Saako Yyteriin viedä koiria keskellä päivää auringonpalvojien ja uimarien sekaan, juoksemaan vapaana ja murisemaan ja haukkumaan ohikulkijoille?
Pienen taskukoiran käsittäisin mutta tuollaiset isot tappajakoirat en! Tai sitten ne pitäisi olla ainakin tiukasti kiinni.
En ole koirien vihaaja mutta joku roti sentään!
T. Nimim. "Säikähdyksellä" selvinnyt
Doberman Yyterissä
99
3742
Vastaukset
- ei..
saa viedä koiria........koirarantakin siellä on mutta erikseen!
- uimari.
..se koiraranta ole Uniluodossa, Herrainpäivillä, eli aika kaukana Yyteristä?
Jotain rantavahtejakin voisi olla jotka vahtisi ettei rannalle tuoda koiria! Vai pitääkö odottaa että jotain tapahtuu ensin ennenkuin puututaan asiaan? - Merikukka
uimari. kirjoitti:
..se koiraranta ole Uniluodossa, Herrainpäivillä, eli aika kaukana Yyteristä?
Jotain rantavahtejakin voisi olla jotka vahtisi ettei rannalle tuoda koiria! Vai pitääkö odottaa että jotain tapahtuu ensin ennenkuin puututaan asiaan?Koiraranta ei ole Uniluodossa vaan Mäntyluodon Karhuluodossa, aika lähellä Herrainpäiviä. Karhuluoto oli ennen normaali uimaranta mutta golfkentän teon myötä suljettiin pääsy sinne vesivalleilla ym. Sittemmin siitä tehty koiraranta jonne pääsee pikatieltä käsin.
- olisit huomauttanut
ei edes taskukoiria
- uimari.
..mihinpäin pitäisi valitus tehdä?
Toivoisin vain ettei niin tyhmiä ihmisiä enää Yyteriin eksy että tuovat tuollaisia koiria rannalle.
Miten siinä koiran omistajalle huomauttaa kun ovat kaukana ja koira kulkee perässä pitkin rantaa ja itsellä suurinpiirtein paskat housuissa. - olisit soittanut
uimari. kirjoitti:
..mihinpäin pitäisi valitus tehdä?
Toivoisin vain ettei niin tyhmiä ihmisiä enää Yyteriin eksy että tuovat tuollaisia koiria rannalle.
Miten siinä koiran omistajalle huomauttaa kun ovat kaukana ja koira kulkee perässä pitkin rantaa ja itsellä suurinpiirtein paskat housuissa.poliisit paikalle, tai ainakin 112. Täällä palstoilla on aika paljon juttuja, joissa pelätään ihmisiä, koiria, mitä vaan. No, kukin tavallaan. Ehkä jos oikeesti noin pelottaa, kannattaa soittaa jollekin lääkärille. Kun vaan pitäisi saada jonnekin valittaa!!
- vaaan.
olisit soittanut kirjoitti:
poliisit paikalle, tai ainakin 112. Täällä palstoilla on aika paljon juttuja, joissa pelätään ihmisiä, koiria, mitä vaan. No, kukin tavallaan. Ehkä jos oikeesti noin pelottaa, kannattaa soittaa jollekin lääkärille. Kun vaan pitäisi saada jonnekin valittaa!!
Kaikkia koiriaan vapaasti ulkoiluttavia omistajia pitäisi vetää turpaan. Ehkä oppisi sen jälkeen ajattelemaan enemmän.
Mä olisin ottanut koirasta ja ulkoiluttajasta kuvan seurannut autolle ottanut rekkarin ja käynyt laitoksella tekemässä ilmoituksen. Sakot ihan aiheesta ja näkisin mielelläni vaivakin vielä... - luulenpa näin
vaaan. kirjoitti:
Kaikkia koiriaan vapaasti ulkoiluttavia omistajia pitäisi vetää turpaan. Ehkä oppisi sen jälkeen ajattelemaan enemmän.
Mä olisin ottanut koirasta ja ulkoiluttajasta kuvan seurannut autolle ottanut rekkarin ja käynyt laitoksella tekemässä ilmoituksen. Sakot ihan aiheesta ja näkisin mielelläni vaivakin vielä...jos vastuussa on ulkomaalainen tai etniseen vähemmistöön kuuluva henkilö
- pölvästejä
olisit soittanut kirjoitti:
poliisit paikalle, tai ainakin 112. Täällä palstoilla on aika paljon juttuja, joissa pelätään ihmisiä, koiria, mitä vaan. No, kukin tavallaan. Ehkä jos oikeesti noin pelottaa, kannattaa soittaa jollekin lääkärille. Kun vaan pitäisi saada jonnekin valittaa!!
täällä kirjoittelee,
kuka mitäkin pelkää, se on oma asia, mutta ne elukat kuuluu olla kiinni.
jos ei ole, niin (omistajan) oma vika, jos sattuu jotain - Kallelankoulun opiskelija
vaaan. kirjoitti:
Mä olisin ottanut koirasta ja ulkoiluttajasta kuvan seurannut autolle ottanut rekkarin ja käynyt laitoksella tekemässä ilmoituksen. Sakot ihan aiheesta ja näkisin mielelläni vaivakin vielä...no mene sinä saatanan apina vetämään turpaan tappajakoirien omistajia, saat itse hampaat nilkkaasi, hyvällä tuurilla kulkusillesi!!!!!!!!
- .
Kallelankoulun opiskelija kirjoitti:
no mene sinä saatanan apina vetämään turpaan tappajakoirien omistajia, saat itse hampaat nilkkaasi, hyvällä tuurilla kulkusillesi!!!!!!!!
lakien noudattamisen suhteen.
- 2 rotikan omistaja
Tuossa olen samaa mieltä,että Yyteriin ei saa viedä koiria! Mutta,mutta...Dobermannit,Rotikat eivät ole TAPPAJAKOIRIA!!! Luehan vähän taustatietoja!Toki huonolla koulutuksella jokaisesta koirasta saa mitä vaan!
- uimari.
yleisesti käyttämä nimi dobermanneista, miksiköhän? sellainen koira on huonosti koulutettu joka ei tottele emäntänsä/isäntänsä kutsua. eikä aina pelkkä hyvä koulutus takaa että koira ei tee mitään, koirilla voi olla myös päässä vikaa (kasvain). millä rodulla tahansa.
- .....
uimari. kirjoitti:
yleisesti käyttämä nimi dobermanneista, miksiköhän? sellainen koira on huonosti koulutettu joka ei tottele emäntänsä/isäntänsä kutsua. eikä aina pelkkä hyvä koulutus takaa että koira ei tee mitään, koirilla voi olla myös päässä vikaa (kasvain). millä rodulla tahansa.
Nuo kasvaimet ym. ovat erittäin harvinaisia, mutta sinä sen sanoit: "millä rodulla tahansa." eli miksei kaikkia rotuja kutsuta tappajaroduiksi? Ihan yhtälailla niitä huonosti koulutettuja löytyy pikkufifeistä, ehkä jopa enemmän koska monet ovat sitä mieltä, että ei ne pikkufifit mitään koulutuksia vaadi, ei ne pysty ketään tappamaan kun ovat niin suloisia. Pikkufifit purevat ihan yhtälailla, eivät välttämättä onnistu tappamaan mutta reiät ja verta saavat nekin helpolla aikaiseksi. Hyvin harvinaista on ainakin Suomessa että dobermannit tai rotikat olisivat tappaneet ketään ja yhtä harvinaista taitaa olla muuallakin.
- vaaan..
On ne tappajakoiria. Ainakin saisi tappaa kaikki. Rotikat ja dobermannit on ammattirakkeja joita ei saisi antaa harrastajille ollenkaan. Idiootti joka juoksuttaa tommosta vapaana uimarannalla on jo selkeästi semmonen jolla ei voi olla koira hallinnassa. Mitä sitten kun se typerä sekopää rakki saa päähänsä lähteä toteuttamaan saalistusviettiään jonkun leikkisän muksun perään.
Sitten itketään ja porataan kun ei se ennen oo tommosta tehnyt..... - koirissa
..... kirjoitti:
Nuo kasvaimet ym. ovat erittäin harvinaisia, mutta sinä sen sanoit: "millä rodulla tahansa." eli miksei kaikkia rotuja kutsuta tappajaroduiksi? Ihan yhtälailla niitä huonosti koulutettuja löytyy pikkufifeistä, ehkä jopa enemmän koska monet ovat sitä mieltä, että ei ne pikkufifit mitään koulutuksia vaadi, ei ne pysty ketään tappamaan kun ovat niin suloisia. Pikkufifit purevat ihan yhtälailla, eivät välttämättä onnistu tappamaan mutta reiät ja verta saavat nekin helpolla aikaiseksi. Hyvin harvinaista on ainakin Suomessa että dobermannit tai rotikat olisivat tappaneet ketään ja yhtä harvinaista taitaa olla muuallakin.
Pikkufifit, vaikkapa chihuahuat tuskin pystyy puremaan ihmistä hengiltä, pikku naarmun saisivat jalkaan, mutta isot dobbarit ylettyvät ihmisen kaulaa puraisemaan halutessaan joten jälki voisi olla paha.
- samaa mieltä!
vaaan.. kirjoitti:
On ne tappajakoiria. Ainakin saisi tappaa kaikki. Rotikat ja dobermannit on ammattirakkeja joita ei saisi antaa harrastajille ollenkaan. Idiootti joka juoksuttaa tommosta vapaana uimarannalla on jo selkeästi semmonen jolla ei voi olla koira hallinnassa. Mitä sitten kun se typerä sekopää rakki saa päähänsä lähteä toteuttamaan saalistusviettiään jonkun leikkisän muksun perään.
Sitten itketään ja porataan kun ei se ennen oo tommosta tehnyt.....rotikoitten ja dobermannien paikka on omassa kotipihassa vahtimassa OMAA reviiriään, ja kun sellainen koira viedään kotipihasta pois se pitää olla KYTKETTYNÄ, joka paikassa!
paljon näkee isoja koiria sellaisilla ihmisillä joilla ei saisi olla minkäänlaista eläintä. - taas yksi tapaus
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009090710204838_uu.shtml
nainen jäi sentään henkiin.
kummassa vika, koirassa vai omistajassa? - oletläskipää
taas yksi tapaus kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009090710204838_uu.shtml
nainen jäi sentään henkiin.
kummassa vika, koirassa vai omistajassa?Tapaus vuodelta 2009 eli aika kaukaa sait etsiä että löysit tapauksen sinä läskipää.Tällaiset tapaukset ovat harvinaisia, mutta se on kyllä fakta että koirien pitää olla kytkettynä paitsi kun ovat omissa aitauksissaan.
Omistaja tuossa tapauksessa on ollut saman luokan läskipää kuin sinäkin. - Jos_huomasit
oletläskipää kirjoitti:
Tapaus vuodelta 2009 eli aika kaukaa sait etsiä että löysit tapauksen sinä läskipää.Tällaiset tapaukset ovat harvinaisia, mutta se on kyllä fakta että koirien pitää olla kytkettynä paitsi kun ovat omissa aitauksissaan.
Omistaja tuossa tapauksessa on ollut saman luokan läskipää kuin sinäkin.Koko keskustelu, avaus mukaan lukien on n. 7 vuoden takaa, et tälleen, läskipää hyvä toinen (muutama uusi kommentti tälle pv:lle ihan alaosassa)
- Itsekin koiraihminen
Mielestäni koirat eivät kuulu uimarannalle, jos ei erikseen lupaa ole annettu. Lisäksi on täysin ymmärrettävää, että jotkut ihmiset vaan pelkäävät koiria ja heille pitäisi suoda "uimarauha" IHMISILLE tarkoitetulla rannalla.
Ja tästä casesta sen verran, että pieni poikammekin kyllä pelkäsi ao. koiraa ja sellaista pelkoa ei saisi kyllä rentoutumiseen tarkoitetulla rannalla tuntea- minäminäminäminä...
juu ei yyteriin mitää koiria saa viedä paskomaan pitkin rantaa missä ihmiset tallustaa paljain varpain. ja koiriahan ei saa pitää irti muualla kuin sille tatkoitetussa paikassa, esim koira-aitaukset tms..
nii ja kyllä suomessa on monta juttua ollu, että juuri joku rotikka on käyny ihmisen päälle(aloittja vissii puhu dobberista mutta...), yleensä on ollut kyllä mastiffi asialla... palvelus ja vartiokoiria ei saisi kyllä antaa kuin niille jotka myös kouluttaa niitä asianmukaisesti. juu ja kyllähän kaikki koirat purevat jos on häiriintyneitä.. isot vaan saa pahempaa tuhoa aikaiseksi..
- ..
Yleiselle uimarannalle ei saa viedä koiria. Aika selkeä asia. Ellei kyse ole opaskoirasta, mutta veikkaan ettei kyseinen ollut. Toinen paikka mihin koiria viedään erittäin paljon on Kirjurinluoto. Harva tietää ettei rannan eikä leikkipuiston läheisyyteen saa viedä koiria. Kirjurinluodossa on erikseen merkityt reitit koirien ulkoiluttamista varte.
- ainakin
käymme aurinkoa ottamassa rannalla.minä ja fifi(chihu)!! otamme molloa ja fifi istuu kiltisti omassa korissaan.meillä on myös mukana toinen kori,mistä nautimme huikopalaa. aurinko paistaa meille maistellessamme viinirypäleitä ja homejuustoa! myös aurinkohattu fifillä on. eikä ole koskaan ollut ongelmia rannalla!!!
- ihmiset tietäisivät
ainakin kirjoitti:
käymme aurinkoa ottamassa rannalla.minä ja fifi(chihu)!! otamme molloa ja fifi istuu kiltisti omassa korissaan.meillä on myös mukana toinen kori,mistä nautimme huikopalaa. aurinko paistaa meille maistellessamme viinirypäleitä ja homejuustoa! myös aurinkohattu fifillä on. eikä ole koskaan ollut ongelmia rannalla!!!
Agressiivisin koira on itseasiassa MÄYRÄKOIRA !!! Ei dobberi / rotikka...
- täällä poraamisesta
nää jutut paranee, et taliaivo saanu sanottuu sille omistajalle, et painuu koirineen vittuu sielt rannalt?
- kissaihminen<3
ihmiset tietäisivät kirjoitti:
Agressiivisin koira on itseasiassa MÄYRÄKOIRA !!! Ei dobberi / rotikka...
Eikös se nyt ole yks ja sama mikä on vihasin koira,asia nyt on vaan niin että isommat koirat saa aikaan pahempaa jälkeä kun esim.mäyrikset..mielummin otan pimeellä kujalla irrallaan vastaani chihuahuan kun rotikan,niin se vaan on! Pitäkää koiranne kiinni tai vaihtakaa kissaan,hah! ;)
- tosin nätisti
täällä poraamisesta kirjoitti:
nää jutut paranee, et taliaivo saanu sanottuu sille omistajalle, et painuu koirineen vittuu sielt rannalt?
Nätistihän sitä voi toki sanoa, että tiesitkö että täällä on koirien ulkoiluttaminen kielletty, voisitko viedä koirasi pois. Harvemmin se tehoaa, mutta aina kannattaa yrittää.
Nykyään asuu Porissa niin paljon ulkomaalaisia, esim noita Mäntyluodon työntekijöitä, saksalaisia, ranskalaisia jne, eivät ne välttämättä tiedä mikä täällä Suomessa on käytäntö. - ja ulkoiluttajana
täällä poraamisesta kirjoitti:
sanoisin ihmisille, jotka noin pelkäävät ja vihaavat koiria, että pysykää sisällä ja laittakaa ovet säppiin!!! Tuolla turuilla ja toreilla ja rannoillakin liikkuu vapaana paljon vaarallisempiakin tyyppejä kuin koirat. Ja jos koira on iso ja siitä lähtee kova ääni, ei se tarkoita että se tappaa kaiken mikä liikkuu.
- pitää
ja ulkoiluttajana kirjoitti:
sanoisin ihmisille, jotka noin pelkäävät ja vihaavat koiria, että pysykää sisällä ja laittakaa ovet säppiin!!! Tuolla turuilla ja toreilla ja rannoillakin liikkuu vapaana paljon vaarallisempiakin tyyppejä kuin koirat. Ja jos koira on iso ja siitä lähtee kova ääni, ei se tarkoita että se tappaa kaiken mikä liikkuu.
koirat olla kiinni! En minäkään haukkuvaa kiinniolevaa koiraa pelkää..
vihaaminen ja pelkääminen on kaksi eri asiaa. - tähän
pitää kirjoitti:
koirat olla kiinni! En minäkään haukkuvaa kiinniolevaa koiraa pelkää..
vihaaminen ja pelkääminen on kaksi eri asiaa.että monasti kiinnioleva koira voi olla vaarallisempi kuin vapaana oleva. Ja epäilen että kiinnioleva, iso ja massiivinen koira, jos se on vihainen, on hankala hallittava, että silloinkin kannattaa pysyä kaukana, varsinkin jos pelkää. Olen kyllä samaa mieltä, että koirat pitää (ja niinhän lakikin määrää) olla kytkettynä yleisillä alueilla.
- paskat toisetkin
tähän kirjoitti:
että monasti kiinnioleva koira voi olla vaarallisempi kuin vapaana oleva. Ja epäilen että kiinnioleva, iso ja massiivinen koira, jos se on vihainen, on hankala hallittava, että silloinkin kannattaa pysyä kaukana, varsinkin jos pelkää. Olen kyllä samaa mieltä, että koirat pitää (ja niinhän lakikin määrää) olla kytkettynä yleisillä alueilla.
kaikille!! koiran vihaajille!!
- olet....
Idiootti...
- vasta ootkin
olet.... kirjoitti:
Idiootti...
oikein välkkyjen välkky! Tää on siitä kiva keskustelupalsta nykyään, että täällä ei pysty tietämään, kuka vastaa kenellekin:)
- 2 "tappajakoiran omistaj
Toi oli hyvin sanottu!!! Kaupungilla liikkuu paljon vaarallisempia ihmisiä,jotka eivät ole hanskassa...
- ainakaan
2 "tappajakoiran omistaj kirjoitti:
Toi oli hyvin sanottu!!! Kaupungilla liikkuu paljon vaarallisempia ihmisiä,jotka eivät ole hanskassa...
lehdissä oo kerrottu,et koira raiskas lapsen.
- sellaisia..
ainakaan kirjoitti:
lehdissä oo kerrottu,et koira raiskas lapsen.
juttuja on joskus lehdissä ollut että koira tappoi.
- mutta mutta
sellaisia.. kirjoitti:
Onneksi tapaukset ovat hyvin harvinaisia.
- ne näytä
2 "tappajakoiran omistaj kirjoitti:
kaikki koiratkaan olevan "hanskassa".
Ja se on aivan turha vedota koulutukseen ym. Pitäkää ne
koirat kiinni niin kuin kuuluukin. - useammin kyllä
sellaisia.. kirjoitti:
on saanut lukea, että isä tai äiti tappoi ja useamman lapsen jopa kerrallaan. Silti ei kaikkia äitejä ja isiä leimata tappajiksi. Jos jonkun koirarodun edustaja on jonkun kimppuun käynyt, koko rotu on tappajia.
- hmmm....
useammin kyllä kirjoitti:
on saanut lukea, että isä tai äiti tappoi ja useamman lapsen jopa kerrallaan. Silti ei kaikkia äitejä ja isiä leimata tappajiksi. Jos jonkun koirarodun edustaja on jonkun kimppuun käynyt, koko rotu on tappajia.
määrätä myös vanhemmille kiinnipitopakko kaupunkialueella, ja omat ulkoilutusalueet. Eivät pääsisi pureskelemaan toisten koiria. ähm...
- aiheellista
hmmm.... kirjoitti:
määrätä myös vanhemmille kiinnipitopakko kaupunkialueella, ja omat ulkoilutusalueet. Eivät pääsisi pureskelemaan toisten koiria. ähm...
olisi, ainakin joillekkin vanhemmille. Kyllä sitä näkee uimarannoilla äitejä ja isiä, jotka ei kans sovellu vapaana kulkemaan. ähm...
- ne toisten
aiheellista kirjoitti:
olisi, ainakin joillekkin vanhemmille. Kyllä sitä näkee uimarannoilla äitejä ja isiä, jotka ei kans sovellu vapaana kulkemaan. ähm...
koiria ja lapsia :o
OOOOnnn kauhistunu. ähm... - minun
ne toisten kirjoitti:
koiria ja lapsia :o
OOOOnnn kauhistunu. ähm...koiraani, sillä se on semmonen tappaja, et jos sitä lähellekkin tulee, niin se haukkaa varmana. Mut kakaroitaan jotkut vanhemmat tahtoo repiä käsistä, kun eivät oikein tahdo totella...oon nääs useasti niin huonosti koulutettuja....kakarat ja vanhemmat. ähm..
- tarttis sit
minun kirjoitti:
koiraani, sillä se on semmonen tappaja, et jos sitä lähellekkin tulee, niin se haukkaa varmana. Mut kakaroitaan jotkut vanhemmat tahtoo repiä käsistä, kun eivät oikein tahdo totella...oon nääs useasti niin huonosti koulutettuja....kakarat ja vanhemmat. ähm..
varmaan lopettaa, jos se erehtyy liikaa pureskelemaan väärissä kohdin. ähm.
Koiran toinen luontohan on pureskella kaikkea mahdollista: isäntää, emäntää,
lapsia, tuoleja, makkaroita, naapuria, muita lapsia, omaa tassua, häntää...
jne.
Lisäksi koirat läähättävät ja hyppivät rinnuksille, kuolaavat (yöööööökkk), tekevät ties mitä.
Jos ei omistaja ymmärrä koiraansa pitää kiinni, ja jos mua tulee pureskelemaan
niin minä ainakin lyön tai potkaisen. Ehkä pistän sormella silmään...
katotaan nyt mitä keksin. Ai niin, ja ilmoitan poliisille aivan varmasti.
JOTEN PIDÄ SE SAATANAN RAKKISI KIINNI, PERKELE! - jos sä satut
tarttis sit kirjoitti:
varmaan lopettaa, jos se erehtyy liikaa pureskelemaan väärissä kohdin. ähm.
Koiran toinen luontohan on pureskella kaikkea mahdollista: isäntää, emäntää,
lapsia, tuoleja, makkaroita, naapuria, muita lapsia, omaa tassua, häntää...
jne.
Lisäksi koirat läähättävät ja hyppivät rinnuksille, kuolaavat (yöööööökkk), tekevät ties mitä.
Jos ei omistaja ymmärrä koiraansa pitää kiinni, ja jos mua tulee pureskelemaan
niin minä ainakin lyön tai potkaisen. Ehkä pistän sormella silmään...
katotaan nyt mitä keksin. Ai niin, ja ilmoitan poliisille aivan varmasti.
JOTEN PIDÄ SE SAATANAN RAKKISI KIINNI, PERKELE!mun ja mun koiran reitille, mä varmaan kyllä tunnistan sut....kun sä oot just se huonokäytöksinen öykkäri. Ja mun KOIRANI, joka on rekisteröity (ei nyt virallisesti tappajaks, mutta näillä palstoilla) tunnistaa kaikki epämiellyttävät tyypit jo kaukaa. Pidän kyllä koirani kiinni, mut jos joku uhkaava lähestyy meitä, annan kyllä vapaata ja voin vakuuttaa ettet ehdi edes kissaa sanoa, kun olet ketarat oikosena maassa, etkä ehdi potkia, etkä tökkiä, apua EHKÄ ehdit huutamaan...jos pystyt.
JOTEN PYSY VAAN ETÄÄLLÄ!! - pysy etäällä
jos sä satut kirjoitti:
mun ja mun koiran reitille, mä varmaan kyllä tunnistan sut....kun sä oot just se huonokäytöksinen öykkäri. Ja mun KOIRANI, joka on rekisteröity (ei nyt virallisesti tappajaks, mutta näillä palstoilla) tunnistaa kaikki epämiellyttävät tyypit jo kaukaa. Pidän kyllä koirani kiinni, mut jos joku uhkaava lähestyy meitä, annan kyllä vapaata ja voin vakuuttaa ettet ehdi edes kissaa sanoa, kun olet ketarat oikosena maassa, etkä ehdi potkia, etkä tökkiä, apua EHKÄ ehdit huutamaan...jos pystyt.
JOTEN PYSY VAAN ETÄÄLLÄ!!musta, niin voin taata, et sille saattaa käydä huonosti.
Ja jos olet ihminen, joka ei osaa pitää koiraansa kiinni, eikä
kouluttaa sitä oikein, niin tee palvelus kaikille, anna se pois.
Usko huvikses, mä en väistä pätkääkään. Jos sun koiras
käy mun päälle, se asia ei jää siihen.
Mee tekeen kakara läksyjäs. - mä oo läksyni
pysy etäällä kirjoitti:
musta, niin voin taata, et sille saattaa käydä huonosti.
Ja jos olet ihminen, joka ei osaa pitää koiraansa kiinni, eikä
kouluttaa sitä oikein, niin tee palvelus kaikille, anna se pois.
Usko huvikses, mä en väistä pätkääkään. Jos sun koiras
käy mun päälle, se asia ei jää siihen.
Mee tekeen kakara läksyjäs.lukenu jo vuosikymmeniä sitten, ootkos sä muistanut aapista avata?
Kuten sanoin, pidän koirani kiinni ja koirani on myös koulutettu ja koulutetaan koko ajan lisää. Ja mä muuten uskon, että sähän väistät
tehnyt jo vuosia sitten, missäs vaiheessa mahtaa oma aapises lukeminen ollà?
Tiedätkö, mua ei pelota yhtään, vaikka osuisitkin meidän ulkoilureitille:) - kirjoitus.
mä oo läksyni kirjoitti:
lukenu jo vuosikymmeniä sitten, ootkos sä muistanut aapista avata?
Kuten sanoin, pidän koirani kiinni ja koirani on myös koulutettu ja koulutetaan koko ajan lisää. Ja mä muuten uskon, että sähän väistät
tehnyt jo vuosia sitten, missäs vaiheessa mahtaa oma aapises lukeminen ollà?
Tiedätkö, mua ei pelota yhtään, vaikka osuisitkin meidän ulkoilureitille:)Ehkä sun kannattas harkita sitä läksyjen lukua sittenkin.
Ja usko huvikses, en väistä. Ei kuulu mun velvollisuuksiini.
Hoida sä vaan omas, jos meinaat koiras pitää. - Ovat
ne näytä kirjoitti:
kaikki koiratkaan olevan "hanskassa".
Ja se on aivan turha vedota koulutukseen ym. Pitäkää ne
koirat kiinni niin kuin kuuluukin.Kullinjatkeita ne pitäisi lopettaa omatekoisella makkaralla
- ja jotkut
Ovat kirjoitti:
Kullinjatkeita ne pitäisi lopettaa omatekoisella makkaralla
omistajat itse asiassa pelkureita.
- en ole ikinä
ja jotkut kirjoitti:
omistajat itse asiassa pelkureita.
tarvinnu mihinkään....ainakaan koiran muodossa. Koiraa, ainakin tämän viestiketjun perusteella pelkäävät eniten uhoavat juipit, joilla tulis pissa pöksyyn, kun iso koira lähietäisyydellekin tulisi. Omistajan ei tarvi pelätä mitään eikä ketään;)
- ketä vaan ilman
en ole ikinä kirjoitti:
tarvinnu mihinkään....ainakaan koiran muodossa. Koiraa, ainakin tämän viestiketjun perusteella pelkäävät eniten uhoavat juipit, joilla tulis pissa pöksyyn, kun iso koira lähietäisyydellekin tulisi. Omistajan ei tarvi pelätä mitään eikä ketään;)
koiraansa. Olisi vetelät pöksyssä vähän siellä sun täällä.
Sen tähden se koira pitää iso ollakin: kun muuten ei aiheuta
pelkoa ihmisissä, niin onneksi on iso koira...
Ja se että pitää tulla nettiin uhoamaan tuollaisia
kertoo kyllä mihin kastiin kuulut.
Tuollaisille ihmisille ei saisi antaa koiraa lainkaan. - vielä kerran
en ole ikinä kirjoitti:
ettei tule väärinymmärrystä:
jos olisit vastuullinen koiranomistaja, toimisit niin
ettei toisten tarvitsisi pelätä koiraasi.
Kirjoitustesi perusteella olet todella kaukana tuosta vastuullisuuden
määritelmästä. - eläin 2
en ole ikinä kirjoitti:
koira on erittäin viisas eläin!! viisaudessaan "hakkaa" useimmat ihmiset!!
- sama, kunhan
eläin 2 kirjoitti:
koira on erittäin viisas eläin!! viisaudessaan "hakkaa" useimmat ihmiset!!
pidät sen rakkisi kiinni. Kaikki kun eivät pidä koirista, eivätkä halua
olla niiden kanssa tekemisissä, vaikkakin sinä varmasti haluaisit
jopa naida sellaisen kanssa. - taida olla
sama, kunhan kirjoitti:
jopa naida sellaisen kanssa.ihan kaikki kotona... Sä et varmaan saa olla tekemisissä kenenkään kanssa, etkä naida ketään, enkä yhtään ihmettele.
- sitä toivoiskin
ketä vaan ilman kirjoitti:
koiraansa. Olisi vetelät pöksyssä vähän siellä sun täällä.
Sen tähden se koira pitää iso ollakin: kun muuten ei aiheuta
pelkoa ihmisissä, niin onneksi on iso koira...
Ja se että pitää tulla nettiin uhoamaan tuollaisia
kertoo kyllä mihin kastiin kuulut.
Tuollaisille ihmisille ei saisi antaa koiraa lainkaan.ettei aiheuttaisi kenessäkään pelkoa. Ja kukakohan se täällä on uhonnut? Mihin kastiin sä itses laitat?
- kanssa 1
sama, kunhan kirjoitti:
jopa naida sellaisen kanssa.tasapainossa? pelkäät, koiria? ei mikään ihme! koirat tietää heti" joka heitä" pelkää. hieno eläin kunnioittaa"ihmisiä" ei "pelkääjiä!
- arto "murto" tiirikkala
kanssa 1 kirjoitti:
tasapainossa? pelkäät, koiria? ei mikään ihme! koirat tietää heti" joka heitä" pelkää. hieno eläin kunnioittaa"ihmisiä" ei "pelkääjiä!
Minä ammun jatkossakin kaikki vapaana juoksevat koirat jotka tulevat päälle.
- kun on
arto "murto" tiirikkala kirjoitti:
tollanen isohko koira, niin ei tarvi niin paljon pelätä että idiootit känniset miehet tulevat lähentelemään kun on iltalenkillä. koiranvihaajat, syökää koiranpaskaa :)
- koiran omistajasta
sitä toivoiskin kirjoitti:
ettei aiheuttaisi kenessäkään pelkoa. Ja kukakohan se täällä on uhonnut? Mihin kastiin sä itses laitat?
on puhunut, paitsi etteivät he ole pelottavia. Siksi turvautuvatkin
isoihin koiriin.
Koirien kiinnipitäminen on määrätty laissa. Jos koira juoksentelee
vapaana väärässä paikassa, lakia rikotaan. Ikävä kyllä silloin
todellakin maastossa liikkuu irrallisen koiran lisäksi rikollinen,
eli sen koiran omistaja.
Eiköhän joku idiootti koiranomistaja ole täällä uhonnut koiran
irtipäästämisellä ym. Taidat olla itse tuo sama idiootti.
Näet jotain uhoamista siinä, jos joku sanoo ettei katso velvollisuudekseen
väistää jonkun ihmisen koiraa? Mikä diktaattori sinä olet koirinesi?
Pidä kuule se koirasi ihan itselläsi, minä en ole siitä kiinnostunut.
Se on SINUN, ei minun. Luojan kiitos.
Kuulun siihen kastiin, joka sanoo että KOIRAT PIDETÄÄN KIINNI!
Jäikö oikeasti vielä jotain epäselvää? Toistanko? - kuule
taida olla kirjoitti:
ihan kaikki kotona... Sä et varmaan saa olla tekemisissä kenenkään kanssa, etkä naida ketään, enkä yhtään ihmettele.
selvästikin paremmin kaikki kotona kuin sulla.
Siivoa sitä omaa pesääsi vaan. - osunut mihinkään?
kanssa 1 kirjoitti:
tasapainossa? pelkäät, koiria? ei mikään ihme! koirat tietää heti" joka heitä" pelkää. hieno eläin kunnioittaa"ihmisiä" ei "pelkääjiä!
Taisikin olla hyvä kommentti...
On aivan sama pelkääkö joku koiraasi vai ei. Lain mukaan
sinun kuuluu se pitää kiinni. Ymmärsitkö rikollinen?
Jos pidät koirasi takapuolesta enemmän kun ihmisistä,
se on ihan sinun asiasi. - Oikea asenne.
arto "murto" tiirikkala kirjoitti:
Koirien omistajat kaipaavatkin hiukan koulutusta.
- kerrot juuri
kun on kirjoitti:
tollanen isohko koira, niin ei tarvi niin paljon pelätä että idiootit känniset miehet tulevat lähentelemään kun on iltalenkillä. koiranvihaajat, syökää koiranpaskaa :)
miksi ihmisillä on koira, nimenomaan se iso koira.
Olet itse pelkuri, ja tarvitset sitä koiraasi avuksi.
Taidat oikeasti kuvitella että sinua tultaisiin lähentelemään
jatkuvasti?? - jokaiselle
kerrot juuri kirjoitti:
miksi ihmisillä on koira, nimenomaan se iso koira.
Olet itse pelkuri, ja tarvitset sitä koiraasi avuksi.
Taidat oikeasti kuvitella että sinua tultaisiin lähentelemään
jatkuvasti??kommentoijalle, kuin se olis yks ja sama kirjoittaja. Ootko hokannut, että täällä kirjoittelee useimpia ihmisiä? Minä esim. olen pari kertaa sun tyhmiin kommenteihisi ottanut kantaa, mutta yllätys yllätys, mulla ei edes ole koiraa! Tykkään kyllä koirista, en pelkää, niinkuin sä tunnut pelkäävän, oiskos sua joskus joku pikku-fifi päässy näykkäseen?
- ihan sairas
osunut mihinkään? kirjoitti:
Taisikin olla hyvä kommentti...
On aivan sama pelkääkö joku koiraasi vai ei. Lain mukaan
sinun kuuluu se pitää kiinni. Ymmärsitkö rikollinen?
Jos pidät koirasi takapuolesta enemmän kun ihmisistä,
se on ihan sinun asiasi.tyyppi, kannattais varmaan hakeutua hoitoon, ennen kuin on liian myöhästä!
- Lenkkeilijä
kanssa 1 kirjoitti:
En tiennytkään ettei minulla ole oikeutta lenkkeillä rauhassa,
vaan pitää vielä hankkia joltain koiralta siinä sivussa kunnioitusta.
Oletko varmasti ihan normaali? - vaivaa?
jokaiselle kirjoitti:
kommentoijalle, kuin se olis yks ja sama kirjoittaja. Ootko hokannut, että täällä kirjoittelee useimpia ihmisiä? Minä esim. olen pari kertaa sun tyhmiin kommenteihisi ottanut kantaa, mutta yllätys yllätys, mulla ei edes ole koiraa! Tykkään kyllä koirista, en pelkää, niinkuin sä tunnut pelkäävän, oiskos sua joskus joku pikku-fifi päässy näykkäseen?
Luuletko oikeasti ettei täällä kirjoita kukaan muu kuin minä?
Pidä se rakkisi kiinni, ettei ihmisten tarvitse pelätä sitä.
Ymmärsitkö? - voisit
ihan sairas kirjoitti:
tyyppi, kannattais varmaan hakeutua hoitoon, ennen kuin on liian myöhästä!
siirtyä vaiheittain ihmisiin silleen et
hankit sen pumpattavan-Barbaran seuraavaksi? - kommenteista.
jokaiselle kirjoitti:
kommentoijalle, kuin se olis yks ja sama kirjoittaja. Ootko hokannut, että täällä kirjoittelee useimpia ihmisiä? Minä esim. olen pari kertaa sun tyhmiin kommenteihisi ottanut kantaa, mutta yllätys yllätys, mulla ei edes ole koiraa! Tykkään kyllä koirista, en pelkää, niinkuin sä tunnut pelkäävän, oiskos sua joskus joku pikku-fifi päässy näykkäseen?
Itsensä kanssa sinut oleva ihminen tietää kyllä
miksi pitää koiraa, ja kukaan normaalijärkinen
naisihminen ei kuvittele olevansa kaikkien miesten
katselun kohteeena. - edellinen
kommenteista. kirjoitti:
Itsensä kanssa sinut oleva ihminen tietää kyllä
miksi pitää koiraa, ja kukaan normaalijärkinen
naisihminen ei kuvittele olevansa kaikkien miesten
katselun kohteeena...kukaan normaalijärkinen naisihminen ei kuvittele jatkuvasti
olevansa miesten ahdistelun kohteena, eikä pidä jokaista
vastaan tulevaa miestä potentiaalisena uhkana. - parka, sun
vaivaa? kirjoitti:
Luuletko oikeasti ettei täällä kirjoita kukaan muu kuin minä?
Pidä se rakkisi kiinni, ettei ihmisten tarvitse pelätä sitä.
Ymmärsitkö?kirjoitukses kyllä tunnistaa! Ja ei kai täällä nyt ketään toista noin urpoa kirjoittajaa voi ollakaan. Sä et edes ymmärrä lukemaasi. Jauhat vaan samaa asiaa, sulla mahtaa olla ihan järjetön koirapelko. Sun kannattais tehdä asialle jotain, ethän sä raukka uskalla ulos kämpästäs, kun koiria on sentään aika paljon. Jos MULLA ois koira, pitäisin sen kiinni, mutta kun mulla ei ole, ei isoa ei pientä.
- Barbara jo
voisit kirjoitti:
siirtyä vaiheittain ihmisiin silleen et
hankit sen pumpattavan-Barbaran seuraavaksi?ollakin, pidät sitä siis ihmisenä? No, se ehkä jaksaa sun tyhmät juttus kuunnella, just ja just....mut varo sekin voi kyllästyä ja lentää ulos ikkunasta:)
- useinkin,
parka, sun kirjoitti:
kirjoitukses kyllä tunnistaa! Ja ei kai täällä nyt ketään toista noin urpoa kirjoittajaa voi ollakaan. Sä et edes ymmärrä lukemaasi. Jauhat vaan samaa asiaa, sulla mahtaa olla ihan järjetön koirapelko. Sun kannattais tehdä asialle jotain, ethän sä raukka uskalla ulos kämpästäs, kun koiria on sentään aika paljon. Jos MULLA ois koira, pitäisin sen kiinni, mutta kun mulla ei ole, ei isoa ei pientä.
että kaikki omat ajatuksesi ovat jotain absoluuttisia totuuksia?
