätä vedin sen vatsalle ja rapsutin sinä se olet hyvä poika. Karkea karva tuntui kivalta aloin miettiä ei helvetti, sievästi otin sormiin limaa ja laitoin koiran eteen se nousi vatsalla ylemmäs laitoin lisää, eih kalun tupsu koski pilluun levitin jalkoja levitin vähän pillun huulia ajattelin miltähän tuntuisi vedin koiraa vähän kun koski kunnolla pilluun kalu tuli ulospäin ja vähän sisään koira vingahteli rauhoitin sitä pidin koiran kupeista kiinni välillä se yritti kalu kävi syvällä tunsin vain kuinka halutti lisää painoin takapuolta silloin alkoi takapään lykkiä ihana suippo kalu hieroi pillua nopeaan halusin vain nauttia en huomannut heti kohta se oli tosi iso koira vinkui tunsin kuinka olisi pumpattu jotain kalu kasvoi mielettömästi hieroin pillua kun alkoi ruiskia spermaa sain orgasmin paine ei hellittänyt välillä nai ja välillä odotti paine kasvoi työnsin pillua hulluna lisää spermaa ruiskusi huusin kättä vasten tärisin tulin koko ajan. Kun koira pääsi sitten irti menin pesulle, katsoin peiliin tummatukkainen ruskeasilmäinen hyvä vartaloinen antoi poikian naida hulluna sain kuusi kertaa spermat sisään ja koira nai ihanan orgasmin kokeilin pillua aivan turvoksissa mutta tykyttää kiimaa vielä. Aamulla heräsin kun koira nuoli jalkoja kutsuin sänkyyn ,vai poika minut herätti vedin pannasta viereen koira tuli itse makaamaan päälle, levitin jalkoja tuli heti sisään levitin vainjalkoja ja nostin ne ylös koira pani kiiihkolla odotin sitä ihanaa tunnetta kun paisuu ja täyttää kokonaan sain erikokoisia oegasmeja koko ajan. Samat pojat on käyny naimassa minua useasti kun mieheni ei ole kotona, olen heidän kasarmi huora ja intoa niilla riittää oikein odotan että saan kovaa ja kunnolla. En tiedä tietääkö kukaan muu tästä poikain käynneistä.

    • Anonyymi

      Sattui armeija-aikana, loma-aikana menin kuuden jälkeen Keijolle kylään aukaiin oven ja oli ottamassa kenkiä pois kun Keijon äiti Asta tuli saunasta ja alsti sanoin Janihan se siitä ja keräili pyyhettä. Keijo ja ukko meni mummolaan tulee huommenna ai jaa ja olin lähdössä, älä nyt mihinkää lähde. Asta laitteli kahvia pyyhe päällä nauroi oli vahinko että näit ja olet vielä armeijassa jossa ei nää naisia ja nauroi. Eihän sitä nää täälläkään kun laitoit pyyhkeen, mitä sinä minä olen vanha akka. Vetäisin pyyhkeen lattialle et sinä vanha ole ja näin isot tissit mitä sinä Jani minusta, suutelin heti nänni ja puristelin. Sinähän kiimassa olet mutta ime kin haluat hyväilin pyllyä samalla Asta peräänty vähän rinnat riittää hyväilin vielä pyllyä antoi hyväillä työnsi nopeasti edestä pilluun pakeni vähän ei sitä noin vaan mutta sormet oli jo pillussa katsoin ylös Asta sinä haluat ja liikutin sormia, voi sinua Jani meillä ukon kanssa se on sattumaa naidaaanko, nousin tämä ei ole käänsin Astan tiskipöytää vasten ja panin takaa, kaverin äiti ja iso rintainen ja nätti kiimapylly kiihotuin julmasti, kuiskasin Astalle korvaan nyt et pääse karkuun Asta vastasi en haluakkaan sulla on ihana kyrpä ja kova pane pane tiedän että haluat ja heti, en kestänyt pitkään laukesin sisään koko viikkojen lastit. Asta otti paperia ja sanoi sinähän se siittäjä olet kun noin paljon. Asta halasi tästä ei sitten puhuta kellekkään, nauroin jos annat toistekkin ei puhuta, Asta suuteli ja kuiskasi olenko minä sotapojan hellu, kiimapillu puristin olet.
      Asta soitti lankapuhelimeen isälleen ja samalla kysyi onko pojat siellä täällähän ne on vielä,Astan mies sanoi tullaan huommenna. Asta laski puhelimen veti kädestä makkariin, tulevat huommenna. Asta imi kalua ja nuoli kertoi että miehensä ei anna imeä ja ei ime itsekkään. Asta nousi ylemmäs nojasi seinään istui kasvojen päälle nyt solttu ime kiimapillua lantio nai seksysti Asta huokaili tahti kiihtyi ja laukesi nätisti pillu supisteli ja lkiimaa valui poskille. Asta laskeutui alas ja suuteli nam olet nuollut pillua voi sinua nyt pitää rankaista ja istui kalun päälle nai vauhdilla yritin pysäyttää siirsi kädet pois alkoi täristä silloin laukesin Asta puristi pillulla tuli rinnan päälle. Eipä olisi uskonut aamulla että tulet ja naidaan kuin hullut, tiedätkö minulla on ihana tunne ajatukset juoksi sataa kun naitiin kaikki mitä olen haaveillut vilisi silmissä. Olen saanut imeä kunnolla minua on imettu kunnolla on naitu edestä ja takaa ja saan olla vähän hutsuna sekin kiihottaa. Makoiltiin jonkin aikaa Asta oli vatsallaan kiinteä pylly ja turpeat pillun huulet levitin jalkoja panin sisään Asta makasi vatsallaan levitti kädet ja jalat olenko minä koko komppanian pantavana, olet miehet vain vaihtuu Asta nosteli lantiota pankaa pankaa ja täristen työnti illua ylös tulin sisäään siihen Asta nukahti. Lähdin aamuyöstä, sain päivällä vietin milloin seuraava loma. Kun loma oli alkamassa sain viestin tätä kirjoitettaessa kiimapillu kostuu katsotaan paikka missä tavataan. Armeijan jälkeenkin ollaan tavattu Asta kertoi että minun kalun himo johtuu siitä kun ei tarvi pelätä mitään ei tauteja ei puheita jälkeenpäin vain ihanaa naintia niin että on kipeä monta päivää

    • Anonyymi

      Armeijasta lomalle tullessa olen tädin luona yötä pääsen aamulla vasta jatkamaan kotiin. Jo ensi kerralla kun pääsin lomille täti antoi viiniä ja kossua sanoi sun eka loma illalla istuttiin olkkarissa täti nauroi mitä toljotat sanoin naista. Täti nousi ja pudotti aamutakin, no katso nyt näin että itsekkin haluaa oli nännit niin kovan näköiset liivien alla näytin laske hitaasti laski liivit ja nakkasi ne pois menin viereen jo aika seisokissa. Täti työnsi kauemmas sanoin voin vähän autaa ja laskihousut piti kiinni kalusta ja runkkasi, ei aluksi antanut koskea pilluun mutta yrittämisen kautta pääsin koskettamaan yhdessä käveltiin makuuhuoneeseen ja oikeastaan halusi antaa kuiskas saat tädiltä pillua aina kun haluat jyystä nyt kunnolla.
      Täti oli kuin teini kiljui ja antoi kunnolla laukesin sisään täti silitteli päätä ja suukotti minun oma solttu. Siitä lähtien olet nainut tätiä kun menen lomalle, enää ei ujostella vaan heti. Nain lomalla enemmän tätiä kuin tyttö ystävää joskus ihmettelee kun tulee niin vähän sanon että saan yöllä orgasmeja kun ei ole naista.

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe