Yhdessähän

Me niin kerran - luvattiin
kaiken - neki myötämäet

Tänää rakas onkii jo heinäkuun viimeinenpäivä
ollaan taas yhdessä pellollaki rehkitty

Nyt yhdessä me istutaan ladon kynnyksellä
heinäseipäätki pelloilta kaikki kerätty

Vielä on meillä iltapuhteena
huollamme tulevaks vuodeks heinäseipäät

Onhan neki ajanpatinaa rakas Sinnuun nojaan
vielä ne jaksaa kantaa kaadettua heinää

Tulipa hyvä mieli eikös rakas
kerranhan tämä rakkautemmeki alkoi

Sillonkii oli niin puotanen päivä
kesken kiireen ja työn
me muilta salaa uimaanki karattiin

Nytkii päivä tääki kuin ois see samaa
kunhan saadaan nuo heinäseipäät pois silmistämme

Rakas yhdessähän me mennään uimaan
eikä kysytä ennää keltää lupaa

6

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LuciaMaria*

      Niin arkena kuin pyhänä
      myötä- ja vastamäessä

      Sateisina päivinä
      kun aurinko paistaa

      Kun talven myrskyt tuiskuttaa
      ja pakkanen puree

      Sitä se on elämä :))

      Hymyhuulin luin ja näin teidät siinä istumassa... Kiitos!

      • Toden totta
        olemme yhdessä vetäneet rekeämme
        niin ylä kuin alamäkeen

        Nyt monien tuulien soittoa itse kuunnellu.

        Lapset niistä kiitän
        nytki tuli poika ja tyttö
        mökille luokse äidin

        LuciaMaria
        Sinulle syvällisestä elämälle maistuvasta riimityksestäs - kiitos
        Hyvää tätä kesää ja elämälle - on lahjaa meille

        Liisa mökilltään lasten kanssa


    • *MURUKULTA*

      Elämänmakuinen ja kuitenkin sait sitä elämänsuolaa - romantiikkaa - sinne mukavasti väliin. Ei tuntunut hikipisarat tai kipeät lihakset tätä lukiessa, vaan työnkin aisti keveältä, kun on siinä rakas vierellä tekemässä.
      Näinhän ne askeleet saadaan keveämmäksi, vai mittee! :)
      Kiitos Liisa tästä ja helteistä elokuunpäivää vaikka mansikoita syöden! :D

      • Niin se vaan on , elämä se on parasta ollu.
        Työn ja raadanna hyörinnässä.
        Yhdessä siinä työn jälkiä ihailla - yhdistäviä

        Väsymys seki haihtui läheisyydessä.
        Ojensi käsi heinänkorren jossa punaisia metsämansikoita.


    • lindalinda1

      huokuu tämä runosi Liisa,
      sydämen herkkää ääntä ja rakkautta.

      Näköisesi, syvällinen ja kaunis runo.

      • Heinäpellot sielä saanu haravoida , itse tehdyillä heinäharavoilla.
        Koettuja poutaisia päiviä, taivaalla souteli valkoisia pilvilampaita.
        Oii sitä hien määrää - se taiski olla silloinen - kuntosali.
        Ajatteles - rengitkii mites letkeää sekii käyntii -
        ojan yli loikki - piialle tuppas olla asiaa - romatiikan kauneimpia kukkia.
        Rakkaalleen ohimenne taittoi, siihen avonaiseen sykkivään poveen.

        lindalindal1

        "Maalla on ihanaa"
        Aina se vaan heinäntekoon vie, kesän kohokohtiin.
        *Hymyks * elää tuoksuineen ja heinäladon kynnys siinä rakkauden laulupuu.
        Sinulle tässä kauniissa aaumussa lämmin kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe