Rahastaako EOK

Shahov

Olkaapa nyt clubilaiset tarkkana tämän EOK:n suhteen,ettei käy samalla tavalla kuin edellisen hyväntekijän kanssa.

EOK ilmoittaa ettei sen käsiinsä saamassa materiaalissa ole viitteitä rikokseen.
Ei ole niin, koska rivijäsenellä ei ole sellaista materiaalia joka osoittaisi sen enempää syyllisyyden, kuin syyttömyydenkään puolesta.

EOK on viisaasti sivuuttanut kaikki ne ydinkysymykset jotka viittaavat vahvasti siihen että wincapitan toiminta oli rikollista. 400% tuotot, veroepäselvyydet jne. Yksistään tämä viittaa siihen ettei EOK:n toimintaa voi ottaa vakavasti.

En usko että pienellä Rovaniemeläis yhdistyksellä on resursseja tutkia samassa mittakaavassa suomen suurinta talousrikos epäilyä kuin viranomaisilla. Jos se sellaista väittää, se on yhtä mahdoton, kuin ajatus 400 % tuotoista.

EOK:n intresseissä on tietysti se että wincapita oikeudenkäynnistä tulee mahdollisimman pitkä. 1000 wincapitalaisen liittymis ja vuosimaksut on sellainen lisä yhdistyksen kassaan, ettei sellaista tilaisuutta voi jättää käyttämättä. Lisäksi tulee muut palkkiot jotka ovat sitten normaalit alalla käytössä olevat,eli tuntiveloitus on vähintään 90-160 euroa.

Pelkään että EOK on vain yksi rahastaja lisää,ilman todellisia mahdollisuuksia vaikuttaa oikeudenkäynnin lopputulemaan. Miettikää tarkoin kenelle maksatte ja keneen luotatte. EOK:n roolia kannattaa miettiä kriittisesti.

12

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AdaFlink

      ... niin hurmoksessa tästä uudesta tuttavastaan, että ei ne osaa ajatella kriittisesti.

      Varo vaan kohta ne alkaa suakin uhkailee oikeustoimilla ja Kavoniuksen setä tulee piuhoja pitkin antamaan haasteen tukkapöllyn kera.

      Ja mitaan ette voi...

      • että Ada sinä

        olet "... niin hurmoksessa tästä uudesta tuttavastaan, että ei ne osaa ajatella kriittisesti."

        Nämä ovat tällaisia asiasta mitään tietämättömien, ennakkoon valmiiksi negatiivisen asenteen ottaneiden ihmisten kirjoituksia. Näinhän se yleensä on, että kun merellä on hätä suuri, niin rannalta löytyy ne viisaimmat neuvojat.

        Capitalaiset ovat päätöksensä tehneet ja siinä pysyvät.

        Jos asenteenne on vilpitön ja huolenne sekä auttamisenhalunne suunnaton, niin suunnatkaa se myönteisellä tavalla.
        Jos asenteenne ja suhtautumisenne on jotain muuta, niin pysykää poissa ja miettikää ja keskittykää omiin murheisiinne ja antakaa clapitalaisille oma rauha keskittyä puolustautumiseen. Se kaiketi kuuluu myös heille.


      • Jopas nyt jottain
        että Ada sinä kirjoitti:

        olet "... niin hurmoksessa tästä uudesta tuttavastaan, että ei ne osaa ajatella kriittisesti."

        Nämä ovat tällaisia asiasta mitään tietämättömien, ennakkoon valmiiksi negatiivisen asenteen ottaneiden ihmisten kirjoituksia. Näinhän se yleensä on, että kun merellä on hätä suuri, niin rannalta löytyy ne viisaimmat neuvojat.

        Capitalaiset ovat päätöksensä tehneet ja siinä pysyvät.

