Derbi hajosi

vituttaa_

Ajoin derbilläni ja kesken ajon valot sammuivat.
Sitten huomasin että mitkään valot eivät toimi.

Mistä kannattaa lähteä etsimään vikaa ?

13

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihda sulake ja katso ettei mikään johto ota maahan.

    • fsdfsdfdsf

      Juu. On se derbi näköjään iha vitun laadukas....

      • Mariskas

        malliesimerkki taas halvan ja hyvän erosta :)


      • hjkfxhjkfk
        Mariskas kirjoitti:

        malliesimerkki taas halvan ja hyvän erosta :)

        Tää on selvä provo/vitsi. Taas jotai kateellista kakaraa vituttaa ku sai sen halvan 20 vuotta vanhan suitsuki peeveen.


      • korsu477
        Mariskas kirjoitti:

        malliesimerkki taas halvan ja hyvän erosta :)

        Derbi? Halpa?

        Muutenkin aika tervehenkistä ja kannustavaa keskustelua täällä näköjään. Isot on puheet.


      • klöklöklökl
        hjkfxhjkfk kirjoitti:

        Tää on selvä provo/vitsi. Taas jotai kateellista kakaraa vituttaa ku sai sen halvan 20 vuotta vanhan suitsuki peeveen.

        Luulen että aika moni ottaisi peeveen kuin barbin...


    • korsu477

      Alkoivatko kaikki varoitusvalot palaa samalla vai pimenikö tykkänään?
      Sulake tosiaan luultavasti mennyt,löytyy satulan alta. Yksi yleinen sulakkeenkäryttäjä on takavalon paljaaksihinkkaantuneet johdot,näin ainakin itsellä kävi. Satulan takana oleva katteenpala vaan irti ja erkkaa piuhojen ympäri paksusti.

    • kun oli derbi

      etsi vikaa päästäsi. tai mene suzukikauppaan, kyllä ne kertovat missä on vika: siina että romusi ei ole oikea mopo vaan derbi!!! hahhahhaa!!!!! luuseri...
      osta pv tai uudet lenkkarit.

      • Sinne missä ei paista

        Taas tämä pv poika....


      • monterilai

        Tiesitkö että vaikeuksiin oikeinkirjoituksessa saa tukiopetusta?


    • sdfjdfk

      NYT SE ON IHA RIKKI VIE KAATOPAIKALLE.

    • asdasdasdaadasdasdasdasd

      Siis derbikö hajosi??????????

      Miksi en ole yllättynyt...

      • DSFSDKLKSD

        derbi drd pro sm:issä on ollu vikoja vaikka muille jakaa saatana.

        Moottoripyörä liikkeessä yks huoltomies sanoi että nyt on tällä viikolla tullu taas 4 uutta derbiä korjattavaksi. se on varma että ensviikolla kun saan tuon vitun espanjalaise vai minkä vitu italialaisen kilju paskan huollosta ,myyn ja ostan upo uuden yamaha dt saatana....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe