Onko mokkulaan olemassa minkäänlaista vahvistinta, kun meillä se toimii suht. hyvin, mutta joskus tuntuu olevan huonolla hapella.
Mastoon on matkaa vain reipas kilsa, mutta ongelmia joskus näkyy olevan.
Mokkula
2
1480
Vastaukset
- JUlPPI
en tiedä mitään vahvistinta, mutta itse käytän suunnattavaa antennia, joka auttaa saamaan tarvittavan yhteyden.
Niitä on valitettavan niuksti saatavilla, minä valmistin itse sellaisen jagi-mallisen. Ei ollut vaikeata mutta vaatii kieltämättä asian harrastamista :)
Eikä myöskään ole aivan ilmaista, kä viel
äun osia joutuu hankkimaan jos mistä postimyynitiliikkeistä yhden kerrallaan.
Biltemalla oli ainakin viimesyksynä 1/4 aallon groundplane antenni jonka tulin ostaneeksi, joskaan se ei sitten ongelmaani ratkaissut. Se ei ole niin tehokas kuin suunnattava antenni, mutta ulos sekin sijoitetaan. - kokeiltu on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332344Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451855- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742