Ladyboy

thaikuissa

Miksi Thaimaassa on paljon ladyboy-tyyppejä?

Onko se sen takia että ihmiset ovat suvaitsevampia? Uskaltaa tulla ulos kaapista. Kysyin Thaimaassa mutta en saanut vastausta.

28

3966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dildo-kyllikki

      on että Thaimaassa miesten välistä seksiä ei lasketa syrjähypyksi. Homosuhteet ovat ilmaa, jos et myönnä niin kukaan ei kyselekään, asia on tabu.

      Siksi moni heteroäijä vehtaa ladyboiden kanssa. Edes post-operatiivista ladyboyta ei lasketa naiseksi vaan homosuhteeksi.

      • Anonyymi

        Sillä nyt ei ole mitään merkitystä miksi mikin lasketaan. Vain sillä on merkitystä miksi itsensä ja sen suhteen itse tuntee. Minä koen itseni hetero naiseksi ja ihan normaaliksi naisen ja miehen suhteeksi ne seksisuhteet mitä mulla on ja naisena mua kohdellaan. Muiden mielipiteet eivät muuta sitä asiaa mihinkään suuntaan.


    • suvaitsevaisuuttako?

      Voi olla, että ilmiön näkyvyys johtuu siitä, että heidät on jätetty yhteisunnan marginaaliin ja ainoa tapa tienata leipänsä on kaupitella itseään. Eli koko homma johtuu enemmän suvaitsemattomuudesta kuin suvaitsevaisuudesta.
      Suomessa ei kenenkään transihmisen tarvitse myydä seksiä selvitäkseen päivästä toiseen. Eikä meillä useinkaan sysätä ulos suvusta kadulle, jolloin ei synny "transyhteisöjä" kuten muissa maissa.

      • L.... E.

        Joo koko Thaimaan talous pyörii perseen myynnillä. Todella inhottavaa ja järkyttävää.


      • Kolmois-S

        Suomessa on vähän populaa ja vaikka kaikki transihmiset muuttaisivat suurempiin kaupunkeihin landepaukkuloista, silti transihmisten paljous ei pistäisi silmään. Sitä paitsi Suomen kaltaisesta maasta on muutettu ulkomaille.


      • ihan__--
        L.... E. kirjoitti:

        Joo koko Thaimaan talous pyörii perseen myynnillä. Todella inhottavaa ja järkyttävää.

        on siellä yabaa myös.
        vois mennä sinne paikallisten tyttöjen kanssa polttelee ja myymään persettä.


      • Anonyymi

        Juu ei tarvitse myydä. Minä en edes ottaisi maksua koska mun mielestä seksistä ei kuulu maksaa. Siitä koko hommasta meneee into vaikka itse koen itseni naiseksi ja sellaisena kohdellaan eikä mun tarvi ku avata suuta ja antaa panna hameen alle mut kuitenkin. Minä en pane ketään enkä sitä mun vehjettä käytä seksin aikana mihinkään. Miehet käy panee mua ja lähtee ja thats it.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei tarvitse myydä. Minä en edes ottaisi maksua koska mun mielestä seksistä ei kuulu maksaa. Siitä koko hommasta meneee into vaikka itse koen itseni naiseksi ja sellaisena kohdellaan eikä mun tarvi ku avata suuta ja antaa panna hameen alle mut kuitenkin. Minä en pane ketään enkä sitä mun vehjettä käytä seksin aikana mihinkään. Miehet käy panee mua ja lähtee ja thats it.

        Jos sinä annat ilmaiseksi niin se on aivan eri asia. Thaimaan ladyboyt joutuu ottamaan maksun tai etsimään elättäjän ettei kuole nälkään ja saa tarvittavat hoidot lääkkeineen.


    • finnfarang

      Liekkö uskallan vastata tähän, sillä vaikuttaa että asia erittäin arka eräille henkilöille, ja saa tällä palstalla aikaan mielestäni asiattomia, ja yksipuoleisia lausuntoja esille..tiedä häntä!! Yleensä ne jotka vaihtavat Aasiassa genrensä todella, muutos alkaa jo hyvin nuorella iällä, noin 10 v iässä tapahtuu ratkaiseva päätös..itse tuntemilla Kathoyella on kyllä yhteinen piirre lapsuudessa; isänmallia ei ole ollut...juopottelevia ukkoja jotka jatkuvasti vokottelevat vieraita naisia, keinoja kaihtamatta!!, Siinä on myyty omat ja muidenkin vähäinen omaisuus omanedun tavoittelussa!! Eipä ole ihme että rääkätty äiti ja usein tädit, siskot ja serkkutytöt tulevat pikkupojan silmissä ainoiksi oikeiksi ihmisiksi johon voi samaistua!!!!! Itse olen ollut pitkässä suhteessa Thailadyboyn kanssa ja tällä hetkellä Filippiini ladyboyn kanssa ja tiedän mistä puhun.....Thaimaassa kyllä Budhalaisella uskonnolla on suuri merkitys, se ei eroittele ihmisiä niin totaalisesti kuin meidän luterilaisessa meiningissä. Kyllä totta on myös se, että osalle se on bisnes...elinehto..myydä itseään ulkomaalaisille perheen isille, jotka pääsevät toteuttamaan salaisia unelmiaan!! Kunnon töitä kouluttamattoman ladyboyn on vaikea saada, tosi hyvän näköiset pääsevät Kabareeseen ja muille löytyy hommia baarin kulmilta.....Semmoista elämä on!!!!!!

      • wille.w

        joo on se kummaa että sitä voi mekäläinenkin innostua noista leidareista mut niin vaan kävi.joukossa suurin osa tuntuu olevan hyväks käyttäjiä mutta saman jutun voi itekkin tehdä eli käydä "ostoksilla" en kyllä suosi itse moista mutta suojaa tunteilta ja tavaraa sitä kyllä löytyy.kohta taas lähössä taikkuihin melkein vuodeksi.onko muita lähössä pikapuolin joka myös on kiinnostunut leidareista?


      • ettttä

        Suurimmalla osalla ladyboysta tuolle tielle joutuminen johtuu isähahmon puutteesta? Nimittäin ainakaan länsimaisessa transtutkimuksessa ei vuosikymmenien varrella ole tätä vahvistettu, vaan pikemminkin nykyään alkaa selvitä neurologisia ym. biologisia syitä transsukupuolisuudelle (ja muillekin transihmisille).

        Nimittäin meitä ei ole voitu psykologian tai psykiatrian avulla parantaa, eikä meistä ole sen avulla päästy selvyyteen.

        En toki kiellä sinun havaintoasi, mutta se kuulostaa silti liian helpolta ja sivuuttaa sen, että eihän monilla monilla muillakaan lapsilla maailmassa ole isä- tai äitihahmoja.

        Miten ladyboyt yleensä kertovat kokevansa itsensä? Naisina, miehinä vai ladyboyna eli jonain kolmantena ryhmänä? Vaikka tuohon nimen antamiseen kokemukselle taitaa vaikuttaa ihan yhtä paljon kulttuuri ja sen käsitteistö kuin sisäinen identiteetti, koska kieltä ja käsitteitä ei ole rakennettu ihmiseen valmiina, vaan kyky omaksua ja kehittää niitä.


      • Kolmois-S

        Mistäpä tunnet tuollaisia kymmenvuotiaita, olet selkeästi pedofiili!


      • wille.w

        olen myös mjnä harkinnut filp.käyntiä miten on cibu oletko käynnyt puhuvatko mitenkään englantia ja mikä mesta suosikkisi.entä hintataso verrattun taikkuihin? aaaikkuihin


      • Anonyymi
        wille.w kirjoitti:

        joo on se kummaa että sitä voi mekäläinenkin innostua noista leidareista mut niin vaan kävi.joukossa suurin osa tuntuu olevan hyväks käyttäjiä mutta saman jutun voi itekkin tehdä eli käydä "ostoksilla" en kyllä suosi itse moista mutta suojaa tunteilta ja tavaraa sitä kyllä löytyy.kohta taas lähössä taikkuihin melkein vuodeksi.onko muita lähössä pikapuolin joka myös on kiinnostunut leidareista?

        Enkä ole edes ladyboy enkä käynyt missään leikkauksissa enkä hormoneita syönyt koska en koe sitä vielä tarpeelliseksi voidakseni olla naisena ja mua kohdellaan täysin naisena. Kyllä omien sanojensa mukaan mua on käyny panee jokunen ensikertalainen heterokin kun ovat eka kuvani nähneet ja niistä innostuneet. Iskuriin joskus laitoin ilmoituksia ihan normi osioon naisena niin sieltä heteromiehet mut ovat bonganneet mut lähes kaikki ovat olleet ukkomiehiä. Suurin osa on ollu bi miehiä ja kaikki on halunnu et olen naisena ja kohdelleet mua täysin sellaisena.


    • IhminenOnElukka
      • Tietämystä

        Ihan hyvä kirjoitus, liki todellisuuttakin!


    • Gjfkieorof

      Onko Thaimaassa myös ftm-henkilöitä ja pääsevätkö he hoitoihin myös nuorena? Vai onko se liian kallista eikä heille ole samalla tavalla markkinoita kadulla?

    • Tietämystä

      Ensiksikin niin ladyboyt kuin tomboytkin oivat pääosin ihan normaaleista perheistä eli turha muuta kirjoitella! Vain laiskat ladyboyt työskentelevät baareissa eli vain pieni osa ja tomboysta ei yksikään. Tomboylla työn saanti toki on moninkerroin helpompaa kuin ladyboylla, syynkin jokainen osaa päätelläkin. Ladyboyt kokevat siis olevansa enemmän naisia kuin miehiä mutta eivät aitoja naisia. Ladyboyt ovat siis "kolmannen sukupuolen edustajia" kuten ovat transseksuaalit yleensäkin.
      Se että miksi on ladyboyta niin runsaasti( tomboytten määrä on varmasti vielä 2 kertaa suurempi), en ole varmuudella saanut selville mutta yksi syy ainakin on se että Aasiassa on bi-seksuaalisuus ja homoseksuaalisuuskin enee myönnetty tosiasia kuin esim Suomessa. Tosin yksikään ladyboy ei varmaan ole koskaan ollut naisen kanssa, ainakaan omasta halustaan.
      Ladyboyt hyväksytäänkin kyllä pääosin naisina ja ainakin minun tuntemani ovat esim kotokylissäänkin yleensä yhtenä naisten omina pitämissään synttäreissäänkin.

    • Miksi ei Suomessa ole ollenkaan?

    • fjljfihohg

      Saattaa olla että Thaimaassa on niin köyhää, että koko ilmiö tulee vain ja ainoastaan hengissä selviytymisen kautta ja pakon edessä.

      Kun ei kouluja oikein ole, eikä teollisuutta eikä töitä, jää vaihtoehdoiksi pähkiä mistä sitten voisi kääriä rahaa jotta pysyy hengissä.

      Luultavasti käyvät keskenään keskusteluja mistä saa eniten ja nopeimmin rahaa, ja päätyvät "Ladyboy" alalle, koska ulkomaalaiset näyttävät siitä eniten rahaa pienimmässä ajassa antavan.

      Koska koko maa elää vain "pikaisesti paikalla vierailevien" turistien kukkaronnyörien kautta, saa turistin avaamaan kukkaronsa helpoimmin ja pienimmässä ajassa olemalla "Ladyboy".

      Siinä maassa ei kukaan voi sitä etuoikeutta nauttia, että "toteuttaisi itseään" tai "eläisi suvaitsevaisuuden tyyssijassa".

      Thaimaalainen ALISTUU tekemään mitä vain RAHAN ETEEN, ja selvitäkseen ylipäätään hengissä, ja saaden ruokaa suuhunsa.

      • Tietämystä

        Kirjoititko huumori mielessä vai oletko todellakin näin perusteellisesti ulkona Thaimaan asioista!:D


      • IhminenOnElukka

      • Tietämystä

        Osa ladyboysta toki kerää seksillä rahaa aivan kuin esim vielä paljon lukuisammalti cisnaiset. Lapsia toki käytetään hyväksi jos onnistutaan aina vain tiukkenevavasta valvonnasta huolimatta! Samoja asioita tapahtuu Filippiineillä, Kambodzassa, Vietnamissakin.
        Bangkokissa näkee kieltämättä kodittomiakin kaduilla eli aivan kuten jossain Helsingissäkin mutta ei voi yleistää todellakaan.
        Ei thaimaassa baarityttö koe olevansa prostitoitu vaikka lähtisikin vaikka joka ilta jonkun kanssa tunniksi tai yöksikin jonnekin hotellihuoneeseen, se on vain yritystä löytää poikaystävä/elättäjä itselle. Kuten sanoin helpon rahan yrittäjiä on Suomessakin ja jos/kun jollain baaritytöllä( ja hyvännäköisellä ladyboyllakin) saattaa olla jopa 2-3 ulkolaista "poikaystävää" jotka maksavat rahallista elatusapua(usein toisistaan tietämättä), tottakai se houkuttaa muitakin helpon rahan perään. Paikalliset pääosin käyttävät kaduilla seisovia prostitoituja ja vain jokunen ulkomaalainenkin koska baareista saa helpostikin aina jonkun.

        Joka ikisessä kylässäkin on kouluja joihin aletaan mennä jo kolmen vuoden iässä eli koulukäynti on tarkoitettu kaikille. Missään kirjoituksen kohdassa ei mainnittu "ladyboy-ammatista" ja Tehtaita ja ihmisille työpaikkoja on Thaimaassa tarjolla vielä jopa lukuisalle kambodzalaisillekin.
        Monen thaimaalaisen palkka ei kieltämättä ole mitään kovin suurta mutta ei ole se eläminenkään kallista.
        Tuo Rantapallon kirjoitus oli tehty lehtijutuksi eli vain OSITTAIN totuudenkin ympärille.
        Älä siis tulkitse lehtijutun "rivien välistä" asioita/olettamuksiasi kun et kerran tiedä todellisuudesta yhtään mitään.


    • Joitakinsyitä

      Thaimaassa ei ole tilaa heikkorakenteisille miehille, joista ei ole sopimaan thaimaalaiseen perinteiseen mieskuvaan. Thaikuissa ei ole sosiaaliturvaa tai tukia niille, joita kukaan ei huoli duuneihin tai puolisoiksi. Ruipeloilla, lyhyille pojille ruvetaan usein perheen siunauksella syöttämään naishormonejakin jo pieninä. Lapsen velvollisuus on Thaikuissa elättää iäkkäät suvussa, ja joidenkin silmissä kauniit ladyboyt voivat tehdä melkosta tiliä verrattuna Thaimaan 50-200 euron normikuukauspalkkaan. Sitten on tiedossa, kuinka joutakin hyvinvointivaltioissa asuvia miehiä ladyboyt viehättää prostituution ylikin niin, että ottavat jopa luokseen ja rekisteröityyn tai avioliittoon. Täähän tietää hulppeaa elintasoa ladyboylle, ja sukulaistenki elintaso nousee Thaimaassa, tai sen kovasti toivotaan nousevan.

      • Tietämystä

        Miksi kirjoitat kun et tiedä mistä kirjoitat!?! Kauniita ladyboyta jotka muokkavat itsensä jopa kauniimmaksi kuin perus Thainainenkin ja työskentelevät baareissa on vain ihan olematon prosentti kaikista ladyboysta ja heistä vain muutama onnistuu saamaan sellaista tiliä jolla vanhempiaan pystyvät kunnolla tukemaan.
        Tyypillinen ladyboy on pidempikin kuin perus Thaimies eli ruipeloksi voit sitten nimittää jos laihuus on sitä. Ladyboy lähtee kieltämättä helpostikin jollain tuhannella bahtilla tunnin pikapanoon eli aivan samoin kun jokainen baarityttökin.Kukaan tuntemani farangi(ulkomaalainen) ei ole ajatellut/myöntänyt prostitoitua ladyboyta itselleen ottaneensa kuten eivät nämä lukuisat Suomimiehetkään vaikka baareista vaimon Suomeen ovatkin tuoneet.


      • Anonyymi
        Tietämystä kirjoitti:

        Miksi kirjoitat kun et tiedä mistä kirjoitat!?! Kauniita ladyboyta jotka muokkavat itsensä jopa kauniimmaksi kuin perus Thainainenkin ja työskentelevät baareissa on vain ihan olematon prosentti kaikista ladyboysta ja heistä vain muutama onnistuu saamaan sellaista tiliä jolla vanhempiaan pystyvät kunnolla tukemaan.
        Tyypillinen ladyboy on pidempikin kuin perus Thaimies eli ruipeloksi voit sitten nimittää jos laihuus on sitä. Ladyboy lähtee kieltämättä helpostikin jollain tuhannella bahtilla tunnin pikapanoon eli aivan samoin kun jokainen baarityttökin.Kukaan tuntemani farangi(ulkomaalainen) ei ole ajatellut/myöntänyt prostitoitua ladyboyta itselleen ottaneensa kuten eivät nämä lukuisat Suomimiehetkään vaikka baareista vaimon Suomeen ovatkin tuoneet.

        Lainaus: "Kukaan tuntemani farangi(ulkomaalainen) ei ole ajatellut/myöntänyt prostitoitua ladyboyta itselleen ottaneensa."

        Thaimaa on seksilomaa. Suomessa mies elää suuren osan vuodesta heterokulississa ja talveksi lähtee toteuttamaan sukupuolielämää ladyboyn kanssa. Ei ikinä uskoisi, että vielä tänä päivänä olisi tarvetta tällaiselle kaksoiselämälle, mutta niin se vaan on. Mies kantaa valtavaa häpeän taakkaa.

        Se, mikä Suomessa naapurien, ystävien, työkaverien ja kadullakulkijoiden silmien alla tuntuu hävettävältä, Thaimaassa on mahdollista. Moni ladyboy on vielä niin naisennäköinen, että toiset länkkärit eivät tajua kuviota. Mies saa leikkiä seurusteluleikkiä paljastumatta ympäristölle. Leikille on varattu oma aikansa ja ympäristönsä, Mies tietää, että se ei tule häiritsemään sitä toista elämäänsä kotimaassaan. Kätevää.


    • Hmmm ..nois itämais on 3 sukupuolta

    • Anonyymi

      Täällä suomessa muut leikkivät sinun leikkejäso ja suolat menevät muiden suihin

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe