Kaverini (18v) meni sitten kihloihin kolmen vuoden seurustelun jälkeen. Mies on häntä muutaman vuoden vanhempi. Mitä ihmettä voin viedä lahjaksi! Vai täytyykö kihlajaisiin ylipäänsä viedä jotain? Olen opiskelija joten rahaa on erittäin niukasti. Varsinkin kun kesälomarahat ovat jo loppu.
Kihlajaislahja nuorelleparille?
3
1569
Vastaukset
- :o)
Tapana on, että vain lähimmäiset (eli vanhemmat jne) antavat lahjan. Ystäviltä riittää ihan hyvin kortti. :)
- tytsyliiniin
Jos puhutaan ihan kaverista, niin joku kortti ja vaikka pussi/rasia sydämen muotoisia karkkeja/suklaata on hyvä. Jos kyse on läheisestä ystävästä, niin voi jo harkita vähän "hienompaa", mutta ei senkään tarvitse enempää 20e maksaa, todellakaan. Esimerkiksi kaksi hienoa ja vähän erikoisempaa shamppanjalasia tai ihan vain pullo kuohuvaa kortin kera.
- njuuu
Mun mielestä ei tarvi mitään lahjoja. Mä en ainakaan odottais keltään kihlajaislahjoja jos kihloihin mentäis. Sitte vasta ku on häät, vaikka ei sillonkaan lahja oo pakollinen, mutta sen ymmärrän, jos hääparilla on menny paljo rahaa ruokiin ja juomiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1173643Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.393211Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1392774Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦192426En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152323Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2122121- 362085
- 1211896
- 351894
- 291891