tippiä kampaajalle? Mä kävin leikkauttaan letin ja 26egee oli. Paljo mun ois pitänny antaa tippii? Mä en tienny nii annoin 0e.
kuinka paljon kuuluu
5
503
Vastaukset
- verran on
fiksua jättää kampaajalle.
- viimevuosina
vaikkakin on jo rauhoittunut, kuitenkin tippiä kuuluisi jättää noin 20-30€.
- shamrock
vastaus on aikansa elänyt mutta eipä ole ikinä tullut mielenkään
tipata kampaajalla Suomessa. Hän on tavallisesti itsenäinen yrittäjä ja jos on työntekijä niin hänelle maksetaan palkkaa.
- kkkkkkkk.
...pystyit antamaan 0 euroa, mulla ei ole sellasta kolikkoa koskaan ollut (tai seteliä) onko se ihan uusi keksintö.
- Suomessa
Jos kävit ihan Suomessa kampaajalla niin ei ttarvitse jättää mitään. Suomessa juomaraha sisältyy palkkaan ja yleensä yksittäinen työntekijä ei edes saa työnantajan puolesta ottaa tippejä itselleen vaan ne laitetaan työntekijöiden yhteiseen tippikassaan. Se on kuule sitä tasa-arvoa palkka-asioissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983