Olen muuttamassa, ja saman tein minun on myös hankittava uusi laajakaista. Nykyisessä asunnossa on taloyhtiön maksuton laajakaista.
Mahtaakohan Nebula olla hyvä? Näyttää olevan saatavilla myös täällä Oulussa. Onko kokemuksia tai käsityksiä?
Soneraa olen myös vakavasti harkinnut.
Nebula?
3
564
Vastaukset
Kerronpa myös, että koneeni on MacMini Tiger-käyttöjärjestelmin.
- jansku34n
Mulla itsellä nebula ja ei mitään pahaa sanottavaa!
- Enofadov
Taloyhtiön kautta tulee maksullinen Nebula ja on halpa.
Tuki sähköpostia käyttäen pelaa, mutta kysynen aina mahdottomia. Esim. Miten saan kuvat valittua kerralla sähköpostin liitteeksi ruksattua, tarvitsematta mennä useaan kertaan selaa/liitä pruljanssia?
Nebulalla ei ole tällaista ominaisuutta, vaikka maksuttomassa Hotmailissa on (tosin lakkaa joskus toimimasta - pitäisikö maksaa?)
Nebulalla on maksullisia laajennuspaketteja, eli perusta halpa, laajennukset maksavat.
Nebula avautuu hieman hitaasti, mutta sulkeutuu nopeasti, kun mainoksia on vähän.
Toiminta jämptimpää kuin Luukkupostilla. Sonerasta ei kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354563- 553145
- 302853
- 552748
- 62360
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151569
- 171564
- 161494
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….71474