Hei
Takapihallamme on puinen terassi, yksittäisistä laudoista tehty vuonna 2001. Muuten terassi on hyväkuntoinen se on pesty vuosi sitten painepesurilla. MUTTA; muutamien lautojen välissä näkyy vihreätä sammalta ja jonkinlaisia sieniä, joiden pää on joissakin valkoinen. Jokaisen laudan välissä on rakoa, eli mikään ei ole toisessa kiinni, eli terassi on kyllä muutenkin hyvin rakennettu.
Nämähän kannattaa poistaa, eikö vain? Luulemme, että muuten nämä leviävät ja koko terassi alkaa vähitellen homehtua. Mitä neuvoisitte; olisiko parasta ottaa nämä ko. laudat irti ja sitten esim. lapiolla kaivaa sammaleet ja sienet pois ja lopuksi lyödä nauloilla samat laudat takaisin paikoilleen?
puuterassilla ongelmia
neuvoja tarvitaan
2
518
Vastaukset
- kesäteranssi
Pese homepesulla ja käsittele uudestaan teranssi tarkoitukseen sopivalla
aineella 0) - terassista asiaa
on muitakin tapoja kuin homepesu, esim. kuten itse sanoit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022186- 1021592
- 801285
- 1211283
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571044Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601024- 511007
- 36932
- 33814