- Vaikutelman saanut
parka, sun kirjoitti:
kirjoitukses kyllä tunnistaa! Ja ei kai täällä nyt ketään toista noin urpoa kirjoittajaa voi ollakaan. Sä et edes ymmärrä lukemaasi. Jauhat vaan samaa asiaa, sulla mahtaa olla ihan järjetön koirapelko. Sun kannattais tehdä asialle jotain, ethän sä raukka uskalla ulos kämpästäs, kun koiria on sentään aika paljon. Jos MULLA ois koira, pitäisin sen kiinni, mutta kun mulla ei ole, ei isoa ei pientä.
vaikutat aika urpolta, ja kirjotustyylisi muistuttaa kovasti
erään toisen kirjoituksia.. Hänestä on syntynyt vaikutelma,
että yrittää hallita koko tätä Pori-palstaa. - Barbaraa,
Barbara jo kirjoitti:
ollakin, pidät sitä siis ihmisenä? No, se ehkä jaksaa sun tyhmät juttus kuunnella, just ja just....mut varo sekin voi kyllästyä ja lentää ulos ikkunasta:)
ainakaan nukkea.
Mutta koska tunnut olevan henkilö, joka pitää koiraa parempana kuin ihmistä,
niin voisi olla helpompi edes totuttautua ihmisen muotoiseen olentoon
jonkin muun kuin ihmisen avulla.
Sinun juttusi ovat typerää luettavaa, ja ansaitsevat samanlaisen vastauksen. - porilaista..
Barbaraa, kirjoitti:
ainakaan nukkea.
Mutta koska tunnut olevan henkilö, joka pitää koiraa parempana kuin ihmistä,
niin voisi olla helpompi edes totuttautua ihmisen muotoiseen olentoon
jonkin muun kuin ihmisen avulla.
Sinun juttusi ovat typerää luettavaa, ja ansaitsevat samanlaisen vastauksen.hiekkalaatikkotappelua taas! nyt on päästy jo barbaroihin.
varmaan sama(t) jästipää(t) täällä kirjottelee, oli viestin aihe mikä tahansa niin siitä väännetään riita ja lipsutaan sivuraiteelle.
mutta tosiasia on että laki määrää että koirat on oltava kiinni, AINA kodin ulkopuolella, tämä koskee hevosenkokoisia rontteja kuin myös niitä pikku-fifejä. - Miksi se
porilaista.. kirjoitti:
hiekkalaatikkotappelua taas! nyt on päästy jo barbaroihin.
varmaan sama(t) jästipää(t) täällä kirjottelee, oli viestin aihe mikä tahansa niin siitä väännetään riita ja lipsutaan sivuraiteelle.
mutta tosiasia on että laki määrää että koirat on oltava kiinni, AINA kodin ulkopuolella, tämä koskee hevosenkokoisia rontteja kuin myös niitä pikku-fifejä.ei tunnu menevän koiranomistajien jakeluun?
- sää.
parka, sun kirjoitti:
Sun kirjotukses ja juttus on tosi typeriä, ja tunnistettavia. Sulla on varmaan muutama ruuvi TOSI TIUKAL, ja kaikki loput tosi löysäl. Huolto olis paikallaan.
- ikäväksesi ilmoittaa
porilaista.. kirjoitti:
hiekkalaatikkotappelua taas! nyt on päästy jo barbaroihin.
mutta tosiasia on että laki määrää että koirat on oltava kiinni, AINA kodin ulkopuolella, tämä koskee hevosenkokoisia rontteja kuin myös niitä pikku-fifejä.että nyt olettamuksesi meni pieleen. Minä, joka olen "keskustellut" jonkin verran (en kylläkään kirjoittanut kaikkia viestejä) tämän koiraa pelkäävän ja Barbaraa ihannoivan machon kanssa, en ole ensinkään Porista, en omista minkäänlaista koiraa, en tappajaa, enkä fifiä. Ja luulen, että tämä kiukkuisen sorttinen, aivan varmaan kyllä porilainen, ei edes lue mitä sille kirjoittaa, uhoaa vaan uhoomisen halusta. Ja minä en tiedä, millaisia on tyypilliset porilaiset ja teidän hiekkalaatikkotappelunne, mutta ihan mielenkiinnosta aloin seurata tätä koirakeskustelua ja kun tämä osoittautui niin huvittavaksi, oli ihan pakko yllyttää hullua:) Mutta lupaan nyt poistua palstallanne, mutta tuosta Barbaran sulhasesta tuskin näin vähällä pääsette.
Ja muuten, tiedossa on että koirat on pidettävä kiinni. - ei edellinen
ikäväksesi ilmoittaa kirjoitti:
että nyt olettamuksesi meni pieleen. Minä, joka olen "keskustellut" jonkin verran (en kylläkään kirjoittanut kaikkia viestejä) tämän koiraa pelkäävän ja Barbaraa ihannoivan machon kanssa, en ole ensinkään Porista, en omista minkäänlaista koiraa, en tappajaa, enkä fifiä. Ja luulen, että tämä kiukkuisen sorttinen, aivan varmaan kyllä porilainen, ei edes lue mitä sille kirjoittaa, uhoaa vaan uhoomisen halusta. Ja minä en tiedä, millaisia on tyypilliset porilaiset ja teidän hiekkalaatikkotappelunne, mutta ihan mielenkiinnosta aloin seurata tätä koirakeskustelua ja kun tämä osoittautui niin huvittavaksi, oli ihan pakko yllyttää hullua:) Mutta lupaan nyt poistua palstallanne, mutta tuosta Barbaran sulhasesta tuskin näin vähällä pääsette.
Ja muuten, tiedossa on että koirat on pidettävä kiinni.sä oot ilman muuta se yks jolla on se vasikan kokonen hurtta, jonka nimi
on "Pikku-Fifi". Sä nyt vaan koet jäänees toisex, ja yrität jotain
pakotiet itelles. Pyh.
Ja tässä alotukses on monta kirjottajaa, jos joku oikeesti luulee, et
on vaan yx tai kax, niin erehtyy kyl.
Arvaas vaan kuin pal mä oon nauranu näit kirjotuksii, joista osa on mun :)) - sen nyt
ei edellinen kirjoitti:
sä oot ilman muuta se yks jolla on se vasikan kokonen hurtta, jonka nimi
on "Pikku-Fifi". Sä nyt vaan koet jäänees toisex, ja yrität jotain
pakotiet itelles. Pyh.
