Lahja naiselle TOP 5 - Gallup

Otetaan selvää

Maikkarin Helmi-sivut olivat selvittäneet 100 naisten eniten toivomaa lahjaa kyselyllä, johon tuli yli 5000 vastausta.

Kyselyn mukaan naisten toivelahjojen TOP 5 -lista olisi seuraava:

1. Koru
2. Kello
3. Matka
4. Vaatteet
5. Hajuvesi

(Tarkemmin Maikkarin kyselyn pohjalta tehtyä naisten TOP 100 toivelahjalistaa on käsitelty "Lahjaetsivän toimistossa" osoitteessa http://lahjaideat.blogspot.com/ - eli sieltä lisää hyviä lahjaideoita naiselle).

Tehdäänpä tänne nyt oma gallup. Pitääkö em. top 5 -lista paikkansa?

Naiset, kommentoikaa listaa ja heittäkää kehiin oman toivelahjalistanne top 5 / top 3.

4

5285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaana20

      Hienot lahja ideoita naiselle, lahja vinkkejä äidille ja hyvä lahja idea tyttöystavalle löytyy www.kristallikauppa.com tai suoraan http://www.kristallikauppa.com/lahjaideoita-naiselle-aidille/. Mutta Kristallikaupassa
      voit varmasti löytyy pieni, iso, paras laatu lahja naiselle, äidille, tyttöystavalle tai kaverille.

    • 6yhfd

      Mulla menis tälleen ja järjestyksessä:
      1. Matka (mielellään sellainen maa mistä on aiemmin puhuttu/unelmoitu)
      2. Romanttinen illallinen oman miehen tekemänä (siis ei pelkkä ruoka vaan kaikki kynttilät, pöytäliinat, arvoastiat ja muut hienoudet) ja illallisen kruunaisi yhteinen kylpyhetki/sauna
      3. Mitä ikinä tämä kyseinen nainen nyt tarvitseekaan pikaisesti - voi olla että tarve olisi esim uudelle kännykälle tai läppärille...
      4. Raha (saa ostaa mitä haluaa itselleen)
      5. Lahjakortti jonnekkin liikkeeseen

      Ehdottomasti korut, kellot, vaatteet ja hajuvedet pois listalta!
      Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin ruma ja kallis koru jota ei kumminkaan käytä. Kelloilla ei tee mitään kun kännykässä on kello ja känny on AINA mukana.
      Vaatteita on vaikea löytää naiselle mieluisia ja SOPIVIA (istuvia).
      Hajuvedet valitaan myös oman mieltymyksen mukaan - sitä ei voi toinen päättää. Kunnon hajuvedet ovatkin aika kalliita että jos ei ole mieluinen niin sinne meni rahat tuhkatuuleen. :)

    • hihhihhj

      Mun rakkain saamani lahja on rannekello jonka (tarkistin kaiverruksesta) sain vuonna 2005, on päivittäisessä käytössä. Ko. kello on juuri toiveideni mukainen; metallirannekkeella joka venyy jotta kellon voi tarvittaessa nostaa ylemmäs käsivarteen (työn luonteen vuoksi tärkeä ominaisuus) jottei likaannu/kastu mutta pysyn silti tietoisena ajankulusta.

    • shampanjaajaruusuja

      Tässä minun lista:

      1. Shampanjaa
      2. Ruusuja
      3. Suklaata
      4. Lahjan antajan kokkaama ateria
      5. Hepeneitä

      Lista voi vaikuttaa vaativalta mutta ei ole.

      Suklaa saa tietysti mielellään olla itse tehtyjä konvehteja tai kaupasta ostettuja käsin tehtyjä konvehteja, mutta kaikki muutkin hyvät suklaat, esim. Pandan konvehdit tai Fazerin sininen käy, ja Lidlin tummat suklaat on myös hyviä, jos on kyse vain pienestä lahjasta. Hinta voi olla siis helposti 100 euron ja 2 euron välillä.

      Ruusut saa olla leikkokukkia tai ruukkukukkia tai istutettavia ruusuja, kaikki käy.

      Shampanja saa tietysti olla jotain hienoa merkkiäkin, mutta voi se olla myös muuta kuohuviiniä kuin shampanjaa. Mieluummin hyvää cavaa kuin ihan halvimpia shampanjoita. Myös australialainen rosekuohuviini tai ihan pieni pullo, jos kyse on vain pienestä lahjasta. Tässäkään raha ei ratkaise, vaan lahjan hinta voi olla yli 100 euroa tai alle 3 euroa.

      Mitään hajuvesiä tai koruja minulle ei kannata ostaa, kun niitä on jo niin paljon. En haluaisi saada kelloakaan, koska niitä on enkä käytä. Katson ajan kännykästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      93
      1973
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      417
      1532
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1293
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1086
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      72
      1031
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      986
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      969
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe