Olen pienen lapsen opiskeleva yksinhuoltaja, ja elämme minimituloilla. Viime viikolla pyykkikoneemme päätti sanoa itsensä irti, eikä taloyhtiössämme ole pesutupaa. Osaako kukaan kertoa, että kustantaakohan kuntamme meille uuden pyykkikoneen vai odotetaanko minun jatkavan nyrkkipyykillä? Rahaa uuteen koneeseen ei todellakaan ole, ei edes käytettyyn.
pyykkikone hajosi
6
440
Vastaukset
- saat
maksusitoomuksen johonki kodinkoneliikkeeseen tai kauppaan jotka myy halpoja koneita. Et nyt vaan puhelin käteen ja sosiaalitantoille soittelemaan!
- kannattaisi
nimitellä tantoiksi niitä ihmisiä, jotka sinullekin mitä ilmeisimmin rahaa ja muuta hyvää jakelevat.
Kun muutat käytöstäsi asiallisemmaksi, voit saada kunnon työpaikan ja lakata asioimasta "soskassa". - tarkoititko mua
kannattaisi kirjoitti:
nimitellä tantoiksi niitä ihmisiä, jotka sinullekin mitä ilmeisimmin rahaa ja muuta hyvää jakelevat.
Kun muutat käytöstäsi asiallisemmaksi, voit saada kunnon työpaikan ja lakata asioimasta "soskassa".joka sanoin ap.lle että mene soskaan?! Tiedoksi vaan että en ole ollut soskan asiakkaana opiskeluvuosien jälkeen,eli n.15v sitten, ja kyllä, hyvä työpaikka on ja näillä näkymin pysyykin :)...ja ukko,talo,muksut, koira ja pari autoa, mulla pyyhkii ihan hyvin kiitos. Halusin vain antaa hyvän vinkin ap.lle :)
- ihmisiä jotka
tarkoititko mua kirjoitti:
joka sanoin ap.lle että mene soskaan?! Tiedoksi vaan että en ole ollut soskan asiakkaana opiskeluvuosien jälkeen,eli n.15v sitten, ja kyllä, hyvä työpaikka on ja näillä näkymin pysyykin :)...ja ukko,talo,muksut, koira ja pari autoa, mulla pyyhkii ihan hyvin kiitos. Halusin vain antaa hyvän vinkin ap.lle :)
tekevät tärkeää työtä!
Jos sua vaikka sanottaisiin konttorirotaksi nyt, niin taatusti älähtäisit! - en älähtäisi,
ihmisiä jotka kirjoitti:
tekevät tärkeää työtä!
Jos sua vaikka sanottaisiin konttorirotaksi nyt, niin taatusti älähtäisit!koska en ottais nokkiini mitenkään, naurettavaa :)
- asutte?
Itselläni on toimiva 5kg pyykinpesu kone ja itse asun treella. saat ilmaiseksi jos haet itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184559
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283290Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082453Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342055- 1861748
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341715Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71350Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421272