Tekivät virheen

Kouvolan ympäristökunnat

kun liittyivät Kouvolaan. Kouvola imee tyhjäksi ympäristökunnat. Elimäkikin oli inhimillinen kunta hyvine palveluineen. Nyt se kuihtuu tuollaisen iilimadon (Kouvolan)imiessä kaiken itselleen. Ja yhtä pitkä matka on molemmin päin kulkea kouvolalaistenkin. Minä ottaisin mallia entisestä Elimäestä enkä kovasta Kouvolasta.

13

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolinut Kotkaa

kaikki tietävät kotkan virkamiesten epärehellisen toiminnan, ei sellaista mikään kunta halua.

• liiketaloudellisesti

kuntaliitoksella saadaan aikaan vahvempi yksikkö, vai saadaanko? Mitä se hyödyttää ikäihmisiä, joilta palvelut karkaavat entistä kauemmaksi eikä autoa eikä ajokorttiakaan enää mahdollisesti ole. Kyllä ne kauempana olevat palvelut haittaavat muidenkin ihmisien elämää.

• tuota .......-

Elimäen käpykylää olisi edes haluttu Kouvolaan, minun puolesta Elimäen korpiasukkaat olisivat saaneet olla omissaan, voi piru kun pääsivät sivistyksen pariin

• ei nimenomaan halunnut

Kouvolaan. Valitettavasti oli muutama yhmä takinkääntäjä, jotka nyt katuu... Vai Kouvola sivistyksen kehto. Anna mun nauraa, hah, hah... Tunkkaisessa kaupungintalossa siellä nyt touhutaan kuin sillit suolassa.

• kulttuuria
        ei nimenomaan halunnut kirjoitti:

Kouvolaan. Valitettavasti oli muutama yhmä takinkääntäjä, jotka nyt katuu... Vai Kouvola sivistyksen kehto. Anna mun nauraa, hah, hah... Tunkkaisessa kaupungintalossa siellä nyt touhutaan kuin sillit suolassa.

Kouvolassa, mutta inhimillisyys puuttuu ja sen mukana kaikki.

• piirisssä
        ei nimenomaan halunnut kirjoitti:

eikä ulospääsyä. Elimäellä on laajalti tilaa ja mahdollisuuksia sisäsiittola toimintaan

• ihmiset käyvät
        piirisssä kirjoitti:

eikä ulospääsyä. Elimäellä on laajalti tilaa ja mahdollisuuksia sisäsiittola toimintaan

paljon Elimäellä asioimassa. Vaikuttaa Elimäen vireyteen, kun palvelut loppuu ja kaikilla pitemmät matkat.

• markkinat
        ihmiset käyvät kirjoitti:

paljon Elimäellä asioimassa. Vaikuttaa Elimäen vireyteen, kun palvelut loppuu ja kaikilla pitemmät matkat.

heko ' heko onhan siellä Elimäellä pestoo markkinat kerran vuodessa, että se siitä videydestä.
        on kirkko, op, kunnantalo, koulu, ja vakuutusyhtiö.

• vielä on
        markkinat kirjoitti:

heko ' heko onhan siellä Elimäellä pestoo markkinat kerran vuodessa, että se siitä videydestä.
        on kirkko, op, kunnantalo, koulu, ja vakuutusyhtiö.

heko, heko ittelles...

• teidän

Elimäkeläisten on nyt sopeuduttava kaupunkilaisuuteen.
      Pokkuroinnit ja kumarrukset joita pedätte, kannattaisi unotaa ja alkaa elämään kuten kaupungissa eletään. Rohkeasti vaan ulos tynnyristä.

• kannatta vähän nitistä

hyvä lukiokin meillä on. Tervetuloa siine kouluun sieltä pääkallopaikalta oppimaan ihmisten tavoille.

• teidän tavat
        kannatta vähän nitistä kirjoitti:

hyvä lukiokin meillä on. Tervetuloa siine kouluun sieltä pääkallopaikalta oppimaan ihmisten tavoille.

niiataan ja kumarretaan' pestoomarkkinat pukkaa päälle ' ainut viihde vuosittain ' riittänee teille! korpi kuusen kannon alla on Elimäki'

• maija elimäeltä
        teidän tavat kirjoitti:

niiataan ja kumarretaan' pestoomarkkinat pukkaa päälle ' ainut viihde vuosittain ' riittänee teille! korpi kuusen kannon alla on Elimäki'

kuin joku on voinu syntyä näin tyhmäksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      105
      9423
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      49
      4591
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1976
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1901
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1620
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1381
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      38
      1297
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      917
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      902
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      893
    Aihe