Rakkaus on jo

Mysteriet

Mukillinen mustikoita
ripaus sokeria
muussataan

Ja päälle paksua kermaista maitoa

Mitä sitä muuta toivoisi
heinäkuun auringossa
ihmisen lapsi

Kun rakkaus on jo

14

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      lukea piiiiitkästä aikaa Sinua tällä puolella
      ja kuinka kesäinen, makoisen sulonen runosi
      onkaan - itse suvi !

      Pienesti kun osaa,
      ei tarvita paljoja sanoja.

      Kiitos Mys.

      • Mysteriet

        En oikein edes ymmärrä, mikä minut saikin taas, pitkästä aikaa, kirjoittamaan... =)

        Kai tää kesä vaan vaikuttaa niin :O

        Kiitos Lin - päivänpaiste!!


    • mies-v57

      Olen lakannut huolehtimasta, tiedän
      nyt mitä Rakkaus on. Kun voin pujottaa
      heinään mustikan, sinä naurat kun sinulle tuon.

      Se on kokonaan Rakkautta, kun saan
      sinut nauramaan, se on täyttä elämää ja
      totta ja saan sinut mukaan marjastamaan.

      Kun saan mansikan poimia, suuhusi antaa,
      suutelet minua, tuntuu maku. Kun maistuu suussa
      mustikka ja mansikka, se on Rakkauden herkkä alku.

      Siksi sinä sait minut huolehtimasta, ja
      marjaheinän minulle ojensit. Sinä näytit ettei Rakkaus
      totista taivallusta, minut omaan heinääsi marjastit.

      Siksi olen lakannut huolehtimasta.

      http://www.youtube.com/watch?v=BX3E_4eTA_c&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Kun Rakastaa, pienistä arjen rippusista tulee suuria
      ja ei kaipaa muuta kuin että on Hän.

      Sen tajuaa vasta kun kokee ja kun
      kokee, tuntuu tajuttoman hyvältä.

      Syödä vaikka yhdessä heinästä mustikoita
      ja mansikoita.

      Tässä Rakkausrunossasi oli koskettavalla tavalla
      Rakastamisen aitoa lämpöä.

      Tästä tekstistä ei voi olla pitämättä ja
      ihastumatta siihen.

      Ihmisyys ja ihmisyyden lämpöiset tunteet tulvivat
      ja tuntuivat.

      Kovasti hieno Runosi.

      Olen iloinen, että pitkästä aikaa
      toit tänne Runosi. Niitä on kaivattu.

      Kesää ja aurinkoa päivääsi Sinulle
      ja Hänelle.

      • Mysteriet

        Melkein henkeä pidätellen vartosin runoasi - ja tuli se sieltä, kuin ei olisi koskaan pois ollutkaan =)

        Ihana!

        Kiitos!


    • Minanoita

      Mie oo saanu vielä litraa enempää
      mustikoita kun minulla tää ainainen kiire
      jarruttaa marjareissuja...Loppuviikosta tarttis
      lähteä kuvaussreissulle pohjoiseen ja mulla on vain
      viikko kesälomaa tässä meneillään/jäljellä, Käääk!
      (paniikkijuoksentelua eestaas:)

      Mutta sinulta ihana mustikanmakuinen rakkausruno=))

      • Mysteriet

        Mulla on muutama pussi pakkasessa :O

        Tänään ja huomen pitää mennä töihin, mutta viikonloppu on aikaa taas kerätä ja vadelmatkin on kohta kypsiä - ou jee =)

        Sinnuu mie kiitä !

        Piits


    • ...Suorastaan säteilee *kiikaroi*...
      vaikka söisit happamia katajanmarjoja .

      Kun rakkaus on jo =)

      • Mys (ejk)

        Hyppäsin jo pois koneelta melkein kun näin vietisi tulleen... =)

        Sinä tiedät sen hehkumisen syynkin - vaan elähän luulekaan että suostuisin happamia marjoja syömään ensinkään, paitsi vahvasti sokeroituna *nauraa*

        Kiitoskin on jo !!


    • Kauris-62

      Siinä se on selkeesti sanottu.. upea pieni runo,kiitos Mysteriet :)

      • Mysteriet

        Upea kyllä on kommenttisikin =)


    • niiskuneiti-niiu

      Sokerisesta mustikkamaidosta niiskuneitikin tykkää, tosin en muussaisi niitä marjoja... on niin kiva kun pyöreinä suussa pyörivät, hih.

      Valloittavan Ihana on runosi. Ja Rakkauskin on jo... *huoh*

      :))

      • Mysteriet

        Mikä voikaan olla sen parempaa *huokaa* =)

        Väkisin niitä marjoja jää ehjäksi siinä, niitä on sitten kiva poksutella (kuin kuplamuovia) hampaitten välissä =)
        (vaikka en minä kuplamuovia kyllä poksuttele hampaitten välissä, ku ihan sormissa vaan ;D)

        Kiitos ihanasta kommentista !


    • Metsät pullollaan oksat painoista roikkuu.
      Ei etes kahut pelota, on päästävä mustikkaan.

      Mysteriet

      makuelämys mustikat, väliäkös sillä
      jos nyt mustikkainen - hymy

      "Kun rakkaus on jo"

      Natinnollisia marjaisia hetkiä ja metsään retkiä

      mökillään Liisa

    • vain ystäväin

      yksinäinen kyynell poskellani
      yhtä yksin kuin minäkin
      sinuun luotin ja paljon odotin
      ehkä aivan liikaakin
      katsoin sinua syvälle silmiin
      vaan käännyit pois luotani sinäkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe