Moitteita Svartholmasta

Svartholmassa

Perjantaina oli monta pettynyttä veneiliää Svartholmassa Loviisan lähellä. Viiden ajoisssa oli pieni sadekuuro. Ja eikun henkilökunta laittaa ravintolan kiinni. Vaikka aukiolokyltissä sanotaan ihan toista. Paikalla oli mm Vehkalahenveneseuran eskaaderi yli kymmenellä veneellä. Kaikki olis halunnu syömään ja juomaan. Oli paljon muitakin pettyneitä veneilijöta. Pupina oli kova koska rafla oli kiinni. Moni ei tule tänne enään kun mikään ei ole auki edes viikonloppuisin.

8

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mökkiläinen..

      Svartholma oli ennenvanhaan tosi hyvä paikka. Tarjouskilpailun perusteella Porvoolainen yritys sai pitooikeudet. Nytten on kaikki palvelut perselleen. Päämääränä rahat pois. Paikka on tosi hyvä veneilijiöiden kannalta, suojainen satama ja reitin varrella.
      Paikallisesti on ilmoitettu tyytymätömyyttä palveluun. Paistettakoon etanat tästä lähtien Porvoossa.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8260396

      • Ei ole käyty

        Niin, justiinsa sinnepäin oltiin n. viikon päästä menossa, taitaa tulla reittimuutos, täältä Kotkasta päin mikähän olis yhtä hyvä tai parempikin?


      • Aurinkoisena
        Ei ole käyty kirjoitti:

        Niin, justiinsa sinnepäin oltiin n. viikon päästä menossa, taitaa tulla reittimuutos, täältä Kotkasta päin mikähän olis yhtä hyvä tai parempikin?

        päivänä paikka on auki, ja on luvattu että on auki niin pitkään kun asiakkaita riittää. Välillä pistetään vaan ovet kiinni yhtäkkiää, eli ei ole palveluhenkeä.
        Sunnuntaina ruokapuolen tarvikkeet ovat yleensä loppu, on otettava mitä on.
        Taitaa olla sopimus vielä ensi kesästä, sitten tulee ehkä paikallinen yrittäjä, ja homma lähtee pelaamaan.


      • nähtyä
        Aurinkoisena kirjoitti:

        päivänä paikka on auki, ja on luvattu että on auki niin pitkään kun asiakkaita riittää. Välillä pistetään vaan ovet kiinni yhtäkkiää, eli ei ole palveluhenkeä.
        Sunnuntaina ruokapuolen tarvikkeet ovat yleensä loppu, on otettava mitä on.
        Taitaa olla sopimus vielä ensi kesästä, sitten tulee ehkä paikallinen yrittäjä, ja homma lähtee pelaamaan.

        Saako säilyttää bensakäyttöistä mönkkäriä yöt ravintolatiloissa. Mitä sanoo terveysviranomaiset. Svartholmasssa se nimittäin ajetaan yöksi sisään ravinteliin.


      • kielletty.
        nähtyä kirjoitti:

        Saako säilyttää bensakäyttöistä mönkkäriä yöt ravintolatiloissa. Mitä sanoo terveysviranomaiset. Svartholmasssa se nimittäin ajetaan yöksi sisään ravinteliin.

        Siellä syödään lattialla, meillä on pöydät.


      • tosiveneilijä
        kielletty. kirjoitti:

        Siellä syödään lattialla, meillä on pöydät.

        joo kyl huonommax vaa menny vuosien varrel :(((( ja mönkkäri ulkovarastoon!!!?muuten mukava välietappi,mut.......omistajat ,do something ........!!!!


      • Ei ole käyty kirjoitti:

        Niin, justiinsa sinnepäin oltiin n. viikon päästä menossa, taitaa tulla reittimuutos, täältä Kotkasta päin mikähän olis yhtä hyvä tai parempikin?

        tämä liian lähellä Kotkaa, http://www.merihotellimantyniemi.com/ , ihan mukava paikka. Pääsee myös savusaunaan


    • xxyy

      Kyl on kauhiaa kun rafla on kiinni. eihän sitä nykyveneilijä pidä mitään ruokaa muana,,,, toivottavasti vehkalahtelaiset ei kuollu nälkään..... kAUHIA takaisku...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe