Rellu julkaisi reilu viikko sitten ensimmäisen vuosipuoliskon tuloksen ja siinä sanotaan uudesta meganesta näin:
"Mégane: the Mégane vehicle family ranks third in its segment in Europe (173,000 vehicles sold)
following the arrival of new Mégane Hatch at end-2008, followed by Mégane Coupé, Grand
Scénic, Scénic, and Mégane Estate in first-half 2009."
Nuo ovat niputtaneet meganen myyntiin myös scenicit mutta suomessa voisi laskea yhteen vaikka kaikki renault-merkkiset ajokit kuorma-autot ja fillarit mukaanlukien eikä sittenkään päästäisi kymmenen kärkeen.
Saksassa hiljattain matkanneena mieleen jäi nimenomaan hämmästyttävän suuri (pienten) ranskalaisten autojen osuus autokannasta ja se että suomessa lähes kansanautoksi muodostunutta octaviaa tai corollaa ei näkynyt juuri ollenkaan. Audia ja bemaria oli kyllä senkin edestä samoin kuin isoa mersua ja porschea mutta se on toinen tarina.
Uusi megane kolmas luokassaan
juuroopassa näin
1
363
Vastaukset
- ----ööööö.,
Tuulipukujakaan,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076