Harkitsemme ammattikoulun pitopalvelua, mutta arveluttaa kuinka osaavat hommansa, kun eivät kuitenkaan ole vielä "ammattilaisia".. Miten teillä onnistuivat, kuinka isot häät olivat? Minkälaisen taksan ottivat?
Ammattikoulun pitopalvelu, oletko käyttänyt?
1
685
Vastaukset
- leipr-kond
Itse olen ammattikoulun käynyt ja meillä ainakin oli runsaasti, siis melkein joka viikko tilauksia erilaisiin juhliin ja tapahtumiin, myös häihin. Usein saatiin kehuja. Ekan vuoden opiskelijoina emme juuri häihin ja juhliin tehneet ruokia ja leivonnaisia, koska silloin opeteltiin perustekniikoita ja teoriaa.
Kakkos ja kolmosvuosina (varsinkin kolmosvuosina) ei oikeastaan muuta ollutkaan kuin kakkujen ja salaattien tekoa häihin ja syntymäpäiväjuhliin sekä ristiäisiin.
Suosittelen amiskaa! Junnut eivät ole ammattilaisia, mutta ovat täynnä luovuutta kun eivät ole vielä vanhoihin tapoihin kangistuneita. Meillä ainakin opettaja tarkisti kaikki ruoat ennen kuin ne vietiin asiakkaille.
Taksoista en osaa sanoa kovin paljon, mutta meillä taisi muistaakseni täytekakuissa olla kilohintana 7,5 € tai sopimuksen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940