Derbi hajosi

vituttaa_

Ajoin derbilläni ja kesken ajon valot sammuivat.
Sitten huomasin että mitkään valot eivät toimi.

Mistä kannattaa lähteä etsimään vikaa ?

13

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihda sulake ja katso ettei mikään johto ota maahan.

• fsdfsdfdsf

Juu. On se derbi näköjään iha vitun laadukas....

• Mariskas

malliesimerkki taas halvan ja hyvän erosta :)

• hjkfxhjkfk
        Mariskas kirjoitti:

Tää on selvä provo/vitsi. Taas jotai kateellista kakaraa vituttaa ku sai sen halvan 20 vuotta vanhan suitsuki peeveen.

• korsu477
        Mariskas kirjoitti:

Derbi? Halpa?

Muutenkin aika tervehenkistä ja kannustavaa keskustelua täällä näköjään. Isot on puheet.

• klöklöklökl
        hjkfxhjkfk kirjoitti:

Tää on selvä provo/vitsi. Taas jotai kateellista kakaraa vituttaa ku sai sen halvan 20 vuotta vanhan suitsuki peeveen.

Luulen että aika moni ottaisi peeveen kuin barbin...

• korsu477

Alkoivatko kaikki varoitusvalot palaa samalla vai pimenikö tykkänään?
      Sulake tosiaan luultavasti mennyt,löytyy satulan alta. Yksi yleinen sulakkeenkäryttäjä on takavalon paljaaksihinkkaantuneet johdot,näin ainakin itsellä kävi. Satulan takana oleva katteenpala vaan irti ja erkkaa piuhojen ympäri paksusti.

• kun oli derbi

etsi vikaa päästäsi. tai mene suzukikauppaan, kyllä ne kertovat missä on vika: siina että romusi ei ole oikea mopo vaan derbi!!! hahhahhaa!!!!! luuseri...
      osta pv tai uudet lenkkarit.

• Sinne missä ei paista

Taas tämä pv poika....

• monterilai

Tiesitkö että vaikeuksiin oikeinkirjoituksessa saa tukiopetusta?

• sdfjdfk

NYT SE ON IHA RIKKI VIE KAATOPAIKALLE.

• asdasdasdaadasdasdasdasd

Siis derbikö hajosi??????????

Miksi en ole yllättynyt...

• DSFSDKLKSD

derbi drd pro sm:issä on ollu vikoja vaikka muille jakaa saatana.

Moottoripyörä liikkeessä yks huoltomies sanoi että nyt on tällä viikolla tullu taas 4 uutta derbiä korjattavaksi. se on varma että ensviikolla kun saan tuon vitun espanjalaise vai minkä vitu italialaisen kilju paskan huollosta ,myyn ja ostan upo uuden yamaha dt saatana....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe