Ajoin derbilläni ja kesken ajon valot sammuivat.
Sitten huomasin että mitkään valot eivät toimi.
Mistä kannattaa lähteä etsimään vikaa ?
Derbi hajosi
13
361
Vastaukset
Vaihda sulake ja katso ettei mikään johto ota maahan.
- fsdfsdfdsf
Juu. On se derbi näköjään iha vitun laadukas....
- Mariskas
malliesimerkki taas halvan ja hyvän erosta :)
- hjkfxhjkfk
Mariskas kirjoitti:
Tää on selvä provo/vitsi. Taas jotai kateellista kakaraa vituttaa ku sai sen halvan 20 vuotta vanhan suitsuki peeveen.
- korsu477
Mariskas kirjoitti:
Derbi? Halpa?
Muutenkin aika tervehenkistä ja kannustavaa keskustelua täällä näköjään. Isot on puheet. - klöklöklökl
hjkfxhjkfk kirjoitti:
Tää on selvä provo/vitsi. Taas jotai kateellista kakaraa vituttaa ku sai sen halvan 20 vuotta vanhan suitsuki peeveen.
Luulen että aika moni ottaisi peeveen kuin barbin...
- korsu477
Alkoivatko kaikki varoitusvalot palaa samalla vai pimenikö tykkänään?
Sulake tosiaan luultavasti mennyt,löytyy satulan alta. Yksi yleinen sulakkeenkäryttäjä on takavalon paljaaksihinkkaantuneet johdot,näin ainakin itsellä kävi. Satulan takana oleva katteenpala vaan irti ja erkkaa piuhojen ympäri paksusti. - kun oli derbi
etsi vikaa päästäsi. tai mene suzukikauppaan, kyllä ne kertovat missä on vika: siina että romusi ei ole oikea mopo vaan derbi!!! hahhahhaa!!!!! luuseri...
osta pv tai uudet lenkkarit.- Sinne missä ei paista
Taas tämä pv poika....
- monterilai
Tiesitkö että vaikeuksiin oikeinkirjoituksessa saa tukiopetusta?
- sdfjdfk
NYT SE ON IHA RIKKI VIE KAATOPAIKALLE.
- asdasdasdaadasdasdasdasd
Siis derbikö hajosi??????????
Miksi en ole yllättynyt...- DSFSDKLKSD
derbi drd pro sm:issä on ollu vikoja vaikka muille jakaa saatana.
Moottoripyörä liikkeessä yks huoltomies sanoi että nyt on tällä viikolla tullu taas 4 uutta derbiä korjattavaksi. se on varma että ensviikolla kun saan tuon vitun espanjalaise vai minkä vitu italialaisen kilju paskan huollosta ,myyn ja ostan upo uuden yamaha dt saatana....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700