Kokeilen Facebookia

Maalaismies*

Päätin kokeilla Facebookia vaihtoehtona näille sivuille. Enpä ole juuri muilla keskustelusivuilla käynytkään. Onko kenelläkään kokemuksia Facebookista? Ainakin se hyvä puoli heti alkuun on se, että esiinnytään omana itsenä - oikeilla nimillä. Katsotaan, raportoin tänne kunhan saan kokemuksia.

57

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Kukkahame*

      On paljon kavereita jopa kouluajoilta löytynyt.
      Oikeasti se ei kuitenkaan ole minun mieleeni, vaikka parissa yhteisössäkin olen jäsen.

    • Ramoona*

      Olen jo mukana Facebook-ryhmässä, tosin vielä kovin pienessä, kiinnostusta olisi laajentaa sitä. Siinä on paljon mahdollisuuksia, esim. kuvien jakaminen on kivaa.
      Kokemusta on suomi24:n lisäksi toisesta kaikille avoimesta saitista sekä yhdestä kirjoitusyhteisöstä, jolle on rekisteröidytävä. Kaikilla on puolensa, mutta minäkin alan kallistua avoimeen, nimillä tapahtuvaan keskusteluun.

      • päivi*

        Kirjoitettaessa omalla nimellä teksti voi olla todenperäisempää, ilman höystöjä. Toisaalta puheita pidettäessä väliin pitää mahduttaa vitsin tynkää joka toimii unilukkarina yleisön pitämiseksi mukana puheessa. Saiteillakin on vain hyväksi höystää tekstiä pienellä vitsinpoikasella tai tapahtumalla.

        Haittapuolena, jotkut kirjoittajat voivat olla varsin tunnettuja henkilöitä, joiden juttuja ja kirjoittajaa sitten ruoditaan netin ulkopuolella. Julkisuus tuo omat haittansa omalla nimellä kirjoitettaessa.

        Nimimerkkiä olen 24 saitilla joutunut vaihtamaan, koska monet tunnistivat kirjoitukseni ja niistä tuli sitten avointa palautetta suoraan puhelimeen ja sähköpostiin, vaikka olen ihan tavis tyyppi.

        Koska kaikki on maailmanlaajuista tietoa, tarinaa ja satua netissä, on hyvä olla olemassa vaihtoehtoja, voi kirjoitella nimimerkillä tai sitten ei.


    • Ensiaskeleita vasta. Sähköpostikin piti vaihtaa.

      Saa nähdä kuinka kauan tämä keskustelu saiteista saa olla

    • Katleija-1

      Minulle riittää tämä 70 ja Ikinörtit(vain rekatuille). Liikaa vievät silti ajastani, olen kai niin hidas. Jotkut monilla palstoilla kirjoittavat, jotka myös täällä ahkeroivat, kertovat kuitenkin tekevänsä päivän mittaan hirveästi kaikenlaista, kuinka ihmeessä ehtivätkään. Sitoohan tämä harrastus jo ajatusmaailmankin.
      Onnittelen paljon aikaasaavia ihmisiä.

      • Hintriika*

        Olen kirjautunut Facebookiin pelkästä uteliaisuudesta, kun noita toisen polven sukulaisia pyörii siellä. Ei siellä ole pakko aikaansa viettää. Jos joku viestin lähettää, niin siitä tulee tieto omaan sähköpostiin. Silloin voi käydä katsomassa. Enkä ole sinne mitään sen kummempia paljastuksia tehnyt kuin nimeni, kotikaupunkini ja sähköpostiosoitteeni.

        En minä edes osaa käyttää koko bookia! (Paremmin osaan tanssia booki-bookia...) Täytyisi oikein kunnolla perehtyä systeemeihin, mutta koska ei kamalasti kiinnosta, niin en ainakaan toistaiseksi ole viitsinyt.


      • muttei halua enempää sitoa itteeni näihin koneellisiin vempaimiin.Ja just samoin sanon kuin sinä Katleija,sitoo minunkin ajatusmaailmaani liikaa.
        Aioastaan täällä Suomi 24:ssä piipahtelen,Senirinettiä ihan käväsemällä kokeilin,ei kiinnostusta siihenkään,vaikka näkyy olevan viittaus siihen,että olisin,en sen koommin ole käynyt.
        Kaikki lapseni ovat oikein innostuneina siellä ja olen nähnyt heidän sivujaan....kyllä on mahdollisuuksia vaikka mihin.

        Olen itte luonteeltani sellainen,että yksi asia kerrallaan,en osaa hajottaa itteeni, kun kaikki...minä höperö...otan niin tosissain mihin ryhdyn.
        Ja sitten vielä,kun ei ole tarkoitus kehenkään näin sähköitse enää tutustua.


      • susmorsian kirjoitti:

        muttei halua enempää sitoa itteeni näihin koneellisiin vempaimiin.Ja just samoin sanon kuin sinä Katleija,sitoo minunkin ajatusmaailmaani liikaa.
        Aioastaan täällä Suomi 24:ssä piipahtelen,Senirinettiä ihan käväsemällä kokeilin,ei kiinnostusta siihenkään,vaikka näkyy olevan viittaus siihen,että olisin,en sen koommin ole käynyt.
        Kaikki lapseni ovat oikein innostuneina siellä ja olen nähnyt heidän sivujaan....kyllä on mahdollisuuksia vaikka mihin.

        Olen itte luonteeltani sellainen,että yksi asia kerrallaan,en osaa hajottaa itteeni, kun kaikki...minä höperö...otan niin tosissain mihin ryhdyn.
        Ja sitten vielä,kun ei ole tarkoitus kehenkään näin sähköitse enää tutustua.

        hyvä kun itte huomaa.Facebookissa ovat lapseni,eivät seniorinetissä.


      • nyt otat
        susmorsian kirjoitti:

        muttei halua enempää sitoa itteeni näihin koneellisiin vempaimiin.Ja just samoin sanon kuin sinä Katleija,sitoo minunkin ajatusmaailmaani liikaa.
        Aioastaan täällä Suomi 24:ssä piipahtelen,Senirinettiä ihan käväsemällä kokeilin,ei kiinnostusta siihenkään,vaikka näkyy olevan viittaus siihen,että olisin,en sen koommin ole käynyt.
        Kaikki lapseni ovat oikein innostuneina siellä ja olen nähnyt heidän sivujaan....kyllä on mahdollisuuksia vaikka mihin.

        Olen itte luonteeltani sellainen,että yksi asia kerrallaan,en osaa hajottaa itteeni, kun kaikki...minä höperö...otan niin tosissain mihin ryhdyn.
        Ja sitten vielä,kun ei ole tarkoitus kehenkään näin sähköitse enää tutustua.

        tosissas , keskityppä nyt oikein, jos saisit maalaismiehen innostumaan! Elä nyt vaan liikaa hajota ittees, mutta pelästyyhän nuo ukot kun sanot ottavas tosissas mihin ryhdyt.


    • Palmu

      on hyvä juttu, voi pitää yhteyttä lapsiin ja kaikkiin sukulaisiin tuttavista puhumattakaan.
      Voi vaihtaa valokuvia, laittaa linkin tietyille sivuille minkä haluaa jakaa eli muidenkin tietävän, voi näpistää toiselta tai kolmannelta osapuolelta kuvia, linkkejä musiikkia ja muuta.
      Voit lähettää kortteja, lahjoja..
      etsiä tuttuja, puolituttuja, tuntemattomia jne.
      Olen käyttänyt f-btä 2 vuotta enkä aio lopettaa.

      • ja ihan kiva sielä on tavata sukua,ja tuttavia.
        Henki on mitä parhain ei siellä arvostella .
        Sielä ollaan kavereita.
        Minulla on paljon tuttujakin ja kutsut ja onnittelut käy tämän kautta vaivattomasti.
        Kuulumisista puhumattakaan.


      • Jatta
        ullamirjami kirjoitti:

        ja ihan kiva sielä on tavata sukua,ja tuttavia.
        Henki on mitä parhain ei siellä arvostella .
        Sielä ollaan kavereita.
        Minulla on paljon tuttujakin ja kutsut ja onnittelut käy tämän kautta vaivattomasti.
        Kuulumisista puhumattakaan.

        poikani kanssa facebookista. Heidän sukupolvi sitä käyttää aivan yleisesti. Sanoi löytäneensä sieltä vanhoja tuttuja, ihan lapsuusajan leikkikavereita, joiden kanssa vaihtaa kuulumisia ja myös sukulaisten kanssa, joita ei juuri ollenkaan muuten tapaisi. Paljon muitakin tuttuja ja tuntemattomia.
        En ole edes harkinnut vielä, mutta katsotaan, mitä Maalaismies ja Ruune ovat mieltä. Maalaismies ainakin lupasi raportoida kokemuksiaan.


    • toivoo löytävänsä

      facebook´iin lasten mankumisen jälkeen. Sanoivat: liity , tämä mukavaa. No, liityin ja saahan siitä tietoa mitä lapsille kuuluu. Eivät minun ystävät ole olleet kiinnostuneita facebookista. Yritän kyllä etsiä ystäviä menneisyydestä, mutta ei vielä ole onnistunut.

      • pilvi*

        Sen verran uusi olen täällä, etten halua sitoa itseäni enenpää, syksyllä kun alkaa omat

        ohjelmani. Live keskustelukerhokin vie osan ajastani, tämä ja toinen palsta, missä käväisen spodaarisesti, riittää minulle mainiosti:D


    • Maalaismies*

      Ainakin läheisten sukulaisten yhteydenpitoon Facebook tuntuu mainiosti sopivan. Myös erilaisilla työporukoilla ja bändeillä näkyy olevan omat facebookinsa. Nopeiden tervehdysten, kuvien ja videoiden lähettäminen sujuu ilmeisen hyvin.

      Mietin kuinka paljon "kaveripiiriä" voi laajentaa. Tässä formaatissa rakennetaan reilusti oma sisäpiiri, kerätään ympärille kirjo ihmisiä joiden seurassa uskoo viihtyvän. Ajatus on kiehtova, onko se käytännössä toimiva on eri juttu.

      Itselläni läheiset yhteydet toimivat mainiosti kännykän ja mailin välityksellä. Kuvittelen laajempaa piiriä - täytyy rauhassa tutkia asiaa...

      • Naamakirja

        Kaveripiirin laajentamisessa on minulla ainakin sellainen periaate,
        että katson kuinka laaja ystäväpiiri asianomaisella jo on.
        Jos alkaa olla satoja henkilöitä listalla, niin voi ymmärtää, että
        nimien saalistaminen on pääasia, ei yhteyksien ylläpitäminen.


      • etsivivä-amadeus

        ihania nämä uudet kanavat,joskin minulle opettelua,mutta eteenpäin,kuin mummo lumessa


      • susmorsmaikku
        etsivivä-amadeus kirjoitti:

        ihania nämä uudet kanavat,joskin minulle opettelua,mutta eteenpäin,kuin mummo lumessa

        Amuhämärissä tässä istun minnäi herräämässä.
        Ei oo lainkaan mieli ankee,
        pikkusen vaan jalka kankee.

        No,tosi mukavalta tuntui minusta nää alottelut tuolla Facebookissa.Hitaasti vaan etenen,kun ei passaa yksin kahlailemaan lähtee minun,voin juuttuu minä lumuhankeen tai lumivyöry peittää alleen.
        Niin,kun mahottoman avuton oon kaikissa tekniikka-asioissa.Tyttöin tulee huomenissa töitten jälkeen opastamaan lisää.

        Hyvää aamua siulle...ilmottelehan sitten tulostais tännepäin!


      • etsivivä-amadeus
        susmorsmaikku kirjoitti:

        Amuhämärissä tässä istun minnäi herräämässä.
        Ei oo lainkaan mieli ankee,
        pikkusen vaan jalka kankee.

        No,tosi mukavalta tuntui minusta nää alottelut tuolla Facebookissa.Hitaasti vaan etenen,kun ei passaa yksin kahlailemaan lähtee minun,voin juuttuu minä lumuhankeen tai lumivyöry peittää alleen.
        Niin,kun mahottoman avuton oon kaikissa tekniikka-asioissa.Tyttöin tulee huomenissa töitten jälkeen opastamaan lisää.

        Hyvää aamua siulle...ilmottelehan sitten tulostais tännepäin!

        tulloon,on vielä,kun osa omaisuuttakin pitää reaalisoida,siis myydä.
        Hittaita savolaisten kiireet,heh heh


    • Hajupojan siskopuoli

      Tätä ketjua ei pitäisi sivullisen jatkaa, jatkumisesta näyttää pitävän tämä Jepulis, alias Hajupoika alias sykoloki ja alias vaikka mitä, huolen.

      Ei ole tahti vuosien myötä muuttunut. Lienee raukalla pelkkää aikaa yksinäisyydessään, kun pitää täällä itseään kehua ja järkeviä ihmisiä panetella.

      Terv. Huruu kot, kot.

      • avaajan

        Feissiä missään bookissa kaivata. Kyllä tuosta tekstistä tuli naama esiin.


      • avaajan kirjoitti:

        Feissiä missään bookissa kaivata. Kyllä tuosta tekstistä tuli naama esiin.

        olenkaan ollut. Rehellisyys,mitä se merkitsee...ei mitään.
        Maalaismies sai minutkin oivaltamaan,ettei tällaisella palstalla ole mitään järkeä,iloa olla.
        Tahti on muuttunut sellaiseksi,ettei se minulle enää sovi,siis luovutan.
        Ja epärehelliseksi minua ei saa,mitään en inhoa niin paljoa kuin epärehellisyyttä,feikkiyttä,epäoikeudenmukaisuutta.
        No,mitäpä suurempaa numeroa tekemään ja selittelemään.Sen,minkä vielä täällä kirjoittelen,teen millä "nikillä" tai sanalla sattuu mieleeni juolahtamaan.

        En totisesti kaipaa kommentteja tähän viestiini!


      • *Kukkahame*
        susmorsian kirjoitti:

        olenkaan ollut. Rehellisyys,mitä se merkitsee...ei mitään.
        Maalaismies sai minutkin oivaltamaan,ettei tällaisella palstalla ole mitään järkeä,iloa olla.
        Tahti on muuttunut sellaiseksi,ettei se minulle enää sovi,siis luovutan.
        Ja epärehelliseksi minua ei saa,mitään en inhoa niin paljoa kuin epärehellisyyttä,feikkiyttä,epäoikeudenmukaisuutta.
        No,mitäpä suurempaa numeroa tekemään ja selittelemään.Sen,minkä vielä täällä kirjoittelen,teen millä "nikillä" tai sanalla sattuu mieleeni juolahtamaan.

        En totisesti kaipaa kommentteja tähän viestiini!

        Mikäs nyt kipon noin kaatoi?
        Sinähän olet aina oikeassa ja vähän enemmänkin, nyt jo olet vahvasti vieläkin enemmän oikeassa, sitä kun ei tiedä mikä sinun mielessä huomenna on niin yritän vastata viestiisi.
        Vaikka en ole samalla ladulla hiihdellyt kanssasi, voit varmaan palata reippain mielin oltuasi jonkun aikaa face:ssa, vaihtelu virkistää toivotaan.


      • vastine

        sitä toimitataan mitä tilataan. Voi voi mikä valitus ja ruikutus, Vanhan jatkosodan aikaisen kaasunaamarinkin haju vielä kummittelee. Vai olisikko se alkoholistin pehmennesstä päästä ulos purkautuva haju, Ainakin siltä näyttää että pysyväinen on tuoksu, eikä näytä lähtevän millään. Varmaan vaivaa vielä unissakin. Alkoholisti on sairaus ja nimenomaan hermollinen tunne peräinen sairaus, josta ei toivu koskaan,


      • *Kukkahame*
        vastine kirjoitti:

        sitä toimitataan mitä tilataan. Voi voi mikä valitus ja ruikutus, Vanhan jatkosodan aikaisen kaasunaamarinkin haju vielä kummittelee. Vai olisikko se alkoholistin pehmennesstä päästä ulos purkautuva haju, Ainakin siltä näyttää että pysyväinen on tuoksu, eikä näytä lähtevän millään. Varmaan vaivaa vielä unissakin. Alkoholisti on sairaus ja nimenomaan hermollinen tunne peräinen sairaus, josta ei toivu koskaan,

        Mese ja skype parhaat kaveri piirin kanssa, voi puhua ja näkee kuvan, eikä siitä jää mitään koneen muistiin.
        Lasteni kanssa ja lastenlasteni kanssa käytämme aina jompaa kumpaa, eikä pienimpääkään vaikeutta ole koskaan ollut.
        Voimme joskus puhua tunnin toistakin lastenlasteni kanssa, heillä kun on mahdollisuus molemmilla puhua ja näkyä.
        Minulla on sellainen sähköpostikin jossa voi chattailla.
        Kuka tykkää mistäkin, valinnan varaa on


      • henkevää keskustelua
        vastine kirjoitti:

        sitä toimitataan mitä tilataan. Voi voi mikä valitus ja ruikutus, Vanhan jatkosodan aikaisen kaasunaamarinkin haju vielä kummittelee. Vai olisikko se alkoholistin pehmennesstä päästä ulos purkautuva haju, Ainakin siltä näyttää että pysyväinen on tuoksu, eikä näytä lähtevän millään. Varmaan vaivaa vielä unissakin. Alkoholisti on sairaus ja nimenomaan hermollinen tunne peräinen sairaus, josta ei toivu koskaan,

        käsitteet sekaisin. Alkoholisti on ihminen, joka käyttää väkijuomia väärin. Huom. ALKOHOLISMI on sairaus, josta voi kyllä parantua, kun apua hakee ajoissa.

        Sinä sitä yrität murteilla vaihtaa henkilöllisyyttä, mutta kyllähän sieltä paistaa tämä sama epävarma ihminen, joka koettaa piiloutua tyhmyyksien taakse.


      • tässä tekstissä
        vastine kirjoitti:

        sitä toimitataan mitä tilataan. Voi voi mikä valitus ja ruikutus, Vanhan jatkosodan aikaisen kaasunaamarinkin haju vielä kummittelee. Vai olisikko se alkoholistin pehmennesstä päästä ulos purkautuva haju, Ainakin siltä näyttää että pysyväinen on tuoksu, eikä näytä lähtevän millään. Varmaan vaivaa vielä unissakin. Alkoholisti on sairaus ja nimenomaan hermollinen tunne peräinen sairaus, josta ei toivu koskaan,

        "nimimerkki" vastine,näkee,mitä paskaa sinunkin aivosi tuottavat.Vastataan nyt samalla mitalla,terveisin sus


      • pilvi*
        tässä tekstissä kirjoitti:

        "nimimerkki" vastine,näkee,mitä paskaa sinunkin aivosi tuottavat.Vastataan nyt samalla mitalla,terveisin sus

        Vettä tulee kuin saavista, markiisin reuna on kuin vesiverho, melko koko ajan paukkuu, muttei ihan lähellä.