        Jos asenteenne on vilpitön ja huolenne sekä auttamisenhalunne suunnaton, niin suunnatkaa se myönteisellä tavalla.
        Jos asenteenne ja suhtautumisenne on jotain muuta, niin pysykää poissa ja miettikää ja keskittykää omiin murheisiinne ja antakaa clapitalaisille oma rauha keskittyä puolustautumiseen. Se kaiketi kuuluu myös heille.

        Minun mielestä kyseessä ei ole negatiivinen suhtautuminen asiaan vaan kriittinen. Kannattaa ollakin kriittinen ettei tule höynäytetyksi.

        Avaus tähän keskusteluun oli varsin asiallinen.

        Se vaan näkyy olevan ihmisrodussa keskimäärin niin, että usko sumentaa järjen. Luonnollisesti rahansa wincapitaan ryssinyt ja häpeää tyhmyydestään niskassa kantava tarttuu mihin tahansa oljenkorteeen ja alkaa uskoa melkein mitä ja ketä vaan, joka kertoo tarinoita, jotka tukevat uskoa ja tässä tapauksessa rahojen palautumista ja häpen pois pyyhkäisyä.

        Minustakin tämä vaikuttaa napakalta jatkorahastukselta, mutta siitä vaan, ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.


      • Shahov
        Jopas nyt jottain kirjoitti:

        Minun mielestä kyseessä ei ole negatiivinen suhtautuminen asiaan vaan kriittinen. Kannattaa ollakin kriittinen ettei tule höynäytetyksi.

        Avaus tähän keskusteluun oli varsin asiallinen.

        Se vaan näkyy olevan ihmisrodussa keskimäärin niin, että usko sumentaa järjen. Luonnollisesti rahansa wincapitaan ryssinyt ja häpeää tyhmyydestään niskassa kantava tarttuu mihin tahansa oljenkorteeen ja alkaa uskoa melkein mitä ja ketä vaan, joka kertoo tarinoita, jotka tukevat uskoa ja tässä tapauksessa rahojen palautumista ja häpen pois pyyhkäisyä.

        Minustakin tämä vaikuttaa napakalta jatkorahastukselta, mutta siitä vaan, ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.

        Olen samaa mieltä siitä että EOK:n toiminta näyttää rahastukselta. En sivullisena voi ymmärtää miksei rahansa menettäneet clubilaiset voi luottaa viranomaisiin.

        On totta, että viranomaisten toimintaa voi kritisoida mm. sen hitaudesta tutkinnan suhteen.
        On kuitenkin aika kaukaa haettua että viranomaisten toiminta olisi tarkoituksellisesti puolueellista.
        EOK saa sanoa viranomaisista mitä se haluaa saadakseen uskottavuutta potentiaalisen asiakaskuntansa silmissä. Se ei kuitenkaan muuta kylmiä faktoja sen suhteen, että kaikki julkisuudessa esiin tullut viittaa siihen että Wincapita oli taitavasti rakennettu pyramidihuijaus.


      • ###
        Shahov kirjoitti:

        Olen samaa mieltä siitä että EOK:n toiminta näyttää rahastukselta. En sivullisena voi ymmärtää miksei rahansa menettäneet clubilaiset voi luottaa viranomaisiin.

        On totta, että viranomaisten toimintaa voi kritisoida mm. sen hitaudesta tutkinnan suhteen.
        On kuitenkin aika kaukaa haettua että viranomaisten toiminta olisi tarkoituksellisesti puolueellista.
        EOK saa sanoa viranomaisista mitä se haluaa saadakseen uskottavuutta potentiaalisen asiakaskuntansa silmissä. Se ei kuitenkaan muuta kylmiä faktoja sen suhteen, että kaikki julkisuudessa esiin tullut viittaa siihen että Wincapita oli taitavasti rakennettu pyramidihuijaus.

        Kylmiä faktoja - pyramidihuijaus!!!
        Pyramidihuijaus - kylmiä faktoja!!!

        Oot fiksu...


