Yhdessähän

Me niin kerran - luvattiin
kaiken - neki myötämäet

Tänää rakas onkii jo heinäkuun viimeinenpäivä
ollaan taas yhdessä pellollaki rehkitty

Nyt yhdessä me istutaan ladon kynnyksellä
heinäseipäätki pelloilta kaikki kerätty

Vielä on meillä iltapuhteena
huollamme tulevaks vuodeks heinäseipäät

Onhan neki ajanpatinaa rakas Sinnuun nojaan
vielä ne jaksaa kantaa kaadettua heinää

Tulipa hyvä mieli eikös rakas
kerranhan tämä rakkautemmeki alkoi

Sillonkii oli niin puotanen päivä
kesken kiireen ja työn
me muilta salaa uimaanki karattiin

Nytkii päivä tääki kuin ois see samaa
kunhan saadaan nuo heinäseipäät pois silmistämme

Rakas yhdessähän me mennään uimaan
eikä kysytä ennää keltää lupaa

6

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LuciaMaria*

      Niin arkena kuin pyhänä
      myötä- ja vastamäessä

      Sateisina päivinä
      kun aurinko paistaa

      Kun talven myrskyt tuiskuttaa
      ja pakkanen puree

      Sitä se on elämä :))

      Hymyhuulin luin ja näin teidät siinä istumassa... Kiitos!

      • Toden totta
        olemme yhdessä vetäneet rekeämme
        niin ylä kuin alamäkeen

        Nyt monien tuulien soittoa itse kuunnellu.

        Lapset niistä kiitän
        nytki tuli poika ja tyttö
        mökille luokse äidin

        LuciaMaria
        Sinulle syvällisestä elämälle maistuvasta riimityksestäs - kiitos
        Hyvää tätä kesää ja elämälle - on lahjaa meille

        Liisa mökilltään lasten kanssa


    • *MURUKULTA*

      Elämänmakuinen ja kuitenkin sait sitä elämänsuolaa - romantiikkaa - sinne mukavasti väliin. Ei tuntunut hikipisarat tai kipeät lihakset tätä lukiessa, vaan työnkin aisti keveältä, kun on siinä rakas vierellä tekemässä.
      Näinhän ne askeleet saadaan keveämmäksi, vai mittee! :)
      Kiitos Liisa tästä ja helteistä elokuunpäivää vaikka mansikoita syöden! :D

      • Niin se vaan on , elämä se on parasta ollu.
        Työn ja raadanna hyörinnässä.
        Yhdessä siinä työn jälkiä ihailla - yhdistäviä

        Väsymys seki haihtui läheisyydessä.
        Ojensi käsi heinänkorren jossa punaisia metsämansikoita.


    • lindalinda1

      huokuu tämä runosi Liisa,
      sydämen herkkää ääntä ja rakkautta.

      Näköisesi, syvällinen ja kaunis runo.

      • Heinäpellot sielä saanu haravoida , itse tehdyillä heinäharavoilla.
        Koettuja poutaisia päiviä, taivaalla souteli valkoisia pilvilampaita.
        Oii sitä hien määrää - se taiski olla silloinen - kuntosali.
        Ajatteles - rengitkii mites letkeää sekii käyntii -
        ojan yli loikki - piialle tuppas olla asiaa - romatiikan kauneimpia kukkia.
        Rakkaalleen ohimenne taittoi, siihen avonaiseen sykkivään poveen.

        lindalindal1

        "Maalla on ihanaa"
        Aina se vaan heinäntekoon vie, kesän kohokohtiin.
        *Hymyks * elää tuoksuineen ja heinäladon kynnys siinä rakkauden laulupuu.
        Sinulle tässä kauniissa aaumussa lämmin kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe