järkevät ihmiset!
Huomasin joitain päiviä sitten, että muijakaverillani on profiili deittisaitilla, jossa ilmoittaa hakevansa seuraa "miehiltä", mm. "rakkautta ja suhdetta" varten. Profiili oli (olettavasti vahingossa) tallentunut kannettavani selaimen välimuistiin (!!). Profiili on laadittu ennen suhteemme alkamista, mutta mulle se kipeä paikka on siinä, että sitä on hiljattain pävitetty uusilla valokuvilla.
Asumme naisystäväni kanssa erillään ja näin äsken että hän oli ko. saitilla. Tarkoituksenani ei ole urkkia mutta.... Lähetin hänelle tekstarin "muuten vaan" ja tiedustelin mitä hän tekee, johon vastasi, että "lukee ystävänsä lähettämiä runoja netissä."
Pitäisikö tehdä bänksit heti tai aloittaa vähemmän rajuilla keinoilla? Meillä on muuten toiminut hyvin, jopa tosi hyvin, joten olen lievästi sanottuna sokissa. Hän vannoo rakastavansa mua, mutta onko siihen enää uskomista.
Apua kaikki
4
594
Vastaukset
- asia puheeksi
hänen kanssaan, hän on epärehellinen sulle. Ainoa keino on puhua.
Onkohan OIKEESTI toiminut kovin hyvin kun käy näin.
Tosi hyvässä suhteessa ei olla epärehellisiä koska silloin ei voi olla luottamusta.
Eiköhän vaan sunkin luottamus kärsinyt melkoisen kolauksen ??- Apua kaikki
melkoisen kolauksen, tai voisi jopa sanoo ratkaisevan sellaisen, koska ajattelen vakavasti pistää välit poikki...
Olemme seurustelleet n 4 kk. Miten mä koskaan enää pystyn luottamaan häneen, jos jo tässä vaiheessa etsitään vaihtoehtoisia sulhaisia netistä? Kysymys on lähinnä retoorinen.... - enää koskaan
Apua kaikki kirjoitti:
melkoisen kolauksen, tai voisi jopa sanoo ratkaisevan sellaisen, koska ajattelen vakavasti pistää välit poikki...
Olemme seurustelleet n 4 kk. Miten mä koskaan enää pystyn luottamaan häneen, jos jo tässä vaiheessa etsitään vaihtoehtoisia sulhaisia netistä? Kysymys on lähinnä retoorinen....luottamaan häneen, et missään asiassa, hänhän petti luottamuksesi.
Moni ihminen ei ymmärrä mitä sana luottamus tarkoittaa ja kun sen kerran menettää ei sitä koskaan enää saa takaisin.
Hän ei kuitenkaan oo tainnut olla kovin tosissaan, käytöksestään päätellen.
- kaukana..
rakkaudesta tollanen käytös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832264
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722020Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441953- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia651562Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931499Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771231Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321114Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni771093- 711073