Me niin kerran - luvattiin
kaiken - neki myötämäet
Tänää rakas onkii jo heinäkuun viimeinenpäivä
ollaan taas yhdessä pellollaki rehkitty
Nyt yhdessä me istutaan ladon kynnyksellä
heinäseipäätki pelloilta kaikki kerätty
Vielä on meillä iltapuhteena
huollamme tulevaks vuodeks heinäseipäät
Onhan neki ajanpatinaa rakas Sinnuun nojaan
vielä ne jaksaa kantaa kaadettua heinää
Tulipa hyvä mieli eikös rakas
kerranhan tämä rakkautemmeki alkoi
Sillonkii oli niin puotanen päivä
kesken kiireen ja työn
me muilta salaa uimaanki karattiin
Nytkii päivä tääki kuin ois see samaa
kunhan saadaan nuo heinäseipäät pois silmistämme
Rakas yhdessähän me mennään uimaan
eikä kysytä ennää keltää lupaa
Yhdessähän
6
151
Vastaukset
- LuciaMaria*
Niin arkena kuin pyhänä
myötä- ja vastamäessä
Sateisina päivinä
kun aurinko paistaa
Kun talven myrskyt tuiskuttaa
ja pakkanen puree
Sitä se on elämä :))
Hymyhuulin luin ja näin teidät siinä istumassa... Kiitos!Toden totta
olemme yhdessä vetäneet rekeämme
niin ylä kuin alamäkeen
Nyt monien tuulien soittoa itse kuunnellu.
Lapset niistä kiitän
nytki tuli poika ja tyttö
mökille luokse äidin
LuciaMaria
Sinulle syvällisestä elämälle maistuvasta riimityksestäs - kiitos
Hyvää tätä kesää ja elämälle - on lahjaa meille
Liisa mökilltään lasten kanssa
- *MURUKULTA*
Elämänmakuinen ja kuitenkin sait sitä elämänsuolaa - romantiikkaa - sinne mukavasti väliin. Ei tuntunut hikipisarat tai kipeät lihakset tätä lukiessa, vaan työnkin aisti keveältä, kun on siinä rakas vierellä tekemässä.
Näinhän ne askeleet saadaan keveämmäksi, vai mittee! :)
Kiitos Liisa tästä ja helteistä elokuunpäivää vaikka mansikoita syöden! :DNiin se vaan on , elämä se on parasta ollu.
Työn ja raadanna hyörinnässä.
Yhdessä siinä työn jälkiä ihailla - yhdistäviä
Väsymys seki haihtui läheisyydessä.
Ojensi käsi heinänkorren jossa punaisia metsämansikoita.
- lindalinda1
huokuu tämä runosi Liisa,
sydämen herkkää ääntä ja rakkautta.
Näköisesi, syvällinen ja kaunis runo.Heinäpellot sielä saanu haravoida , itse tehdyillä heinäharavoilla.
Koettuja poutaisia päiviä, taivaalla souteli valkoisia pilvilampaita.
Oii sitä hien määrää - se taiski olla silloinen - kuntosali.
Ajatteles - rengitkii mites letkeää sekii käyntii -
ojan yli loikki - piialle tuppas olla asiaa - romatiikan kauneimpia kukkia.
Rakkaalleen ohimenne taittoi, siihen avonaiseen sykkivään poveen.
lindalindal1
"Maalla on ihanaa"
Aina se vaan heinäntekoon vie, kesän kohokohtiin.
*Hymyks * elää tuoksuineen ja heinäladon kynnys siinä rakkauden laulupuu.
Sinulle tässä kauniissa aaumussa lämmin kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
