Tekivät virheen

Kouvolan ympäristökunnat

kun liittyivät Kouvolaan. Kouvola imee tyhjäksi ympäristökunnat. Elimäkikin oli inhimillinen kunta hyvine palveluineen. Nyt se kuihtuu tuollaisen iilimadon (Kouvolan)imiessä kaiken itselleen. Ja yhtä pitkä matka on molemmin päin kulkea kouvolalaistenkin. Minä ottaisin mallia entisestä Elimäestä enkä kovasta Kouvolasta.

13

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolinut Kotkaa

kaikki tietävät kotkan virkamiesten epärehellisen toiminnan, ei sellaista mikään kunta halua.

• liiketaloudellisesti

kuntaliitoksella saadaan aikaan vahvempi yksikkö, vai saadaanko? Mitä se hyödyttää ikäihmisiä, joilta palvelut karkaavat entistä kauemmaksi eikä autoa eikä ajokorttiakaan enää mahdollisesti ole. Kyllä ne kauempana olevat palvelut haittaavat muidenkin ihmisien elämää.

• tuota .......-

Elimäen käpykylää olisi edes haluttu Kouvolaan, minun puolesta Elimäen korpiasukkaat olisivat saaneet olla omissaan, voi piru kun pääsivät sivistyksen pariin

• ei nimenomaan halunnut

Kouvolaan. Valitettavasti oli muutama yhmä takinkääntäjä, jotka nyt katuu... Vai Kouvola sivistyksen kehto. Anna mun nauraa, hah, hah... Tunkkaisessa kaupungintalossa siellä nyt touhutaan kuin sillit suolassa.

• kulttuuria
        ei nimenomaan halunnut kirjoitti:

Kouvolaan. Valitettavasti oli muutama yhmä takinkääntäjä, jotka nyt katuu... Vai Kouvola sivistyksen kehto. Anna mun nauraa, hah, hah... Tunkkaisessa kaupungintalossa siellä nyt touhutaan kuin sillit suolassa.

Kouvolassa, mutta inhimillisyys puuttuu ja sen mukana kaikki.

• piirisssä
        ei nimenomaan halunnut kirjoitti:

eikä ulospääsyä. Elimäellä on laajalti tilaa ja mahdollisuuksia sisäsiittola toimintaan

• ihmiset käyvät
        piirisssä kirjoitti:

eikä ulospääsyä. Elimäellä on laajalti tilaa ja mahdollisuuksia sisäsiittola toimintaan

paljon Elimäellä asioimassa. Vaikuttaa Elimäen vireyteen, kun palvelut loppuu ja kaikilla pitemmät matkat.

• markkinat
        ihmiset käyvät kirjoitti:

paljon Elimäellä asioimassa. Vaikuttaa Elimäen vireyteen, kun palvelut loppuu ja kaikilla pitemmät matkat.

heko ' heko onhan siellä Elimäellä pestoo markkinat kerran vuodessa, että se siitä videydestä.
        on kirkko, op, kunnantalo, koulu, ja vakuutusyhtiö.

• vielä on
        markkinat kirjoitti:

heko ' heko onhan siellä Elimäellä pestoo markkinat kerran vuodessa, että se siitä videydestä.
        on kirkko, op, kunnantalo, koulu, ja vakuutusyhtiö.

heko, heko ittelles...

• teidän

Elimäkeläisten on nyt sopeuduttava kaupunkilaisuuteen.
      Pokkuroinnit ja kumarrukset joita pedätte, kannattaisi unotaa ja alkaa elämään kuten kaupungissa eletään. Rohkeasti vaan ulos tynnyristä.

• kannatta vähän nitistä

hyvä lukiokin meillä on. Tervetuloa siine kouluun sieltä pääkallopaikalta oppimaan ihmisten tavoille.

• teidän tavat
        kannatta vähän nitistä kirjoitti:

hyvä lukiokin meillä on. Tervetuloa siine kouluun sieltä pääkallopaikalta oppimaan ihmisten tavoille.

niiataan ja kumarretaan' pestoomarkkinat pukkaa päälle ' ainut viihde vuosittain ' riittänee teille! korpi kuusen kannon alla on Elimäki'

• maija elimäeltä
        teidän tavat kirjoitti:

niiataan ja kumarretaan' pestoomarkkinat pukkaa päälle ' ainut viihde vuosittain ' riittänee teille! korpi kuusen kannon alla on Elimäki'

kuin joku on voinu syntyä näin tyhmäksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5334
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3905
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2820
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1312
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1193
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1122
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      215
      1101
    Aihe