Nousukausi elokuvassa kuvattiin Jakomäki aivan kamalaksi paikaksi, tuli vielä oikein pikauusintana että kaikki ehtii näkemään. Ei varmaan ainakaan nosta Jakomäen asuntojen hintoja, kuka sellaiseen paikkaan nyt tahtoisi muuttaa!
Nousukausi elokuva laskee Jakomäen
4
302
Vastaukset
- varmaan nosta ei.
Ihan kauheeta, että tolla lailla menivät arvostetun alueen maineen pilaamaan.
- Toiseltapuolelta suomea
En ole koskaan käynyt jakomäessä, enkä tiedä muuta kuin, että se on jossain helsingin lähellä, mutta mielikuva on paikasta, kuten muillakin suomalaisilla.
Jakomäestä tulee mieleen joku panttivankidraama ja pommin räjähdys, ghettolaulu renkuts, somalit, viina, väkivalta, huumeet. - sulla on
Toiseltapuolelta suomea kirjoitti:
En ole koskaan käynyt jakomäessä, enkä tiedä muuta kuin, että se on jossain helsingin lähellä, mutta mielikuva on paikasta, kuten muillakin suomalaisilla.
Jakomäestä tulee mieleen joku panttivankidraama ja pommin räjähdys, ghettolaulu renkuts, somalit, viina, väkivalta, huumeet.ihan loistava tapa elää; turha kokea mitään henkilökohtaisesti, kun on noin vahvat mielikuvat jo valmiiksi.
Mulla muuten tulee nimimerkistä "Toiseltapuolen suomea" mieleen joku navetta, jossa joku peräkammarin poika (ei äitinsä lisäksi muita naisia nähnytkään) käy tarjoamassa lemmensauvaansa vasikoiden lutkutettavaksi. En siis viitsi poistua kehä III:n ulkopuolelle. - muita mahdollisuuksia
sulla on kirjoitti:
ihan loistava tapa elää; turha kokea mitään henkilökohtaisesti, kun on noin vahvat mielikuvat jo valmiiksi.
Mulla muuten tulee nimimerkistä "Toiseltapuolen suomea" mieleen joku navetta, jossa joku peräkammarin poika (ei äitinsä lisäksi muita naisia nähnytkään) käy tarjoamassa lemmensauvaansa vasikoiden lutkutettavaksi. En siis viitsi poistua kehä III:n ulkopuolelle.kuin päästä nuolemaan naapurin somalipojan ympärileikattua, tai haagertilta voit saada puukosta, sinulle ei ole muuta tarjontaa ja ghetostasi et pääse pois, koska sinulla ei ole varaa edes bussilippuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181