Miksei Kimi Räikköselle järjestetty valtiovallan taholta hänen arvonsa mukaista vastaanottoa? Kimi on merkittävin suomalainen kautta aikojen ja hänelle tulisi järjestää valtiovieraan vastaanotto ja juhlapäivällinen presidentinlinnassa. Lisäksi presidentin tulisi kunnianosoituksena Kimille osallistua katsojana Jyväskylän rallikilpailuun ainakin kahtena päivänä.
Meidän Kimi-fanien puolestaan pitäisi matkata katsomaan Kimiä paikan päälle Keski-Suomeen ja jos vain suinkin on tilaisuus, ojentaa hänelle 10-20 000 euron verran rahaa kiitoksena mahtavista formulasaavutuksista. Niiden ansiosta maailma tuntee Suomen. Ilman Kimiä kukaan ei tietäisi, mikä Suomi on.
Merkittävä valtiovieras
4
207
Vastaukset
- F1-luuppaaja
Että Kimiä ei vaan kiinnostaisi. :D
- Kimin kunniaksi
Kun maailman valtias Kimi suostuu tulemaan Suomeen näinkin moneksi päiväksi, niin tapausta tulisi juhlistaa yleisellä liputuksella koko valtakunnassa. Liputus alkaisi sinä päivänä kun Kimi astuu Suomen maaperälle ja loppuisi sinä päivänä kun hän lähtee täältä pois.
- hubalaloobalai
Mutta sitä ettei hän maksa veroja Suomeen emme anna anteeksi. Suomalainen maksaa verot Suomeen, muun maalaiset ei. Siis onko hän edes suomalainen?
PS. lippus voit työntää hauriisi - affdsadfdfa
hubalaloobalai kirjoitti:
Mutta sitä ettei hän maksa veroja Suomeen emme anna anteeksi. Suomalainen maksaa verot Suomeen, muun maalaiset ei. Siis onko hän edes suomalainen?
PS. lippus voit työntää hauriisiPakko sanoa, että olet sää tyhmä jätkä kun et edes trollia tunnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2801694Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle411631- 231518
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71228Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101067Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32910