Poika armeijassa

Nainen punaisessa kylpyt

Poikani jesse astui suomen harmaaseen, eli armeijaan, no poika oli sitten ensilomilla ottanut oikein kunnolla miestä vahvempaa viikonloppuvapaalla.

Tästä seurasi, että pojan kaverit toi sen kotia, minä olin yksin kotona, mies oli reissussa, katselin teeveetä kylpytakissa kun ovikello soi ja näin ovisilmästä, että jesse oli siellä parin muun soltun kanssa.

Avasin oven ja nämä nuoret miehet kantoi jessen sisään, näytin suuntaa jessen oman huoneeseen ja sinne se sänkyn aseteltiin.

Tämän jälkeen pojat vetäytyi takaisin eteiseen, ulkona oli kova pakkanen ja kiitin poikia ettei ne jättäneet humalaista yksin hortoilemaan, eihän sitä tiedä kuinka huonosti olisi käynyt.
No pyysin poikia istumaan olohuoneen puolelle ja ottamaan vaikka pienet drinkit kiitokseksi, johon pojat tietenkin suostui, itse olin ottanut koko illan näitä drinkkejä ...

No en vissiin oikein huomannut, tilanteen oikeaa luonnetta, punaisessa silkkikylpytakissa taisin olla aika vetävän näköinen ja kun juttelin pienessä sievässä, niin tunnelma oli aika vapautunut.

Enkä oikein huomannut sitä, kun toinen pojista oli siirtynyt toiselle puolen ja alkoi lähennellä minua, estelin ja sanoin nono, pojat, ei täällä nyt mitään irtoa.
Mutta, poika oli työntänyt jo kädet kylpytakin sisään ja avannut sen, katselin hölmistyneenä vapaana vellovia rintojani mitä poika vaivasi ja kysyin ihmeissäni, mitä se oikein meinasi ????
Poika avasi kylpytakin kokonaan ja käänsi minua selälleni, sanoin sille, että lopettappa nyt heti paikalla, mutta toinen poika oli ottanut housuistani kiinni ja nykäisi ne kerralla pois ja samalla nosti jalkani ylös.

Siinä minä makasin selälläni, jalat ylöspäin, ilkialasti ja katselin kun pojat veteli housuja pois itseltään, niillähän oli täysi seisokki päällä.
Sanoin pojille, olevani naimisissa oleva nainen ja käskin niiden heti häipyä, toinen poika nousi jalkopäästä päälle ja pisti mulkkunsa sisään, sinne se solahti läpimärkään pilluuni, olin ilmeisesti kiihottunut sen veivaamisen ja riisumisen aikana oikein kunnolla, itse en sitä oikein tajunnut mutta perseeni alkoi samantien vatkata pojan kanssa samaan tahtiin ja suustani kuului vain kiimainen yninä ....

Muistin samalla, ettei meillä oltu nussittu kuukausiin, mieheni veltto mulkku ei ollut kiinnostunut minusta enää pitkään aikaan ...
Mutta nämä mulkut ei olleet velttoja ja pojat pani kunnolla, siinä sitä rytkyteltiin vuoron perään ja minä ynisin tyytyväisenä, sain lopulta orgasmin kun toinen poika oli pukilla, ensimmäinen poika oli tullut niin nopeasti etten ehtinyt oikein mukaan.

Pojat nussi minua muutaman kerran sinä yönä, molemmat pani vuoron perään kun toinen katseli tai työnsi välillä oman mulkkunsa minulle suuhun, jota imeskelin kuin pikkutyttö karkkia, tätä herkkua sai ihan liian harvoin.
No lopulta pojat sitte aamuyöstä lähti, saattelin ne ovelle ja kiitin vielä palvelusta, omasta ja poikani puolesta ....

20

15422

Vastaukset

• Muuten oli aika hyvä stoori. M 47

• Saiko Jessekin seuraavana aamuna?

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ihanko raaskit luopuu omistas.

• Onko kyseessä sama Jesse joka kuulemma syntyi Nazarethissa parituhattavuotta sitten.

• Olen vajaa viiskymppinen äiti. Poikani on 19 ja häntä kiihottaa jos näkee minut nussimassa jonkun vieraan miehen kanssa! Oma mieheni on paljon pois työnsä takia ja tuonkin joskus miehiä kotiini. Meillä on sopimus poikani kanssa, hän ei puhu asiasta isälleen jos saa salaa katsella miten kiimainen äiti saa vierasta kyrpää! Kiihottaa se minuakin ,kun tiedän pojan katselevan ja runkkaavan. Joskus jos mies ei jää yöksi menen hänen läjdettyään poikani huoneeseen, pillu spermaa valuen. Istun hänen kasvojensa päälle ja käsken poikaa nuolemaan! Hetken päästä annan pojan nussia! Joskus hän panee minua 3-4 kertaakin, olenko pervo? Kumpikin on vapaaehtoisesti mukana .

• Poikani on jo aikamies ja perheellinen. Minulla oli ja on seksisuhde hänen kanssaan. Se alkoi yli 10 vuotta sitten ja on jatkunut tähän päivään saakka. Hän on jo liki kolmekymppinen ja kahden lapsen isä. Poikani on vuorotyössä ja kun hän on iltavuorossa js miniä töissä ja lapset hoidossa käyn usein pojan luona kyläilemässä. Soitan aina hänelle ,että olen tulossa. Housut märkinä ajan pojan luokse ja tiedän että siellä äitiä odottaa....

• Anonyymi kirjoitti:

Poikani on jo aikamies ja perheellinen. Minulla oli ja on seksisuhde hänen kanssaan. Se alkoi yli 10 vuotta sitten ja on jatkunut tähän päivään saakka. Hän on jo liki kolmekymppinen ja kahden lapsen isä. Poikani on vuorotyössä ja kun hän on iltavuorossa js miniä töissä ja lapset hoidossa käyn usein pojan luona kyläilemässä. Soitan aina hänelle ,että olen tulossa. Housut märkinä ajan pojan luokse ja tiedän että siellä äitiä odottaa....

MInullakin on jatkuva suhde nyt jo kolmekymppiseen, aviossa olevaan poikaani. Se alkoi hänen ollessa kuudentoista vanha. Sattui nimittäin niin, että työmaallani tuli teknisiä ongelmia ja saimme iltapäivän vapaaksi. Iloisena menin kotiin. Eteiseen saavuttuani kuulin outoja ääniä poikani huoneesta ja avasin oven hiljaa varoen. Silmäni rävähtivät hämmästyksestä auki ja sydämmeni hakkasi lujaa kun sain katsoa edessäni olevaa näkyä... Vuotella oli poikani pukeutuneena mitä ilmeisemmin minun alusasuihini ja polvillaan vuoteen vierees oli poikaani pari vuotta vanhempi sisareni vanhin poika imemämässä rakkaan poikani kovaa kalua mikä oli esillä pikkareitten vuotärönauhan alta. Vahingossa kolautin ovea ja pojat olivat saada sydärin molemmat. Poikani yritti piilotella itseään ja serkkupoika hamuili housujaan suojakseen. Jostakin syystä minä vaan kehoitin poikia hoitamaan hommat valmiiksi ja itse mensin keittämään meille kahvit...
        Kyllä siinä armaan puolisen tuntia meni kunnes he häpeillen astuivat luokseni keittiöön. Istuivat sentään pöydän äärreen ja aloitin kuulustelun. Kyselin ihan rauhallisesti, että kuinka kauan he ovat näitä leikkejä harrastaneet ja vastaukseksi sain, että muutaman vuoden jo... Lupasin pyhäsi pojille, että en kertoisi miehelleni, enkä sisarellenik yhtään tästä tapahtuneesta. Sekkupojan kadottua, sain päähänpiston ja pyysin poikaani pukeutumaan uudelleen alusasuihin ja hän saisi valita ihan mitä halusi kaapistani. Pian olikin edessäni pikkutyttö...Jolla kulli seisoi kovaa, enkä voinut olla ottamatta siitä kiinni vaan runkkasin hänelle orkut siinä keittiössä. Illalla annoin hänelle parhaan yöpukuni ja silloin ensimmäisen kerran rakastelimme yhdessä. Poika sai minulta paljon asuja ja oli ahkera vieras vuoteessani aina kun mieheni oli työmatkoillaan. Nykyisinkin, kun hän pistäytyy kylässä, leikkimme jatkuvat ja halut vaan kasvavat. Ihanaa kerrassaan.

• Kuinka moni on oikeasti katsellut kun äitiä on pantu? 🤔😂

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka moni on oikeasti katsellut kun äitiä on pantu? 🤔😂

Minä olen nähnyt nuorena usein kun isäni panee äitiäni. Joskus 10- 12 vuotiaana aloin käydä kurkkimassa kun he luulivat että nukuin. Jännää oli katsella sitä touhua.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka moni on oikeasti katsellut kun äitiä on pantu? 🤔😂

Olin ehkä 9-10 vuotias kun menin vanhempieni makuuhuoneeseen niin hämmästyin kun isäni veli pani äitiäni takaapäin.
        Myöhemmin selvisi että isäni ja setäni vaihtoivat pareja.
        Tästä on minulle ilmeisesti jäänyt halu panna vaimoani kimpassa ja parinvaihto kiinnostaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Olin ehkä 9-10 vuotias kun menin vanhempieni makuuhuoneeseen niin hämmästyin kun isäni veli pani äitiäni takaapäin.
        Myöhemmin selvisi että isäni ja setäni vaihtoivat pareja.
        Tästä on minulle ilmeisesti jäänyt halu panna vaimoani kimpassa ja parinvaihto kiinnostaa.

