Miten minkki olisi paras lopettaa kun se on loukotettu? Mä en tiedä miten iskä sen tekee kun menee kukonlaulun aikaan pyydyksille ja asetta ei sillä ole? Eikä suostu sanomaan !!
Minkin lopettaminen
8
3208
Vastaukset
- minkille
sormen pyllyyn ja toisen suuhun ja aivastaa jolloin sähkövirta kulkee sormien kautta minkin läpi,näin se menee ;)
- hanskat
mukana kun menee pyydyksille?
- myrkkyä
joo, selvisi. Laittaa ne tunniks mereen eli hukuttaa. No eipä ole tuskia. Harmittaa silti.
- se on
myrkkyä kirjoitti:
joo, selvisi. Laittaa ne tunniks mereen eli hukuttaa. No eipä ole tuskia. Harmittaa silti.
mutta helpoin tapa jos ei ole asetta ja muutenkin loukkoon ampuminen ei ole aivan yksinkertaista. Meillä on hukutettu vuosikaudet. Mökkimme on Helsingin edustalla ja minkkejä kiitettävästi. Paha siinä on ruveta räiskimäänkään, voisi naapurit hieman ihmetellä kun aamulla aina pamahtaa :)
- Anonyymi
se on kirjoitti:
mutta helpoin tapa jos ei ole asetta ja muutenkin loukkoon ampuminen ei ole aivan yksinkertaista. Meillä on hukutettu vuosikaudet. Mökkimme on Helsingin edustalla ja minkkejä kiitettävästi. Paha siinä on ruveta räiskimäänkään, voisi naapurit hieman ihmetellä kun aamulla aina pamahtaa :)
Kannattaa kokeilla itse ensin ,häkkiin ja luukku kiinni ja sitten mereen ,varmaan tulee toisiin ajatuksiin.
Käsittämätöntä ettei tollaisia raakoja ole jo teljetty ikiajoiksi
- Anonyymi
Minkin pää kakkoseen, taintuu aluksi ja puolen tunnin päästä on takuulla kuollut.
- Anonyymi
Tabussa käytettiin slalomsauvaa.
- Anonyymi
Vieraslajien poisto on tärkeää luonnonhoitoa. Onneksi minkinpyynti on nykyään jokamiehenoikeus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818