Mist siis voi Riwerview:ssa saada saalikseen kuolonkalan? Ku en vaa klöydä :'
the sims 3 kuolonkala?
14
4143
Vastaukset
- ......
Löytyy heti hautausmaan yläpuolella olevasta jokiosuudesta. Siellä "niemen" päässä on sellainen "no fishing" kyltti, josta vähän matkan päässä ui kalaparvi. Ilmestyy sinne yöllä 00.00 - 05.00 ja enkelikala syöttinä.
Sen verran haluaisin vielä lisätä, että niemi on siis hautausmaan vieressä. Kun kuolonkala ilmestyy, kuuluu se haamumusiikki. Kalaparven päälle ilmestyy sumupilvi. Kalastustaito pitää olla täysillä, että kuolonkalan voi napata! Ko. parvessa on muina aikoina kuolonkalan tilalla silli.
Kalaonnea! ;)- S.I.M.I
Helpommalla pääset jos käyt kalankasvattamolla. Se on yhteisötontti missä on paljon kala-altaita. Sieltä minä sen ainakin löysin. Se on melko lähellä niiden Latva-Rosojen taloa jos en väärin muista. Mutta yöllähän sinne tulee mennä. Mitään haamumusiikkia tai sumua veden päällä en kyllä ikinä ole huomannut...
S.I.M.I kirjoitti:
Helpommalla pääset jos käyt kalankasvattamolla. Se on yhteisötontti missä on paljon kala-altaita. Sieltä minä sen ainakin löysin. Se on melko lähellä niiden Latva-Rosojen taloa jos en väärin muista. Mutta yöllähän sinne tulee mennä. Mitään haamumusiikkia tai sumua veden päällä en kyllä ikinä ole huomannut...
Voihan sen satunnaisesti saada muualtakin, mutta tuo em. paikka on ainakin varma. Oletko useastikin kalastanut kuolonkalan tuolta kalankasvattamolta? Haamumusiikki tulee hautausmaalla, kun haamut tulevat esiin. Se vain kuuluu siihen niemen kärkeen, minkä aiempi vastaaja kertoi. Eikä tuolla kasvattamolla sumua varmaankaan tule siksi, että se ei ole varsinaisesti kuolonkalan kalastuspaikka. Vai näkyykö sulla oikein siinä "Tutki vettä" kuolonkala kalankasvattamolla?
- S.I.M.I
Universalis kirjoitti:
Voihan sen satunnaisesti saada muualtakin, mutta tuo em. paikka on ainakin varma. Oletko useastikin kalastanut kuolonkalan tuolta kalankasvattamolta? Haamumusiikki tulee hautausmaalla, kun haamut tulevat esiin. Se vain kuuluu siihen niemen kärkeen, minkä aiempi vastaaja kertoi. Eikä tuolla kasvattamolla sumua varmaankaan tule siksi, että se ei ole varsinaisesti kuolonkalan kalastuspaikka. Vai näkyykö sulla oikein siinä "Tutki vettä" kuolonkala kalankasvattamolla?
Jos ei nuoruusiän dementia ole iskenyt niin muistaakseni se tutkimalla vettä löytyi yöaikaan useampanakin kertana. Ainakin vampyyrikalan sai sieltä ja oikeastaan kaikki muutkin kalat. Voithan tuon vaikka testata, itselläni muitakin hommia tänään...
- eikka65
S.I.M.I kirjoitti:
Jos ei nuoruusiän dementia ole iskenyt niin muistaakseni se tutkimalla vettä löytyi yöaikaan useampanakin kertana. Ainakin vampyyrikalan sai sieltä ja oikeastaan kaikki muutkin kalat. Voithan tuon vaikka testata, itselläni muitakin hommia tänään...
Kokemukseni mukaan ehkä yksinkertaisemmin kuolonkalan saa ongittua hautausmaan sisäpuolella olevasta lammesta kello 00.00-05.00 välisenä aikana. Toki kalastustaito pitää olla tasolla 10 ja syöttinä enkkelikala. Samalla voi tutustua haudoistaan kummittelemaan nouseviin haamuihin! Hautausmaalta löytyy myös kerättävää kamaa. - Mutta mistä löytyneekään Elämän kasvin siemen? Sen kasvattaminen tuli simini toiveeksi kuolonkalan saamisen jälkeen.
- Tuxku
eikka65 kirjoitti:
Kokemukseni mukaan ehkä yksinkertaisemmin kuolonkalan saa ongittua hautausmaan sisäpuolella olevasta lammesta kello 00.00-05.00 välisenä aikana. Toki kalastustaito pitää olla tasolla 10 ja syöttinä enkkelikala. Samalla voi tutustua haudoistaan kummittelemaan nouseviin haamuihin! Hautausmaalta löytyy myös kerättävää kamaa. - Mutta mistä löytyneekään Elämän kasvin siemen? Sen kasvattaminen tuli simini toiveeksi kuolonkalan saamisen jälkeen.
Keräilemällä tuntemattomia siemeniä. Simillä pitää olla puutarhanhoito täysissä. Niitä pitää sitten kylvää kunnes jostakin putkahtaa elonhedelmä kasvi. Tosin saattaa tulla huonolaatuista valkosipulia yms.
- Pikku Myy
Tuxku kirjoitti:
Keräilemällä tuntemattomia siemeniä. Simillä pitää olla puutarhanhoito täysissä. Niitä pitää sitten kylvää kunnes jostakin putkahtaa elonhedelmä kasvi. Tosin saattaa tulla huonolaatuista valkosipulia yms.
Tietääkö kukaan miten saa robottikalan? En ole onnistunut nappaamaan yhtäkään. Syöttinä olen käyttänyt piraijaa, kun olen kuullut sen toimivan.
- Vanha simi
Pikku Myy kirjoitti:
Tietääkö kukaan miten saa robottikalan? En ole onnistunut nappaamaan yhtäkään. Syöttinä olen käyttänyt piraijaa, kun olen kuullut sen toimivan.
Piraja syöttinä ja tutkimuskeskuksen lammikko.
- elonhedelmä
Tuxku kirjoitti:
HEI kannattaa ostaa keräelmä keräimen (onnellisuus pisteillä) jos yrittää ettii elon hedelmää (yms muuta vastaavaa)
- Uistelemaan
Mitenkäs Twinbrookissa, mistä sieltä löytyy kuolonkala?
- Käyttäkää päätänne
ettimällä ja järjellä löytyy.
- Erika Tuomik
miten pystyy matkustaa. mä en kato mitenkää saa mun tyyppejä liikkuu... mihinkää muualle ku sinne ekaan kaupunkii. :(
- sims tietäjä
Ei tarvi olla kalastustaito 10lvl ennekun saa kuolonkalan tai enekelikalan, Enkelikalan saa parhaiten ja helpoiten Suntet valeysta-kauhupuiston lammesta syötillä, maitomonni..kuolonkalan saa taas hautausmaalta klo:23-04 välisenä aikana parhaiten syötillä enkelikala, mutta syötiksi käy myös traaginen pellekala tai vampyyrikala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982