Vaikuttaako vedenjuonti kuukautisiin? Niinku että jos juo paljon vettä niin loppuuko kuukautiset aijemmin? Ja jos kuukautiset on ollu myöhässä niin tuleeko sitte runsaampi ja pidempi vuoto?
vaikuttaako vedenjuonti menkkoihin
auttakaaaaa
3
8461
Vastaukset
- ????????
Mistähän oinen ajatus? ja miten se voisi vaikuttaa? Kuukautisissahan kohdun paksuutunut limakalvo poistuu, koska munasolu ei ole hedelmöittynyt eikä limaklvoa tarvita sen kiinnittymiseen. Miten veden juonti lyhentäisi tätä vuotoa?
- Anonyymi
Miks menkkojen aikana pitää juoda vettä
- Anonyymi00004
Koska sä menetät verta ja siksi sun täytyy juoda
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658