        Kiitos kun laitoit edes nimmarisi:D Pärjäillään pilvi*


      • joka ketjussa
        pilvi* kirjoitti:

        Vettä tulee kuin saavista, markiisin reuna on kuin vesiverho, melko koko ajan paukkuu, muttei ihan lähellä.

        Kiitos kun laitoit edes nimmarisi:D Pärjäillään pilvi*

        itseään tykö tehdä, juuri tuollaisia täältä kirjoittajat lähtevät pakoon!


      • mielipidettäsi
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Mikäs nyt kipon noin kaatoi?
        Sinähän olet aina oikeassa ja vähän enemmänkin, nyt jo olet vahvasti vieläkin enemmän oikeassa, sitä kun ei tiedä mikä sinun mielessä huomenna on niin yritän vastata viestiisi.
        Vaikka en ole samalla ladulla hiihdellyt kanssasi, voit varmaan palata reippain mielin oltuasi jonkun aikaa face:ssa, vaihtelu virkistää toivotaan.

        en varmasti tähän asiaan tarvitse.


      • pilvi*
        joka ketjussa kirjoitti:

        itseään tykö tehdä, juuri tuollaisia täältä kirjoittajat lähtevät pakoon!

        Avoimmuus ja rehellisyys tämän palstan on pitänyt laadukkaana.


      • Hajupojan siskopuoli
        henkevää keskustelua kirjoitti:

        käsitteet sekaisin. Alkoholisti on ihminen, joka käyttää väkijuomia väärin. Huom. ALKOHOLISMI on sairaus, josta voi kyllä parantua, kun apua hakee ajoissa.

        Sinä sitä yrität murteilla vaihtaa henkilöllisyyttä, mutta kyllähän sieltä paistaa tämä sama epävarma ihminen, joka koettaa piiloutua tyhmyyksien taakse.

        Älä susmorsian ota ihteesi tuota viestiä. JEPULIS on näköjään närkästynyt, kun minä korjasin hänen tekstiään. Hän väitti, että ALKOHOLISTI on sairaus. No, enpä malttanut olla korjaamatta, kun sille ketjulle sorruin.

        Lapsikin nyt tietää, mitä tarkoittaa ALKOHOLISTI ja mitä ALKOHOLISMI.

        Kuten sanoin, tuo teksti on lainaus suoraan minun viestistäni, joka oli JEPULIKSELLE tarkoitettu.


      • kiukkua
        pilvi* kirjoitti:

        Avoimmuus ja rehellisyys tämän palstan on pitänyt laadukkaana.

        täytee saapi pään.


      • hän on

        oppinna tuonki pohjanmaan murtteen mutta, ossaa karjalan murteekkii


    • Facebookissa

      En sen tarkemmin vielä,mutta ottotyttöin laittoi minut sinne,en olis kyllä itte osannutkaan,niin avuton olen kaikissa tekniikkaan ja vempaimiin liittyvissä asioissa.
      Pikkuhiljaa nyt tutustun asioihin ja laittelen harkiten sinne mitä laitan.
      Aluksi ainoastaan "kaverir" pääsevät sinne,eli omat lapseni.

      Tykkään ehdottomasti siitä,kun siellä on omana itsenään ja voi valita seuransa eikä tarvitse kuunnella vieraitten ihmisten,olemattomien ihmisten sekalaisilla sanoilla ja lauseitten pätkillä esittämiin halveksiviin ja epäasiallisiin "terveisiin."
      No,tässäkin näki,miten pikainen olen toimissani,pari tuntia sitten sain tämän päähäni ja nyt olen jo siellä.

      Kuulumisiin susmorsian

      • oottelet

        kenet paapoista saat völjyys vai kuhtuuvatko sinut ommaasa.


      • ~~keskittymään~~
        oottelet kirjoitti:

        kenet paapoista saat völjyys vai kuhtuuvatko sinut ommaasa.

        onhan jo nähty, muutama tipottelu niin jo kuuluu ja näkyy


      • heti.

        Huomenna ilmesty takas! Yritä näitä Huru ukkojakin vyörätä sinne.


