NEITSYET ON IHAN HELVETIN TYLSIÄ! T: Vesimies mies.
Neitsyet tylsiä
13
1089
Vastaukset
- neitsyt m
Kiitos tästä informatiivisesta verbaalista ilotulituksesta.
- NNainen
jalat suustani, suorastaan häkellyttävä kiteytys... Hoh hoijaa.
- minä vaan...
ei se ole veskari sen kummempi ku neitsyt
- CryzNeitsytN
Hehehh, saitte kaikki hyvälle tuulelle kiteytyksinenne... =D
- Neitsytpä
Siksi vesimiehet ja neitsyet EI sovi yhteen, koska vesimiehet eivät jaksa ajatella omaa napaansa pidemmälle koskaan. Onneksi en usko, että yksikään tyypillinen neitsyt koskaan kiinnostuisi vesimiehestä tai toisinpäin.
- neitsytonihanpaska
Kyllä se on niin, että vesimiehet ottaa huomioon muutkin ihmiset. Neitsyt tuijottaa aina omaan napaansa ja ajattelee vain ja ainoastaan itseään. Tallaa jalkoihinsa köyhät ja heikot jos vain itse joutuisi jotain antamaan.
- neitsytjaMies
Neitsyt ei voi sietää vesimiehen eikä myöskään vaa'an valheellista maailmaa. Neitsyt näkee asian prikulleen niin kuin se on, mutta sitä ei voi sanoa vesimiehelle, koska sen haavemaailma silloin särkyy. "Unelmia pittä olla", niillähän vesimies (ja vaaka) elää, kuten kissa kiitoksella.
- SädeMaaria
......
- mielikuvituksettomia
Niin hauskoja kuin luulevatkin olevansa, niin ei, eivät ole.
- *puhhuh*
toisen vesimies-miehen eli tulevan exäni mielipidettä tuosta tylsyydestä... Btw, ennen häneen tutustumistani en vielä tylsyydestä mitään tiennytkään...
- minäkö tylsä?
Neitsyt tosiaan on helvetin tylsä. Vesimies on taas helvetin kiinnostava, kun se koko ajan miettii, pohtii ja yrittää tehdä ratkaisuja. Jos näillä kahdella on jotain asiaa ratkaistavana, niin vesimies miettii ja muuttaa mieltään, miettii ja muuttaa mieltään, miettii ja muuttaa mieltään, miettii ja muuttaa mieltään...ihan loputtomasti. Neitsyt on ratkaissut ongelman jo heti alkumetreillä ja vesimies päätyy siihen samaan ratkaisuun.... ja vielä ihan itsestään. Kas kun vesimies tietää kaiken. Kyllä se neitsyt on sitten tylsä, mutta se käyttääkin sen ajan hyödyllisemmin.
- mä jätin sen toistamaan itseään
toistuu ja toistuu.
Aina ne samat jutut ja vitsi, mille pitäis jaksaa nauraa, ne kun on niin nokkelia. Montako sataa kertaa niitä pitää jaksaa kuunnella.
Samat tavat ja toimet. Miksi kaikki aina pitää tehdä pilkulleen niinkuin ennenkin? - saffasdgf
Kaverini on horoskoopiltaan neitsyt, eikä todellakaan ole tylsä. Ehkä hieman hiljainen ainakin joskus, mutta muuten todella temperamenttinen ja kiva. Mutta sen olen huomannut että kaksosten kanssa neitsyt ei oikein tahdo tulla välillä toimeen. Molemmat niin äkkipikaisia että suuttuvat toisilleen tuontuosta pienistäkin asioista, mutta sopivat kuitenkin asiat äkkiä ja ovat taas ylimpiä ystävyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418