    • Velllihousu

      Meille viimeksitulleille esiteltiin wc:n sivuilla 6 .... 9 % vikkottaisia treidaus tuottoja. Mistä tämä 400 % tuotto tulee ?

      • peruskoulu_ei_muuta

        "Meille viimeksitulleille esiteltiin wc:n sivuilla 6 .... 9 % vikkottaisia treidaus tuottoja. Mistä tämä 400 % tuotto tulee ?"

        En osaa tuohon muuta sanoa, mutta ihan matemaattisesti laskien jos sijoitat 1.000 euroa ja saat viikkotuottoa 6% korkoa korolle, niin menee 24 viikkoa eli noin 6 kuukautta kunnes summa on kasvanut 4.000 euroon. Tuolloin tuotto on noin 400% puolessa vuodessa.

        Toki 9% viikkotuotolla ja pidemmällä jaksolla kokonaistuotto nousee ihan erilaisiin prosenttilukuihin.


      • jaggeri
        peruskoulu_ei_muuta kirjoitti:

        "Meille viimeksitulleille esiteltiin wc:n sivuilla 6 .... 9 % vikkottaisia treidaus tuottoja. Mistä tämä 400 % tuotto tulee ?"

        En osaa tuohon muuta sanoa, mutta ihan matemaattisesti laskien jos sijoitat 1.000 euroa ja saat viikkotuottoa 6% korkoa korolle, niin menee 24 viikkoa eli noin 6 kuukautta kunnes summa on kasvanut 4.000 euroon. Tuolloin tuotto on noin 400% puolessa vuodessa.

        Toki 9% viikkotuotolla ja pidemmällä jaksolla kokonaistuotto nousee ihan erilaisiin prosenttilukuihin.

        Noista laskelmista capitaatit mielellään väittelevät, mutta totuus on että vähän liian isoja tuottoja menivät hyväntekijät ponssorit lupailemaan


    • Mr Toppila

      Eihän tuolla saa kuin kuntoarvion rintamamiestaloon tai neuvontaa ylinopeusjutussa.
      Nyt tarvitaan ammattilaista.

      Kauppalehden keskustelupalstalla heitettiin arvio Pitkäsen kaltaisen huippujuristin laskutuksesta 300,- / tunti. Voi olla, että winkkarit saavat jotain kimppa-alennusta. Heidän jutuissaan on joitain toistuvia osia, jotka vähentävät ajankäyttöä / asiakas.
      Mutta markkinahinnoista on ollut puhe ainakin EOK:n sivuilla.

    • ovat ostaneet asianajotoimistoyhdistys EOKn voimat omaan puolustukseen.

      EOKn siis hoitaa Capitalisten asiaa myös puheissaan kuten puolustajan pitääkin.

      Taktiikasta voidaan olla monta mieltä mutta kalskahtaahan yhdistyksen nimi mahtavalta.

      • ole asianajotoimisto

        onko se niin saatanan vaikea tajuta. Ne ei ole asianajajia eikä mikään toimisto. Eok vain antaa mielipiteen wcläisten asian oikeudellisuudesta. TE olette yksinkertaisia ihmisiä.


      • Simppanssi
        ole asianajotoimisto kirjoitti:

        onko se niin saatanan vaikea tajuta. Ne ei ole asianajajia eikä mikään toimisto. Eok vain antaa mielipiteen wcläisten asian oikeudellisuudesta. TE olette yksinkertaisia ihmisiä.

        Ai mekö yksinkertaisia? Hahaha...

        Mihinkäs tuo EOK:n lausunto sitten perustuu?

        Tutkintaan? Ei todellakaan. Se on vain hatusta tempaistu lausunto, johon sokeasti nyt uskotte. Ja sanotte, että ME olemme yksinkertaisia ihmisiä.

        Seuratkaa johtajaa. Olette kuin lauma sopuleita möen harjalla. Silmät kiinni ja sekaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe