Minulla on tuossa hyllyssäni 12 hengen täysin käyttämätön astiasto tummanvihreää teemaa. Tuon värin valmistushan lopetettiin jokunen vuosi sitten ja nyt väri ei enää miellytä silmää, eli niistä pitäisi päästä jotenkin eroon. Kaikki kahvikupit asetteineen, mukit, lautaset, niin syvät kuin matalat, pienet ja isot löytyy sekä sokerit, kermakot, vadit ja muut sellaiset, mutta hinta vähän arveluttaa. Paljonko niistä uskaltaa pyytää, kun ovat kuitenkin olleet kalliita jo ostettaessakin? Ja missä ne saisi parhaiten myydyksi, kirpputorilla, huutokaupassa, netissä?
Tummanvihreän teeman arvo
4
1355
Vastaukset
- -Annika
Myy iittalan sivuilta löytyvällä kirpputorilla !
- Kilta-teema
Mie en muista tummanvihreää Teemaa.
Muistan, että Kilta-astioissa oli hieno tumma vihreä. Itselläni on 50-luvulla ostettu nelikulmainen vuoka. Oli lautasiakin, mutta ne olivat epäkäytännölliset värinsä takia. Ne olen antanut pois.
Kaipa kahviastiastosi sitten kuitenkin on nuorempaa sarjaa kuin Kilta?- ....
Tehtiin joskus 80-/90-lukujen taitteessa ja ainakin vielä 90-luvun puolivälissä, koska ostin niitä itselleni muuton yhteydessä. Silloin oli valkoista, keltaista, tummaa sinistä ja tummaa vihreää, mustaakin muistaakseni. Harmaan valmistus oli juuri lopetettu, sitten sitä taas tehtiin pari vuotta, velipoika ehti ostaa joitakin osia, mm. isot lautaset. Nythän harmaata taas tehdään ja mustaa oli ainakin keväällä kaupoissa.
Näin se Hackman-konserni viilaa meitä linssiin, värejä tulee ja menee, uudelleen ja uudelleen. Itse nostin keltaiset ja vihreät kupit yläkaappiin, vieköön lapset mennessään kun kotoa lähtevät.
- t
Etsin tuonväristä Teemaa ja onko se sulla vielä myynnissä? Paljonko koko astiasto maksaa? Lähetä mailiini vastaus [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956