Pelaaja sgroi46 näkee mun kortit. Eipä ole kovin turvallista saatikka sitten kannattavaa skujailla sellasta pelaajaa vastaan joka näkee toisten kortit.
Onko teille sgroi46 tuttu nikki?
Vittu sairasta fuulaa!
6 hengen pöydässä mulla iso blindi, muut kippaa edeltä ja pelaaja sgroi46 maksaa ja minä korotan 4kertaa blindin 10A ristillä, sgroi46 maksaa.
floppi J K 2 rainbow eli kaikki eri maata.
panostan potillisen.
no niin, sgroi46 taas maksaa.
turn 9. pöydässä 2 pataa.
olin hieman tiltissä parin aiemman kohtaamisen ansiosta kyseisen pelaajan kanssa joten panostin jälleen potin A hailla ja gutari suoran vedolla.
no.. sgroi46 maksaa jälleen.
river 3.
tumppaan all in melkeen 2 kertaa potin ihan vitunmoisessa tiltissä ja tiedän häviäväni tämän potin.
maksuhan sieltä tuli. sgroi46 näyttää 28offarin.
En ymmarra. Mina ei ymmartaa..
Pokerihuone.com
3
274
Vastaukset
- pläyer
jotkut ei vaan luovuta just vaiks 2 parilla.. no ei toi viel mitään ite kerron mun käden mikä oli melko sairas ja jota en ikinä ymmärtänyt: okei mulla Q 9 korotan noin 1,5€(pelaan agressiivista ja bluffaavaa peliä välillä) ja kaveri maksaa. floppi: A 10 2 minä korotan 3€(yritän bluffia edelleen) ja maksu. turn 7,eli A 10 2 7 korotan 5€(yritän saada luopumaan) ja automattinen maksu. tässä vaiheessa rupes jo vituttamaan et nyt tuli häviö ja river A eli A 10 2 7 A (eli mulla vain ässä pari Q hailla) pistän koko loppu rollin kehiin ja toivon että luovuttais eli noin 15€ ja kaveri maksaa taas heti. SHOWDOWN: minä Q 9 ja kaveri näyttää Q 8 siis mitä vittua?? ajattelin ku sill ei ollu ees suoran tai värin vetoa et millä se makso koko ajan?? noo olin perjaatteessa huojentunu ku potti meni puoliks mut jäi kyl semmonen fiilis et ihanku se olis nähny mun kortit tai jotain...
- ei ole
missään muussa verkossa tullut vastaan pelaajia jotka näkee mun vitun kortit. ei vittu anna mulle mun pätäkät bäkkii ja vitun äkkii vitun homohuone.com
- sharkscope
Sharkscopen perusteella kyseinen jantteri ei näe edes omia korttejaan, eli täys fisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778