Aihe

Kuinka yleistä

hämmästynyt.

on, että Anubias kukkii? Olin ylen hämmästynyt (ja ylpeä;), kun huomasin tänä aamuna kauniin valkoisen vehkamaisen kukan auenneen...

3

319

Vastaukset

• tosi makia!! verrattuna mun leväkippoon (josta juuri toisaalla käymmekin kehityskeskustelua ;D )

• aika hyvin oot saanu meinaan noi omat kalaskin kasvaan - ku noita kuvia selasin... HUH. mun "himokalastaja"mies oli niin tohkeissaan ku oli virvelillä saanu elämänsä ahvenen (oli 41cm pitkä...BTW) >>>näytin sun AKVAARIOKALOJA sille - ihan niinku vertaamisen ilosta. Hee he he... Millä sä oikein ne lannotat? xD jep jep, mutta hienoja hommiahan ne on... ja jos ne kaikki muutki elävät (mastiffi jne) on sun niin hyvinhän ne neki näyttää pärjäävän >>en tajua miten sulla ees AIKA riittää KAIKKEEN??? ja miten sulla alko näin kova kiinnostus esim nyt näitä kaloja kohtaan??? :O >jos saa kysellä?? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      17501
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      661
      9935
    3. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      62
      6093
    4. Baha kadrum/Marzun mies

Löytyy googlettamalla mukavaa luettavaa. Aivan kamala väkivalta rikollinen!! Ja veljensä samanlaista roskasakkia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2425