Olen muuttamassa, ja saman tein minun on myös hankittava uusi laajakaista. Nykyisessä asunnossa on taloyhtiön maksuton laajakaista.
Mahtaakohan Nebula olla hyvä? Näyttää olevan saatavilla myös täällä Oulussa. Onko kokemuksia tai käsityksiä?
Soneraa olen myös vakavasti harkinnut.
Nebula?
3
616
Vastaukset
Kerronpa myös, että koneeni on MacMini Tiger-käyttöjärjestelmin.
- jansku34n
Mulla itsellä nebula ja ei mitään pahaa sanottavaa!
- Enofadov
Taloyhtiön kautta tulee maksullinen Nebula ja on halpa.
Tuki sähköpostia käyttäen pelaa, mutta kysynen aina mahdottomia. Esim. Miten saan kuvat valittua kerralla sähköpostin liitteeksi ruksattua, tarvitsematta mennä useaan kertaan selaa/liitä pruljanssia?
Nebulalla ei ole tällaista ominaisuutta, vaikka maksuttomassa Hotmailissa on (tosin lakkaa joskus toimimasta - pitäisikö maksaa?)
Nebulalla on maksullisia laajennuspaketteja, eli perusta halpa, laajennukset maksavat.
Nebula avautuu hieman hitaasti, mutta sulkeutuu nopeasti, kun mainoksia on vähän.
Toiminta jämptimpää kuin Luukkupostilla. Sonerasta ei kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453