Pokerihuone.com

Nyt vittu..

Pelaaja sgroi46 näkee mun kortit. Eipä ole kovin turvallista saatikka sitten kannattavaa skujailla sellasta pelaajaa vastaan joka näkee toisten kortit.

Onko teille sgroi46 tuttu nikki?

Vittu sairasta fuulaa!

6 hengen pöydässä mulla iso blindi, muut kippaa edeltä ja pelaaja sgroi46 maksaa ja minä korotan 4kertaa blindin 10A ristillä, sgroi46 maksaa.

floppi J K 2 rainbow eli kaikki eri maata.

panostan potillisen.

no niin, sgroi46 taas maksaa.

turn 9. pöydässä 2 pataa.

olin hieman tiltissä parin aiemman kohtaamisen ansiosta kyseisen pelaajan kanssa joten panostin jälleen potin A hailla ja gutari suoran vedolla.

no.. sgroi46 maksaa jälleen.

river 3.

tumppaan all in melkeen 2 kertaa potin ihan vitunmoisessa tiltissä ja tiedän häviäväni tämän potin.

maksuhan sieltä tuli. sgroi46 näyttää 28offarin.

En ymmarra. Mina ei ymmartaa..

3

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pläyer

      jotkut ei vaan luovuta just vaiks 2 parilla.. no ei toi viel mitään ite kerron mun käden mikä oli melko sairas ja jota en ikinä ymmärtänyt: okei mulla Q 9 korotan noin 1,5€(pelaan agressiivista ja bluffaavaa peliä välillä) ja kaveri maksaa. floppi: A 10 2 minä korotan 3€(yritän bluffia edelleen) ja maksu. turn 7,eli A 10 2 7 korotan 5€(yritän saada luopumaan) ja automattinen maksu. tässä vaiheessa rupes jo vituttamaan et nyt tuli häviö ja river A eli A 10 2 7 A (eli mulla vain ässä pari Q hailla) pistän koko loppu rollin kehiin ja toivon että luovuttais eli noin 15€ ja kaveri maksaa taas heti. SHOWDOWN: minä Q 9 ja kaveri näyttää Q 8 siis mitä vittua?? ajattelin ku sill ei ollu ees suoran tai värin vetoa et millä se makso koko ajan?? noo olin perjaatteessa huojentunu ku potti meni puoliks mut jäi kyl semmonen fiilis et ihanku se olis nähny mun kortit tai jotain...

      • ei ole

        missään muussa verkossa tullut vastaan pelaajia jotka näkee mun vitun kortit. ei vittu anna mulle mun pätäkät bäkkii ja vitun äkkii vitun homohuone.com


    • sharkscope

      Sharkscopen perusteella kyseinen jantteri ei näe edes omia korttejaan, eli täys fisu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe