Kaverini (18v) meni sitten kihloihin kolmen vuoden seurustelun jälkeen. Mies on häntä muutaman vuoden vanhempi. Mitä ihmettä voin viedä lahjaksi! Vai täytyykö kihlajaisiin ylipäänsä viedä jotain? Olen opiskelija joten rahaa on erittäin niukasti. Varsinkin kun kesälomarahat ovat jo loppu.
Kihlajaislahja nuorelleparille?
3
1361
Vastaukset
- :o)
Tapana on, että vain lähimmäiset (eli vanhemmat jne) antavat lahjan. Ystäviltä riittää ihan hyvin kortti. :)
- tytsyliiniin
Jos puhutaan ihan kaverista, niin joku kortti ja vaikka pussi/rasia sydämen muotoisia karkkeja/suklaata on hyvä. Jos kyse on läheisestä ystävästä, niin voi jo harkita vähän "hienompaa", mutta ei senkään tarvitse enempää 20e maksaa, todellakaan. Esimerkiksi kaksi hienoa ja vähän erikoisempaa shamppanjalasia tai ihan vain pullo kuohuvaa kortin kera.
- njuuu
Mun mielestä ei tarvi mitään lahjoja. Mä en ainakaan odottais keltään kihlajaislahjoja jos kihloihin mentäis. Sitte vasta ku on häät, vaikka ei sillonkaan lahja oo pakollinen, mutta sen ymmärrän, jos hääparilla on menny paljo rahaa ruokiin ja juomiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818