Hei lueskelin tossa vanhoja viestejä ja huomasin puolesta ja vastaan olevia mielipiteitä leikkureista. Itselläni on moottoroitu leikkuri ja olen tosi tyytyväinen. Helppoa ja siistiä. Eka vuoden jälkeen kaisloja oli huomattavasti vähemmän, tänä vuonna ei juuri ollenkaan. Voin nauttia näköalasta järvelle täysin siemauksin. Suosittelen. Kaislatonta kesää.
Kaislaleikkureista
7
1996
Vastaukset
- lehdessä
oli joku vuosi omatekoinen malli: voi ottaa vaikka vanhan viikatteen terän ja kiinnittää siihen keskelle holkin pieneen kulmaan. Kiinnike terän toisesta päästä poistetaan. Laitetaan terä pitkään varteen. Veneestä heittämällä ja itseen päin vetäisemällä hyvin katkeavat. meillä on ollut käytössä muutamana kesänä, ja vähitellen isotkin ruovikot häviää. Haravan voi tehdä puusta, jonka poikkilavassa on nauloja piikkeinä. Hyvä soutaja-huopaaja pitää olla mukana, liivit tietenkin.
- kokemusta on
Ruovikot lähtee. heti keväällä kun alkaa kasvaa, niin pitää leikata ensimmäisen kerran. Ei saa antaa puutua ruovikon, silloin leikkaaminen on rankempaa.
- Mökkierakko
Mistä olet moisen leikkurin hankkinut, tulis tännekin tarpeeseen.
- kaislaton kesä
Mikkelistähän minä sen hommasin, kaveri tekee koneet itse. Kannattaa ostaa,
on nimittäin tosi hyvä laite. Vielä ehdit leikata tänä kesänä ja jälki näkyy jo ensi kesänäkin. Suosittelen lämpimästi!
- kesän lapsi
Itselläni on myös moottorileikkuri ja nyt myös naapurimökkiläiset haluavat kaislansa pois, joten kysyivät josko leikkaisin. Kehotin heitä hommaamaan oman. On se vaan kätevä keksintö.
- kohti kesää 2010
On tullut kokeiltua kaiken maailman hilavitkuttimia, ja nyt ois hyvät neuvot tarpeen. Alkaa nimittäin olla mitta täysi. On ahvenruohoa ja kaislaa joten mikä neuvoksi? Ensi kesä tulee joka tapauksessa ja silloin on ratkaisu oltava selvillä. APUA jos tiedät toimivan ratkaisun niin kerro ihmeessä.
- kesän lapsi
Kesä tulee aina talven jälkeen ja silloin on oltava valmiina. Minä ostin Mikkelin miehen leikkurin ja naapurit kattelee kateellisena. Katoppa kaislaleikkuri.net sivuja , sieltä saat tiedot leikkurista. On hyvä, voin suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768