Ajoin derbilläni ja kesken ajon valot sammuivat.
Sitten huomasin että mitkään valot eivät toimi.
Mistä kannattaa lähteä etsimään vikaa ?
Derbi hajosi
13
386
Vastaukset
Vaihda sulake ja katso ettei mikään johto ota maahan.
- fsdfsdfdsf
Juu. On se derbi näköjään iha vitun laadukas....
- Mariskas
malliesimerkki taas halvan ja hyvän erosta :)
- hjkfxhjkfk
Mariskas kirjoitti:
malliesimerkki taas halvan ja hyvän erosta :)
Tää on selvä provo/vitsi. Taas jotai kateellista kakaraa vituttaa ku sai sen halvan 20 vuotta vanhan suitsuki peeveen.
- korsu477
Mariskas kirjoitti:
malliesimerkki taas halvan ja hyvän erosta :)
Derbi? Halpa?
Muutenkin aika tervehenkistä ja kannustavaa keskustelua täällä näköjään. Isot on puheet. - klöklöklökl
hjkfxhjkfk kirjoitti:
Tää on selvä provo/vitsi. Taas jotai kateellista kakaraa vituttaa ku sai sen halvan 20 vuotta vanhan suitsuki peeveen.
Luulen että aika moni ottaisi peeveen kuin barbin...
- korsu477
Alkoivatko kaikki varoitusvalot palaa samalla vai pimenikö tykkänään?
Sulake tosiaan luultavasti mennyt,löytyy satulan alta. Yksi yleinen sulakkeenkäryttäjä on takavalon paljaaksihinkkaantuneet johdot,näin ainakin itsellä kävi. Satulan takana oleva katteenpala vaan irti ja erkkaa piuhojen ympäri paksusti. - kun oli derbi
etsi vikaa päästäsi. tai mene suzukikauppaan, kyllä ne kertovat missä on vika: siina että romusi ei ole oikea mopo vaan derbi!!! hahhahhaa!!!!! luuseri...
osta pv tai uudet lenkkarit.- Sinne missä ei paista
Taas tämä pv poika....
- monterilai
Tiesitkö että vaikeuksiin oikeinkirjoituksessa saa tukiopetusta?
- sdfjdfk
NYT SE ON IHA RIKKI VIE KAATOPAIKALLE.
- asdasdasdaadasdasdasdasd
Siis derbikö hajosi??????????
Miksi en ole yllättynyt...- DSFSDKLKSD
derbi drd pro sm:issä on ollu vikoja vaikka muille jakaa saatana.
Moottoripyörä liikkeessä yks huoltomies sanoi että nyt on tällä viikolla tullu taas 4 uutta derbiä korjattavaksi. se on varma että ensviikolla kun saan tuon vitun espanjalaise vai minkä vitu italialaisen kilju paskan huollosta ,myyn ja ostan upo uuden yamaha dt saatana....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381