Samoin olen nähnyt kun isäni vanhempi veli pani äitiäni. Äiti ratsasti sedän päällä isot rinnat heiluen
        Olin jotain 16 ja runkkasin samalla kun katselin kiihottavaa näkymää. Siitä asti olen usein fantasioinut äidistäni. Olen kohta 30 v. mies

• Anonyymi kirjoitti:

Poikani on jo aikamies ja perheellinen. Minulla oli ja on seksisuhde hänen kanssaan. Se alkoi yli 10 vuotta sitten ja on jatkunut tähän päivään saakka. Hän on jo liki kolmekymppinen ja kahden lapsen isä. Poikani on vuorotyössä ja kun hän on iltavuorossa js miniä töissä ja lapset hoidossa käyn usein pojan luona kyläilemässä. Soitan aina hänelle ,että olen tulossa. Housut märkinä ajan pojan luokse ja tiedän että siellä äitiä odottaa....

Olen reilu viisikymppinen nainen ja poikani on vajaa kolmekymppinen. Kaikki sai alkunsa vasta nyt jo vanhemmalla iällä. Pojalleni tuli avioero vaimostaan ja hän muutti väliaikaisesti luokseni. Parin kuukauden jälkeen asia ajautui siihen ,että olimme yhdynnässä ,alkoholilla oli osuutta asiaan . Viime kerrasta minulla oli varmasti pari vuotta ,pojallakin kuukausia koska paineita oli, hän pani minua samana iltana 3 kertaa! Onneksi alkoholi toimi puudukkeena, poikani oli aika rajuotteinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen reilu viisikymppinen nainen ja poikani on vajaa kolmekymppinen. Kaikki sai alkunsa vasta nyt jo vanhemmalla iällä. Pojalleni tuli avioero vaimostaan ja hän muutti väliaikaisesti luokseni. Parin kuukauden jälkeen asia ajautui siihen ,että olimme yhdynnässä ,alkoholilla oli osuutta asiaan . Viime kerrasta minulla oli varmasti pari vuotta ,pojallakin kuukausia koska paineita oli, hän pani minua samana iltana 3 kertaa! Onneksi alkoholi toimi puudukkeena, poikani oli aika rajuotteinen.

Sairas ämmä nirri pois tollaselta sukurutsaajalta

• Anonyymi kirjoitti:

Sähän olet sama ämmä joka leikkii jelly jortikalla äippänsä kaa.Mikä sinä olet arvostelemaan muita.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai olet ajatellut itsarin tehdä.Ei siinä mitään anna mennä.

• Oi ihanuus. Mistä päin oot?

• Anonyymi kirjoitti:

Oi ihanuus. Mistä päin oot?

Täällähän minä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sähän olet sama ämmä joka leikkii jelly jortikalla äippänsä kaa.Mikä sinä olet arvostelemaan muita.

Sama reilut viisikymppinen nainen tässä. Saahan sitä arvostella ,mutta poikani on jp liki 30 ja tietää ja tajuaa mitä tekee. Molemmat haluavat sitä emmekä sotke siihen ulkopuolisia. Sitä paitsi tässä iässä on ihanaa saada kunnolla nuoren miehen isoa ja kovaa kyrpää! Olkoonkin sitten vaikka oma poika !

• Anonyymi kirjoitti:

Sama reilut viisikymppinen nainen tässä. Saahan sitä arvostella ,mutta poikani on jp liki 30 ja tietää ja tajuaa mitä tekee. Molemmat haluavat sitä emmekä sotke siihen ulkopuolisia. Sitä paitsi tässä iässä on ihanaa saada kunnolla nuoren miehen isoa ja kovaa kyrpää! Olkoonkin sitten vaikka oma poika !

En kyllä arvostellut teitä vaan tota kommentoijaa.Ei mua haittaa teidän leikit kun molemmat tykkäävät ja nauttivat.Se ei ole minulta pois.Hyvää illan jatkoa ja nauttikaa.

• Mä kävin armeijan pari vuotta sitten, viihdyin siellä tosin vaan 9 kuukautta, mutta silti. Ensimmäiselle viikonloppuvapaalle pääsin kahden viikon jälkeen, ja se oli kyllä aika kiva viikonloppu. Kahdessa viikossa ehtii kertyä aika kovat paineet, varsinkin kun olin siihen mennessä tottunut paneskelmaan melkein joka ilta. Yhtä kovat paineet ne tuntui olevan äidilläkin, sillä mä en saanut edes kunnolla maastopukua päältäni, kun me mentiin jo ekan kerran sänkyyn. Se ei kauaa kestänyt, ja sen jälkeen me vedettiin vähän henkeä, syötiin vähän ja mentiin takaisin makuuhuoneeseen.

Pakko sanoa, että intissä oli helppo olla, kun lomilla odotti varma pillu.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stefu taas sekoilee instassa.

Nyt on taas viesti kaikille luettavissa. Onko vieläkin kännissä, vai sekaisin?
      72
      1670
    2. Sofia pakeni yöllä kotonta Stefua.

Uusi piirre näköjään löytyy Stefusta. Suutuessaan heittelee tavaroita.
      124
      1183