Ja tässä alotukses on monta kirjottajaa, jos joku oikeesti luulee, et
on vaan yx tai kax, niin erehtyy kyl.
Arvaas vaan kuin pal mä oon nauranu näit kirjotuksii, joista osa on mun :))voi lukee ja kokee, millanen on porilainen. Se uhoo ja mesoo ja sit koittaa häntä koipien välissä selitellä. Eli kaikki naisihmiset, älkää sekaantuko porilaisiin...ottakaa mieluummin vaik koira, heh.
- kokemus?
sen nyt kirjoitti:
voi lukee ja kokee, millanen on porilainen. Se uhoo ja mesoo ja sit koittaa häntä koipien välissä selitellä. Eli kaikki naisihmiset, älkää sekaantuko porilaisiin...ottakaa mieluummin vaik koira, heh.
Mites sä oot sen koiras kans viihtyny?
- koirat
sen nyt kirjoitti:
voi lukee ja kokee, millanen on porilainen. Se uhoo ja mesoo ja sit koittaa häntä koipien välissä selitellä. Eli kaikki naisihmiset, älkää sekaantuko porilaisiin...ottakaa mieluummin vaik koira, heh.
on pidettävä kaupunkialueella kiinni. Kerroin kun et kuitenkaan
ollut siitä tietoinen. Jotkut koiraihmiset ovat hiukan hitaita.. - siksi..
Miksi se kirjoitti:
ei tunnu menevän koiranomistajien jakeluun?
kun on niin idiootteja koiranomistajia jotka sanovat ettei se meidän Turre ole koskaan tehnyt mitään. kerran ne vain tekeekin.
- porilaismies
Lenkkeilijä kirjoitti:
En tiennytkään ettei minulla ole oikeutta lenkkeillä rauhassa,
vaan pitää vielä hankkia joltain koiralta siinä sivussa kunnioitusta.
Oletko varmasti ihan normaali?Kuka on se hullu porilainen jolla on iso vihainen bernhardin koira jota omistaja kutsuu plutoniumiksi?
- hyvä veli
siksi.. kirjoitti:
kun on niin idiootteja koiranomistajia jotka sanovat ettei se meidän Turre ole koskaan tehnyt mitään. kerran ne vain tekeekin.
kerran se voi Turrellakin kilahtaa, jos tollanen idiootti änkee likelle. No, sen kerran annan Turren oikein näykkästäkin kunnolla, en estele yhtään;)
- Ihmettelen..
siksi.. kirjoitti:
se tosiaan riittää se yksi kerta. Eikä tartte olla kyse mistään kuolemaan
johtavasta jutusta. Riittää kun puree kerran kunnolla.
Ja kaiken lisäksi omistaja olisi varmaan sitä mieltä ettei
se Turren vika ole...
No ei olisikaan, vaan Turren omistajan. - Ihmettelen..
hyvä veli kirjoitti:
kerran se voi Turrellakin kilahtaa, jos tollanen idiootti änkee likelle. No, sen kerran annan Turren oikein näykkästäkin kunnolla, en estele yhtään;)
tyhmät jutut. Tuskin sulla silti on edes koiraa, ja jos on ollut joskus, poliisi on kyllä korjannut sen parempaan talteen.
- pitää kato
Ihmettelen.. kirjoitti:
tyhmät jutut. Tuskin sulla silti on edes koiraa, ja jos on ollut joskus, poliisi on kyllä korjannut sen parempaan talteen.
tuanoin ollakin jutut hiukan omalaatusia, ei tääl muuten pärjää. Tuskin täsä viestiketjussa kovin montaa koiranomistajaa on esiintyny, koiraihmiset on kumminkin senverran fiksua kansaa.
- että oot tyhmä.
hyvä veli kirjoitti:
Sä oot varmaan se yks kusipää, jolla ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa mistään. Jos sul ois koira, ni se olis sairas yksilö. Jos hiukankaan tykkäät koirista, älä ota sellasta. Se pääsee kato paljon vähemmällä.
- Ihmettelen..
pitää kato kirjoitti:
tuanoin ollakin jutut hiukan omalaatusia, ei tääl muuten pärjää. Tuskin täsä viestiketjussa kovin montaa koiranomistajaa on esiintyny, koiraihmiset on kumminkin senverran fiksua kansaa.
että täällä kirjoittavat ihmiset on outoja ja kieroon kasvaneita kummajaisia,
joiden jutuissa ei ole päätä eikä häntää. Siis eli tällä palstalla ei ole
lainkaan noita mainitsemias koiraihmisiä?
Koiraihmiset, jotka eivät ymmärrä pitää koiriaan kiinni, ei ole fiksuja.
Vaan tyhmiä ja muista piittaamattomia.
- mitään koiria Yyteriin
...paitsi ne opas/avustajakoirat. Rantavahdit ei voi kusipäisille koiranomistajille mitään, mutta itse hakisin rankkurin puh kännykkään ja helistäisin hänelle. Tuskin ehtisi paikalle siihen hätää, mutta asia tulisi tiedoksi ja kirjautuisi, ehkäpä rankkuri joskus saattaisi poiketa ohimennessään rannalle vilkaisemaan tilannetta tai sattuisi olemaan lähistöää kun seuraavan kerran soitat ?
- porilaistyttö
Tämän kyseisen koiran omistaja saattoi olla muualta ja ei tiennyt että sinne ei saa viedä koiria ja että koirarantakin on olemassa;-)
- PitkäMietintäSulla
" koirarantakin on olemassa"
Kauanko muuten se koiraranta on ollut olemassa, onko valmistunut seitsämän vuoden aikana jona olet asiaa miettinyt, vai onko se ollut olemassa jo tämän keskustelun aloitusajankohtana vuonna 2009! - valikoivanäkö
Niin, onhan se vitun vaikeaa nähdä kieltomerkkejä jos on päättänyt ettei niitä halua nähdä.
- neva-eva
No ei helvetissä saa viedä tappajakoiria rannalle. Täynnä pikkulapsia ja meluisa, sekava ympäristö. Hurtta sekoaa helteessä ja puree jonkun muksun hengiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1435284Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1763807Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi473213Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut461913Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik401299Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun401207Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3191158Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei301111- 831056
Shokkitulos: venäläisten ja iranilaisten älykkyys keskimäärin korkeampi kuin suomalaisten
Kiina: 106.48 pistettä Iran: 104.80 pistettä Venäjä: 103.68 pistettä Suomi: 99.97 pistettä Ukraina: 95.66 pistettä255877