Olen muuttamassa, ja saman tein minun on myös hankittava uusi laajakaista. Nykyisessä asunnossa on taloyhtiön maksuton laajakaista.
Mahtaakohan Nebula olla hyvä? Näyttää olevan saatavilla myös täällä Oulussa. Onko kokemuksia tai käsityksiä?
Soneraa olen myös vakavasti harkinnut.
Nebula?
3
565
Vastaukset
Kerronpa myös, että koneeni on MacMini Tiger-käyttöjärjestelmin.
- jansku34n
Mulla itsellä nebula ja ei mitään pahaa sanottavaa!
- Enofadov
Taloyhtiön kautta tulee maksullinen Nebula ja on halpa.
Tuki sähköpostia käyttäen pelaa, mutta kysynen aina mahdottomia. Esim. Miten saan kuvat valittua kerralla sähköpostin liitteeksi ruksattua, tarvitsematta mennä useaan kertaan selaa/liitä pruljanssia?
Nebulalla ei ole tällaista ominaisuutta, vaikka maksuttomassa Hotmailissa on (tosin lakkaa joskus toimimasta - pitäisikö maksaa?)
Nebulalla on maksullisia laajennuspaketteja, eli perusta halpa, laajennukset maksavat.
Nebula avautuu hieman hitaasti, mutta sulkeutuu nopeasti, kun mainoksia on vähän.
Toiminta jämptimpää kuin Luukkupostilla. Sonerasta ei kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917505- 373987
- 453530
- 2372852
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402672- 452502
- 1322421
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292319Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212314- 451982