Elikäs ongelma on seuraavanlainen. Näen esm. youtubelta ym. flash playeria käyttäviltä saiteilta kuvan, mutta en kuule ääntä.
Ongelma ilmeny yhtäkkiä n.kk sitten.
Nettiradiot ym.äänet kuuluu kyllä, Mutta esim. käynnistysääni ei.
järjestelmä on vista homepremium. ja kone melko uusi fujitsu siemens läppäri.
Olen poistanut ja asentanut flashplayerin useita kertoja, mutta vika säilyy. flashplayer testissä pallot pomppii, mutta ääni ei kuulu. Java toimii myös.
Mitäpä tämän kanssa pitäis tehdä, et sais pelin taas toimimaan?
Kiitos mahd. avusta jo etukäteen
Tuttuako
2
411
Vastaukset
- katsoa
Vistan ääniasetukset kaikki läpi ja varmistaa että niistä on voluumit täysillä.
Esim. Kellon vierestä painat sitä ääniasetuksen kuvaa, ja siitä Mikseri -> ja sieltä katot että kaikki on kunnossa. Sitten jos se ei auta niin katso ohjauspaneelista. Perinteinen näkymä -> ääni, ja katso että siellä on kaikki kuten pitää. Nämä nyt näin aluksi.- Näyttäis
Olevan ok.. sikäli kun ymmärrän, ja kun ääni tosiaan kuuluu muuten.. vain tuo käynistysääni on kadoksis,vaikka se on ruksattuna päälle.. kun valkaan siihen äänen ja painan käytä ja ok.. se muuttuu taas tyhjäksi.. ja tosiaan nuo flashia kaipaavat saitit ovat äännettömiä.. kuva kyllä näkyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863317Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921889Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871723- 1441581
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621443
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941365Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671351Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001304- 861257