Homman nimi on tämä: olen täysin in love erääseen ihanan oloiseen härkämieheen. Tapasimme kuppilassa, jossa hän tuli mulle juttelemaan ja ensin en ollut ollenkaan kiinnostunut hänen seurastaan, kun mieltäni painoi muut miesasiat.. No, sinnikkäästi hän mulle jutteli ja pitkän ajan päästä huomasin, että tämähän on aivan mahtava mies, kehui kuinka ei ole koskaan nähnyt yhtä kaunista naista, ja täysin vilpittömän oloisesti, ihan eri tyyliin kuin nämä muut jotka tuntuvat olevan vain sen perässä. Siinä sitten yhdessä hengailtiin ja illan lopuksi vaihdettiin puhelinnumerot, ei sen kummempaa. Hän kysyi ennen lähtöään, että lähtisinkö hänen kanssaan seuraavana aamuna syömään kun ei olisi kaupungissa kuin seuraavan päivän enää.
Menimme sitten syömään ja tämä mies vain katseli minua tyynen rauhallisesti hymyillen, syvälle silmiin ja sanoi että olen erittäin kaunis, ja meikäläiseltä olis jalat lähteny alta jos en olis tiukasti tuolilla istunut. Hän oli erittäin kiinnostunut tekemisistäni ja perheestäni ja kaikesta, ja antoi joka tasolla ymmärtää olevansa tosissaan.
Onnesta sekaisin lähdin sitten kotiin, ja ihmettelin, kun mitään ei kuulu, meni päivä pari ja sitten rohkaistuin itse laittamaan viestiä kun ei tuollaista miestä ole koskaan ennen tavannut.. Heti vastasi että hänellä oli ollut kivaa, vois nähdä vaikka kohta kun on loma jne... Sitten meni taas pari viikkoa eikä kuulunut mitään, ja tänä aikana impulsiivisena ihmisenä jo meni hermot moneen otteeseen että mikä sillä on.. Laitoin sitten taas viestiä ja hän oli oikein iloisen kuuloinen ja ilmoitti, että ei ehdi ainakaan vielä tulla käymään. Sitten hermostuin ja sanoin että ei sitten. Pahalta tuntui sanoa niin mutta kun minusta tunti että minun tunteilla leikitään... No sen jälkeen hän heti kyseli että voisin tulla käymään siellä tässä joku päivä, lähdetkö kahville? Ja minä vastasin että voin kai minä, kun ihan oikeasti halusin hänet nähdä uudestaan.
Nyt sitten on taas yli viikko mennyt eikä oo mitään kuulunu.. pitäiskö vaan luopua toivosta vai mikä on homman nimi? Enää en aio sille laittaa mitään vaikka ei mitään kuuluisi, mutta tuntuu pahalta kun hän vaikutti niin ihanalta unelmien mieheltä... Onko hän minusta kiinnostunut, vai leikkiikö vain?
Olen rapu n,20 ja hän härkä m,21...
Apua!
10
740
Vastaukset
- miehen perässä
Härkä haluaa olla riippumaton. Nauti härän suomista yhteisistä hetkistä ja yritä olla etäisempi. Härkä haluaa mitä ilmeisimmin tutustua sinuun, mutta ei joutua liekaan.
- jousimies nainen
noo...miten edetään härkä miehen kans jos hän on toisaalta antanut ymmärtää olevansa kiinnostunut, muttei tule vastaankaan vaan odottaa sitä jousimies naiselta vain ?? Härkämieheen rakastunut.
- vitsit
jousimies nainen kirjoitti:
noo...miten edetään härkä miehen kans jos hän on toisaalta antanut ymmärtää olevansa kiinnostunut, muttei tule vastaankaan vaan odottaa sitä jousimies naiselta vain ?? Härkämieheen rakastunut.
Härkä mies ei ennen sinusta piittaa kun on saanut selville hyötyykö sinusta kunnolla ,suututa härkä kunnolla niin näät mikä härkä todella on tai kehu ja ylistä olet elämäsi nainen näin pelaa härkä usko pois.
- .....
kuulostaa tutulta. juuri näin härät vissiin toimii. meneekö sitten hitauden piikkiin vai minkä piikkiin. mäkin tos tapailin härkä miestä, alkuun oli ihan mukana. sit loppu viestien laitto. tai vastas kyllä aina ku kysy. no laitoin sit et ei tästä mitää tuu, ku siltä alkoi tuntumaan. alkuu vastusteli ja ihmetteli ja lopuksi sanoi et oli tavannu toisen... joten yksinkertainen selkeä selitys, miks loppu yhteydenpito. tosin haluaa viel olla kaveri, mutta sellanen tod näk ei tuu toimii...
jos joku juttu tuntuu pahalta, niin ei sitä oikeesti ole tarkoitettu. vaik oot ihan in love niin ettehän te tunne. se on se ensivaikutelma, joka sua nyt hämää. ei liikaa kannata olla vietävänä. jokainen jota kiinostaa pitää yhteyttä. se on yksinkertainen fakta.- jousimies nainen
Kiitos viestistäsi joka kertoi sen minkä itsekin jo tiedostan, eli se on yksinkertainen fakta, mutta naisena kyllä odotaisin ,että miehillä olisi enemmän
rohkeutta sanoa nämä faktat niinkuin ne on. Kiitos kumminkin. - öpittavaa
Kiitos viestistäsi joka kertoi sen minkä itsekin jo tiedostan, eli se on yksinkertainen fakta, mutta naisena kyllä odotaisin ,että miehillä olisi enemmän
rohkeutta sanoa nämä faktat niinkuin ne on. Kiitos kumminkin.Härkä on mysteeri ja pysyy .Pysy kaukana härästä jos se alkaa noin,kokemusta on .Härällä on kieroksessa useanpi nainen ,hän lämmittelee olemalla vaikeasti saatavissa,osaa olla hertainen ja ihana , pahimassa tapauksessa pistää naisen pään pyörälle.Mutta suututuappa härkä tulet huomaamaan oikean luonteen ja kiro sanoja tulee pitka liuta ,siinä meidän ihanuus.näin se vain on.
- jousimies nainen
öpittavaa kirjoitti:
Härkä on mysteeri ja pysyy .Pysy kaukana härästä jos se alkaa noin,kokemusta on .Härällä on kieroksessa useanpi nainen ,hän lämmittelee olemalla vaikeasti saatavissa,osaa olla hertainen ja ihana , pahimassa tapauksessa pistää naisen pään pyörälle.Mutta suututuappa härkä tulet huomaamaan oikean luonteen ja kiro sanoja tulee pitka liuta ,siinä meidän ihanuus.näin se vain on.
Näin kai se sitten on kun Härkä sanoo, että on mysteeri ja pysyy...mutta, jousimies naisena en usko oikein tuohon "pään pyörälle" laittamisesta.
Ja kyllä se Härkämieskin osataan tarvittaessa lepytellä ;) - kokenut...
Näin kai se sitten on kun Härkä sanoo, että on mysteeri ja pysyy...mutta, jousimies naisena en usko oikein tuohon "pään pyörälle" laittamisesta.
Ja kyllä se Härkämieskin osataan tarvittaessa lepytellä ;)4 vuotta meni turhaan pysy kaukana elä edes alota. kunnon härkä heti asialla tämä härkä hakee viihdykettä.. ehkä jossain vakia mut haluaa viihdykettä... toi osottaa et kun ei vastaa laittaa sut viestittää saa sanoa sinähän halusit otit yhteyttä järki käteen.. jos vielä muual asuu...
- dipetidapedi
kokenut... kirjoitti:
4 vuotta meni turhaan pysy kaukana elä edes alota. kunnon härkä heti asialla tämä härkä hakee viihdykettä.. ehkä jossain vakia mut haluaa viihdykettä... toi osottaa et kun ei vastaa laittaa sut viestittää saa sanoa sinähän halusit otit yhteyttä järki käteen.. jos vielä muual asuu...
akka jo. Nuo jotkut on sellasia ukkeleita et ovat oikein kiinnostuneita vastakkaisesta sukupuolesta, vaikka seurustelisivatkin. Itse olen ollut nyt muutaman vuoden sarvikkaan saman merkin kanssa ja pakko sanoa, et nyt vasta kaikki se odotus palkitaan. Ekat kaks vuotta meni todellakin hermojen kanssa ja meinas tosissaan palaa pinna kun tuntui et ei se olis tosissaan kiinnostunut, mutta nyt kyl tajuaa, et on se. Ihmeellisii tapauksia, pakko sanoa, mutta kyl se odotus palkitsee. Oikeesti!
- ..ole akkaa
kokenut... kirjoitti:
4 vuotta meni turhaan pysy kaukana elä edes alota. kunnon härkä heti asialla tämä härkä hakee viihdykettä.. ehkä jossain vakia mut haluaa viihdykettä... toi osottaa et kun ei vastaa laittaa sut viestittää saa sanoa sinähän halusit otit yhteyttä järki käteen.. jos vielä muual asuu...
minun kaveri jahkasi ja viivytteli alkuun, kirjoitteli kivoja viestejä, taas kohta epäili etten ole tosissani (itsetuntojuttu?), välillä kaikki hyvin pitkiä aikoja, toisinaan sitten taas tuntui ettei yhdessäolosta mitään tule.. oli pahasti saanut siipeensä exän osalta -ja mustasukkaisuushan se kaatoi meidän jutun, vaikkei oikeasti ole ollut edes aihetta. ei taida osata luottaa toiseen, kun yksi on pettänyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992