Tilasin welhon määräaikaisen laajakaistayhteyden, missä piti olla ekat 12 kk alennettuun hintaan. Nyt sain ensimmäisen laskun jossa oli kaikki velotettu normaalihintaan ja kaupan päälle ilmaiseksi mukaan tullut modeemi ja avaamismaksukin oli veloitettu. No soitin asiakaspalveluun ja sanoi hyvittävänsä modeemin ja avausmaksun hinnan, mutta sanoi että koska tilasin palvelun keskellä kuukautta, (kuukauden kolmantena päivänä ei nyt ihan keskellä kuukautta kyllä ole), on se normaalihintainen ensimmäisellä laskutuskerralla.
Tästä ei mainittu mitään oston yhteydessä, eikä sopimuksessakaan mainita tästä missään?
Yritetäänkö tässä nyt huijata meikäläistä?
Olisiko minulla tässä oikeus soittaa soittaa asiakaspalveluun ja pyytää hyvitystä/oikaisua tällekin asialle kun kerran asiasta ei ole missään sopimusta tehdessä ilmoitettu, ei sopimuksessakaan?
26 euroa on aika iso raha köyhälle...
Huijausta?
3
520
Vastaukset
- panit
nimesi alle? Sopimuksen voi purkaa, jos vastapuoli rikkoo sitä.
- sellaiseen
sopimukseen alle, missä sanottiin että ensimmäiset 12 kk alennettuun hintaan, modeemi ja avaus ilmaiseksi, sekä tietoturvapalvelu puoleen hintaan ekat 6 kk.
Mutta nyt sanotaankin että ensimmäinen kuukausi tulee normaalihintaan, koska liittymä avattiin keskellä kuukautta (kolmas päivä). Ja tästä ei ole missään vaiheessa sopimusta tehtäessä mainittu, eikä sopimuehdoissakaan mainita tästä missään.
(Kun kerran liittymä on "keskellä kuukautta avattu" niin ennemminhän minun pitäisi itseasiassa saada hyvitystä noista kuun kahdesta ensimmäisestä päivästä, joilla netti ei vielä ole ollut käytössä.)
Lähetin jo sähköpostia asiasta. Saas nähdä mitä vastaavat... - tuollaista olekaan
sellaiseen kirjoitti:
sopimukseen alle, missä sanottiin että ensimmäiset 12 kk alennettuun hintaan, modeemi ja avaus ilmaiseksi, sekä tietoturvapalvelu puoleen hintaan ekat 6 kk.
Mutta nyt sanotaankin että ensimmäinen kuukausi tulee normaalihintaan, koska liittymä avattiin keskellä kuukautta (kolmas päivä). Ja tästä ei ole missään vaiheessa sopimusta tehtäessä mainittu, eikä sopimuehdoissakaan mainita tästä missään.
(Kun kerran liittymä on "keskellä kuukautta avattu" niin ennemminhän minun pitäisi itseasiassa saada hyvitystä noista kuun kahdesta ensimmäisestä päivästä, joilla netti ei vielä ole ollut käytössä.)
Lähetin jo sähköpostia asiasta. Saas nähdä mitä vastaavat...Ei tuollaista voi olla. minullakin on kesken kuukautta tilattu ja kuukausi laskutettiin muistaakseni jopa siitä päivästä lähtien kun se avattiin. Ei koko kuukautta.
Maksa vain puolet laskusta, reklamoi lopusta ja ota yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Pelkkä reklamointikin todennäköisesti auttaa jo. Minulla on ainakin hoitunut asiat hyvin welhon kanssa, jos ongelmia ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975440
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai794753Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1384709Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672134- 1001836
- 991647
- 2571527
- 3601251
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.581074- 2001031