Millaista on olla Särkänniemessä sateella ? Pääseekö siellä kuinka laitteisiin vai ovatko laitteet pois käytöstä ?
Särkänniemi sateella ?
7
10922
Vastaukset
- Särkkis, vaiko Lintsi??
laitteet ovat käytössä, tosin saattaa olla ärsyttävää esim olla Trombin litimärässä koppavaunussa. Varaat vaan mukaan sateenvarjon ja sadetakin, tosin varjoa et laitteisiin voi ottaa. Sieltä löyty lukuisia paikkoja, joiden alle voit mennä sateensuojaan. Tietenkin ukkosella laitteet ovat pois käytöstä.
- herrhuu
Molemmissa puistoissa (särkkis, lintsi) osa laitteista on poissa käytöstä.
- SateessaSärkänniemessä
Tänään Särkänniemessä Tyrsky ja Trombi hajosivat ja Hurricanea ei voitu ajaa lähestyvän ukkosen vuoksi.
- Sade ei tapa..
Kävin itse juuri viime viikolla ja voin kertoa että olin tyytyväinen, koska kaikki laitteet olivat auki koko päivän, vaikka satoi melkein kaatamalla! Olin tosissaan aivan litimärkä, vaikka päälläni oli sadeviitta, koska kun laitteetkin pyöri, saattoi joku osa kipata kunnolla vettä.. Jonoja ei ollut juuri yhtään. Mutta huomioikaa, että laitteisiin kun ei saa ottaa laukkuja, ne pitää jättää monessa laitteessa sateeseen märälle alustalle (siis joka on kastunut sateessa) Omat vaihtovaatteeni olivat ainakin hieman märät. Mutta en menisi vapaaehtoisesti Särkänniemeen kovalla sateella.. Tähän reissuun en voinut vaikuttaa sen kummemmin koska se matka ja bussi olivat varattu jo pari kuukautta aikaisemmin.. Niin ja tulee aika nopeasti kylmä, jos on myös viileä sää. Oltiin käyty melkein kaikki laitteet reilussa tunnissa.
- Sade ei tapa..
Ainiiin, huomioikaa että eivät ole toiminmassa jos ukkostaa tai sellainen vaara on!
- .,Äm
öä,ÄÖ,'
- Fhjg
Laitteet Särkänniemessä voivat olla kiinni sateessa ja ovat kiinni ukkosella. Kaikki laitteet voi olla auki sateessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988