Kaislaleikkureista

Os-KaRi-58

Hei lueskelin tossa vanhoja viestejä ja huomasin puolesta ja vastaan olevia mielipiteitä leikkureista. Itselläni on moottoroitu leikkuri ja olen tosi tyytyväinen. Helppoa ja siistiä. Eka vuoden jälkeen kaisloja oli huomattavasti vähemmän, tänä vuonna ei juuri ollenkaan. Voin nauttia näköalasta järvelle täysin siemauksin. Suosittelen. Kaislatonta kesää.

7

1952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehdessä

      oli joku vuosi omatekoinen malli: voi ottaa vaikka vanhan viikatteen terän ja kiinnittää siihen keskelle holkin pieneen kulmaan. Kiinnike terän toisesta päästä poistetaan. Laitetaan terä pitkään varteen. Veneestä heittämällä ja itseen päin vetäisemällä hyvin katkeavat. meillä on ollut käytössä muutamana kesänä, ja vähitellen isotkin ruovikot häviää. Haravan voi tehdä puusta, jonka poikkilavassa on nauloja piikkeinä. Hyvä soutaja-huopaaja pitää olla mukana, liivit tietenkin.

      • kokemusta on

        Ruovikot lähtee. heti keväällä kun alkaa kasvaa, niin pitää leikata ensimmäisen kerran. Ei saa antaa puutua ruovikon, silloin leikkaaminen on rankempaa.


    • Mökkierakko

      Mistä olet moisen leikkurin hankkinut, tulis tännekin tarpeeseen.

      • kaislaton kesä

        Mikkelistähän minä sen hommasin, kaveri tekee koneet itse. Kannattaa ostaa,
        on nimittäin tosi hyvä laite. Vielä ehdit leikata tänä kesänä ja jälki näkyy jo ensi kesänäkin. Suosittelen lämpimästi!


    • kesän lapsi

      Itselläni on myös moottorileikkuri ja nyt myös naapurimökkiläiset haluavat kaislansa pois, joten kysyivät josko leikkaisin. Kehotin heitä hommaamaan oman. On se vaan kätevä keksintö.

    • kohti kesää 2010

      On tullut kokeiltua kaiken maailman hilavitkuttimia, ja nyt ois hyvät neuvot tarpeen. Alkaa nimittäin olla mitta täysi. On ahvenruohoa ja kaislaa joten mikä neuvoksi? Ensi kesä tulee joka tapauksessa ja silloin on ratkaisu oltava selvillä. APUA jos tiedät toimivan ratkaisun niin kerro ihmeessä.

      • kesän lapsi

        Kesä tulee aina talven jälkeen ja silloin on oltava valmiina. Minä ostin Mikkelin miehen leikkurin ja naapurit kattelee kateellisena. Katoppa kaislaleikkuri.net sivuja , sieltä saat tiedot leikkurista. On hyvä, voin suositella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe