Huijausta?

...?

Tilasin welhon määräaikaisen laajakaistayhteyden, missä piti olla ekat 12 kk alennettuun hintaan. Nyt sain ensimmäisen laskun jossa oli kaikki velotettu normaalihintaan ja kaupan päälle ilmaiseksi mukaan tullut modeemi ja avaamismaksukin oli veloitettu. No soitin asiakaspalveluun ja sanoi hyvittävänsä modeemin ja avausmaksun hinnan, mutta sanoi että koska tilasin palvelun keskellä kuukautta, (kuukauden kolmantena päivänä ei nyt ihan keskellä kuukautta kyllä ole), on se normaalihintainen ensimmäisellä laskutuskerralla.

Tästä ei mainittu mitään oston yhteydessä, eikä sopimuksessakaan mainita tästä missään?

Yritetäänkö tässä nyt huijata meikäläistä?

Olisiko minulla tässä oikeus soittaa soittaa asiakaspalveluun ja pyytää hyvitystä/oikaisua tällekin asialle kun kerran asiasta ei ole missään sopimusta tehdessä ilmoitettu, ei sopimuksessakaan?

26 euroa on aika iso raha köyhälle...

3

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panit

nimesi alle? Sopimuksen voi purkaa, jos vastapuoli rikkoo sitä.

• sellaiseen

sopimukseen alle, missä sanottiin että ensimmäiset 12 kk alennettuun hintaan, modeemi ja avaus ilmaiseksi, sekä tietoturvapalvelu puoleen hintaan ekat 6 kk.

Mutta nyt sanotaankin että ensimmäinen kuukausi tulee normaalihintaan, koska liittymä avattiin keskellä kuukautta (kolmas päivä). Ja tästä ei ole missään vaiheessa sopimusta tehtäessä mainittu, eikä sopimuehdoissakaan mainita tästä missään.
        (Kun kerran liittymä on "keskellä kuukautta avattu" niin ennemminhän minun pitäisi itseasiassa saada hyvitystä noista kuun kahdesta ensimmäisestä päivästä, joilla netti ei vielä ole ollut käytössä.)

Lähetin jo sähköpostia asiasta. Saas nähdä mitä vastaavat...

• tuollaista olekaan
        sellaiseen kirjoitti:

sopimukseen alle, missä sanottiin että ensimmäiset 12 kk alennettuun hintaan, modeemi ja avaus ilmaiseksi, sekä tietoturvapalvelu puoleen hintaan ekat 6 kk.

Mutta nyt sanotaankin että ensimmäinen kuukausi tulee normaalihintaan, koska liittymä avattiin keskellä kuukautta (kolmas päivä). Ja tästä ei ole missään vaiheessa sopimusta tehtäessä mainittu, eikä sopimuehdoissakaan mainita tästä missään.
        (Kun kerran liittymä on "keskellä kuukautta avattu" niin ennemminhän minun pitäisi itseasiassa saada hyvitystä noista kuun kahdesta ensimmäisestä päivästä, joilla netti ei vielä ole ollut käytössä.)

Lähetin jo sähköpostia asiasta. Saas nähdä mitä vastaavat...

Ei tuollaista voi olla. minullakin on kesken kuukautta tilattu ja kuukausi laskutettiin muistaakseni jopa siitä päivästä lähtien kun se avattiin. Ei koko kuukautta.

Maksa vain puolet laskusta, reklamoi lopusta ja ota yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Pelkkä reklamointikin todennäköisesti auttaa jo. Minulla on ainakin hoitunut asiat hyvin welhon kanssa, jos ongelmia ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      587
      7696
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      334
      2916
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      391
      2089
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1307
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1253
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1179
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1057
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      91
      1053
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      64
      1023
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      44
      892
    Aihe