Laulukonserttia pienten lintujen pitkän tovin - kuuntelin
Sai minut kulkemaan, niin moniin - aatoksiin
Miten paljon voikaa sydän - niin pieni
Sinne voi mahtua Sinun kokoinen mies
Sydämeni on taltioinu tarkkaan
Sinusta kuvia - joita katselee
Olithan sydämelleni - vallankumous
Sinä - mullistit elämän
Rakkaus - miten se meidät - valjasti
Emmehän pahemmin - iukuroitu
Sinunki jalkojas
saunassa nyt mitä vastoin
Omii jalkojani kun palelsi
Sinulla oli aina niin lämpimät jalat
Sinä - lämmitit minua
Nyt yksin tässä
tutkailen sydäntäni
Aavistuksen sen verran - ymmärrän
Mikä on ollu - rakkauden tarkoitus
Tämän ohikiitävän elämän lennon
asetti meidät - sille niin ihanalle
- - samalle tielle - -
Heränny jo kyynelki
4
153
Vastaukset
- *MURUKULTA*
.."Aavistuksen sen verran - ymmärrän
Mikä on ollu - rakkauden tarkoitus
Tämän ohikiitävän elämän lennon
asetti meidät - sille niin ihanalle
- - samalle tielle - -"
.
Syvää tosirakkautta runosi hehkuu,
Jälleen - Murukullan kiitos, Liisa, kauniista runostasi - nämä on todella jotain! :)ollu nyt niin kiireinen, ettei oo ehtinny istumaan.
Nyt kaalilaatikot uunissa, otin itselle lupaa istua.
MURUKULTA
Rakkauden arvoa olen paljon miettinny.
Miten on ollu sillonki, kun "vain yhdet jäljet hiekassa näin"
Tänä aamuna onneks näin niin kauniin hetken.
Aurinko nojas koivun runkoa vasten, se oli niin kaunista.
Samastuin - olin koivu, sain minäki nojata - - aah
Kuules nyt ois Sinullekki kaalilaatikkoa, laitoin siihen 3 kaalinpäätäki.
Nauran - juomaks ostin Arkentiinalaista tangoa ... heh
Kiitosta vielä olet ollu minulle ystävä, olet monin sanoin tehny matkaa ....kiitos
- Minanoita
Kaipaus niin kauniina soi.
Kauniit muistot ne on aarre jota
on ihana varjella....
Aurinkoa sinulle sinne puhaltelee
noitanainen=)))missä niin monta helmeä
joita hetkittäin käsin koskettaa
- niissä elää - elää -
eletyn elämän tuntu
ja kyynel rakkauden meen
Tie tähän tultu
kiittää saa - sain niin syvästi - rakastaa
Minänoita
Sinulle lämmin kiitos, annoit aikaas.
Ois tuota kaalilaatikkoa nyt Sinullekki
tein sitä kuin isolle perheelle.
Uimavedetki oottaa sinnekki vielä - eikös elämä oo sittenki - ihanaa
Nautin luonnosta ja sen suomista hetkistä....mökiltään Liisa vilkuttelee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
