olisko

vaihdevuodet

R 10 tipat hyviä vaihdev. mulle suositeltiin l.kaupassa.Onko kokemuksia???

19

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väliä

On aivan sama, mitä tippoja kokeilet, koska niillä kaikilla on aivan sama heikko ellei olematon vaikutus vaihdevuosioireisiin. Jos välttämättä haluat kokeilla, kannattaa aloittaa halvimmasta vaihtoehdosta. Kahta valmistetta enempää ei kannata kokeilla, sillä valmisteiden samankaltaisuudesta johtuen voidaan varmuudella sanoa, ettei näistä ole apua oireisiin. Silloin viimeistään kannattaa kääntyä lääkärin puoleen, jos oireet käyvät liian kiusallisiksi.

• Aritta

naisten sairauspalstalla että nuo tipat tehoavat monelle vaihdevuosiin.

Lääkäriin menemällä saa vain hormoonipillereitä ja kaikille ne eivät sovi alkuunkaan.

• ja hoidosta

Sokerilla ja ravistetulla vedellä saat vaihdevuosiin juuri sen vaikutuksen, mitä sokeri ja ravistettu vesi antaa!

• Aritta

mutta tämä joka esitti kysymyksen tarkoittikin homeopaattisia aineita.

• minä...
        Aritta kirjoitti:

mutta tämä joka esitti kysymyksen tarkoittikin homeopaattisia aineita.

Ja homeopaattisista aineista ei löydy muuta kuin hoo-kaks-oota ja sokeria, kun se annetaan asiakkaalle! Se on ihan sama mitä lääkeainetta on alunperin käytetty, koska se liuotetaan olemattomiin lukuisissa potensoinneissa. Loppujenlopuksi lääkeaine menee hukkaan ja potilas saa vain laimennettua vettä med sokerihelmi.

Eli käytännössä homeopatia hoitaa kaikkea vedellä ja sokerilla. Fakta, jota vaihtoehtoisimmallakaan menetelmällä aivojaan käyttävä ei voi kumota selityksillään.

Eli edelleen; homeopatian vaikutukset vaihdevuosivaivoihin ovat juuri ne, mitkä ovat veden ja sokerin vaikutukset vaihdevuosivaivoihin.

• Aritta
        minä... kirjoitti:

Ja homeopaattisista aineista ei löydy muuta kuin hoo-kaks-oota ja sokeria, kun se annetaan asiakkaalle! Se on ihan sama mitä lääkeainetta on alunperin käytetty, koska se liuotetaan olemattomiin lukuisissa potensoinneissa. Loppujenlopuksi lääkeaine menee hukkaan ja potilas saa vain laimennettua vettä med sokerihelmi.

Eli käytännössä homeopatia hoitaa kaikkea vedellä ja sokerilla. Fakta, jota vaihtoehtoisimmallakaan menetelmällä aivojaan käyttävä ei voi kumota selityksillään.

Eli edelleen; homeopatian vaikutukset vaihdevuosivaivoihin ovat juuri ne, mitkä ovat veden ja sokerin vaikutukset vaihdevuosivaivoihin.

ei voi keskustella tällaisistä asioista koska et ymmärrä homeopatiasta mitään.

• minä...
        Aritta kirjoitti:

ei voi keskustella tällaisistä asioista koska et ymmärrä homeopatiasta mitään.

Eli kun esitän faktan, jonka valossa homeopatia vaikuttaa niin naurettavalta kuin mitä se on, vedät johtopäätöksen etten ymmärrä homeopatiasta mitään? Minä olen sitä mieltä että sinä et ymmärrä homeopatiasta mitään!

Homeopaattinen lääke valmistetaan seuraavalla tavalla:

1) Pitkän ja hartaan lääkkeenvalintaprosessin jälkeen otetaan tarkoin valitusta purkista lääkettä. Tätä lääkettä otetaan hiukan, ja sitä sekoitetaan veteen, suhteessa 1 osa lääkettä ja 9 osaa vettä.

2) Ravistetaan ja isketään Raamatun kanteen

3) Tästä veteen laimennetusta lääke-vesiliuoksesta otetaan edelleen 1 osa liuosta ja siihen lisätään 9 osaa vettä.

4) Ravistetaan ja isketään Raamatun kanteen

... tätä prosessia jatketaan äärimmäisen paljon potensoiduissa homeopaattisissa lääkkeissä jopa tuhansia kertoja. Yleisimmässäkin 30C liuoksessa on jäljellä VAIN vettä, kuten on laita jo laimeammissakin liuoksissa.

Tätä vettä otetaan pisarallinen, se imeytetään sokerihelmeen ja annetaan asiakkaalle! ELI asiakas saa vain sokeria ja vettä.

Edellisen kirjoittajan ymmärryksessä on jotain vikaa, jos väität edelleen, että potilaalle annettavassa homeopaattisessa lääkkeessä olisi muuta kuin vettä ja sokeria.

• Aritta
        minä... kirjoitti:

Eli kun esitän faktan, jonka valossa homeopatia vaikuttaa niin naurettavalta kuin mitä se on, vedät johtopäätöksen etten ymmärrä homeopatiasta mitään? Minä olen sitä mieltä että sinä et ymmärrä homeopatiasta mitään!

Homeopaattinen lääke valmistetaan seuraavalla tavalla:

1) Pitkän ja hartaan lääkkeenvalintaprosessin jälkeen otetaan tarkoin valitusta purkista lääkettä. Tätä lääkettä otetaan hiukan, ja sitä sekoitetaan veteen, suhteessa 1 osa lääkettä ja 9 osaa vettä.

2) Ravistetaan ja isketään Raamatun kanteen

3) Tästä veteen laimennetusta lääke-vesiliuoksesta otetaan edelleen 1 osa liuosta ja siihen lisätään 9 osaa vettä.

4) Ravistetaan ja isketään Raamatun kanteen

... tätä prosessia jatketaan äärimmäisen paljon potensoiduissa homeopaattisissa lääkkeissä jopa tuhansia kertoja. Yleisimmässäkin 30C liuoksessa on jäljellä VAIN vettä, kuten on laita jo laimeammissakin liuoksissa.

Tätä vettä otetaan pisarallinen, se imeytetään sokerihelmeen ja annetaan asiakkaalle! ELI asiakas saa vain sokeria ja vettä.

Edellisen kirjoittajan ymmärryksessä on jotain vikaa, jos väität edelleen, että potilaalle annettavassa homeopaattisessa lääkkeessä olisi muuta kuin vettä ja sokeria.

ymmärrä homeopatiaa.

• minä...
        Aritta kirjoitti:

ymmärrä homeopatiaa.

Kerro minulle! Mikä homeopatiassa nyt on niin monimutkaista, jota sinä et ymmärrä?

Silloinko se olisi mielestäsi "ymmärtämistä", jos omassa mielikuvituksessa fantasioidaan homeopaattisen lääkkeen olevan todellisuuden vastaisesti jotain, mitä se ei oikesti ole? Eli kuvitellaan sen olevan jotain muuta kuin vettä ja sokeria.

• Aritta
        minä... kirjoitti:

Kerro minulle! Mikä homeopatiassa nyt on niin monimutkaista, jota sinä et ymmärrä?

Silloinko se olisi mielestäsi "ymmärtämistä", jos omassa mielikuvituksessa fantasioidaan homeopaattisen lääkkeen olevan todellisuuden vastaisesti jotain, mitä se ei oikesti ole? Eli kuvitellaan sen olevan jotain muuta kuin vettä ja sokeria.

mitään järkevää sanottavaa?

• minä...
        Aritta kirjoitti:

mitään järkevää sanottavaa?

Näköjään enemmän järkevää sanottavaa kuin sinulla.

• Aritta
        minä... kirjoitti:

Näköjään enemmän järkevää sanottavaa kuin sinulla.

Missä???

• minä...
        Aritta kirjoitti:

Missä???

Ei kauaa tarvitse etsiä.

Jos sinun mielestäsi ´järkevää sanomista´ olisi höpötykset, tyyliin "sokerilla ja vedellä parantaminen on tosi luonnollista ja se parantaa kaiken", niin salli minun nauraa :D

• Aritta
        minä... kirjoitti:

Ei kauaa tarvitse etsiä.

Jos sinun mielestäsi ´järkevää sanomista´ olisi höpötykset, tyyliin "sokerilla ja vedellä parantaminen on tosi luonnollista ja se parantaa kaiken", niin salli minun nauraa :D

Päinvastoin olen sanonut että eihän siitä mitään iloa ole. :-)

Mutta naura kuitenkin. Sekin on hyvä terveydelle.

• kyllä vaan

Tarkoitin hom.aineita,enkä mitään sok.vesi litkuja.Missäs iässä sinä aritta oot,jokos sulla v.vaivat pukkaa päälle.Hormoonit eivät oo minulle auttaneet hevonpersettä enempää.....

• Kun kerran aloitit

Kun kerran olet tarkistanut hevon perseen efektin niin tarkista vielä ettei hepo ollut tamma eikä ruuna, vaan ehta ori.

• Aritta

ja käytin ens alkuun sellaista kuin Femal balans. En tiedä onko sitä Suomessa ja jos on niin onko sillä nimellä.

Nyt en käytä mitään kun oireet ovat vähentyneet.

• sinä vaikka
        Kun kerran aloitit kirjoitti:

Kun kerran olet tarkistanut hevon perseen efektin niin tarkista vielä ettei hepo ollut tamma eikä ruuna, vaan ehta ori.

Joutessas,hevon vituun!!!!!

• vastauksesta
        Aritta kirjoitti:

ja käytin ens alkuun sellaista kuin Femal balans. En tiedä onko sitä Suomessa ja jos on niin onko sillä nimellä.

Nyt en käytä mitään kun oireet ovat vähentyneet.

Aritta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe