Neitsytmies ei näytä

tunteitaan???

Vai onko niin, että tässä tapauksessa niitä ei ole, vaikka voisin laittaa pääni pantiksi että on ja paljon. Olemme tunteneet muutaman vuoden, ensin kavereina ja sitten seksikavereina ja vieläkin siinä suhteessa, jo kaksi vuotta.

Olen miettinyt pitkään kuinka kertoa, että välitän hänestä enemmän kuin kaveruuteen/ystävyyteen kuuluu, mutta en uskalla, koska en ole varma hänestä. Joskus hän puhelee siihen tyyliin, kuin yrittäisi rivien välistä antaa minun ymmärtää, että tunteita on, mutta suoraan hän ei ole sitänyt sanonut koskaan.

Olemme melkein kuin seurusteleva pari, kuljemma yhdessä eri paikoissa, harrastellaan yhdessä jne...,mutta koskaan ei ole ääneen sanonut sitä, mikä tää juttu oikein on. Mä rakastan sitä ihmistä, enemmän kuin ketään koskaan. Olen niin pelkuri etten sitä saa ääneen sanottua, en edes kysyttyä sitä, että missä mennään....,jatketaanko näin vai lähdenkö eri suuntaan. Tunteet ovat se syy, mikä pakottaa tekemään jonkin radikaalin ratkaisun, mutta pelottavaa se on.

Jos sen takia joudun hänestä luopumaan kokonaan, onhan mahdollista että olenkin tulkinnut kaiken väärin eikä hän olekaan kuin tyystin kaverilinjalla. Kertokaapa miten selviäisi tilanteesta nolaamatta itseään ihan totaalisesti, kun enhän mä voi pamauttaa päin naamaa, että "hei, mä välitän susta hirveesti....".

3

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loli

Olen seurustellut muutaman Neitsytmiehen kanssa ja tunnen merkin hyvin. Älä sano rakastavasi, hän etääntyy. Vetäydy, älä vastaa puheluihin, ole vaisu. Siitäkö neitsyt miehesi vauhkoontuu ja alkaa painostaa sinua.

Heissä on jotakin erakkomaista, haluavat olla välillä omissa oloissaan.

He eivät herkästi kerro tunteistaan, joka on todella pas........

• ja huonosti...

kävi :( Kysyin häneltä, että miksi emme voisi olla oikeassa suhteessa, koska juttumme jo sitä muistuttaa. Hän vain totesi, että ei taida olla sellaista naista olemassakaan, kenet hän haluaisi vakituiseen suhteeseen ja meinasi, että on erakkoluonne. No, niin mäkin olen. Kerroin välittäväni hänestä paljon, hän myönsi myös pitävänsä minusta, mutta ei ilmeisesti tarpeeksi. Hän kertoi, että molemmat olemme jumittuneet tähän suhteeseen emmekä kulje avoimin silmin ja mielin, vaan olemme tavallaan laput silmillä. Joten hän on pitänyt minua rajoitteena kaikelle.

Viestittelin hänen kanssaan vielä seuraavana päivänä siitä, kun olimme sen keskustelun käyneet ja kerroin, että en aio olla jarruna, mene ja tee mitä haluat...Mutta mutta, herrapa sitten vastaakin siihen tapaan, että jättää takaportin auki, varalta varmaan, jos ei saakaan ketään. Enhän mä voi enää jäädä häntä odottamaan, pitää vain repäistä itseni irti "suhteestamme" totaalisesti, vaikka hän ehdotti sitäkin, että pidetään taukoa ja katsellaan sitten. Teinit pitää taukoja, mä en enää tässä iässä (32v.).

• MasterZeromus

Jos olisin "Jumala" niin hävittäisin kaiken miehellisen yang energian koko neitsyt sekä jousimies merkistä! Neitipojat Mira ja Ludovic ne kaiken pesee. Niistä homompaa tuskin löytääkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2812
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      353
      2584
    3. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      56
      2305
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2194
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1733
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1639
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      47
      1504
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1449
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1395
    10. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1253
    Aihe