      • Sähköpostissa täytyis laittaa kutsut kaikille erikseen ,täälä se menee kertaheitolla . Joulukortit laitan sähköpostissa .
        On minulla Wep-kamerakin.Kun on lastenlapsia ulkomailla on mummun kiva nähdä oikein livekuvaa.


      • heti. kirjoitti:

        Huomenna ilmesty takas! Yritä näitä Huru ukkojakin vyörätä sinne.

        Tämä vaikuta ,onhan se ollut jo vuosia .
        Ja siellä ei aikaa käytetä niinkun keskustelupakstoilla,missä on enemmä keskustelu kontaktia.
        Ja ajatuksien vaitokin "ponnekkaampaa". Ja arvostelusta monet tykkää kovasti.
        Onhan siellä aloituksessa kehoitus että "kirjaudu että voit ottaa osaa arvosteluun"
        Mutta nämä "puskista" eivät paljoa välitä kehoituksista.


    • Atolfia

      Facebookista, mutta tänään tuli vanhin lapsenlapseni käymään ja näytti minulle oman sivunsa. Se oli mielenkiintoista.

      Sieltä löytyikin sitten selatessa kaikki sukuni nuoret. Joillakin oli oma sivu, toisilla löytyi vain nimi.

      Minä tuskin siellä enempää aikaani kulutan. Muutenkin olen vain tässä iltapuhteella täällä, päivällä ei aika oikein riitä. Päiväsaikaan täällä surffaileminen tuntuu ajan tuhlaukselta, paitsi tietysti silloin, kun hoitelee kunnon asioita täällä.

      Enkä myöskään aio rekisteröityä minnekkään.

    • Maalaismies*

      Kun vain kaverit tapailevat toisiaan facebookissa, ilmapiiri on rento, hauska ja ystävällinen. Eri ikäluokat sopeutuvat sujuvasti häiritsemättä toisiaan. (Ainakin tässä ympäristössä, mihin menin). Viestien, kuvien, videoiden ja ääntenkin vaihto käy helposti (kunhan sen oppii, heh). Tekniset mahdollisuudet ovat ällistyttävän hyvät. Ei ihme, että varsinkin nuoret ovat sen ottaneet omakseen.

      Näkyy siellä Presidenttikin olevan. Olen toistaiseksi ollut kuin ujo piimä. Kukaan ei ole nimitellyt huruukoksi eikä toivotellut huitsinnevadaan.

      • päivi*

        Kutsu tuli Facebook ystäväksi aion kyllä, kunhan ehdin, kirjautua sinne. Monet kertovat siellä saa olla itseään paremmassa seurassa, kirjoittajat ystävällisiä joten mikäs on sinne kirjautuessa.


      • uskallanko kysyä

        kerääkö Maalaismies ryhmää täältä suomi24:n 70 käyttäjistä ja jos, niin miten.


      • näköjään
        uskallanko kysyä kirjoitti:

        kerääkö Maalaismies ryhmää täältä suomi24:n 70 käyttäjistä ja jos, niin miten.

        turha vastauksia ootella, niitä tulee harvoille ja valituille.


      • Sinikynä

        Kaikki Facebookin kaveruudesta kiinnostuneet voivat ilmoittaa kiinnostuksestaan.
        Spostiosoite löytyy profiilistani, mutta vain rekatuille nikeille.


      • Minkä tähden
        Sinikynä kirjoitti:

        Kaikki Facebookin kaveruudesta kiinnostuneet voivat ilmoittaa kiinnostuksestaan.
        Spostiosoite löytyy profiilistani, mutta vain rekatuille nikeille.

        Sinnehän rekisteröidytään ja sieltä käsin haetaan kavereita, onko tuo nyt joku näytön paikka sinulle.
        Olen ollut siellä n 2 v ja en läheskään kaikkia halua kavereiksi/ystäviksi, joka päivä sinne vaan uusia ilmestyy tyrkylle!
        Aika outoa


      • päivi*
        Minkä tähden kirjoitti:

        Sinnehän rekisteröidytään ja sieltä käsin haetaan kavereita, onko tuo nyt joku näytön paikka sinulle.
        Olen ollut siellä n 2 v ja en läheskään kaikkia halua kavereiksi/ystäviksi, joka päivä sinne vaan uusia ilmestyy tyrkylle!
        Aika outoa

        Hauskaahan se Facebookissa vierailu on. Onpa sielläkin omat ongelmansa. Luin juuri compuutterin kautta eräs neito 20v oli tavannut miehen joka ilmoitti iäkseen vain n 30v. Teki sokkotreffit. Mies olikin miltei puolta vanhempi ja täysi sadistinen tyyppi. Piti vankina tyttöä viikon, tytön kokemukset miehen käsitttelystä sen mukaiset.

        Mitä tästä opimme jos opimme.


      • bok
        Minkä tähden kirjoitti:

        Sinnehän rekisteröidytään ja sieltä käsin haetaan kavereita, onko tuo nyt joku näytön paikka sinulle.
        Olen ollut siellä n 2 v ja en läheskään kaikkia halua kavereiksi/ystäviksi, joka päivä sinne vaan uusia ilmestyy tyrkylle!
        Aika outoa

        sinne rekisteröidytään aivan suoraan, Kuka nyt haluaisi tuommoista moukka kaverikseen kuin ynnämuu.


      • sade pilvi*
        päivi* kirjoitti:

        Hauskaahan se Facebookissa vierailu on. Onpa sielläkin omat ongelmansa. Luin juuri compuutterin kautta eräs neito 20v oli tavannut miehen joka ilmoitti iäkseen vain n 30v. Teki sokkotreffit. Mies olikin miltei puolta vanhempi ja täysi sadistinen tyyppi. Piti vankina tyttöä viikon, tytön kokemukset miehen käsitttelystä sen mukaiset.

        Mitä tästä opimme jos opimme.

        ennätit sen nokkasi tännekkin työntää. Eikös sen kuuluisi olla siellä Patriarkan peräpuolessa.


      • bok kirjoitti:

        sinne rekisteröidytään aivan suoraan, Kuka nyt haluaisi tuommoista moukka kaverikseen kuin ynnämuu.

        En ole tyrkyllä, enkä ole ketään mukaani mankunut. Onko sulla "bok" joku tarkoitus? Ei tarvitse vastata.


      • Sinikynä kirjoitti:

        Kaikki Facebookin kaveruudesta kiinnostuneet voivat ilmoittaa kiinnostuksestaan.
        Spostiosoite löytyy profiilistani, mutta vain rekatuille nikeille.

        kuulumisia sinnekkin ja tosiaankin sielä on kaikkien oltava kirjattuna ,mikä on minun mieleeni ainakin.
        Tässä tuleekin sitten heti yksi:-)


      • Minkä tähden kirjoitti:

        Sinnehän rekisteröidytään ja sieltä käsin haetaan kavereita, onko tuo nyt joku näytön paikka sinulle.
        Olen ollut siellä n 2 v ja en läheskään kaikkia halua kavereiksi/ystäviksi, joka päivä sinne vaan uusia ilmestyy tyrkylle!
        Aika outoa

        niin laita Asetuksesi uusiksi, ei siellä kukaan tule ilman hyväksyntääsi sinun sivuillesi.
        ei ainakaan minulla ole ollut häirintää. Ja poistojahan voi vapaasti itse tehdä ,sitä ei kukaan valvoja tee jos et käske.


      • bok kirjoitti:

        sinne rekisteröidytään aivan suoraan, Kuka nyt haluaisi tuommoista moukka kaverikseen kuin ynnämuu.

        että nimimerkki" bok" saakin täälä 70 nämä paremmat" kikit" sielä kun ei tuollaisia herjoja ole pakko ollenkaan lukea.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe