LIIAN märkä?

*mesimarja*

Laitanpa tämän tännekin:

Miten on miehet, voiko nainen olla liian märkä?
Kostun tosi herkästi ihan ilman kosketustakaan (esim vaikka lukemalla tätä palstaa, heh ;)). Ja kun olen ns tositoimissa, tulen koko ajan märemmäksi. Joskus kiusaannun siitä paljonkin. Varsinkin, jos sekstailun päätteeksi allani on iiiso lammikko ja peppu ja kaikki on ihan minun mehuissa... Näin ei tosin käy onneksi aina, mutta toisinaan (ehkä riippuu kk-kierron ajankohdasta?). Mutta siis yleensäkään kuivuudesta ei täällä päin olla kärsitty! XD Joskus tuntuu, että "tuntuvuus" siitä kärsii, ehkä molemmilla?
Miehelleni joskus tästä valittelen, mutta hän vain sanoo, että ei haittaa mitään ja pi..uni on ihana jne.. Mutta sanokaapas te:
Voiko naisen värkki olla joskus liiankin märkänä ja mitä mieltä olette tästä asiasta yleensäkin?
Vai onko tämä sittenkin ihan normaalia, muista naisista minulla kun ei kokemuksia ole? ;D

39

9380

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemus:))))

Kannattaa kokeilla joskus vaikka ei varsinaisesti kärsisi kuivuudesta. Tunnelmat ovat aika erikoiset kun loiskuu ja lotisee ja kohdunsuu mussahtelee kosteudesta tyytyväisenä joka työnnöllä.

• tietenkään..

kaikki miehet tykkäävät litimärästä pillusta oli posl tai karvainen,haaveena oliskin että joku nainen istuisi naamalleni ja valuttaisi pillumehunsa siihen,haluan karvaista tuoksuvaa litimärkää pillua suuhuni on jano.m40

• "Noora"

Täällä kans yks herkästi ja runsaasti kostuva mulle riittää omat ajatukset ja kun on vähän liiankin hyvä mielikuvitus niin pikkarit on märkänä heti kun ajatus vähänkin karkaa.. Vähän kiusallista toisinaan mutta onneks pikkuhousunsuojat on keksitty,muuten saisin vaihdella pikkareita monesti päivässä.
      Ja meilläkään ei kärsitä kuivuudesta seksissä mulla riittää voiteita ihan omasta takaa siihenkin hommaan aina on lakanat märkänä kun touhutaan.
      Mies ainakin tykkää kun oon aina valmis ja märkä :)
      Eikä se mitään epänormaalia oo ainakaan mulle oon ollu tämmönen teinistä lähtien.

• kielimiestutkija

Ei voi nainen olla koskaan liian märkä.

• liian märkä olla

Litisevä vagina on joskus sattunut kohdalle, mutta lotisevaa ja mussahtelevaa ei. Penikseni on iso ja koen monet naiset tiukoiksi tai kuiviksi. Litinä ei haitannut. Eivät ne märät vaginat mitenkään yleisiä ole, enkä ole nainut noin märkää naista.

Aloittajan tekstiä lukiessani sain erektion. Sitä ei juuri tapahdu minulle näitä palstoja lukiessani, koska eivät ne nyt niin kovin seksikkäitä ole. Mutta nyt kiihotuin valtavasti. Uskon miehesi vastanneen rehellisesti sen ihanuudesta. Vuodevaatepyykkiähän se tietää jokaisen yhdynnän jälkeen. Parempi märkyys on kuin kuivuus. Kuivuus on kuin hiekoitettu tie potkukelkkailijalle. Nauttikaa seksistänne!

• Äimänä

Pidin tyylistäsi kirjoittaa "Ei kai voi". Minullakin on kokemusta liiallisesta märkyydestä, mutta niin tapahtuu vain kun olen ylivireessä. Panolleni olen sanonut, että tämä on suuri kohteliaisuus mun puolelta, niin kuin onkin. Oman mieheni kanssa olen harvoin niin kiihottunut. Siinäpä kai se sivupanon yksi ideakin.

Jokin aika sitten nautin seksistä hauskan ja rivosuisen aikuisen miehen kanssa. Mies tokaisi jälkeen panon, että sulla on hyvä pillu. Menin aivan lukkoon, taisin punastuakin. Kysyn nyt sinulta, onko olemassa hyviä pilluja, ihan hyviä pilluja ja huonoja pilluja? Epäilen, että mies halusi mielistellä (erikoinen tapa : ), kun en eläissäni (40v) ole moista kuullut! Ymmärrän toki synnytykset, kursimiset sun muut, mutta ei kai ne nyt niin hirveästi vaikuta! Mikä kumma tekee hyvän pillun?!
        Minusta hyvä miehen vehje on sellainen, jota mies osaa käyttää. Ei tarvita lisäsenttejä kärkeen eikä ympärille. Miten on sitten tämän hyvän pillun laita?

• Oikeastaan kerroit itse
        Äimänä kirjoitti:

Pidin tyylistäsi kirjoittaa "Ei kai voi". Minullakin on kokemusta liiallisesta märkyydestä, mutta niin tapahtuu vain kun olen ylivireessä. Panolleni olen sanonut, että tämä on suuri kohteliaisuus mun puolelta, niin kuin onkin. Oman mieheni kanssa olen harvoin niin kiihottunut. Siinäpä kai se sivupanon yksi ideakin.

Jokin aika sitten nautin seksistä hauskan ja rivosuisen aikuisen miehen kanssa. Mies tokaisi jälkeen panon, että sulla on hyvä pillu. Menin aivan lukkoon, taisin punastuakin. Kysyn nyt sinulta, onko olemassa hyviä pilluja, ihan hyviä pilluja ja huonoja pilluja? Epäilen, että mies halusi mielistellä (erikoinen tapa : ), kun en eläissäni (40v) ole moista kuullut! Ymmärrän toki synnytykset, kursimiset sun muut, mutta ei kai ne nyt niin hirveästi vaikuta! Mikä kumma tekee hyvän pillun?!
        Minusta hyvä miehen vehje on sellainen, jota mies osaa käyttää. Ei tarvita lisäsenttejä kärkeen eikä ympärille. Miten on sitten tämän hyvän pillun laita?

"Hyvä pillu" tarkoittaa mielestäni hyvin onnistunutta yhdyntää, josta molemmat ovat nauttineet. Se edellyttää, että molemmat ovat tehneet jotakin yhdynnän onnistumiseksi ja huomioivat toisensa. Toki siihen sisältyy osatekijöitä kuten miehen taito käyttää kaluaan oli se sitten minkä kokoinen tahansa, naisen kosteus, samantahtisuus, tarvittaessa molemminpuolisten toiveiden esittäminen myös yhdynnän aikana sekä juuri sopiva kesto. Nautinnollisen seksin lähtökohtana pidän sitä, että molemmat ovat halunneet yhdyntää juuri silloin. Muuten voi toiselle tulla tunne lievästä pakottamisesta. Orgasmi jäi puuttumaan, mutta olisiko silloin paljon huonoa seksiä, koska usein toinen ei saa orgasmia. Ja sehän voi olla mieskin. Kyllähän molempien orgasmin täytyy listalle kuulua. Monesti olen maininnut yhteensopivuuden yhtenä edellytyksenä, mutta taito korvaa sen. Kalun sijasta voi käyttää sormia tai kieltä.

Itsekäs seksi ei voi olla hyvää molemmille, vaikka pillu tai kalu olisi yksin hyvä.

En pidä lainkaan hyvänä seksinä sellaista, jonka kuulin kerran tuntureilla naapuriteltasta. Itse olin vaelluksella toisen miehen kanssa ja nukuimme omissa teltoissamme kumpikin. Kyseinen keski-iän ylittänyt pariskunta oli tietyssä ryhmässä ja silloin noin 20 vuotta itseäni vanhempia. Iltayöstä pariskunta rupesi naimaan ja voi sitä outoa ääntä. Se vaikutti siltä kuin mies olisi liikutellut kaluaan hiekkapaperilla vuoratussa pillussa. Kuulosti sekin pano onnistuvan jollakin tavalla, koska jatkoivat sitä yli 10 minuuttia. Miten jonkun naisen emätin voi olla niin kuiva! On siinä ollut aamulla miehen kalu hankaamisesta verillä ja varmaan naisen pillu haavaumilla. En ymmärrä sitäkään, miten kumpikaan ei sanonut sanaakaan koko aikana. Oliko kuivuus siis normaali tilanne. Surkeaa, sillä jo silloin oli saatavana erilaisia rasvoja ja liukasteita.

Tämä on omien kokemusten mukainen. Enemmän kirjoitin hyvästä seksistä kuin "hyvästä pillusta". Ei pillu eikä kalu voi olla sinänsä hyvä vaan yhdyntä muodostuu kokonaisuudesta.

• *mesimarja*
        Oikeastaan kerroit itse kirjoitti:

"Hyvä pillu" tarkoittaa mielestäni hyvin onnistunutta yhdyntää, josta molemmat ovat nauttineet. Se edellyttää, että molemmat ovat tehneet jotakin yhdynnän onnistumiseksi ja huomioivat toisensa. Toki siihen sisältyy osatekijöitä kuten miehen taito käyttää kaluaan oli se sitten minkä kokoinen tahansa, naisen kosteus, samantahtisuus, tarvittaessa molemminpuolisten toiveiden esittäminen myös yhdynnän aikana sekä juuri sopiva kesto. Nautinnollisen seksin lähtökohtana pidän sitä, että molemmat ovat halunneet yhdyntää juuri silloin. Muuten voi toiselle tulla tunne lievästä pakottamisesta. Orgasmi jäi puuttumaan, mutta olisiko silloin paljon huonoa seksiä, koska usein toinen ei saa orgasmia. Ja sehän voi olla mieskin. Kyllähän molempien orgasmin täytyy listalle kuulua. Monesti olen maininnut yhteensopivuuden yhtenä edellytyksenä, mutta taito korvaa sen. Kalun sijasta voi käyttää sormia tai kieltä.

Itsekäs seksi ei voi olla hyvää molemmille, vaikka pillu tai kalu olisi yksin hyvä.

En pidä lainkaan hyvänä seksinä sellaista, jonka kuulin kerran tuntureilla naapuriteltasta. Itse olin vaelluksella toisen miehen kanssa ja nukuimme omissa teltoissamme kumpikin. Kyseinen keski-iän ylittänyt pariskunta oli tietyssä ryhmässä ja silloin noin 20 vuotta itseäni vanhempia. Iltayöstä pariskunta rupesi naimaan ja voi sitä outoa ääntä. Se vaikutti siltä kuin mies olisi liikutellut kaluaan hiekkapaperilla vuoratussa pillussa. Kuulosti sekin pano onnistuvan jollakin tavalla, koska jatkoivat sitä yli 10 minuuttia. Miten jonkun naisen emätin voi olla niin kuiva! On siinä ollut aamulla miehen kalu hankaamisesta verillä ja varmaan naisen pillu haavaumilla. En ymmärrä sitäkään, miten kumpikaan ei sanonut sanaakaan koko aikana. Oliko kuivuus siis normaali tilanne. Surkeaa, sillä jo silloin oli saatavana erilaisia rasvoja ja liukasteita.

