Kannattaako tuota Best Friend- Bilanx sterilized -ruokaa syöttää kastroidulle kissalle? 500g ruokaa maksaa jotain n. 3,60€ , eli onkohan parempi syöttää eläinkaupan laadukkampia ruokia hinta-laatu suhdetta ajatellen vai onko tuo Bilanx reilusti halvempaa kuin laadukkaammat ruuat?
http://www.bilanx.fi/sterilized
Best Friend-Bilanx sterilized
9
2554
Vastaukset
- jamminen
Ehdottomasti kannattaa ostaa ennemmin eläinkaupan laaturuokia. Tuossa Bilanxissahan kilohinta on aika huikea laatuun verrattuna. Kun ostat eläinkaupasta isomman satsin kerralla, tippuu kilohintakin mukavasti. Ja tuohon samaan hintaan saa kyllä eläinkaupastakin saman määrän laaturuokaa eli itse en näe mitään järkeä syöttää esimerkiksi Bilanxia. Itse ostin juuri 7,5kg säkin Applawsia (80% lihaa) hintaan 41€ eli kilohinta heiluu siellä 5€ korvissa...
- Applawsista
Hei jamminen mistä tuota Applawsia olet ostanut? Siinä näyttää niin mukavasti olevan lihaa. Onko siinä viljaa? Tai kasviksia?
- jamminen
Applawsista kirjoitti:
Hei jamminen mistä tuota Applawsia olet ostanut? Siinä näyttää niin mukavasti olevan lihaa. Onko siinä viljaa? Tai kasviksia?
Ostin Applawsia eräästä salolaisesta eläinkaupasta. Ei sisällä viljaa, joitain kasviksia kyllä, mutta niitä on aina ja niistä on myös hyötyä. Sisältää mm. karpaloa, joka vaikuttaa virtsateihin (ehkäisee kiteitä) ym. Applaws on myös hypoallergeenista ruokaa eli pitäisi sopia myös allergikoille!
- mirr
jamminen kirjoitti:
Ostin Applawsia eräästä salolaisesta eläinkaupasta. Ei sisällä viljaa, joitain kasviksia kyllä, mutta niitä on aina ja niistä on myös hyötyä. Sisältää mm. karpaloa, joka vaikuttaa virtsateihin (ehkäisee kiteitä) ym. Applaws on myös hypoallergeenista ruokaa eli pitäisi sopia myös allergikoille!
Ostin juuri 7,5kg pussin Applawsia, mutta kissani ei suostu syömään sitä.. Kissalla on vilja-allergia ja olen aikaisemmin syöttänyt sille muita eläinkaupan viljattomia kuivaruokia. Miksiköhän juuri tämä ei hänelle kelpaa? :(
- nenna.
mirr kirjoitti:
Ostin juuri 7,5kg pussin Applawsia, mutta kissani ei suostu syömään sitä.. Kissalla on vilja-allergia ja olen aikaisemmin syöttänyt sille muita eläinkaupan viljattomia kuivaruokia. Miksiköhän juuri tämä ei hänelle kelpaa? :(
Joskus katsoin Applawsin tuoteselostetta ja ihnakuin oisin vehnän jossain lukenut? O:o
Ja kyllä kissa syö sitä kun tarpeeksi nälkäinen on. Ei meilläkään nuo tykkää esim. tuosta mitä nyt on, mutta kyllä silti käyvät vähän napostamassa jos oikein nälkä iskee kahden ruuan välillä.
- hoh-hoh
blinaxissa ei kissan ruokana ole mitään vikaa!
Monelle kissalle maistuu vielä tosi hyvin.
Hintakin on kohdallaan.- nenna.
Bilanx on marketin parhaimmistoa ja taitaa ssaada kahden kilon säkkeinäkin kuapoista nykyään.. Eli jso on ihan pakko marketista saada ni sitä ehdottomasti. Tosin tätäkin myydään eläinkaupoissa.
Silti suosittelen ihan just liikkeestä ostettua ja kaikkea muuta paitsi Röyal Caninia. - ????
nenna. kirjoitti:
Bilanx on marketin parhaimmistoa ja taitaa ssaada kahden kilon säkkeinäkin kuapoista nykyään.. Eli jso on ihan pakko marketista saada ni sitä ehdottomasti. Tosin tätäkin myydään eläinkaupoissa.
Silti suosittelen ihan just liikkeestä ostettua ja kaikkea muuta paitsi Röyal Caninia.Onko se eläinkaupan ruoka sitten takuuvarmasti sitä mitä sanotaan?
Viepä joku satsi tutkittavaksi, tietenkin sanovat että muu kuin heidän mössönsä ei ole syötväksi kelpaavaa.
Rahan kiilto näkyy silmistä kun tarkkaan katsot.
Aikamoisia jästipäitä pitää kissanruokien valmistajien olla jos tekevät kissalle sopimatonta sapuskaa.
Vai vaikuttaako se ruuan laatuun että sitä myydään marketissa?
Snoppailua, sanon minä.
Jos olet joskus käynyt etelässä niin siellä vilistää katteja jotka eivät ole kuunaan saaneet eläinkaupan sapuskoja.
Elävät lyhyen mutta onnellisen elämän. Ei kai normaali kissa luonnonvaraisena eläkkään kymmentä vuotta. - terv.täältä
???? kirjoitti:
Onko se eläinkaupan ruoka sitten takuuvarmasti sitä mitä sanotaan?
Viepä joku satsi tutkittavaksi, tietenkin sanovat että muu kuin heidän mössönsä ei ole syötväksi kelpaavaa.
Rahan kiilto näkyy silmistä kun tarkkaan katsot.
Aikamoisia jästipäitä pitää kissanruokien valmistajien olla jos tekevät kissalle sopimatonta sapuskaa.
Vai vaikuttaako se ruuan laatuun että sitä myydään marketissa?
Snoppailua, sanon minä.
Jos olet joskus käynyt etelässä niin siellä vilistää katteja jotka eivät ole kuunaan saaneet eläinkaupan sapuskoja.
Elävät lyhyen mutta onnellisen elämän. Ei kai normaali kissa luonnonvaraisena eläkkään kymmentä vuotta.Tämmöset jutut.Kyllähän näissä ruuissa on paljonkin eroa ja joku muu sen rahan vie kun eläinkaupan kauppias.Totta taitaa olla jutussa ainoo kohta että aikamoisia jästipäitä noi ruokavalmistajat. marketeissa on kyllä surkeet kuivamuonat.Jotain 4% lihaa.Kissahan on lihansyöjä eikä viljan pureksija. Asiasta vois jatkaa mut....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693