Kannattaako lennot ja hotelli varata erikseen netin kautta ja saada näin reissu edullisemmin kuin tavan turistireissu? Hyviä nettilinkkejä kaipailisin. Lennettäisiin Las Palmasiin ja siellä oltaisiin viikko Amadoresilla. Kiitti!
Lennot ja hotelli erikseen?
2
437
Vastaukset
- kuitenki tiedoksi
Turistireissulla olet joka tapauksessa ja Amadores siinä Gran Kanarian pahimman turistirysän, eli Puerto Ricon kyljessä on sitä ihteään. Totta kai voit varata lennot erikseen ja maksaa kuljetuksen hotelliin. Googlesta saat runsaan listan hotellivaihtoehtoja esim. hotels in Amadores Gran Canaria.
On kokemuksia noista, mutta ei loppusumma ihan tavallisella viikon matkalla ole sen edullisempi. Sitten jos on isompi porukka ja vuokraa huvilan tai isomman huoneiston voi jotain hyötyä olla varsinkin pidemmillä lomilla. Osa toimistoista myy kenttäkuljetuksia mutta voipi olla jopa kalliimpaa kahdelta hengeltä kuin taksi. Busseilla tietysti pääsee edullisemmin miten aikataulut sattuu sopimaan.
Vaikka ostaisi valmismatkan voi ihan rauhassa viettää omaa lomaa, aika harva joka vähänkin on kulkenut nykyään käyttää opaspalveluja. Kyllä se on lähinnä matkatoimiston kirjasto mistä haetaan luettavaa. Omatoimimatkaajalla pitää tietysti olla riittävästi kielitaitoa. Puerto Ricon rysässä kyllä kuulee kauppiailta jotka repii sisään liikkeisiin ja ravintoloihin ihan kiitettävästi hoonoa soomea. - vertailija
Itse katselin Amadoreksesta Gloria Palacen hintaa huhtikuun lopulle ja lentoa Tjäreborgin kautta. Matka, hotelli ja lento erikseen ostettuna tulisi n. 100€ halvemmaksi kahdelle hengelle.
Sen minkä minä olen hotelleja netistä varannut olen käyttänyt booking.comia. Siellä on halvemmat hinnat kuin esim hotel.comissa. Kannattaa vertailla eri varausjärjestelmien tarjontaa ja hintoja. Niissä on isojakin eroja ja joskus sattuu hyviä tarjouksia kohdalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka922999GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831122
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511015Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31974- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
- 71770