Hei,
kertoilkaahan kokemuksianne sisäilmanpuhdistimista ja siitä ovatko ne auttaneet teitä.
Itselläni on vastikään todettu lievä astma ja omistan pari kissaa joista lähtevä karva ja hilse pahentaa oireita.
Olen toki pyrkinyt siivoamaan ahkerasti ja välttämään tarpeetonta kosketusta kissoihin (makuuhuoneeseen eivät tule).
Ilmeisesti hyvät sisäilmanpuhdistimet kykenevät keräämään tehokkaasi ilmassa leijailevat haittaavat aineet.
Kotimaista Elixairia on jotkut kehuneet, mutta sitä on myös haukuttu sen tuottaman otsonin vuoksi ja kalliskin on.
Allergia ja astmaliitto suosittelee Daikinin ilmanpuhdistimia joiden pitäisi olla kaikinpuolin mahtavia, mutta niin on hintakin (jtain 500e).
Ehkä minun budjetille sopivia (200e) olisi Bionairen BAP-puhdistimet joissa on HEPA-suodatin ja eivät siis tuota otsonia.
Mitä mielipiteitä? Muitakin merkkejä saa ehdottaa?
Myöskin hepa-suodattimella varustetuista imureista voi kertoa kokemuksia. Olen nimittäin havainnut, että normaali-imurithan jättää häiritsevät pölyt pyörimään ilmaan eli voi jopa oireet pahentua....
Paras ilmanpuhdistin astmaatikolle
Astmaatikko anna
3
817
Vastaukset
- sontaa
!!!
- Maisakoo
olen itse samassa tilanteessa kuin ketjn aloittaja. koira on ja nyt astma. lisäksi taloyhtiössämme kosteusvaurioita, joita korjataan (ei kuitenkaan ole löytynyt minun asunnostani).
etukäteen kiitoksia rakentavista vastauksista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275