Tämä on omien kokemusten mukainen. Enemmän kirjoitin hyvästä seksistä kuin "hyvästä pillusta". Ei pillu eikä kalu voi olla sinänsä hyvä vaan yhdyntä muodostuu kokonaisuudesta.

Heh. Kirjoitettiin näköjään melkein samaan aikaan melkein samasta asiasta. Aikalailla tuota mieltä minäkin siis näistä jutuista olen.
        Hirveältä kyllä vaikutti tuo kuvaamasi lapin telttapuuhastelu... Mutta yksi juttu jäi vaivaamaan: kyllähän märän voi kuulla, en vain ymmärrä, miten kuulit kuivan?! :DD

• vieri vieressä
        *mesimarja* kirjoitti:

Heh. Kirjoitettiin näköjään melkein samaan aikaan melkein samasta asiasta. Aikalailla tuota mieltä minäkin siis näistä jutuista olen.
        Hirveältä kyllä vaikutti tuo kuvaamasi lapin telttapuuhastelu... Mutta yksi juttu jäi vaivaamaan: kyllähän märän voi kuulla, en vain ymmärrä, miten kuulit kuivan?! :DD

Lapissa olisi tilaa, mutta telttaa ei saa pystytetyksi mihin tahansa maaperän kivisyyden vuoksi. Siksi teltat ovat vieri vieressä lähellä autiotupia. Pariskunnan teltta oli kaverini ja minun välissä, joten olisin kuullut jopa ihon raaputtamisen. Tulimme tuvalle vaellukselta niin myöhään, että jouduimme ottamaan ne paikat, mihin sai teltat pystyyn. Telttakangas ei pidä muuta kuin vesisateen eikä aina sitäkään täysin. Sitä rahinaa ei voinut olla kuulematta. Muistan silloin ajatelleeni, miten mies pystyy liikuttamaan kaluaan, mutta täytyihän siinä sen verran kosteutta olla. Ehkä hiekkapaperivertaus oli hieman yliampuva. En minä sitä silloin Lapissa verrannut hiekkapaperiin enkä ole kokeillut enkä aiokaan, miltä se tuntuisi ja kuuluisi.

• EliseTo
        Oikeastaan kerroit itse kirjoitti:

Olen sama mieltä "hyvästä pillusta" vaan yhdyntä muodostuu kokonaisuudesta. Oma kokemukset osoitavat sitä :-)))

• *mesimarja*

Yllättävää (mutta kyllä kivaa) oli lukea "ei kai voi"- otsakkeella kirjoittaneen reaktiosta tekstiini. Minusta kun siinä ei ollut mitään ylimääräisiä koukkuja :) Ihmiskeho on todellakin ihmeellinen :)
      Joku heitti tuosta liukuvoiteen overdosesta... Ehkä tätä ei kuitenkaan voi verrata suoraan siihen, nimittäin mielestäni puuhatessa ei kuvaamaasi molskahtelua tms tapahdu. Vaan liiat nesteet kyllä varsinaisen aktin aikana ikäänkuin puristuvat ulos siinä touhutessa ..Vai miten sen nyt kuvailisi... pointti onkin siinä, että sitä muodostuu kokoajan lisää.
      Tarkennukseksi vielä, että tuo "lammikkojuttu" tulee minullakin vain silloin, kun olen toosi kiihottunut tai kun tavallista pidempi sessio. Eli ihan joka kerta noihin lakananvaihto puuhiin ei onneksi joudu. :D
      Siitä p...un ihanuudesta... heh.. Mieheni kyllä jaksaa siitä lähes aina mainita (vaikka lapsiakin on tehty) ja otan kyllä moiset kehut hymyssä suin vastaan. Myös entiset kumppanit ovat kehuneet. Mutta eikö kaikki miehet sitten oikeasti teekään niin?! Minä kyllä sattuneesta syystä tavallaan luotan noihin sanoihin, mutta pointti on siis se, että en siis varmasti tiedä, kiusaako miehiä tämä "ylitsevuotava" kosteus...
      Ja miesten vehkeiden koosta. arvioisin, että miehelläni on keskivertoa kookkaampi varustus (voi minua onnekasta;)) ja tokihan se myös tuntuu. Mutta niin tuntui myös entisen pitkäaikaisen kumppanini kanssa, jolla vastaavasti oli aika pieni. Siihenkin aikaan oli yhtä kosteaa ja silti useasti jälkeenpäin tunsi saaneensa... ;) Eli ei minunkaan kokemukseni mukaan nautinnossa ym. kyse ole vain miehen koosta, vaan monien juttujen summasta.

Mutta siis summa summarum: Taidan lopulta ollakin ihan tyytyväinen tähän "ominaisuuteeni", kyllä se selvästi enemmän nautintoa on tuonut, kuin sitä nolostelua. :D Siksi asiasta kysyin täällä, koska oletan, että täältä saadut anonyymit vastaukset ovat varmasti rehellisiä ja suoria. Ja omalta mieheltäni en edes halua kysyä, millainen olen entisiin naisiin verrattuna, koska saamani vastaukset jäisivät kuitenkin vaivaamaan, olisivat ne sitten millaisia tahansa... grr ;)

• Ei enää äimänä

Kiitos Mesimarjan ja Lapin kävijän kommenteista! Viisastuin. Hyvä pillu on siis oikeasti kehu, eli pano on ollut onnistunut. Ei siis ole kysymys mistään pillun rakenteesta sinällään. Hyvää pillua kehutaan siis pitkässä parisuhteessakin, vau! Kuvittelin, että kuuluu sivupanosanastoon. Hui, aloin miettiä, mitä tapahtuisi, jos mies tokaisisi seksin jälkeen, että sulla on huono pillu, aika huono pillu, olematon pillu... mutta luultavasti niin ei sanota, tai se kierretään, tai sen vain tajuaa itsekin. Anteeksi, että tylsästi veivaan tätä selvää asiaa, mutta koko sanonta oli mulle outo!

Minulle puheet ennen seksiä ja sen aikana ovat älyttömän tärkeitä. Pari sanaa saa aikaiseksi tuon lammikon tai pudottaa korkealta ja kovaa. Sanat itsessäänkin ovat tärkeitä! On iso plus, jos mies hanskaa seksisanastoa, vieläpä persoonallisesti. Monikaan mies ei keksi mitään sanottavaa seksin aikana, tai paneutuu liiaksi tekniikkaan tai hämmentyy kun itse aloitan. No, kaikkea ei kai koskaan saa samassa paketissa.

Tästä luokittelusta syntyy varmaan pahaa jälkeä, mutta sanonpahan kuitenkin. Kunnon duunari peittoaa mennen tullen korkeastikoulutetun seksihöpinöinnissä! Se on jännää, koska voisi ajatella, että salkkuherralla olisi laajempi sanavarasto. Varmaan onkin, mutta seksin kannalta väärältä alalta! Muutenkin duunarilla on parempi kyky heittäytyä seksiin, ja rohkeutta olla raju tarvittaessa. Kauluspaidat ovat usein ärsyttävän empaattisia ja tarkkailevat omaa suoritustaan liikaa. Ja kun nyt luokittelun aloin, sanon että rokkarit ovat suuria pettymyksiä petissä, ja samaan kastiin menevät opettajat! Tieysti toivon, että kommentoitte!

• mies täältä
        Ei enää äimänä kirjoitti:

Kiitos Mesimarjan ja Lapin kävijän kommenteista! Viisastuin. Hyvä pillu on siis oikeasti kehu, eli pano on ollut onnistunut. Ei siis ole kysymys mistään pillun rakenteesta sinällään. Hyvää pillua kehutaan siis pitkässä parisuhteessakin, vau! Kuvittelin, että kuuluu sivupanosanastoon. Hui, aloin miettiä, mitä tapahtuisi, jos mies tokaisisi seksin jälkeen, että sulla on huono pillu, aika huono pillu, olematon pillu... mutta luultavasti niin ei sanota, tai se kierretään, tai sen vain tajuaa itsekin. Anteeksi, että tylsästi veivaan tätä selvää asiaa, mutta koko sanonta oli mulle outo!

Minulle puheet ennen seksiä ja sen aikana ovat älyttömän tärkeitä. Pari sanaa saa aikaiseksi tuon lammikon tai pudottaa korkealta ja kovaa. Sanat itsessäänkin ovat tärkeitä! On iso plus, jos mies hanskaa seksisanastoa, vieläpä persoonallisesti. Monikaan mies ei keksi mitään sanottavaa seksin aikana, tai paneutuu liiaksi tekniikkaan tai hämmentyy kun itse aloitan. No, kaikkea ei kai koskaan saa samassa paketissa.

Tästä luokittelusta syntyy varmaan pahaa jälkeä, mutta sanonpahan kuitenkin. Kunnon duunari peittoaa mennen tullen korkeastikoulutetun seksihöpinöinnissä! Se on jännää, koska voisi ajatella, että salkkuherralla olisi laajempi sanavarasto. Varmaan onkin, mutta seksin kannalta väärältä alalta! Muutenkin duunarilla on parempi kyky heittäytyä seksiin, ja rohkeutta olla raju tarvittaessa. Kauluspaidat ovat usein ärsyttävän empaattisia ja tarkkailevat omaa suoritustaan liikaa. Ja kun nyt luokittelun aloin, sanon että rokkarit ovat suuria pettymyksiä petissä, ja samaan kastiin menevät opettajat! Tieysti toivon, että kommentoitte!

Aika mielenkiintoinen tuo luokittelusi duunarit-valkokaulusherrat. Mutta pidät varmaankin rajummasta seksistä, ainakin välillä. Mikäs siinä. Eiköhän sinullekin löydy sopivia kumppaneita.

• Schicksal

..Mulla on kans pimpero AINA ns. valmiina..siis märkänä...mieheni saa AINA KUN HALUAA...en estele...
      Nytkin sillä on munan kärki aivan punaisena, kun ollaan 1,5 vrk:n aikana rakasteltu 6 kertaa..

Ukko sanookin, että onpas täällä märkää....hyvillään...

Miten siitä kiihottuu itsekin kun se lotina kuuluu naidessa...

• märkä?

Eihän se voi olla liian märkä, olisi aivan mahtavaa jos pimppi lotisi ja tulisi koko ajan märemmäksi käsittelyssä, (parasta olisi tietysti aikaansaada naiselle lento-orgasmi kts. squirting). Leikitellä ja pelata märän kanssa, katsella kun kosteus tulvii, ihastella aikaansaannoksiaan. Märkiä naisia ei taida kylläkään olla paljoa liikkeellä tai he häpeävät upeaa ominaisuuttaan. Valitettavasti.

• ei

voi olla koskaan liian märkä, mun mielestä se kertoo naisesta että se tykkää seksistä. itse tykkään todella paljon sellaisista naisista millä on pillu ihan liko märkä ja syttyy todella helposti, ne on todella kauheita kun ei kostu ei sitten millään sellaista on vaikea panna ja sattuu todella paljon mulkkuun!!!!

• tykkkäääään

Vaimollani on kanssa tapana kostua melko paljon,erityisen kiihoittavaa on pillun nuolemisen jälkeen päästä naimaan takaapäin,sillä silloin pimpistä kuuluu kunnon lotinaa,ja luistoa riittää niin että vaimolla reidetkin märkänä session jälkeen.

• kosteikko
        tykkkäääään kirjoitti:

Vaimollani on kanssa tapana kostua melko paljon,erityisen kiihoittavaa on pillun nuolemisen jälkeen päästä naimaan takaapäin,sillä silloin pimpistä kuuluu kunnon lotinaa,ja luistoa riittää niin että vaimolla reidetkin märkänä session jälkeen.

Olen näitä "liian märkiä" tyttöjä. Välillä se ihan hävettää, kun usein kostun vaikka kahvia juodessa kun näen miehen kädet. Joskus alkaa jopa pimpissä tykyttää, ja tuntuu että kohta on housut märkänä. Joskus on käynyt niin että on harrastettu jonkun kanssa sellaista "ex-tempore" seksiä kapakan vessassa tms, niin ihan mies ihmetellyt että kuinka nyt näin kostea on... Yleensä kai positiivisessa mielessä. Varmaan miehilläni sellainen kuva, että olen aina kiimainen. No kai se vähän tottakin on.

Itse olen jopa squirttaillut, mutta sitä sentään vain yksinäni suihkussa harjoitellut. Ehkä jonain päivänä jonkun mukavan miehen kanssa...

• niin..
        kosteikko kirjoitti:

Olen näitä "liian märkiä" tyttöjä. Välillä se ihan hävettää, kun usein kostun vaikka kahvia juodessa kun näen miehen kädet. Joskus alkaa jopa pimpissä tykyttää, ja tuntuu että kohta on housut märkänä. Joskus on käynyt niin että on harrastettu jonkun kanssa sellaista "ex-tempore" seksiä kapakan vessassa tms, niin ihan mies ihmetellyt että kuinka nyt näin kostea on... Yleensä kai positiivisessa mielessä. Varmaan miehilläni sellainen kuva, että olen aina kiimainen. No kai se vähän tottakin on.

Itse olen jopa squirttaillut, mutta sitä sentään vain yksinäni suihkussa harjoitellut. Ehkä jonain päivänä jonkun mukavan miehen kanssa...

kiihottavalta kuulostava pimu et haluisin sut squirttailla kasvoilleni,oletko kenties fantasioinut squirtata miehen kasvoille tai hieroisin kasvojani sun litimärkään pilluun ja imisin mehujasi.m40

• no ei voi

itselläni on sellaisia kokemuksia yttöystäväni kassa että hän kostuu helposti mutta saattaa kuivua jossain vaiheessa. sitten kun kun rupean nuolemaan hänen pilluaan tulee uskomaton ryöpsähdys ja pimppinesteet rupeaa todella virtaamaan lakanoille. itseäni tämä kiihottaa todella paljon koska naiseni kiihottuu selvästi kielityöstäni kunnolla eikä kuivuus ole enää mikään ongelma.

• *mesimarja*

Palaanpa taas tähän aiheeseen. Olen tullut siihen tulokseen (hieman sattuman kautta :D), että nämä mun toisinaan "mahdottomat" lätäköt johtuvat usein todennäköisesti tällaisesta ilmiöstä, kuin naisen ejakulaatio (esim wikipediasta löytyy infoa tästä).
      Tämä oivallus selvitti monia juttuja seksielämässäni, kuten sen, miksi orgasmeja on erilaisia.
      Heh, kaikkea sitä -itsestäänkin- oppii, kun vanhaksi elää :)

• kaikki..

miehet vaan innostuu lisää mitä kosteampi naisen pillu,semmosta kiihottava nuollakin.kielim40

• ukkomet...

Tuohan tarkoittaa miehestä vain sitä että nainen on valmis yhdyntään :) et kuules likka arvaakkaan monta sataa miestä olisi otettu tuollaisesta. Anna vain mehujen valua ja nauti täysin rinnoin seksistä jos mies alkaa käkistä niin vähät välität. Huh huh oikeen kun kuvittelen sut siihen eteen kontalleen ja näkisin mehujesi valuvan jalkoja myöten niin saattaisi käydä niin että tulisi jo kankuillesi ;)

• lotista koko

aikaa pillussa kun jauhaa. vielä jos pesä ei ole erityisen tiukka niin ei hirveesti huvita.

• työntötappi
        lotista koko kirjoitti:

aikaa pillussa kun jauhaa. vielä jos pesä ei ole erityisen tiukka niin ei hirveesti huvita.

Lotista ja kunnolla :) pitää oikeen valua. Ei ole yhtään liian isoa pesää vastaan tullut joita kunnon pultti ei täytä ;) se on turha puolentuuman tappia sovittaa tuumaseen pesään :) siinähän samalla saa peräpään voitelut hoidettua.

• bigdevil

en usko että liian märkä voisi olla. toki äärimmäisyyksiäkin löytyy, mut normaalissa seksuaalisuudessa on ihan normaalia että nainen kostuu, toisinaan runsaasti.

mielestäni se kuvaa vain kiihottuneisuutta.

Oman tyttöystäväni olen käräyttänyt siitä että farkut ovat liukkaat ulkopuolelta.

ja jos nainen vaikka istuu jossain esim autossa ja kiihottuu, niin kylläpä siihen CSI:lle jää analysoitavaa farkkuihin.

mielestäni naisen kostuminen on kiihottavaa ja hieman noloa naisen kannalta, koska naisen kiihottuneisuus paljastuu ja naiset ovat tottuneet että heidän kiihottuneisuuttaan ei päällisin puolin havaitse.

kun nainen on "kiimassa" ni vaikea sitä heloitusta on peitellä?
      toisilla on runsaampia seksuaalisia haluja, toisilla miedompia.uskoisin että he jotka kostuu runsaammin ovat kiihkeämpiä noin muutenkin.

tuskinpa löytyy naista joka ei seksistä suuremmin välitä ja kostuu halailusta.

kun taas nainen joka hieman viehko kostuu jo katseista.

runsas kostuminen ja taipuvaisuus siihen tarkoittaa vain sitä että tällä naisella on haluja ja tarpeita...
      myös hyvä mielikuvitus luo pohjaa runsaalle kostumiselle?

• täyttä

Asiaa koko kirjoitus :)

• ainavalmiiksimärkä

Minulla on tämä sama "ongelma" jos näin voi sanoa. Omat tuntemukseni ja nautintoni eivät tästä kärsi mutta olen miettinyt, että tunteeko mies vähemmän jos nainen on vain kostea vaan todellakin märkä. oma mieheni ei asiasta ole valittanut, mutta ei tosin ole sanonut juuri mitään muutakaan. mutta joskus olen kuulut että useasta miehestä märkä pimppi on oikein kiihottava kun se litisee työnnellessä.

• Squirt...

Oletko koskaan ajtellu et voi johtua tollaisesta? Me naisystäväni kanssa todettiin et märkyyttä oli aina hyvin runsaasti aktin aikana, sit alettiin seuraan asiaa niin huomattiin et sieltä ruiskuaa nesteitä... ja varsinkin kun ollaan opittua asia niin otan siittimeni ulos tietyssä vaiheessa niin sieltä lentää kaaressa nestettä ja se ei oo pissaa!

• Kateeellinen

Olen suorastaan kateellinen tuollaisesta naisesta joka on märkä ja todellakin ruiskuaa liukkautta. Erittäin kiihoittavaa. Liian märkä ei voi olla, sehän antaa vain lisää leikkimahdollisuuksia ;)

• Pillujenhuoltomies
        Kateeellinen kirjoitti:

Olen suorastaan kateellinen tuollaisesta naisesta joka on märkä ja todellakin ruiskuaa liukkautta. Erittäin kiihoittavaa. Liian märkä ei voi olla, sehän antaa vain lisää leikkimahdollisuuksia ;)

Olen ollut sukupuolisissa tekemisissä satojen, ehkä parin tuhannenkin, eri-ikäisten ja erirotuistenkin naisten kanssa. Yhteinen piirre onnistuneille yhdynnöille on aina kunnolla kosteat ja mieluiten märät pillut. Se on kuin kaunista sinfoniaa kun naisen paras tavara litisee, lotisee, maiskuttelee, ja valuu yli niin esileikkiessä kuin kunnolla nussiessa. Ilo on molemminpuolinen. Tuolla kirjoitettiin kuivasta panosta teltassa. Itselläni on ikävähkö kokemus Latviasta. Minulla oli kolme maksullista naista, tai yksi heistä oli huoneiston haltija, emäntä, ja kaksi olivat latvialainen ja venäläinen. Nämä tytöt olivat mukavia, nuoria ja vähintään kosteita naitavia, mutta emäntäkin halusi aamuyöstä panoa. Tytöt yllyttivät minua. Olin ollut usita kertoja heidän kanssaan eri asennoissa. Emäntä olikin aika kuiva, vaikka niin kiimoissaan. Jyskytin sitä ainakin puoli tuntia ennen kuin ruikkasin märkyyttä sen koloon. Kotona ihmettelin mikä helkkarin pelastusrengas kiertää heppiäni. Oli kuin vesikello ja mulkunpää arka. Piti vielä olla oman kullan kanssa ja se koski. Onneksi ei omani tarkastellut kaluani eikä ottanut tapansa mukaan suihin. Menin aamulla työterveyslääkärille, nainen oletti ensin kun katsoi ja käänteli, että on joku sukupuolitauti, mutta kun kerroin sen koko yön jyystämisen, häntä hieman nauratti ja antoi mukaani voidetuubin. Rasvalla se helpotti, vaan aikaa vei. Kuivia vittuja en ole sen jälkeen mieluusti nussinut.

• Rullala
        Pillujenhuoltomies kirjoitti:

Olen ollut sukupuolisissa tekemisissä satojen, ehkä parin tuhannenkin, eri-ikäisten ja erirotuistenkin naisten kanssa. Yhteinen piirre onnistuneille yhdynnöille on aina kunnolla kosteat ja mieluiten märät pillut. Se on kuin kaunista sinfoniaa kun naisen paras tavara litisee, lotisee, maiskuttelee, ja valuu yli niin esileikkiessä kuin kunnolla nussiessa. Ilo on molemminpuolinen. Tuolla kirjoitettiin kuivasta panosta teltassa. Itselläni on ikävähkö kokemus Latviasta. Minulla oli kolme maksullista naista, tai yksi heistä oli huoneiston haltija, emäntä, ja kaksi olivat latvialainen ja venäläinen. Nämä tytöt olivat mukavia, nuoria ja vähintään kosteita naitavia, mutta emäntäkin halusi aamuyöstä panoa. Tytöt yllyttivät minua. Olin ollut usita kertoja heidän kanssaan eri asennoissa. Emäntä olikin aika kuiva, vaikka niin kiimoissaan. Jyskytin sitä ainakin puoli tuntia ennen kuin ruikkasin märkyyttä sen koloon. Kotona ihmettelin mikä helkkarin pelastusrengas kiertää heppiäni. Oli kuin vesikello ja mulkunpää arka. Piti vielä olla oman kullan kanssa ja se koski. Onneksi ei omani tarkastellut kaluani eikä ottanut tapansa mukaan suihin. Menin aamulla työterveyslääkärille, nainen oletti ensin kun katsoi ja käänteli, että on joku sukupuolitauti, mutta kun kerroin sen koko yön jyystämisen, häntä hieman nauratti ja antoi mukaani voidetuubin. Rasvalla se helpotti, vaan aikaa vei. Kuivia vittuja en ole sen jälkeen mieluusti nussinut.

Ärtykö esinahkasi vesirenkaaksi? Kyllä olet kova mies panemaan! Tahtoisin naisena sinut tavata. Minun mieheni saa juuri ja juuri siittimensä kastettua simpukassani, niin heti ruikkaa. Pisin pano viime vuosina hänen kanssaan on jäänyt pariin minsaan. Siksi harrastan yhdyntöjä miestyökaverini kanssa, vaikka siihen ei liity rakkautta, vain pelkkää fyysistä tarvetta. Naidaan "ylitöissä" kerran pari viikossa. Olen 29v tytsi. Ei lapsia.

• toiset on panomiehiä
        Rullala kirjoitti:

Ärtykö esinahkasi vesirenkaaksi? Kyllä olet kova mies panemaan! Tahtoisin naisena sinut tavata. Minun mieheni saa juuri ja juuri siittimensä kastettua simpukassani, niin heti ruikkaa. Pisin pano viime vuosina hänen kanssaan on jäänyt pariin minsaan. Siksi harrastan yhdyntöjä miestyökaverini kanssa, vaikka siihen ei liity rakkautta, vain pelkkää fyysistä tarvetta. Naidaan "ylitöissä" kerran pari viikossa. Olen 29v tytsi. Ei lapsia.

itse olen 31v mies ja seurustelen. En ole siis edellisen jutun kirjoittava mies mutta kommentoin kumminkin tekstiäsi tytsi 29v. Harmi että sulla on asiat noin...Itse olen parisuhteessa ikäisesi pienellä, pyöreällä ja kireällä pepulla varustetun tiukkapilluisen ihanan ja rakastettavan naisen kanssa. Pannaan monta kertaa viikossa joskus usempia kertoja päivässä. Välillä pikapanoja, joskus pidempiä akteja pitkine esileikkeineen ja useine asentoineen, välillä hellempää seksiä ja joskus rajua panemista, hän ottaa multa suihin laukeamiseen asti/loppuun saakka tai joskus mä nuolen ja sormetan pillua ja peppureikää vaan pelkästään ja annan hänelle nautintoa monta kertaa peräkkäin.

Kyrpäni on noin 16-18cm pitkä erektiossa, paksuhko ja ottaa herkästi eteen ja pysyy kovana koko aktin ajan. Itse ainakin psytyn nussimaan suht kauankin ja useissa eri asennoissa ja pystyn pidettelemään ruiskausta aika kauan ja mitä kauemmin pidättelen sitä enempi ja paineella se sperma sit lopulta ruiskuaa...Joskus tulee kaks melkein peräkkäistä lauekamista. Olen lauekamisen jälkeen melko heti valmis uuteen aktiin.

Harmi ettei teillä hommat toimi. On aika väärin miestäsi kohtaan että olet hänen kanssaan kun kerta petät häntä vähänväliä. Seksi on kuitenkin nuorelle ja miksei vanhemmallekin tärkeä asia parisuhteessa ja muutenkin: eli jos se ei toimi niin ei kannata olla yhdessä. Satutat vaan sitä kumpania vaikka toinen ei tietäisikään mitään ja tavallaan petät myös itseäsi kokoajan.

Jotkut vaan osaa panna ja on hyviä seksissä ja jotkut ei, mutta vois siinäkin parantaa taitojaan ja kehittyä kokoajan paremmaksi ja paremmaksi ja oppia uutta. ilmeisesti miehesi on sitten toivoton tapaus seksin saralla, ei opi uutta tai kehity tai on kokematon seksin ja seksikumppanien suhteen. ja mitä tulee tuohon heti ruikkmiseen, niin ei sitten vissiin osaa pidätellä tai kiihottuu aivan liikaa heti. tuohonkin on varmaan lääkkeet ja myös ennenaikaista laukeamista pystyy jarruttamaan ihan harjoillelemalla itsekseen runkkailemalla. tai jos meinaa heti tulla niin miksei ensin voi harrastaa suuseksiä ja kun hän on tullut niin sitten panette. En uskois, että heti lentää minuutissa kun ensin on imetty kuiviin.

• Tytsi29v
        toiset on panomiehiä kirjoitti:

itse olen 31v mies ja seurustelen. En ole siis edellisen jutun kirjoittava mies mutta kommentoin kumminkin tekstiäsi tytsi 29v. Harmi että sulla on asiat noin...Itse olen parisuhteessa ikäisesi pienellä, pyöreällä ja kireällä pepulla varustetun tiukkapilluisen ihanan ja rakastettavan naisen kanssa. Pannaan monta kertaa viikossa joskus usempia kertoja päivässä. Välillä pikapanoja, joskus pidempiä akteja pitkine esileikkeineen ja useine asentoineen, välillä hellempää seksiä ja joskus rajua panemista, hän ottaa multa suihin laukeamiseen asti/loppuun saakka tai joskus mä nuolen ja sormetan pillua ja peppureikää vaan pelkästään ja annan hänelle nautintoa monta kertaa peräkkäin.

Kyrpäni on noin 16-18cm pitkä erektiossa, paksuhko ja ottaa herkästi eteen ja pysyy kovana koko aktin ajan. Itse ainakin psytyn nussimaan suht kauankin ja useissa eri asennoissa ja pystyn pidettelemään ruiskausta aika kauan ja mitä kauemmin pidättelen sitä enempi ja paineella se sperma sit lopulta ruiskuaa...Joskus tulee kaks melkein peräkkäistä lauekamista. Olen lauekamisen jälkeen melko heti valmis uuteen aktiin.

Harmi ettei teillä hommat toimi. On aika väärin miestäsi kohtaan että olet hänen kanssaan kun kerta petät häntä vähänväliä. Seksi on kuitenkin nuorelle ja miksei vanhemmallekin tärkeä asia parisuhteessa ja muutenkin: eli jos se ei toimi niin ei kannata olla yhdessä. Satutat vaan sitä kumpania vaikka toinen ei tietäisikään mitään ja tavallaan petät myös itseäsi kokoajan.

Jotkut vaan osaa panna ja on hyviä seksissä ja jotkut ei, mutta vois siinäkin parantaa taitojaan ja kehittyä kokoajan paremmaksi ja paremmaksi ja oppia uutta. ilmeisesti miehesi on sitten toivoton tapaus seksin saralla, ei opi uutta tai kehity tai on kokematon seksin ja seksikumppanien suhteen. ja mitä tulee tuohon heti ruikkmiseen, niin ei sitten vissiin osaa pidätellä tai kiihottuu aivan liikaa heti. tuohonkin on varmaan lääkkeet ja myös ennenaikaista laukeamista pystyy jarruttamaan ihan harjoillelemalla itsekseen runkkailemalla. tai jos meinaa heti tulla niin miksei ensin voi harrastaa suuseksiä ja kun hän on tullut niin sitten panette. En uskois, että heti lentää minuutissa kun ensin on imetty kuiviin.

Jos runkkaan häntä ennen panoa tai otan poskeen ja siltä lentää mehut, niin hänen mulkkunsa lerpahtaa heti ihan rusinaksi enkä saa sitä tunteihinkaan kuntoon, olen koittanut parhaani. Myös näyttänyt pornoa ja levitellyt itseäni, mutta ei auta. Silti pidän miehestäni hänen luonteensa takia, joskin arvostan myös rakastajaani niin paljon, että en halua luopua hänestäkään, sillä hän on aivan väsymätön panija, voi pari tuntia jyystää minua ja kaiketi myös vaimoaan, tai sitten heittää kolmekin varvia peräjälkeen. Miten voisin luopua niin ihanasta, suoraan sanoen miehestä ja ennen muuta sen jykevästä mulkusta!

• esinahka..
        Tytsi29v kirjoitti:

Jos runkkaan häntä ennen panoa tai otan poskeen ja siltä lentää mehut, niin hänen mulkkunsa lerpahtaa heti ihan rusinaksi enkä saa sitä tunteihinkaan kuntoon, olen koittanut parhaani. Myös näyttänyt pornoa ja levitellyt itseäni, mutta ei auta. Silti pidän miehestäni hänen luonteensa takia, joskin arvostan myös rakastajaani niin paljon, että en halua luopua hänestäkään, sillä hän on aivan väsymätön panija, voi pari tuntia jyystää minua ja kaiketi myös vaimoaan, tai sitten heittää kolmekin varvia peräjälkeen. Miten voisin luopua niin ihanasta, suoraan sanoen miehestä ja ennen muuta sen jykevästä mulkusta!

..olla, kuin liian liukas ja limaa litisevä pillu. Siksipä minulla aina mukana pari arkkia talouspaperia. Jos liikaa litisee, niin ei muuta kuin paperi sormen ympärille, ja sitten pari sisäänvetoa sormella. Kaikki naiset ei siitä tosin tykkää, mutta kaikella pitää sen olla rajansa. Pillun pitää olla kostea, mutta ei sentään ylipursuava. Liukkaus on sopiva illoin, kun pillun sisus ottaa kunnon otteen kullin varresta ja jyystäessä esinahka liikkuu. Liian liukas on sama kuin nussisi jugurttipurkkia....

• *mesimarja*
        esinahka.. kirjoitti:

..olla, kuin liian liukas ja limaa litisevä pillu. Siksipä minulla aina mukana pari arkkia talouspaperia. Jos liikaa litisee, niin ei muuta kuin paperi sormen ympärille, ja sitten pari sisäänvetoa sormella. Kaikki naiset ei siitä tosin tykkää, mutta kaikella pitää sen olla rajansa. Pillun pitää olla kostea, mutta ei sentään ylipursuava. Liukkaus on sopiva illoin, kun pillun sisus ottaa kunnon otteen kullin varresta ja jyystäessä esinahka liikkuu. Liian liukas on sama kuin nussisi jugurttipurkkia....

No, tämähän se mun pahin kauhuskenaario just onkin! :D
        Mutta kunnon otetta varresta silti kuulemma löytyy...

• uniikkki

mulla tuo ei ole ongelma mieheni tykkää että olen litimärkä ja kiihottuu kun lätinä kuuluu.

• Anonyymi

Märkä pillu on nopea nussia.

• Anonyymi

Mitä kosteampi, sen parempi. Tuntuu pillu hyvältä kun munaa sisään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      519
      4342
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3471
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2292
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      476
      2169
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      86
      1486
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1363
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1281
    8. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      102
      1276
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      64
      1188
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1134
    Aihe