Me niin kerran - luvattiin
kaiken - neki myötämäet
Tänää rakas onkii jo heinäkuun viimeinenpäivä
ollaan taas yhdessä pellollaki rehkitty
Nyt yhdessä me istutaan ladon kynnyksellä
heinäseipäätki pelloilta kaikki kerätty
Vielä on meillä iltapuhteena
huollamme tulevaks vuodeks heinäseipäät
Onhan neki ajanpatinaa rakas Sinnuun nojaan
vielä ne jaksaa kantaa kaadettua heinää
Tulipa hyvä mieli eikös rakas
kerranhan tämä rakkautemmeki alkoi
Sillonkii oli niin puotanen päivä
kesken kiireen ja työn
me muilta salaa uimaanki karattiin
Nytkii päivä tääki kuin ois see samaa
kunhan saadaan nuo heinäseipäät pois silmistämme
Rakas yhdessähän me mennään uimaan
eikä kysytä ennää keltää lupaa
Yhdessähän
6
151
Vastaukset
- LuciaMaria*
Niin arkena kuin pyhänä
myötä- ja vastamäessä
Sateisina päivinä
kun aurinko paistaa
Kun talven myrskyt tuiskuttaa
ja pakkanen puree
Sitä se on elämä :))
Hymyhuulin luin ja näin teidät siinä istumassa... Kiitos!Toden totta
olemme yhdessä vetäneet rekeämme
niin ylä kuin alamäkeen
Nyt monien tuulien soittoa itse kuunnellu.
Lapset niistä kiitän
nytki tuli poika ja tyttö
mökille luokse äidin
LuciaMaria
Sinulle syvällisestä elämälle maistuvasta riimityksestäs - kiitos
Hyvää tätä kesää ja elämälle - on lahjaa meille
Liisa mökilltään lasten kanssa
- *MURUKULTA*
Elämänmakuinen ja kuitenkin sait sitä elämänsuolaa - romantiikkaa - sinne mukavasti väliin. Ei tuntunut hikipisarat tai kipeät lihakset tätä lukiessa, vaan työnkin aisti keveältä, kun on siinä rakas vierellä tekemässä.
Näinhän ne askeleet saadaan keveämmäksi, vai mittee! :)
Kiitos Liisa tästä ja helteistä elokuunpäivää vaikka mansikoita syöden! :DNiin se vaan on , elämä se on parasta ollu.
Työn ja raadanna hyörinnässä.
Yhdessä siinä työn jälkiä ihailla - yhdistäviä
Väsymys seki haihtui läheisyydessä.
Ojensi käsi heinänkorren jossa punaisia metsämansikoita.
- lindalinda1
huokuu tämä runosi Liisa,
sydämen herkkää ääntä ja rakkautta.
Näköisesi, syvällinen ja kaunis runo.Heinäpellot sielä saanu haravoida , itse tehdyillä heinäharavoilla.
Koettuja poutaisia päiviä, taivaalla souteli valkoisia pilvilampaita.
Oii sitä hien määrää - se taiski olla silloinen - kuntosali.
Ajatteles - rengitkii mites letkeää sekii käyntii -
ojan yli loikki - piialle tuppas olla asiaa - romatiikan kauneimpia kukkia.
Rakkaalleen ohimenne taittoi, siihen avonaiseen sykkivään poveen.
lindalindal1
"Maalla on ihanaa"
Aina se vaan heinäntekoon vie, kesän kohokohtiin.
*Hymyks * elää tuoksuineen ja heinäladon kynnys siinä rakkauden laulupuu.
Sinulle tässä kauniissa aaumussa lämmin kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530
